Zaloguj się, aby obserwować  
Generalis_Calisius

Command & Conquer - Wszystkie części - Temat Ogólny

1156 postów w tym temacie

jak najbardziej - z ta mapa wyboru miejsca ataku; albo całkowita swoboda (co moze byc trudne - za duza ilosc filmikow) albo wybor 2 - 3 mozliwosci; Gram ostatnio w W40K i wiem ze nowy dodatek bedzie mial taki wybor - bezie podbijalo sie wybrane lokalizacje (cos na miare Emperror:battle of dune (a moze bylo:arrakis))

- hmm zdradze tobie ta "tajemnice" z ta ostatnia misja... jesli nie chcesz - to nakryj ekran i nie czytaj (teraz troche smiecia dla zamaskowania)

hdwdvqwdhvgwhegvuwegcuwygecwefwvewvwbvbvb

jak juz prowadzisz ostateczny atak na swiatynie nod, wszystko zalezy od tego
jak ja zniszczysz! czy przy urzyciu konwencjonalnej broni, czy ostateczny cios zadasz działem jonowym
(jak juz wiadomo ze od udzerzenia nastepi wybuch); i tu zaczynaja sie roznice w filmikach; w jednym nie dokonca wiadomo czy kane ginie, w drugim - nie ma watpliwosci - pochlania go "światłość" - tym to zdobyl mój szacunek
musisz zobaczyc to na wlasne oczy! to otwarte ramiona na spotkanie smierci i całkowity spokoj!

hjwgfjwefufguwfwhgfygvuiywgbvwbwrbrbwrbwrbwrb


pozdro
- dobrze mi sie pisze, na ten temat to moge gawedzic ały czas :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi raczej o możliwość wyboru z kilku opcji, tak jak to miało miejsce w pierwszym C&C i Red Alercie. Sposób z Emperora przypomina mi trochę próbę zrobienia RTSa nieliniowego. Szkoda, że ucierpiała na tym grywalność i fabuła. Z czasem nudziło się bronienie ciągle tych samych map(atakowałem tylko jednego przeciwnika). No i trochę nielogiczne było przydzielanie nowych jednostek, gdyż w toku fabularnym nie było specjalnie zaznaczone, że dokonuje się jakiś technologiczny postęp.

Dzięki, za te zakończenie. Przyznam się, że jednak je znałem. Myślałem, że to jest różnica między zakończeniami na PC a Playstation. Grę na PS kończyłem tylko raz, na sprzęcie u kuzyna, więc myślałem, że to jest różnica miedzy platformami. Kiedy kupiłem wersję na PC, okazało się tez, że w porównaniu do wersji na PS było więcej przerywników filmowych i można było zmieniać szybkość gry, co znacznie pomagało w ukończeniu kampanii. Nie wiem czy pamiętasz taką misję dla NOD(chyba 10 lub 11), zaczynało się z MCV na takim pustkowiu, należało przejechać mostek po lewej i tam było wiersze pole tiberium i dostatecznie dużo miejsca na rozbudowę bazy. Na Playstation ukończenie tej misji zajmowało 7 godzin. Dodam, że nie było opcji zapisu na Memory Card w trakcie misji.
Ja o C&C mogę pisać tak długo, jak długo będę miał kogoś, kto to czyta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po przemyśleniu - tak możliwość kilku opcji tylko; fabuła będzie bardziej spójna; emperror fakt - był trochę denerwujący pod tym względem. i wprowadzanie po kolei nowych jednostek (rozwój techn.) tak jak w wiekszości klasykow, byłoby najlepsze.

co do misji nod (nie do konca pamietam ktora to, cos tam sie kołacze) wow - taka misje bez save''owania i na padzie ??

masakra! swoją drogą nie wyobrażam sobie grac w c&c na ps (no chyba ze jakiesz myszki podlaczyc :P )

pamietam tez

z misji gdi (bo nimi to z 6 razy przeszedlem kampanie) najtrudniejsza jest misja ... eee w Grecji chyba, zaczynasz od poludniowej czesci mapy taktyczne (wyboru misji), jedyna mozliwosc

jest to desant na plaze gdzie sa dzialka nod i potem lekkie czolgi i flamerzy; po jakims czasie dostajesz mcv

ufff - ta byla najgorsza; już wolalem misje calkowicie bez bazy!

ej - a jak mozna bylo uzyskac w ostatniej misji nod rakiete nuklearna; wiem, ze w misjach w trakcie kampanii trzeba było zebrac wszystkie takie specjalne szkrzynki 9czy cos) z materialem riadioaktywnym; pamietam ze nigdy mi to nie dzialalo. czy bylo to dostepne tylko w specyficznej wersji gry (po spatchowaniu np. do v.1.03)

czy jak?

nie pamietam, zeby kiedykolwiek udalo mi sie uzyskac dostep do nuka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Graliśmy w to z kuzynem(na zmianę, bo trudno tak wysiedzieć siedem godzin) na padzie. Innego wyjście nie było, bo myszki na PS były strasznie drogie. Ale to tylko świadczy o mistrzostwie C&C, że potrafił przykuć do ekranu nawet w tak beznadziejnych warunkach:)
Ja też nigdy nie maiłem atomówki grając Nodem. Cóż skrzynki jakieś zbierałem i pamiętam, że chyba była nawet osobna misja, gdzie jakieś komponenty trzeba było ukraść. Nic nie wiem też o różnicach w wersjach. C&C, które mam pochodzi tej edycji Worldwide Warfare i nie pamiętam, jaka to jest dokładnie wersja. Nie korzystałem z żadnych solucji, więc może to przeoczyłem, ale preferując NOD, zawsze starałem się odkryć całą mapę i zniszczyć każdy budynek cywilny żeby znaleźć jakieś goodies tam poukrywane.
Dla mnie najbardziej masakryczne misje to były te zaraz po pierwszym występie Grega, o którym wspominałeś wyżej, gdzie trzeba było ratować podniszczone bazy a nie było Construction Yardu. W tych misjach pociłem się najbardziej. Mało kasy, a jeśli się coś prześliznęło i zniszczyło jakiś budynek, to było już naprawdę nieprzyjemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

określ mi w skrócie "Divine Divinity" kurczę - nie rozpoznaę tego tytułu.

bawiłeś się w ustawianie jednostek (np. czołgów na zmianę z hum-vee) we "wzorki" (jedne w ledo inne w prawo - wiem, że swojego czasu to była mania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2006 o 10:56, Martimat napisał:

określ mi w skrócie "Divine Divinity" kurczę - nie rozpoznaę tego tytułu.


Divine Divinity to gra RPG z 2002 roku. Była dość dużą niespodzianką, bo wydana przez małe studio z Belgii zebrała dobre recenzja i przychylność graczy. Dość dobrze łączyła ciekawą fabułę, z dość dużą ilością hack & slash. Mnie osobiście trochę przeszkadza zbyt duża ilość machania mieczem, ale gra wciąga.

Dnia 05.08.2006 o 10:56, Martimat napisał:

bawiłeś się w ustawianie jednostek (np. czołgów na zmianę z hum-vee) we "wzorki" (jedne w ledo
inne w prawo - wiem, że swojego czasu to była mania :D


Nigdy nie słyszałem o takiej zabawie nie słyszałem :( Trzeba będzie spróbować.

A teraz może z innej beczki. Widziałeś może pierwsze rysunki koncepcyjne z Tiberium Wars? Mammothy mają z powrotem być zwykłymi czołgami z dwoma działami. Dziwne, jeśli W TS były już mechy, a tutaj wracają do czołgów, to znów mamy bajzel z ciągłością technologii. Widać, że tylko Orci się nie zmieniają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mammothy sa swietne - mnie ta nieciągłość nie przeszkadza; mnie tylko jakoś nie pasują te "bioarmors"; z watków kontynuowanych interesuje mnie tylko GDi Kane i Tiberium (nowa rasa i zagrożenie dla planety - zachwianie ekologiczne itp.) - techniczne sprawy przełknę.

bardzo dobrze wyglada ich podwozie (chodzi mi o napęd gąsienicowy), dwie gąsienice po każdej ze stron (rozdzielone) - EHH COŚ MI ten opis nie wyszedł - mam nadzieję, że zrozumiesz

z tym ustawianiem to taki tylko bajer :D fajnie wygląda i nic pozatym (te dwa stoją po skosie w lewo-góra, tamte obok w prawo-góra ... itp)

jakies demko tego DvDv sciagne - jest kontynuacja (w zapowiedziach może )?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, z drugiej strony można to wyjaśnić tym, że Mammoth mk. II się nie sprawdził. W TS był to przecież dopiero prototyp. Mammoth tanki już od pierwszej części miały cztery układy gąsienicowe(trzeba było się dobrze przyjrzeć sprite''om, żeby to zobaczyć), a już na pewno w RA. Widać to na jednym z filmików.
O jakie bioarmors ci chodzi? Nie słyszałem o tym. Może NOD rozwinie swoją technologię cyborgizacji. Oparta ona częściowo była na tiberium, więc przedrostek "bio" by pasował.
Swego rodzaju kontynuacją Divine Divinity jest Beyond Divinity, ale tak między bogiem a prawdą, to jedynie świat tam jest wspólny. Gra zebrała raczej średnie recenzje. Jeszcze w nią nie grałem, bo czekam, aż mi nowy sprzęt dotrze(nie żeby gra miała kosmiczne wymagania, mój obecny komputer jest, no cóż, bardzo stary). Chodzą plotki, że Divinity 2 jest w fazie produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz - nie zwróciłe uwagi na te 4 ęukłady gąsienicowe"ł bio armor - no piechota w zbrojach/skafandrach energetycznych podnoszących ich sile szybkość/mozliwości skoku.

w 3 ma byc nowa rasa (tego sie boje ze zepsuje klimat) - z tiberium (mutanci tak jak w 2 tylko, ze tutaj calkowicie samodzielni)czy cos w ten desen

sprawdze tego dvdv - tylko ze czasu pewnie duzo pochlania (jesli tak jak diablo to odpada, TQ jest pierwszy w kolejce)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2006 o 13:18, Martimat napisał:

wiesz - nie zwróciłe uwagi na te 4 ęukłady gąsienicowe"ł bio armor - no piechota w zbrojach/skafandrach
energetycznych podnoszących ich sile szybkość/mozliwości skoku.


Nie dziwię się, młodsi gracze to by pewnie mieli problem odróżnić light tanka od medium tanka gdyby miały ten sam kolor :) piechota w pancerzach wspomaganych to dość logiczne, moim zdaniem, wyjście. Jeśli tiberium już pokrywa tak znaczna powierzchnie planety, to piechota bez takiego ekwipunku mogłaby być nieprzydatna na polu bitwy. W TS już tez była próbka tego, bo ekwipunek jumpjet infantry GDI można zaliczyć do pancerzy wspomaganych. A swoją drogą, były one najlepszym bajerem w grach z serii Fallout.

Dnia 05.08.2006 o 13:18, Martimat napisał:

w 3 ma byc nowa rasa (tego sie boje ze zepsuje klimat) - z tiberium (mutanci tak jak w 2 tylko,
ze tutaj calkowicie samodzielni)czy cos w ten desen


Jeśli to będą Zapomniani, to myślę, że specjalnie nie zepsuje to klimatu. Gorzej gdyby byli to Obcy. Słyszałem już takie plotki, że to właśnie oni mają być trzecią siłą. Dla mnie dwie strony konfliktu w zupełności by wystarczyły. Ale jeśli EA LA twierdzi, ze wzbogaci to wątek fabularny, to dlaczego nie?

Dnia 05.08.2006 o 13:18, Martimat napisał:

sprawdze tego dvdv - tylko ze czasu pewnie duzo pochlania (jesli tak jak diablo to odpada,
TQ jest pierwszy w kolejce)


Polecam Divine Divinity. A na pewno ją skończysz to czasu wydania TW. Zapowiadany jest na 2007, więc myślę, że to raczej będzie druga niż, pierwsza jego połowa. Zresztą bardzo mało materiałów jest dostępnych na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słyszałem, że to oni posłali tiberium naziemie, aby nas właśnie zmiekczyć; niedokopię się juz teraz chyba (bylo to ze 2 m-ce temu) do tej stronki i audycji radiowych (po ang.) o C&C 3; tam było co nieco na ten temat; poszukam - mam na dysku na 100% wywiady w mp3, ale na maila sie raczej nie zmieszcza (chociaż... to tylko z 7 MB); zreszta na pewno już je słyszałeś

co do spostrzegawczości - ja to zawsze wtykałem gały w piechotę i ich okrzyki (ach ten gratat prosto w środek grupki pięciu zołnierzy :D )

pompeczki, ostry bajer komandosa ('' heh - that was lefthanded :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, piechota w C&C rządziła. Pompeczki, spluwający komandos... Z drugiej strony czy to nie ciekawe, że chciało się chłopakom z Westwooda animować te cztery piksele, żeby robiły cos więcej niż tylko strzelały i chodziły? Moim zdaniem świadczy to o pracowitości dawnych twórców gier9alr to zabrzmiało). A teraz to się nawet nie chce niektórym dobrze kodu gry zoptymalizować.
Samych odzywek mi w Renegade brakowało. Havoc podczas misji nie rzucał żadnymi hasełkami, ale niektóre z przerywników miał niezłe. Mi najbardziej w pamięci utkwił następujący dialog(nie wiem czy dokładnie przytaczam):

Locke: Havoc, is there any conflict of interests?
Havoc: No, I have interest in conflict.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2006 o 14:08, Kimin napisał:

Locke: Havoc, is there any conflict of interests?
Havoc: No, I have interest in conflict.



HAAAAA HA HA HA HJA!

niezłe :D

nie mam renegade - ale myśle o zakupie first decade - będzie wtedy wszystko (mam tylko 1 c&c + dodatek cov.ops.) RA2 i Tiberian SUN; Generals gdzieś tam się o mnie obiło, no i 1 RA też.

jest jakas okazyjna cena (w jakies klasyce czy cos) tej FPS''a (bo to fps prawda?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile obcenie kosztuje Tyberium Sun? Jestem zaciekawiony tytułem,bo grałem tylko raz,w demo. Red Alert mi się jednak bardziej podobał.Ale grą się interesuje trochę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2006 o 17:31, Martimat napisał:

na allegro uzywany orginał - jakies 10 -15 zł

a nie wiem czy gdzieś jeszcze kupisz nówkę, pewnie tak - ale ja nie szukałem

Jest ponoć w EA Games klasyka. Ale nie wiem ile chcą. Pewnie ze 30l ub 40 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2006 o 17:32, Darkstar181 napisał:

> na allegro uzywany orginał - jakies 10 -15 zł
>
> a nie wiem czy gdzieś jeszcze kupisz nówkę, pewnie tak - ale ja nie szukałem
>
Jest ponoć w EA Games klasyka. Ale nie wiem ile chcą. Pewnie ze 30l ub 40 zł.



na oficjalnej polskiej stronie nie znalazłem :( pozostaje kupic First Decade - wszystkie gierki c&c jakie do tej pory wyszły (C&C + dodatek, RA + 2 dodatki; C&C:TS + 2 dodatki; RA2+ dodatek; C&C:Renegade + dvd z dodatkami i filmikami) - za 129 zł (np. komputronik.pl) - ale to trochę kasy jest - jak fanem nie jesteś to na stare gierki tyle nie wydasz (choć cena niewygurowana za zestwaw)

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26259

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Dzięki,ale już znalazłem. Jest za 49 zł. Dużo,biorąc pod uwagę kiedy była premiera.

Tu nie chodzi o to że nie wydałbym tyle kasy,tylko o to że mam wałściwie wszystkie gry Comman&Conquer, oprócz tej strzelaniny i Tiberium Sun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to powiedz gdzie znalazłeś ?

i muwię ci poszukaj na allegro - ja żeby pograć z kumplem - kupiłem 2 kopię (bez instrukcji i pudełka - ale org. płytki w dobry stanie), za ... czekaj sprawdzę ... 5,99 + koszt przesyłki! do tego płytka HoMM 3 wersja ang. gratis. Kilka rys jest na cd-kach ale ok. działa wszystko(teraz zawsze moge zrobic legalne obrazy cd i odpalac z dysku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować