Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Co jest napisane w tym Kompedium do HeroesV? Bo chcę sobie ściągnąć,ale nie jestem pewien czy warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 11:39, Krejt napisał:

> Wie ktos gdzie moge znalezc mod ulepszajacy ksiege magi Wiedzmy z Lochu, ktory dzialalby
z
> patchem 1.4
Wydaje mi się, że wystarczy go przepakować, aby data stworzenia archiwum była późniejsza niż
data zainstalowania patcha 1.4.



Wiem, probowalem tak. Wszystkiw inne dzialaja tylko ten jeden (sciagalem z angielskiej strony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 14:00, Byl napisał:

Co jest napisane w tym Kompedium do HeroesV? Bo chcę sobie ściągnąć,ale nie jestem pewien czy
warto.


warto warto bo tam jest chyba wszystko o grze :)
sciagaj w ciemno nie pozalujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SPOILER <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Właśnie przeszedłem Kuźnie Przeznaczenia i z tego co można wnioskować dodatek będzie jeszcze jeden napewno, tylko każdy się zapewne zastanawia, jaki będzie ten zamek?
Mojim zdaniem po ostatecznej rozmowie Tieru z Raelegiem będzie to zamek orków, gdyż wysłał go w poszukiwaniu orków czy czegoś takiego. Ciekawe a zatem behemoty powrócą razem z Rokami i hordy orków, może i trolle ogry nazgule hehe, wymieniać by można. Jednak ja bym wolał powrót bagien i tego zamku, gdyż wydaje mi się ciekawszy i dający więcej możliwości.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Koniec Spoilera <<<<<<<<<<<<<<<<

Chyba, że autorzy zamierzają zrobić więcej niż 2 dodatki i w każdym wprowadzać nową armię, nie przecze, że fajnie by było bo ta gra wraz z kolejnymi dodatkami nabiera coraz większych kolorów i niedługo będzie bardziej rozbudowana od herosów 3, nie jest tylko dlatego, że ma za mało zamków, ale zdolności herosów (pomniejsze zdolności), zdolności rasowe itd. Sprawiają, że gra jest podobna do herosów 3. W ostatnim dodatku brakuje jednak nowych czarów, ale myslę, że to nadrobią w najbliższym dodatku, oraz dodadzą nową armie, jednostki neutralne(które będzie można gdzieś rekrutować) i budynki do rekrutowania renegatów, mam także nadzieję, że wyjdą jeszcze ze 2 ,3 dodatki które uzupełnią brakującą ilość zamków i dorównają H3. Podoba mi się podział na rasy w zamkach, czego nie było w H3(może po za ludźmi ), chociaż w np. zamku barbarzyńców czy cytadeli było to potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SPOILER <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:


Właśnie przeszedłem Kuźnie Przeznaczenia i z tego co można wnioskować dodatek będzie jeszcze
jeden napewno, tylko każdy się zapewne zastanawia, jaki będzie ten zamek?

To jest raczej oczywiste (jak piszesz dalej) bedzie to na 90% zamek związany z Orkami (chętnie widziałbym tam też meduzy ;] ).

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

Mojim zdaniem po ostatecznej rozmowie Tieru z Raelegiem będzie to zamek orków, gdyż wysłał
go w poszukiwaniu orków czy czegoś takiego.

Nie, Tieru wysłał go w poszukiwaniu czegoś (nie wiadomo czego...) i Raelag postanowił najpierw pojechać na Wschód do Wolnych Miast. Nie wiemy czego on szuka, po obejrzeniu filmiku pomyślałem, że może jedzie w poszukiwaniu Andreja, ale to nie miałoby sensu. Wulfstan przeżył i wie gdzie ukrył Andreja. Może chodzi o jakiś artefakt...
Poza tym za powsataniem drugiego dodatku świadczy niedokończenie wojny z fanatycznymi jednostkami Przystani (btw. a jednak wyszło na moje :P mówiłem, że nowe ulepszenia to nie renegaci, jak mówili niektórzy,a trzon armii Imperium).

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

Ciekawe a zatem behemoty powrócą razem z Rokami
Jednak ja bym wolał powrót
bagien i tego zamku, gdyż wydaje mi się ciekawszy i dający więcej możliwości.

Miasto Karthal jest jeszcze "nieobsadzone", więc kto wie...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Koniec Spoilera <<<<<<<<<<<<<<<<

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:


W ostatnim dodatku brakuje jednak nowych czarów

Mnie w zupełności wystarczają czary z podstawki. A i tak często nie mogę się zdecydować, który z nich rzucić :P

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

budynki do rekrutowania renegatów

Tego raczej nie będzie. Wynika to z fabuły i sposobu wprowadzenia tych jednostek. Najwyżej powstanie jakiś skrypt automatycznego przemieniania jednostek (np. po jednym dniu w armii jednostki Przystanie ewoluują w FJP).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

Chyba, że autorzy zamierzają zrobić więcej niż 2 dodatki i w każdym wprowadzać nową armię,


Kto wie co sobie wymyślą. Co umieszczą i w jaki sposób. Nie muszą od razu robić dwóch płatnych dodatków aby zamieścić trochę więcej rzeczy.
Już sam Fabrice zapowiada niespodzianki w życzeniach noworocznych :)
This year should bring in quite a few surprises for the Heroes fans Smile Some expected, some unexpected, and I hope all of them will satisfy everyone

>W ostatnim dodatku brakuje jednak nowych czarów,

Może powiem to samo co windows00. Dla mnie i tak za dużo czarów. Zdecydować się nie mogę.
A może kulę ognia rzucić, a może lepiej krąg zimy... itd. ;)

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

mam także nadzieję, że wyjdą
jeszcze ze 2 ,3 dodatki


Jeszcze zbankrutujemy. A Nival zagrzebie się w robocie. Ani to ani to nie było by przyjemne :)

Dnia 04.01.2007 o 15:16, Bosper napisał:

Podoba mi się podział na rasy w zamkach,


Mi również. Na początku miałem obawy co do tego. Ale teraz... I z każdym dniem krasnoludy wzbudzają we mnie coraz większą sympatię do nich (dla nie wtajemniczonych: nigdy nie przepadałem za krasnoludami, nigdzie :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam kampanie fortecy i czy może mi ktoś doradzić jakie talenty rozwijać Wulfstanowi?(wiele razy grałem innymi klasami bohaterów i mam swoje sposoby rozwijania ale kapłan runów to dla mnie nowość)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:19, kubagracz napisał:

Zaczynam kampanie fortecy i czy może mi ktoś doradzić jakie talenty rozwijać Wulfstanowi?(wiele
razy grałem innymi klasami bohaterów i mam swoje sposoby rozwijania ale kapłan runów to dla
mnie nowość)


Cóż... Ja nie mam jeszcze Hammers of Fate (ale niedługo będę miał :P) więc na razie mogę tylko pomóc linką: http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=520 Wydaje mi się, że najlepiej Logistyka, Obrona, Magia Zniszczenia i Machiny Wojenne... aby zdobyć tą centralną umiejętność rasową :) Do tego może być jeszcze coś według własnych upodobań, np. Szczęście czy Magia Światła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:19, kubagracz napisał:

Zaczynam kampanie fortecy i czy może mi ktoś doradzić jakie talenty rozwijać Wulfstanowi?(wiele
razy grałem innymi klasami bohaterów i mam swoje sposoby rozwijania ale kapłan runów to dla
mnie nowość)

Ja polecam budować go pod Absolutną ochronę. W grze zabrakło mi do niej tylko 1 poziomu, więc nie jest to aż tak trudne jak się wydaje. Do Absolutnej Ochrony potrzebujesz: Eksperckiej Znajomości Runów, Odświeżenia Runów, Potężniejszych Run, Eksperckich Machin Wojennych, Balisty, Machin Runicznych, Trójstrzałowej Balisty, Eksperckiej Magii Zniszczenia, Mistrza Ognia, Zapłonu, Wybuchu Many, Eksperckiej Obrony, Ochrony, Formacji Obronnej, Przygotowania, Eksperckiej Logistyki, Znajdowania Drogi, Chwytności i Lotnego Umysłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:19, kubagracz napisał:

Zaczynam kampanie fortecy i czy może mi ktoś doradzić jakie talenty rozwijać Wulfstanowi?(wiele
razy grałem innymi klasami bohaterów i mam swoje sposoby rozwijania ale kapłan runów to dla
mnie nowość)


Mój Wulfstan miał takie umiejętności (screen) i dawał sobie radę. Jak miało się ogniste/magmowe smoki to można było w większości bitew wystawiać tylko je i nawalać armagedonem.

20070104173224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 15:42, windows00 napisał:

> budynki do rekrutowania renegatów
Tego raczej nie będzie. Wynika to z fabuły i sposobu wprowadzenia tych jednostek. Najwyżej
powstanie jakiś skrypt automatycznego przemieniania jednostek (np. po jednym dniu w armii jednostki
Przystanie ewoluują w FJP).


Skoro w obozie uchodźców można rekrutować losowe jednostki, to pewnie można tam także kupować FJP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alternatywne ulepszenie jednostek Przystani raczej nie wchodzi w grę bo takie Upadłe Anioły są lepsze od archaniołów a to ze względu na swoje wampiryczne zdolności.
Natomiast dodałbym w końcu w dodatku artefakty składane juak w H3 SoD oraz 2 zamki(orków i jeszczuroludzi) Same nazwy ras podpowiadają skąd pochodzić będą ów jednostki. Zapewne orki będą standartowe(jeśli chodzi o behemoty itp), chociaż mam nadzieję, że jednak będą jakieś fajne skrzydlate bestie, oraz jeźdźcy. Pożyjemy zobaczymy, jak będzie. Jednak nowy głos Raelega jest beznadziejny. A co do Orków to Raeleg poszedł ich też szukac w wolnych miastach, ale ciekawe gdzie skoro nie ma orków w H5 :P. hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 18:29, Bosper napisał:

A co do Orków to Raeleg poszedł ich też szukac w wolnych miastach, ale ciekawe gdzie skoro nie ma orków w H5


Są. Proponuję poznać historię świata Ashan. ot, np. na Celestial Heavens. Orkowie zostali stworzeni przez magów ze Srebrnych Miast i zostały użyte do obrony przeciw demonom. Później wybuchło powstanie orków. Orkowie zostali w większości wybici, a resztki uciekły na wyspy wschodnie. Niektóre uciekły też w innych kierunkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:59, kubagracz napisał:

Skoro w obozie uchodźców można rekrutować losowe jednostki, to pewnie można tam także kupować
FJP

Ale spoglądając na to fabularnie: FJP to nie są normalne jednostki. Są one oddane bezgranicznie swoim dowódcom i nie mogłyby walczyć bez ich wsparcia. Są zaślepieni fanatyzmem i to uniemożliwia im walkę pod innymi sztandarami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 18:32, Bosper napisał:

Krasnoludy są trochę słabe, szczególnie chodzi mi o jednostki poziomów 3, 4 więc mam nadzieje,
że ich poprawią.


Słabe? Żadna z ich jednostek nie jest słaba. Co z tego, że nie mają najlepszych statystyk. Mają za to najwięcej specjalnych zdolności ze wszystkich ras. A przynajmniej są to zdolności najbardziej niezwykłe. I mają do wykorzystania RUNY.
Jednostek z poziomów poza 3. i 4. nie będę bronił, bo ich nie atakujesz :P

Niedźwiedzie. Uderzenie Łapą działa niemal zawsze. Redukcja inicjatywy do 0, brak kontrataku, odepchnięcie wroga. Gdzie tu słabość? Do tego dochodzi jeszcze opancerzenie, więc specjalna zdolność Jaszczurzych Jeźdźców nie działa na nie. Niezależnie od bohatera, zawsze najbardziej polegałem na niedźwiadkach (i nigdy na tym nie straciłem)

Awanturnicy i Berserkerzy. Runy, runy i jeszcze raz runy. Przy ich stosunkowo wysokim ataku, szczególnie dobrze sprawdza się ta umożliwiająca atak na wszystkich przyległych wrogów. A właściwie wykorzystana ich specjalna zdolność jest niezastąpiona.

A pomijając same jednostki, chyba nie wziąłeś pod uwagę zdolności bohatera. Formacja obronna, formacja ofensywna, Przygotowanie (czy jak to tam się nazywa - kontratak przed atakiem). Pamiętajmy, że siłą krasnali nie jest atak tylko obrona. Może częściej powinno się tym samym kliknąć przycisk "obrona" zamiast odczekiwać kolejkę i przeć po chwili na wroga z całych sił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

Słabe? Żadna z ich jednostek nie jest słaba.

Racja :D

Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

Niedźwiedzie. Uderzenie Łapą działa niemal zawsze.

Dwa zastrzeżenia: zdolność tą posiada tylko ulepszona wersj misiów, działa gdy atakowana jednostka jest słabsza (tzn. suma PŻ wszystkich Niedźwiadków jest większa od sumy PŻ atakowanej jednostki), przy ataku mocniejszej jednostki uderzenie występuje rzadziej.

Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

Redukcja inicjatywy do 0, brak kontrataku, odepchnięcie wroga.

A to zależy od ustawienia. Czasami wróg zostanie odepchnięty tak niefortunnie, że będzie mógł dokonać kontrataku.

Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

Awanturnicy i Berserkerzy. Runy, runy i jeszcze raz runy. Przy ich stosunkowo wysokim ataku,
szczególnie dobrze sprawdza się ta umożliwiająca atak na wszystkich przyległych wrogów.

Jaka to runa, bo nie kojarze?

Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

A właściwie wykorzystana ich specjalna zdolność jest niezastąpiona.

Pamiętajmy, że siłą krasnali

KRASNOLUDÓW !!!!

Dnia 04.01.2007 o 18:51, Napek napisał:

nie jest atak tylko obrona. Może częściej powinno się tym samym kliknąć przycisk
"obrona" zamiast odczekiwać kolejkę i przeć po chwili na wroga z całych sił :)

Armia w sam raz dla mnie ;] Lubie przygotować sobie wszystko i oczekiwać na wroga na upatrzonych pozycjach. A obrona Zamku to czysta przyjemność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o niedźwiedzie to tu w pełni bym się zgodził, są one przydatne. Ale awanturnicy/beserkerzy są bez wątpienia najsłabszą jednostką 4 poziomu. Nie ma co ich nawet porównywać do spellcasterów z sylwan i akademi, czy pikujących gryfów. Nawet wśród jednostek poziomu trzeciego znajdzie się sporo lepszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 19:03, windows00 napisał:

A to zależy od ustawienia. Czasami wróg zostanie odepchnięty tak niefortunnie, że będzie mógł
dokonać kontrataku.

No to dodatkowy powód żeby rozważnie atakować :)

Dnia 04.01.2007 o 19:03, windows00 napisał:

Jaka to runa, bo nie kojarze?

Rune of Battle Rage (Szału Bitewnego chyba u nas) z 5. poziomu.

Dnia 04.01.2007 o 19:03, windows00 napisał:

KRASNOLUDÓW !!!!

Oj, zgrywam się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odrobinę odbiec od tematu i zapytać: nie uważacie, że przypięty post jest już niepotrzebny? Na dobrą sprawę nie wnosi on już kompletnie nic nowego... A może być odrobinkę denerwujące przewijanie za każdym razem, kiedy odwiedza się temat... Można by tak kogoś poprosić o jego odpięcie:) Jeśli oczywiście większość uzna to za dobry pomysł;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować