Zaloguj się, aby obserwować  
Rexaw

Sklep Cenega

1920 postów w tym temacie

Dnia 20.11.2008 o 15:44, natanadler napisał:

Ha przyszło

:)

Ciekawe jak się wytłumaczysz z opóźnien w FC2 i tego, że zamówienia były podobno ''zrealizowane'', a tak naprawde wysyłane były 3 dni potem? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2008 o 15:50, Pernia napisał:

> Ha przyszło
>
> :)
>
Ciekawe jak się wytłumaczysz z opóźnien w FC2 i tego, że zamówienia były podobno ''zrealizowane'',
a tak naprawde wysyłane były 3 dni potem? :)


Nie było tak:P

Zamówienie zrealizowane oznacza, że kurier otrzymuje od nas zlecenie wysyłki (wbite do ich systemu przeważnie od razu zabierane jest przez kuriera). Jeśli zamówienie zostało wbite w nocy to i tak fizycznie było zabierane następnego dnia. Poza tym ilości jakie były wtedy wysyłane powodowały iż kurier nie zawsze był w stanie zabrać wszystko jednego dnia. (czasami były 2-3) kursy co powodowało iż paczki przeskakiwały na późniejsze nadania.

Logistycznie skomplikowane. Poza tym towar dostaliśmy później niż pojawił się on w MM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2008 o 16:28, natanadler napisał:

> > Ha przyszło
> >
> > :)
> >
> Ciekawe jak się wytłumaczysz z opóźnien w FC2 i tego, że zamówienia były podobno
''zrealizowane'',
> a tak naprawde wysyłane były 3 dni potem? :)

Nie było tak:P

Zamówienie zrealizowane oznacza, że kurier otrzymuje od nas zlecenie wysyłki (wbite do
ich systemu przeważnie od razu zabierane jest przez kuriera). Jeśli zamówienie zostało
wbite w nocy to i tak fizycznie było zabierane następnego dnia. Poza tym ilości jakie
były wtedy wysyłane powodowały iż kurier nie zawsze był w stanie zabrać wszystko jednego
dnia. (czasami były 2-3) kursy co powodowało iż paczki przeskakiwały na późniejsze nadania.

Logistycznie skomplikowane. Poza tym towar dostaliśmy później niż pojawił się on w MM


tutaj ktoś maił tak z F3 - Pozatym, obiecywałeś mi paczkę na piątek na 100%. Kiedy doszło? w Czwartek następnego tygodnia.
A - i nie mów ze kurierem było zabrane 2 dni po tym, bo w środę mówiłeś że paczka zostanie zabrana przez kuriera w czwartek z rana - jakby tak było, paczkę bym dostał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2008 o 16:57, Pernia napisał:

> > > Ha przyszło
> > >
> > > :)
> > >
> > Ciekawe jak się wytłumaczysz z opóźnien w FC2 i tego, że zamówienia były podobno

> ''zrealizowane'',
> > a tak naprawde wysyłane były 3 dni potem? :)
>
> Nie było tak:P
>
> Zamówienie zrealizowane oznacza, że kurier otrzymuje od nas zlecenie wysyłki (wbite
do
> ich systemu przeważnie od razu zabierane jest przez kuriera). Jeśli zamówienie zostało

> wbite w nocy to i tak fizycznie było zabierane następnego dnia. Poza tym ilości
jakie
> były wtedy wysyłane powodowały iż kurier nie zawsze był w stanie zabrać wszystko
jednego
> dnia. (czasami były 2-3) kursy co powodowało iż paczki przeskakiwały na późniejsze
nadania.
>
> Logistycznie skomplikowane. Poza tym towar dostaliśmy później niż pojawił się on
w MM
>

tutaj ktoś maił tak z F3 - Pozatym, obiecywałeś mi paczkę na piątek na 100%. Kiedy doszło?
w Czwartek następnego tygodnia.


2202 2008-11-07 8:31 Uzgodniony term. dostawy 8300

taka informacja od kuriera w piątek :) więc była u Ciebie w piątek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2008 o 17:02, natanadler napisał:

> > > > Ha przyszło
> > > >
> > > > :)
> > > >
> > > Ciekawe jak się wytłumaczysz z opóźnien w FC2 i tego, że zamówienia były
podobno
>
> > ''zrealizowane'',
> > > a tak naprawde wysyłane były 3 dni potem? :)
> >
> > Nie było tak:P
> >
> > Zamówienie zrealizowane oznacza, że kurier otrzymuje od nas zlecenie wysyłki
(wbite
> do
> > ich systemu przeważnie od razu zabierane jest przez kuriera). Jeśli zamówienie
zostało
>
> > wbite w nocy to i tak fizycznie było zabierane następnego dnia. Poza tym ilości

> jakie
> > były wtedy wysyłane powodowały iż kurier nie zawsze był w stanie zabrać wszystko

> jednego
> > dnia. (czasami były 2-3) kursy co powodowało iż paczki przeskakiwały na późniejsze

> nadania.
> >
> > Logistycznie skomplikowane. Poza tym towar dostaliśmy później niż pojawił się
on
> w MM
> >
>
> tutaj ktoś maił tak z F3 - Pozatym, obiecywałeś mi paczkę na piątek na 100%. Kiedy
doszło?
> w Czwartek następnego tygodnia.

2202 2008-11-07 8:31 Uzgodniony term. dostawy 8300

taka informacja od kuriera w piątek :) więc była u Ciebie w piątek


W piątek nie było żadnej paczki. Od 6 ja byłem w domu do 9, potem była siostra która czekała na przesyłkę, a od 13 ja już byłem. Paczki nie było. Kurier robi jakieś jaja w takim razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciach

Dnia 20.11.2008 o 17:04, Pernia napisał:

W piątek nie było żadnej paczki. Od 6 ja byłem w domu do 9, potem była siostra która
czekała na przesyłkę, a od 13 ja już byłem. Paczki nie było. Kurier robi jakieś jaja
w takim razie.


napisz do mnie bo chcę wyjaśnić kwestię tej paczki,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2008 o 17:06, natanadler napisał:

ciach
> W piątek nie było żadnej paczki. Od 6 ja byłem w domu do 9, potem była siostra która

> czekała na przesyłkę, a od 13 ja już byłem. Paczki nie było. Kurier robi jakieś
jaja
> w takim razie.
>

napisz do mnie bo chcę wyjaśnić kwestię tej paczki,


oki.
Napisałem na gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesujące. Wszyscy tak narzekali na cenegę, aż tu pojawił się taki natanadler podał mocno podejrzane przyczyny niezadowolenia i nagle wszyscy są zadowoleni. Żadnego negatywnego głosu. Ciekawi mnie jakie będą następne wymówki kiedy nie wyjdą na czas paczki kolejne paczki z grami EK. Atak terrorystyczny, traba powietrzna, trzęsienie ziemi, ktoś zrzucił bombę atomową czy też wszystko naraz? mnie cenega ANI RAZU pozytywnie nie zaskoczyła. Na każdym kroku udowadnia, że klienci ich nie obchodzą, tylko kasa. Naobiecują jakichś pierdół, a potem jak nie wyjdzie to się w ogóle nie odzywają albo wymyślają niedorzeczne wymówki. Żal.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciach

Jakie przyczyny niezadowolenia?? Podałem powody, które opóźniły wysyłki. Przyznałem się, że daliśmy ciała.
Jakie wymówki, wcześniejsza wysyłka EK KB była tydzień przed premierą u graczy, Sacred 2 podobnie.
Zdarzyło się z F3. Muszę przełknąć ta pigułę i walczyć, aby nie było juz tak następnym razem. Po to robię rekrutację, aby nie było następnej takiej sytuacji.

Proszę podaj te negatywne "zaskoczenia”, co Cię takiego spotkało, że masz tak złe doświadczenia??

Pozdrawiam

Dawid


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2008 o 15:42, Zagul napisał:

Więc ktoś mi powie ile musiał czekać na dostarczenie nagród z kompani ?


Ech ...

"6.7. Cenega zobowiązuje się wysłać zamówioną nagrodę ciągu 30-dni licząc od daty złożenia zamówienia. Cenega nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn od niej niezależnych."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2008 o 15:45, KŁEJK napisał:

> Więc ktoś mi powie ile musiał czekać na dostarczenie nagród z kompani ?

Ech ...

"6.7. Cenega zobowiązuje się wysłać zamówioną nagrodę ciągu 30-dni licząc od daty złożenia
zamówienia. Cenega nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z
przyczyn od niej niezależnych."

ale wąrpie, żebym czekał miesiąc na wysyłkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2008 o 15:11, natanadler napisał:

Proszę podaj te negatywne "zaskoczenia”, co Cię takiego spotkało, że masz tak złe
doświadczenia??

Pozdrawiam

Dawid

Ja miałem to "szczęście", że ignorowaliście prawie wszystkie moje maile. Odpisaliście tylko na dwa, z czego jeden był taki testowy z banalnym pytaniem. Ale znam gościa co ma z wami same problemy. Najpierw gdzieś na początku roku bez powodu cenega usunęła mu konto na kompanii graczy, gdzie miał zarejestrowanych kilka gier. Przez kilka miesięcy nikt nie odpisywał na jego maile, aż tu nagle miał przywrócone konto, ale bez żadnych punktów. W międzyczasnie kupił sobie Oblivion GOTY i do dzisiaj ma z nią same kłopoty. Na początku płyta chodziła, potem odmówiła posłuszeństwa. Wysłał kilka maili na które nikt nie odpowiedział. Potem ktoś łaskawie mu odpisał, żeby wysłał tę grą do nich, a oni ją sprawdzą. Wysłał i podobno chodziła na 3 różnych komputerach i mu ją odesłali. Niestety gra dotarła w znacznie gorszym stanie niż ją wysłał. Pudełko było połamane, a płyty walały się luzem wskutek czego się porysowały. Od tamtego czasu nie ma żadnej odpowiedzi od cenegi. Nawet skontaktował się z tobą gdzieś tak ze 2 miesiące temu. Napisałeś mu wówczas, że się tym zajmiesz. Efekt? Zero kontaktu. Wtedy uświadomił sobie, że jak tam nie pojedzie osobiście, to nic z tego wyjdzie. Sprawa się ciągnie ok. 6-7 miesięcy. Normalnie profesjonalne podejście do klienta. W CDP taka reklamacja byłaby natychmiast uwzględniona bez żadnych zbędnych pytań. U was nie warto kupować gier, bo jak się płyta zepsuje to nie można liczyć na żadną pomoc. Tylko jeszcze wciskanie kitu, że płyta która nie działa u was rzekomo chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2008 o 19:05, Karanthir666 napisał:

Ja miałem to "szczęście", że ignorowaliście prawie wszystkie moje maile. Odpisaliście
tylko na dwa, z czego jeden był taki testowy z banalnym pytaniem.


zależy czy na dobry adres wysłałaś:)

A coś pamiętam. Serwis się z nim jakoś potem kontaktował po mojej interwencji. Jak się to zakończyło nie mam pojęcia. Z mojej strony uczyniłem co obiecałem :) Niestety nie ode mnie zależy rozpatrywanie reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2008 o 10:34, natanadler napisał:

A coś pamiętam. Serwis się z nim jakoś potem kontaktował po mojej interwencji. Jak się
to zakończyło nie mam pojęcia. Z mojej strony uczyniłem co obiecałem :) Niestety nie
ode mnie zależy rozpatrywanie reklamacji.

Możesz mi wyjaśnić dlaczego w zrealizowanych przesyłkach nie podajecie numeru nadania? Skoro takie coś działa prawie we wszystkich sklepach, to pewnie da się to zautomatyzować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2008 o 10:43, logray napisał:

> A coś pamiętam. Serwis się z nim jakoś potem kontaktował po mojej interwencji. Jak
się
> to zakończyło nie mam pojęcia. Z mojej strony uczyniłem co obiecałem :) Niestety
nie
> ode mnie zależy rozpatrywanie reklamacji.
Możesz mi wyjaśnić dlaczego w zrealizowanych przesyłkach nie podajecie numeru nadania?
Skoro takie coś działa prawie we wszystkich sklepach, to pewnie da się to zautomatyzować.


"sie robi sie" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować