Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ujawniono szczegóły płatności Hellgate: London

59 postów w tym temacie

Akceptowalbym to, gdyby glowna gra byla oficjalnie za darmo do sciagniecia. A tak (miesieczne oplaty za mozliwosc zwyczajnej rozgrywki w nieokrojona gre) to jak dla mnie jest zwykle naciagactwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Może gdyby reszta developerów poszła śladem Flasghip Studios, rodacy opuściliby "prywatne serwery" i cieszyli się
> w końcu normalną grą?

Dawno, dawno temu, byla sobie taka gra - Diablo. Calkiem popularna w pewnych kregach. W sieci gralo sie w nia za darmo. Calkiem sporo ludzi na battlenecie siedzialo.

Troche pozniej byla sobie inna gierka - Guild Wars. Calkiem popularna w pewnych kregach. W sieci gralo sie w nia za darmo. Calkiem sporo ludzi sie w to zagrywalo.

Moze lepiej zamiast developerow podazajacych sladem Flagship, co wkrotce zaowocowaloby "dostosowaniem abonamentu na CS, Quake etc do danego rynku", niech Flagship podazy sladem developerow nei wymagajacych zadnych dodatkowych oplat poza kupieniem pudelka? ;)

Przeciez to oczywisty skok na kase, nie rozumiem jak mozna ich za to chwalic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie lepiej stosować zasadę wszystko albo nic - albo płatny tryb multi, albo darmowy. Nie podoba mi się takie dzielenie graczy na lepszych czy gorszych. Zamiast kasy powinny się liczyć umiejętności, a tutaj wygląda na to, że ci co będą płacić mają mieć po prostu lepiej i ciut łatwiej w grze(np. możliwość przechowywanie większej liczby przedmiotów). Mam nadzieję, że inni twórcy nie będą brali z Flagship przykładu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze ta gra bedzie tak dobra jak dema ktore sa mozliwe do sciagniecia na ich oficjalnej stronie,bo te zdjecia widoczne w zalaczniku wyglada strasznie

A co do platnosci to dla mnie moze byc przynajmniej bedzie servis i nic nie bedzie lagowalo, no i najwazniejsze dodatki;)


pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IMO w tej VIPowskiej wersji nie ma czegoś takiego szczególnego żeby płacić co miesiąc 30zł.............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2007 o 13:03, roos- napisał:

>Może gdyby reszta developerów poszła śladem Flasghip Studios, rodacy opuściliby "prywatne
serwery" i cieszyli się
> w końcu normalną grą?

Dawno, dawno temu, byla sobie taka gra - Diablo. Calkiem popularna w pewnych kregach. W sieci
gralo sie w nia za darmo. Calkiem sporo ludzi na battlenecie siedzialo.

Troche pozniej byla sobie inna gierka - Guild Wars. Calkiem popularna w pewnych kregach. W
sieci gralo sie w nia za darmo. Calkiem sporo ludzi sie w to zagrywalo.

Moze lepiej zamiast developerow podazajacych sladem Flagship, co wkrotce zaowocowaloby "dostosowaniem
abonamentu na CS, Quake etc do danego rynku", niech Flagship podazy sladem developerow nei
wymagajacych zadnych dodatkowych oplat poza kupieniem pudelka? ;)

Przeciez to oczywisty skok na kase, nie rozumiem jak mozna ich za to chwalic.



diablo jeszcze ujdzie, guild wars nie zachwyca niczym

a co do platnosci to chyba normalne ze trzeba utrzymac serwery i zaplacic ludziom ktorzy pracuja nad dodatkami do gry i ulepszaniem jej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, ze dają możliwość wyboru pomiędzy grą bez abonamentu, a wersją abonencką z bonusami. Da to możliwość szybkiego rozwoju grze...
chyba zaczynam się powoli przekonywać do gier sieciowych (każdego rodzaju) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2007 o 13:03, roos- napisał:

Przeciez to oczywisty skok na kase, nie rozumiem jak mozna ich za to chwalic.


Mimo swego doświadczenia, póki co Flagship jak na razie firmą zarabiającą krocie :) Ale masz rację, firma ta powstała nie dla kasy, bo byłe szefostwo Blizzarda mogło zostać i siedzieć za biurkiem wypychając sobie portfel, ale "przy okazji" każdy chce na wszystkim zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

póki co Flagship jak na razie NIE JEST firmą zarabiającą krocie :)
// totalnie koncepcja powyższego posta przez brak tych wyrazów się zepsuła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie dzielenie graczy nie jest w porządku ale przynajmniej masz wybór. Płacić czy nie płacić. A i tak wszystko będzie zależało od umiejętności. Takie rozwiązanie jest lepsze od np. WoWa. No i może nie będzie taka lichwiarska cena w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne rozwiazanie. I tak wielu graczy, ktorzy zaczna bez placenia abonamentu potem sie na niego skusi, a tym, co nie moga sobie pozwolic na placenie abonamentu nie odbieraja mozliwosci gry. Tak kazdy producent MMO powinien postepowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>a co do platnosci to chyba normalne ze trzeba utrzymac serwery i zaplacic ludziom ktorzy pracuja nad dodatkami do
> gry i ulepszaniem jej

A ekipa Guildwars pracuje za darmo, czy wysysa zyski z Lineage? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Tak kazdy producent MMO powinien postepowac.

Zgadzam sie.
Problem w tym, ze to nie jest MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować