Zaloguj się, aby obserwować  
dawko1

Arcania: Gothic 4 (Temat Ogólny) [M]

4843 postów w tym temacie

Dnia 26.09.2010 o 11:35, Maximo napisał:

Obejrzałem sobie Twojego laptopa na gramsajcie. Sprawdziłbym biblioteki Visual C++ .Wersja
Visual C++ Redist.2010 nie ma w sobie Redist 2008,2005.Arcania jest pisana na Visual
C++ Redist.2005.Warto to sprawdzić.


Ale demo instalowało te biblioteki i mimo to grę wywala, więc albo mam pecha albo ta gra mnie nie lubi :)
Popróbuję jeszcze, ale później bo teraz czasu nie mam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 26.09.2010 o 11:37, Isildur napisał:

Ale demo instalowało te biblioteki i mimo to grę wywala, więc albo mam pecha albo ta
gra mnie nie lubi :)
Popróbuję jeszcze, ale później bo teraz czasu nie mam :)

Zobacz te linki tutaj: http://www.sevenforums.com/installation-setup/31234-visual-c-2005-2008-other.html I tutaj: http://blogs.msdn.com/b/windowssdk/archive/2009/05/22/windows-7-sdk-with-visual-c-2005-failure-to-compile-in-debug-mode.aspx .Z tego wynika że C++ 2005 jest niekompatybilny z Winows 7,czyli dalej W7 domyślnie korzysta z wersji C++ 2010 ,Net Framework 4.0. Może jakiś fix już jest dostępny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 07:51, Rambos napisał:

W demu na szczęście nie można ustawić więcej niż normal

Można, można. Zaczynasz z ustawieniem na easy lub normal, ale jak zaczynasz już grać to wchodzisz w opcje i zaznaczasz Hard. Ja grałem na Hardzie, ale gra jest nadal przełatwa. Żadnego wyzwania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 16:32, Wrukos napisał:

Ech, to jest takie dno, że nawet odechciało mi się to recenzować.. Porażka!!


Mnie zadziwiło, jak bardzo głupio twórcy podeszli do niektórych tematów.
Wszędzie dookoła mamy do czynienia z niewidzialnymi ścianami. Skoro już nie można było zrezygnować z ograniczania przestrzeni, dlaczego nie umiejscowiono akcji gry w jakiejś dolinie? Dookoła skalne ściany i przejścia nie ma. Logiczne i do strawienia. Zamiast tego, rozległe krajobrazy....szkoda że za szybą. Tylko dodatkowo drażnią. Druga sprawa, to woda. Skoro bohater w wodzie wybucha, bo trudno znaleźć inne słowo dla przedziwnej animacji wymyślonej z myślą o utopieniu (pogryzieniu przez wodę, bo inaczej skąd ta krew?), to można było maksymalnie z wody zrezygnować. Olać jeziorka i inne rzeczki. Półpustynna dolina i dwie sprawy z głowy. Gra nie byłaby lepsza, ale mniej nielogiczna na pewno. Poza tym, jeżeli ponad siły było stworzenie animacji pokarmu, który postać akurat spożywa (to w końcu przecież nowość znana dopiero od czasów Gothic 1), a schylanie się po roślinkę powoduje matriksowe przyśpieszenie ruchów, lepiej byłoby zrezygnować z tak przeraźliwie niedopracowanych elementów. Niestety, one wszystkie (a wyliczankę można kontynuować) są w grze obecne i denerwują i wskazują wyraźnie na to, że zamierzenia twórców były zupełnie inne od tego co oglądamy na ekranie. Albo nie potrafili zrobić wszystkiego na czas, albo nie potrafili w ogóle. Bez względu na przyczynę, gra momentami jest taka sobie, a chwilami wręcz przeraża poziomem niedopracowania. Masz rację...porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 16:27, Shelazar napisał:

Wiadomo jak poprowadzony zostanie wątek tej naszej dziewczyny w grze, Ivy? Pewnie zginie...
lol ;D


Podobno ma być nieco ważną postacią w tej grze, ale coś mi się wierzyć nie chcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 18:52, DambialkoX napisał:

> Wiadomo jak poprowadzony zostanie wątek tej naszej dziewczyny w grze, Ivy? Pewnie
zginie...
> lol ;D

Podobno ma być nieco ważną postacią w tej grze, ale coś mi się wierzyć nie chcę.


Fajny byłby dla odmiany happy end, zamiast kolejnej dramatycznej sceny ze śmiercią ukochanej osoby, ten motyw już mi się przejadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KannX podpisuje się pod powyższymi narzekaniami obiema łapkami. Jeśli chcecie tego, co w Gothicu najlepsze to serdecznie polecam Risena :) Tam można nawet wykuwać amulety i pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 16:27, Shelazar napisał:

Wiadomo jak poprowadzony zostanie wątek tej naszej dziewczyny w grze, Ivy? Pewnie zginie...
lol ;D

Skąd wiesz, że Ivy będzie miała własny wątek?
Twórcy obiecywali, że pewna kobieta będzie odgrywała bardzo ważną rolę w tej części.
Ja bym raczej obstawiał Zyre, która już od początku towarzyszy Rhobarowi III.
W jednym z wcześniejszych postów wstawiłem screen z ostatniego bossa, który z imienia i wyglądu wygląda właśnie na kobietę.

20100926190312

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 19:03, Fun_g_1_2_3 napisał:

> Wiadomo jak poprowadzony zostanie wątek tej naszej dziewczyny w grze, Ivy? Pewnie
zginie...
> lol ;D
Skąd wiesz, że Ivy będzie miała własny wątek?
Twórcy obiecywali, że pewna kobieta będzie odgrywała bardzo ważną rolę w tej części.
Ja bym raczej obstawiał Zyre, która już od początku towarzyszy Rhobarowi III.
W jednym z wcześniejszych postów wstawiłem screen z ostatniego bossa, który z imienia
i wyglądu wygląda właśnie na kobietę.


No masz rację, ona jest jego służką czy coś takiego. Może będzie coś jak:" Gadzi Język przy królu Theodenie" :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie wstrzymuje się z oceną tej części gry, bo trudno oceniać całą grę tylko po demie. Na pewno przeróżnych niedoróbek i bagów jest tu bardzo dużo. Ale nie przejmował bym sie na razie niewidocznymi ścianami czy brakiem możliwości pływania, bo być może jest to kwestia sztucznych ograniczeń w demie. Bardziej mnie martwią kiepskie dialogi, które są jak na RPG bardzo sztuczne i drewniane, wygląda to tak jakby dialogi były spisywane na szybko, na kolanie tuż przed premierą dema. A dialogi to w dobrym RPG jedna z ważniejszych rzeczy, jeśli nie najważniejsza. Pod tym względem tej produkcji bardzo daleko do Mass Effecta, który podobno rasowym RPG nie jest, czy nawet do Risena. Mam tylko cichą nadzieje, że to tylko kwestia niedoróbek w demie, a nie pełnej wersji gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 19:29, Shelazar napisał:

A w ogóle, to ten brązowy potwór w wiosce to ork, jakiś hobgoblin czy co? W tej części
orkowie żyją w pokoju z ludźmi? :P



tak to ork chyba jest tam na zasadzie niewolnika ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 18:52, DambialkoX napisał:

> Wiadomo jak poprowadzony zostanie wątek tej naszej dziewczyny w grze, Ivy? Pewnie
zginie...
> lol ;D

Podobno ma być nieco ważną postacią w tej grze, ale coś mi się wierzyć nie chcę.


Spoiler

Z tego co kojarzę, to wszyscy w tej startowej wiosce mają zginąć pod koniec "tutorialu".... Jak dla mnie na + bo nie wytrzymałbym z tą wirtualną babą długo :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.09.2010 o 21:08, Szymon666 napisał:


Z tego co kojarzę, to wszyscy w tej startowej wiosce mają zginąć pod koniec "tutorialu"....
Jak dla mnie na + bo nie wytrzymałbym z tą wirtualną babą długo :]


Nie masz uczuć ! xD. A tak na poważnie to nie wiem u kolegi zagram w demko to zobaczę. Jak mogli spartolić taką dobrą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 21:08, Szymon666 napisał:

Spoiler

Z tego co kojarzę, to wszyscy w tej startowej wiosce mają zginąć pod koniec "tutorialu"....
Jak dla mnie na + bo nie wytrzymałbym z tą wirtualną babą długo :]



Opcja spoiler kurrrrrrr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 21:11, Pitej napisał:

>

Spoiler

Z tego co kojarzę, to wszyscy w tej startowej wiosce mają zginąć pod koniec "tutorialu"....

> Jak dla mnie na + bo nie wytrzymałbym z tą wirtualną babą długo :]



Opcja spoiler kurrrrrrr...


A pan jeśli prosi o zaznaczenie spoilera, to proszę nie cytować tekstu, który miał być spoilerem, bo sam popełnia ten sam błąd.

Dopisałem odpowiednią informację w przypiętym poście, proszę się z nią zapoznać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 17:04, KrzychW napisał:

Wszędzie dookoła mamy do czynienia z niewidzialnymi ścianami.


Idealny kontrast, bo w Gothic 3 dało się przy odrobinie determinacji dojść w każde miejsce (w Zmierzchu Bogów udało mi się nawet wspiąć po prawie-idealnie-pionowej ścianie blokującej dostęp do Varantu, ale napotkałem blue hell). Kojarzy ktoś, na jakim silniku jest robiona Arcania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować