Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 27.04.2007 o 13:45, morthi napisał:

Moze i pozwala na ogladanie kola umiejetnosci przy levelowaniu ale tez jesli wczytujesz zapisana
gre (z tym modem) to sie gra zawiesza i wywala do pulpitu z bledem wiec jest bezuzyteczny wg
mnie (jesli wyeliminuja problemy ze stabilnoscia gry to bedzie mod w takiej wersji bardzo
ciekawa propozycja)

na chwile obecna to tylko ciekawostka prezentujaca co mozna jeszcze dodac do gry by byla lepsza
:)



narazie działa u mnie bez problemu - ani razu nie wywaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2007 o 14:39, scott napisał:

narazie działa u mnie bez problemu - ani razu nie wywaliło


Zapewne miałeś po prostu sporo szczęścia:) Ja jeszcze nie miałem okazji przetestować, ale jeśli gra wysypuje się u morthiego, oznacza to, że może się też wysypywać u innych. Z tego wniosek, że moda trzeba jeszcze dopracować, tak aby wszystkim, niezależnie od czynników zewnętrznych, zapewniał stabilną pracę;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2007 o 17:01, windows00 napisał:

No i doczekamy się w końcu patcha 1.5 ;] (...)


Oby tylko termin został dotrzymany, będę bardzo zadowolony:) Czas na ten patch był najwyższy. Sądząc po poście z francuskiego forum, termin jest jak najbardziej prawdziwy. Teraz wystarczy cierpliwie poczekać;)
(Mogli go dać na długi weekend, ale gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2007 o 17:01, windows00 napisał:


polskie tlumaczenie zmian ;)

Zmiany w poprawce
=====================

(!) Niektóre poprawki wymagają restartowania rozgrywki.

Poprawka 1.5
---

Dodatki
***************

Edytor ustawień pojedynkowych.
(Pozwala na tworzenie ustawień pojedynkowych w edytorze gry do dalszego wykorzystania w trybie pojedynku w grze)

Kampania użytkownika
(Pozwala tworzyć kampanie w edytorze składające się z kilku map)

Powtórka dialogu i powtórka bitwy
(Pozwala nagrywać i przeglądać filmy z bitew w grze)

Stwórz film
(Pozwala na edycję wcześniej stworzonych filmów z bitew)

Tryb obserwatora
(Pozwala na oglądanie gier innych graczy w grze wieloosobowej)


Naprawione błędy i wprowadzone zmiany:
*******************************

Stabilność:

- Gra nie zawiesza się, gdy neutralne stworzenie atakuje przywołane cele z włączoną kamerą kinową.
- Gra nie ulega desynchronizacji po wczytaniu zapisanej gry
- Gra nie zawiesza się przy dzieleniu armii po dołączeniu potwora
- Naprawiono możliwe problemy przy zmianie rozdzielczości
- Naprawiono problemy z pamięcią w bitwach i przy odtwarzaniu filmów z bitew
- Zmniejszono generowany w bitwie ruch w sieci
- Gra nie zawiesza się, gdy ktoś próbuje teleportować się na nieprawidłową komórkę mapy
- Gra nie zawiesza się po przywołaniu feniksa zaraz po śmierci poprzedniego feniksa
- Naprawiono problemy z grafiką, włącznie z tymi, które powodowały zawieszanie się
- Gra funkcjonuje normalnie, gdy przychodzi tura stworzenia pod wpływem czaru Hipnoza


Kamera, grafika, interfejs:


- Lista wskazówek w grze wieloosobowej została poprawiona
- Opcje kamery działają prawidłowo
- Korekcja ustawień gamma na ikonę Duchowego Powiązania
- Naprawiono problemy z dostępem do ekranu bohatera i ekranu ducha
- Znika możliwość wyboru stworzeń, gdy skończy się czas w opcji Dynamicznej Bitwy
- Poprawiono ilość pokazywanych strat w stworzeniach, jeśli w bitwie użyto czaru Wskrześ Umarłych
- Naprawiono przycisk „Ulepszenia” w mieście
- Poprawiono wskazówkę w Opuszczonych Kopalniach w Trybie Ducha
- Gryfy nie znikają z paska inicjatywy, gdy bohater wykonuje atak
- Nie można już poruszać paskami wyłączonych opcji
- Przycisk “Najmij istoty” nie wyłącza się, gdy nie ma odpowiedniego budynku (w mieście lub poza nim), z którego można najmować istoty
- Mistrz Ognia nie ma wpływu na maszyny wojenne
- Usunięto ograniczenia długości haseł
- Kursor w Trybie Ducha zmienia się w aktywny tylko nad obiektami, z których faktycznie można skorzystać
- Dodano informacje dotyczące wyników potyczki duchów (tryb ducha)
- Dodano więcej informacji przy szacowaniu efektów czarów Wskrzeszenie i Wskrześ Umarłych
- Poprawiono paski w interfejsie karczmy
- Dodano wsparcie dla ras dodatkowych z Ubi.com
- Wyniki potyczki ducha zamykają się automatycznie, jeśli ma się rozpocząć potyczka między bohaterami
- Poprawiono przewijanie mapy przygody


Rozgrywka, mechanika, równowaga gry:

- Podstawy działania Nekromancji dostosowano do v2.1
- Podstawy działania treningu jednostek dostosowano do v2.1
- Poprawiono taktykę walki SI dla stworzeń, które uderzają i wracają na początkową pozycję
- SI poprawnie używa zdolności „Znak Nekromanty”
- SI nie rzuca czaru Armagedon, jeśli może wygrać bez strat, nie rzucając go
- SI rozumie taktyki gracza, dotyczące zmiany miejsc jednostek (jak na przykład obrona jednostek łuczniczych)
- SI podprowadza swoje jednostki bliżej fosy
- SI nie przestaje rzucać czarów po rzuceniu czaru Odbicie Zaklęcia
- SI korzysta z Nekromancji bardziej efektywnie
- SI ignoruje przyzwane w walce stworzenia, jeśli może szybko zniszczyć główne siły
- Naprawiono niedziałający w niektórych warunkach automatyczny zapis
- Bohater nie może już nielegalnie duplikować swoich armii w potyczce 3x3
- Bohater „Veyer” posiada zdolność
- Nie można już zmuszać gracza do przejmowania budynków, których nie może przejąć (Generator Żywiołów, Obóz Uchodźców, Jezioro Ognia)
- Uniemożliwiono „Pochłonięcie Artefaktu” w Automatycznej/Szybkiej walce graczy
- Nie ma możliwości przełączenia bohatera w potyczce 3x3, gdy przychodzi tura jednostki zahipnotyzowanej
- „Impregnowana Strzała” działa prawidłowo bez „Bezbłędnego Strzału”
- Nie można kontrolować oślepionego stworzenia, używając „Boskiego Przewodnictwa” lub „Szturmu Teleportu”
- Bohater wkracza na komórkę bramy miasta po pokonaniu straży miasta
- Arcydiabły mogą teraz wzywać Balorów z każdych demonicznych zwłok
- Bohater Naadir nie może już wzywać duchów z widmowych odpowiedników istot
- Aniołowie nie mogą uciec z oplątania Drzewców w Szybkiej/Automatycznej walce.
- Artefakty, takie jak „Magiczny Zwój…”, „Różdżka…”, „Runy Ognia” działają prawidłowo, gdy znajdują się w ekwipunku od początku misji
- „Ściana Ognia” i „Ogniowe Pułapki” działają prawidłowo, gdy używa się ich tuż po trybie taktycznym
- W potyczce 3x3 efekty czarów wzmacniane przez bohatera pozostają aktywne tak długo, jak bohater jest na polu bitwy
- Kontratak Ognistej Tarczy działa tylko w walce wręcz
- Poprawiono ilość many obecną na końcu tury u bohaterów przeklętych przez duchy
- Obsydianowi Gargulce nie są już niewrażliwe na eksplozje Demonów


Edytor map:

- Dokonano uaktualnienia dokumentacji edytora map
- Poprawiono opcję w edytorze, umożliwiając ustawianie ilości potworów w grupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczytałem o poprawie grafiki? Czy to oznacza że grafika będzie ładniejsza dopiero w patchu 1.6?
Przecież wszyscu muwili że będzie ładniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zapowiada się bardzo pięknie, szkoda tylko, że nic nie zrobili z szybkością tur przeciwka (przynajmniej readme na to nie wskazuje;)). Ciekawy jestem niezmiernie jak będzie wyglądała u mnie ta poprawiona grafika... Zobaczymy za tydzień co z tego wyjdzie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Screeny wyglądają tak, jakby wszystko nabrało błysku i było bardziej szczegółowe.
Niestety ja tą grafiką nie będę(narazie) mógł się cieszyć, bo gram w 3m 3k a tam tak wolno przeciwnik wykonuje ruch że musiałem zmniejszyć szczegóły na mało, bo wcześniej ruch wykonywał chyba z 7min.
A co do tego z przyspieszeniem tur to powinni znacznie przyspieszyć albo dać opcje która przyspiesza wykonywanie ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy patch zapowiada się naprawdę ciekawie. Teraz trzeba jedynie poczekać do następnego tygodnia. Faktycznie przydałoby się to przyśpieszenie tur przeciwnika, bo to naprawdę czasem może denerwować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2007 o 09:41, Kukowsky napisał:

Ten nowy patch zapowiada się naprawdę ciekawie. Teraz trzeba jedynie poczekać do następnego
tygodnia. Faktycznie przydałoby się to przyśpieszenie tur przeciwnika, bo to naprawdę czasem
może denerwować.


Ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, że rundy i tak będą szybsze, pomimo że nie są wymienione w readme;) Do tej pory (przynajmniej tak mi się wydaje) z każdym patchem było jakby odrobinkę lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2007 o 10:18, Rafal G napisał:

Ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, że rundy i tak będą szybsze, pomimo że nie są wymienione
w readme;) Do tej pory (przynajmniej tak mi się wydaje) z każdym patchem było jakby odrobinkę
lepiej.


Im dłużej SI wykonuje turę tym bardziej mam ochotę go ukarac i staram się go pokonac nim dojdzie do tego, że H5 będzie u mnie chodził non-stop, ale ja będę ruszał się tylko przed i po szkole oraz wieczorem :). Z drugiej strony komputer i tak gra szybciej od nas ;] (może oprócz kampanii gdzie ma sporo miast i bohaterów, a my jednego biednego herosa).

Myślę, że nie ma szans na zwiększenie szybkości wykonywania tur przez komputer. Obcięcie jakiś czynności które wykonuje mogłoby znacznie ułatwic grę. Jedyne co zostaje to kupno nowego, albo zminimalizowanie procesów jakie nasz komputer musi wykonywac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2007 o 12:33, Findan napisał:

Myślę, że nie ma szans na zwiększenie szybkości wykonywania tur przez komputer. Obcięcie jakiś
czynności które wykonuje mogłoby znacznie ułatwic grę. Jedyne co zostaje to kupno nowego, albo
zminimalizowanie procesów jakie nasz komputer musi wykonywac.


Wyłączenie procesów niewątpliwie wpłynie na szybkość na gry, ale nie w takim stopniu, żeby przyspieszyć czas trwania tur przeciwnika. Potrzebne byłyby jakieś zmiany w kodzie w gry, a jako że patch 1.5 ostatnim pewnie jest, jestem przekonany, że jeszcze doczekamy się poprawy tego elementu. Wystarczy uzbroić się w cierpliwość:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2007 o 13:15, Rafal G napisał:

> Myślę, że nie ma szans na zwiększenie szybkości wykonywania tur przez komputer. Obcięcie
jakiś
> czynności które wykonuje mogłoby znacznie ułatwic grę. Jedyne co zostaje to kupno nowego,
albo
> zminimalizowanie procesów jakie nasz komputer musi wykonywac.

Wyłączenie procesów niewątpliwie wpłynie na szybkość na gry, ale nie w takim stopniu, żeby
przyspieszyć czas trwania tur przeciwnika. Potrzebne byłyby jakieś zmiany w kodzie w gry


No właśnie. z tego co Morthi wcześniej pisał podobno zmieni się nam trochę grafika w grze i dam sobie głowę uciąć, że panowie z Nival poszperają także w usprawnieniu kodu gry. Także miejmy nadzieję, że tak się stanie...

To prawda, że patch 1.5 mam być finalnym?
A co z Kuźnią? Patch 2.2 i koniec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2007 o 14:22, Bayuer napisał:

To prawda, że patch 1.5 mam być finalnym?
A co z Kuźnią? Patch 2.2 i koniec?


Ja nic na ten temat nie słyszałem, ale mogłem coś przeoczyć;) Wydaje mi się jednak, że kolejne patche będą się jeszcze ukazywały. Może nieprędko, ale kiedyś na pewno. Bardzo prawdopodobne wydaje się ich pojawienie po premierze drugiego dodatku, które będą wprowadzały do podstawki/pierwszego dodatku zmiany wprowadzone w drugim. Jak będzie naprawdę - czas pokaże:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować