Zaloguj się, aby obserwować  
Generalis_Calisius

Command & Conquer - Wszystkie części - Temat Ogólny

1156 postów w tym temacie

widac cos martwy temat moze byscie powiedzieli na temat C&C Red Alert 3
ja jedynie co wiem to zapewne jak reszta czyli.

3 frakcje
Sowieci
Allianci
Imperium wschodzącego słońca(Japan)
ruszyła strona z 3 screenshotami

jedyne co mi wiadomo
1)allianci
technologia pryzm. poszła w diabli (nie ma pryzm. turret i tank)
mirage tank ponoc został(to ten co sie zamienia w czołg)
pieski i tanya bedą
2)ruscy
zamiast piesków niedźwiedź - już widze miny co niektórych
rozwniecie tesli - łódź tesla
3)Imperium wschodzącego słońca
najlepsza flota nawodna - przynajmniej na razie
transformacja jednostek

4)a ogólnie
możliwość budowy bazy na wodzie
surowce też na morzu będzie można zbierać
prawie wszystkie jednostki maja mieć specjalne umiejętności
co-op campaign
8-10 misji na stronę
flota ma być rownie bardzo ważnym czynnikiem w grze - ponoć ma być wiecej jednostek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2008 o 15:46, Numenpl napisał:

widac cos martwy temat moze byscie powiedzieli na temat C&C Red Alert 3
ja jedynie co wiem to zapewne jak reszta czyli.

Dokładnie, jakoś małe zainteresowanie serią C&C na tym forum widać, a szkoda :/

Dnia 07.03.2008 o 15:46, Numenpl napisał:

1)allianci
technologia pryzm. poszła w diabli (nie ma pryzm. turret i tank)
mirage tank ponoc został(to ten co sie zamienia w czołg)
pieski i tanya bedą

Mirage tank ponoć zachowa swoją funkcję z RA2, co do Tanyi i psów bojowych - na razie jest pogłoska, ale nie wiadomo czy ostatecznie będą. Być może sami twórcy jeszcze się nad tym zastanawiają. Na pewno będą te delfiny znane z RA z bronią dźwiękową (to już potwierdzone).

Dnia 07.03.2008 o 15:46, Numenpl napisał:

2)ruscy
zamiast piesków niedźwiedź - już widze miny co niektórych

Według mnie z tymi niedźwiedziami to nieco przesadzili. Chyba znowu zrobią z wszystkich Rosjan idiotów tak jak w RA2, co niezbyt mi się podoba. Zwłaszcza, że w RA1 tak skrajnie przedstawieni nie byli.

Dnia 07.03.2008 o 15:46, Numenpl napisał:

3)Imperium wschodzącego słońca
najlepsza flota nawodna - przynajmniej na razie
transformacja jednostek

Jedno z zagranicznych pism (bodajże PC Gamer) zamieściło skromne info o Japonii. Na razie wiadomo jedynie, że podstawowym czołgiem tej nacji będzie Tsunami tank, który wygląda dość zwyczajnie.

Dnia 07.03.2008 o 15:46, Numenpl napisał:

co-op campaign

Z tego co czytałem możliwe ma być rozegranie kampanii w mult razem z innym graczem, lub z wybranym komputerowym dowódcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2008 o 20:48, Czedwik napisał:

Dokładnie, jakoś małe zainteresowanie serią C&C na tym forum widać, a szkoda :/


To niestety prawda.Przekonałem się o tym , zadajac pytanie dotyczące działania C&C Generals na Viście.Jakoś się nie doczekałem odpowiedzi. :-(
I chyba sobie nie pogram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2008 o 20:48, Czedwik napisał:

Jedno z zagranicznych pism (bodajże PC Gamer) zamieściło skromne info o Japonii. Na razie
wiadomo jedynie, że podstawowym czołgiem tej nacji będzie Tsunami tank, który wygląda
dość zwyczajnie.

chyba pc zone

dobra znlazlem cos jeszcze

* The Japan campaign is currently aimed at being unlockable after you finish the Allied or Soviet ones.
* Japan are probably the strongest race in the water at present.
* Many of the Japanese units transform into other ones.
* The fact that your base can be built out at sea is designed to encourage players to use aircraft more.
* There will be significant resources out at sea so naval presence can''t be ignored.
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
* A monitor in the corner of the screen shows you the state of the AI and allows you to give four orders: attack or defend a unit or location, stop or help me. Without orders the AI will do it''s own thing.
* In MP you can put units in friendly transports, use allied airfields and repair bays and you can give units to another player. You cannot, however, simply give your ally cash, which is designed to make giving units to another player a risk since the units might be ambushed en route to your ally.
* There will be less units with multiple capabilities than in C&C3, so no massing of uber-tanks-that-kill- everything.
* Every unit has a primary and secondary ability (not sure how this meshes with the above point, I''m just copying what it says )
* Online matches will average at 20-30 minutes.
* One of the allied AI commanders is Major Giles, a stiff upper lip British commander specialising in special weapons and aircraft, played by Beowulf actor Greg Ellis.
* There is a weapon called a Time Bomb, which can be chronosphered into your opponents base. In MP this can result in a situation where both players chrono the bomb into each others base like a hot potato until it explodes.
* Mission locations include San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji and Santa Monica.
* Executive producer Chris Corry - "Peter Weller is not in RA3."
* ETA Winter 2008

a to z forum ea
Tanya, Kirov's, tesla and dogs have all been confirmed by Apoc to be in Red Alert 3.

no i jeszcze (też na forum EA)
Whole PC Guru article translation with most exclusive (and new!) infos

Story

After the Allied drove the Soviets back to Moscow, and their defeat is nigh, they decide to send back several hitmen in time to kill Einstein, the single person they see responsible for the Allied superiority. Although the act is successful, and Europe seems is in peace (With the second war never happening) in this altered timeline, a third party comes into play with the Empire of the rising sun (Japan), which gives birth to plans of world domination they, given their technological advancements, are set to realize and achieve, throwing you into this ménage á trois.

Campaign

-Can be played co- operatively either with a friend via Multiplayer, or with the aid of an AI ally. The main goal of the AI players is to capture and defend the most significant points of a given map, and you can use their structures for producing units. You cannot control the units of your team-mate however, for the developers deemed it very chaotic after a test run.
Needless to say that you see the map-revealing progress of your ally. Both points count for AI-driven or human Co-op.

-For each side (Allied, Soviets, Empire of the rising sun) there are three commanders to choose from before every mission, each with at least three special abilities. The one they showed the magazine was an allied commander from whom you could ask for an air strike in pre-set periods of time. This commander is played by Peter Weller (aka RoboCop)

-While Yuri doesn’t play a role in the main game, the game’s writer mentioned the possibility of his return in an already planned expansion pack

Maps

-Altough not visible on the screens, there’s going to be massive damaging in RA3, with weapons carving colossal craters into the ground

-Amphibious ships/tanks can only “land”/leave shore on sandy beaches, so its crucial to capture and defend these areas

-Since the maps have to provide enough room for at least three participants, they’re naturally much bigger than they were in Tiberium Wars

Gameplay

-Slower pace to prevent rushing and base crawling
-Most buildings can be placed on water for extra cost (Confirmed: Power plant, construction yard, airfield, war factory)
-Most units have a secondary function
-Economy remains unchanged (Two resources: Ore and power)
-Naval combat is crucial in the game, with most units being amphibious
-All units have their place in the combat chain. For example, air units are preferable against well defended positions


Demo level

The mission involved a cloaking allied tank with which aid you had to get into the city centre unseen, where all of a sudden the city’s stadium opened and launched a nuclear missile, while the Soviet dictator appeared in the edge of the screen and raved on about his plans of world domination with a broad smile on his face. Later on it was revealed that not one, but three such rockets were launched, and the objectives were to destroy the silos and stop the missiles. For the already launched one, the writer used Robocop’s special ability to call an airstrike, which destroyed one of the stadiums as well. The other two posed an increased difficulty, given the well-defended bases of the Soviets. He chose to capture an enemy conyard to set up a base in the water and escape the massive defence, and after setting up a defensive perimeter at the shore, he produced aircraft, infantry and bullfrogs, and finished off one stadium with bombers launched from the airfield placed in water. He couldn’t apply this strategy to the other stadium however, given the numerous air defences. Therefore, he cut off the second base’s power, captured a war factory near some Tesla towers and purged the Soviets from the face of the earth with a tank force, completing the mission.

Units

Allied:

- Tanya
-Apollo: A lighting-fast jet best used against bombers
-Century: Carpet bombing aircraft, quite ineffective in air-to-air combat
-Cyrocopter: A propelled scouting/spying unit. Its ability to spot cloaked enemies is currently under discussion
-Mirage tank: Now with a wider array of holographs, making it more useful outside forests
-Unnamed light tank as seen in screenshots: Is able to concentrate its radar-beams to be used as a scouting unit
-Unnamed heavy cruiser: Amphibious
-Trained dogs, which stun enemies with their barking
-Shotgunner. Slow, but with a shielding ability

Soviet:

-Commando (Supposedly armed with a tesla-gun)
- The Akula, a submarine which isn’t merely deadly against ships, but is able to train divers as well
-The Bullfrog transport ship doesn’t have to set shore, its able to “shoot” out the units it’s carrying
- Mobile V4, with the new ability to swim, but its main draw point is the precise and area-effective attack. Very slow unit.
-Stingray Nasad, a small and fast tesla-launching boat
-Kirov
-Tesla walker
-Armored bear (Made out to be a polar bear in the article, which is doubtful in my opinion)
- Apocalypse tank
-Machinegunner, fast and lightly armoured.

Empire of the rising sun:

-Commando
-The Seawing bomber is able to transform into a submarine simply by falling into the water
- Tsunami, a water-affin tank which is both heavily armoured and powerful, although slower on land than in water

FMVs

-Seen scenes: Marching allied soldiers, a Russian general shouting, a cold, calculating Japanese general giving orders
-Stylised and humorous
-Allegedly not as overacted as in Tiberium Wars

Graphics

-Nearly 60% of the Sage engine’s code was rewritten for Red Alert 3, and the screenshots don’t represent the visual quality well, as they are from an alpha-build of the game and still worked on. Most attention went to the water (Now with splash animation! :P), demolition, animations, respectively to keep RA3 true to RA2s light-hearted style. This goes for the Japanese faction too.

Misc

-Game menu is cartoonish and quite moody, with a great soundtrack to boot
-Neil Young, head of the studio, mentioned that an SC2 designer worked on RA3 before he left for Blizzard. Now who’s right, Mr. Young or Apoc, who denied this bit?
-2 super weapons per faction are planned

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, a właściwie problem.

Mam C&C: The First Decade, i postanowiłem sobie przypomnieć kampanię NOD (przed nadchodzącym Kane''s Wrath). Niestety, w 9 misji (Egipt), gdzie dostajemy do dyspozycji komandosa, natychmiast po wczytaniu misji gra się wiesza. Czytałem o tym problemie na różnych forach, ludzie mają dokładnie to samo w tym samym momencie. Jedyne rozwiązanie, jakie udało mi się znaleźć, to zamknięcie aplikacji ctfmon.exe w menadżerze zadań, ale niestety, w moim przypadku ono nie działa.

Miał to ktoś już może? Wiecie, jak się tego buga pozbyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w TFD trzeba zainstalować wszystkie gry "jak leci", czy można sobie wybrać, które tytuły chce się zainstalować? Bo rozważam zakup, a ~10GB nie będę w stanie wygospodarować na całość (nie chciałbym też, by płytka leżała na półce i "czekała na lepsze czasy").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :). Czy mógłbym jeszcze wiedzieć, ile miejsca na HDD zajmują poszczególne gry (głównie chodzi mi o C&C, RA, C&C2 i RA2)? Aha, jeszcze jedno, czy instalację dodatków można pomijać, czy obowiązkowo instalują się razem z "podstawką"?
Przepraszam za swoją upierdliwość, ale ja już tak mam ;). Zresztą na moje pytania może odpowiedzieć każdy, kto zna odpowiedzi, niekoniecznie musisz to być właśnie Ty :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza pierwszym C&C, gdzie Covert Operations są instalowane razem z podstawką, wszystkie pozostałe tytuły pozwalają Ci wybrać, czy chcesz też zainstalować dodatki. Ilość miejsca na HDD chyba jest pokazana przy wyborze instalowanych elementów, ale mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do osób, które już ukończyły kampanię w Kane''s Wrath lub niedługo to zrobią: Co sądzicie o zakończeniu? Według mnie pozostawia ono spory niedosyt i wygląda to tak jakby miał być drugi dodatek (co raczej serii C&C się nie zdarza, zwłaszcza, że zapowiedziany jest już RA3), ewentualnie wszystko wyjaśni się w C&C4 (chociaż na to trzeba by sporo czekać). Bardziej prawdopodobne już wydaje się, że być może strzelanka Tiberium coś dopowie w kwestii ciągu dalszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2008 o 16:21, Czedwik napisał:

Według mnie pozostawia ono spory niedosyt i wygląda to tak jakby miał
być drugi dodatek (co raczej serii C&C się nie zdarza, zwłaszcza, że zapowiedziany jest
już RA3)


Ja osobiście nie widzę problemu aby pojawił się drugi dodatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Red Alert miał dwa oficjalne dodatki więc nie widzę czemu C&C 3 nie miałby się dorobić drugiego.
Swoją drogą masz rację że gra pozostawia pewne niedopowiedzenia, nie tyle jednak chodzi tu o Kane''s Wrath (który jako tako można by uznać za kompletny) ale o samą podstawkę która w przeciwieństwie do poprzedniczek po prostu nie posiada kompletnego zakończenia tylko otwartą wręcz zapowiedź kontynuacji (a pierwszy dodatek jest raczej prequelem niż sequelem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące polskiego wydania C&C Wojny o Tyberium:
Czy jest możliwość wyłączenia polskich podpisów w trakcie gry? Denerwują mnie te pojawiające się na ekranie okna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w sklepie gram.pl EK C&C 3 jest tańsza od zwykłej wersji. Ponoć na płytkach z EK jest jakiś błąd czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 21:55, JaN-J napisał:

Dlaczego w sklepie gram.pl EK C&C 3 jest tańsza od zwykłej wersji. Ponoć na płytkach
z EK jest jakiś błąd czy to prawda?



W ek GDI dano płytkę ze zwykłego commanda(bez rozszerzeń w postaci skórek i trików, jak wygrywać), ale mimo to i tak sobie kupię;)

Teraz ja zadam pytanie- po ile nowych jednostek doszło do każdej z nacji w Gniewie? I czy to prawda, ze ta jedna sekta scrinów(rezygnująca z kontroli umysłu) ma najsilniejsze jednostki lądowe w grze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 22:37, Xantor666 napisał:

Teraz ja zadam pytanie- po ile nowych jednostek doszło do każdej z nacji w Gniewie?


4 dla GDI
3 dla NOD
3 dla Scrimów
6 dla Stalowych Szponów*
3 dla ZOCIMU*
3 dla Czarnej Dłoni*
3 dla Wybranych Kane''a*
3 dla Żniwiarzy-17*
2 dla Podróżników-59*
*- w przypadku nowych frakcji nowe jednostki zazwyczaj zastępują któreś ze starszych, czyli nie zwiększają ogólnej dostępnej dla tej frakcji liczby jednostek ponad to co oferuje ich "podstawowa" frakcja (choć ich nowe jednostki są lepsze od swojej podstawowej wersji).

Dnia 09.04.2008 o 22:37, Xantor666 napisał:

I czy to prawda, ze ta jedna sekta scrinów(rezygnująca z kontroli umysłu) ma najsilniejsze
jednostki lądowe w grze?


Żniwiarze-17 rzeczywiście mają do dyspozycji potężne jednostki naziemne i ulepszenia do nich, niestety w zamian tracą nie tylko dostęp do kontroli umysłu ale także i do lotniskowców szturmowych i okrętów bojowych co jest poważnym minusem:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 22:57, Karharot napisał:

> Teraz ja zadam pytanie- po ile nowych jednostek doszło do każdej z nacji w Gniewie?

4 dla GDI
3 dla NOD
3 dla Scrimów
6 dla Stalowych Szponów*
3 dla ZOCIMU*
3 dla Czarnej Dłoni*
3 dla Wybranych Kane''a*
3 dla Żniwiarzy-17*
2 dla Podróżników-59*
*- w przypadku nowych frakcji nowe jednostki zazwyczaj zastępują któreś ze starszych,
czyli nie zwiększają ogólnej dostępnej dla tej frakcji liczby jednostek ponad to co oferuje
ich "podstawowa" frakcja (choć ich nowe jednostki są lepsze od swojej podstawowej wersji).



To znaczy, ze do tych dodatkowych, nowych jednostek dla frakcji uwzględniłeś, np. trójnogi z zielonymi laserkami, zamiast tych z fioletowymi? ;)

Dnia 09.04.2008 o 22:57, Karharot napisał:

> I czy to prawda, ze ta jedna sekta scrinów(rezygnująca z kontroli umysłu) ma najsilniejsze

> jednostki lądowe w grze?

Żniwiarze-17 rzeczywiście mają do dyspozycji potężne jednostki naziemne i ulepszenia
do nich, niestety w zamian tracą nie tylko dostęp do kontroli umysłu ale także i do lotniskowców
szturmowych i okrętów bojowych co jest poważnym minusem:(


Uuu, no to nie jest dobrze... Chociaż lądem też da sie Scrinami wygrać:) Spam trzmieli;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mocne lądowe i to dostępne we wcześniejszej fazie gry, niż inne armie (w tym Żniwiarze-17), mają Stalowe Szpony. Zamiast Predatorów mają Tytany i Volverine, a to jedne z mocniejszych jednostek w grze. Za to mają mniejszy wybór piechoty(chociaż uzbrojony inżynier jest całkiem fajnym pomysłem), więc liczba jednostek bywa różna od tych podstawowych frakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 22:37, Xantor666 napisał:

> Dlaczego w sklepie gram.pl EK C&C 3 jest tańsza od zwykłej wersji. Ponoć na płytkach

> z EK jest jakiś błąd czy to prawda?


W ek GDI dano płytkę ze zwykłego commanda(bez rozszerzeń w postaci skórek i trików, jak
wygrywać), ale mimo to i tak sobie kupię;)

Teraz ja zadam pytanie- po ile nowych jednostek doszło do każdej z nacji w Gniewie? I
czy to prawda, ze ta jedna sekta scrinów(rezygnująca z kontroli umysłu) ma najsilniejsze
jednostki lądowe w grze?

a EK NOD ma dodatki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2008 o 23:31, JaN-J napisał:

> > Dlaczego w sklepie gram.pl EK C&C 3 jest tańsza od zwykłej wersji. Ponoć na
płytkach
>
> > z EK jest jakiś błąd czy to prawda?
>
>
> W ek GDI dano płytkę ze zwykłego commanda(bez rozszerzeń w postaci skórek i trików,
jak
> wygrywać), ale mimo to i tak sobie kupię;)
>
> Teraz ja zadam pytanie- po ile nowych jednostek doszło do każdej z nacji w Gniewie?
I
> czy to prawda, ze ta jedna sekta scrinów(rezygnująca z kontroli umysłu) ma najsilniejsze

> jednostki lądowe w grze?
a EK NOD ma dodatki?


Tak, ten błąd jest tylko w ek gdi. Wiesz już czemu jest przeceniona? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować