Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 03.05.2007 o 19:15, morthi napisał:

a serwery cdp dzialaja bardzo wolno :(

Chyba wolniej już by się nie dało ;) Mi tego patcha ściągało z prędkością 5-6 kbs. Mam szczęście, że nie mam wersji empikowej, bo wtedy byłbym zmuszony ściągac go własnie przez serwer gram.pl. A tak z ciekawości czemu 1.5 nie jest jeszcze dostepny na gramie i dlaczego tak sie stało ze jest podział na wersje empikową i zwykłą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wspolpracuje jedynie z dzialem lokalizacji a nie z dzialem technicznym gram.pl wiec niewiele w tej sprawie moge zrobic - sugeruje kierowac pytania i rzadania do ahashiego czyli pomocy technicznej

@greg_f
nie wiadomo kiedy bedzie patch 2.2 (Fabrycy mowil tylko ze bedzie kiedy bedzie :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2007 o 19:25, Gryczka napisał:

A tak z ciekawości czemu 1.5 nie jest jeszcze dostepny na gramie i dlaczego tak sie stało ze
jest podział na wersje empikową i zwykłą?


patche na gram.pl pojawiaja sie z pewnym opoznieniem wynikajacym z koniecznosci ich przetestowania przez pracownikow cdp - dopiero przetestowany patch moze zostac umieszczony na stronce
Mamy teraz wolne dni i patch pewnie pojawi sie dopiero w przyszlym tygodniu jak ludzie wroca do pracy :) nie oszukujmy sie - kazdy kto moze korzysta z urokow najdluzszego weekendu w tym roku w polsce)

Dlaczego CDP zdecydowalo sie wydac "swoja" wersje heroes 5? nie mam pojecia :) najprawdopodobniej chcieli by gracze kupujacy heroes 5 otrzymali ja w jak najbardziej aktualnej wersji niestety wyniknely pewne problemy ze zgodnoscia polskiej wersji empikowej z podstawowa stad i patche z podstawowej wersji nie instaluja sie na empikowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie nic o patchu 2.2 nie wiadomo - nie pracowalem nad jego polska wersja - jedynie przeslalem bledy do poprawienia ktore pojawily sie w dodatku w 2.0 i 2.1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam was w kolejnym pieknym dniu, który płynie wam mile a nam nieubłaganie. Oto prezętuję kolejna odsłonę edytora map tym razem w wersji 1.5.

http://www.lublin.mm.pl/~daimonfrey/H5/edytor/HoMM1.5.rar

wersja z instalatorem ukaże się po premierze patcha 2.2 a ta zawiera stare dobre archiuwum sfx. Rozmiar pliku 4,75MB

więcej szczegółów na stronie
http://www.lublin.mm.pl/~daimonfrey/H5/www/index.htm

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.5 już ściągnięty, chyba z tej okazji przejdę jakąś kampanię podziwiając zmiany.
Mam natomiast pytanie czy jest patch który poprawia wyświetlanie imion w KP tzn. imiona są razem z wypowiedziami bohaterów ? Denerwujące jest to małe nie dopracowanie. Jeśli nie to mam nadzieję, że Ubi, CDP, spróbujec to poprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2007 o 19:42, Bajuj napisał:

1.5 już ściągnięty, chyba z tej okazji przejdę jakąś kampanię podziwiając zmiany.
Mam natomiast pytanie czy jest patch który poprawia wyświetlanie imion w KP tzn. imiona są
razem z wypowiedziami bohaterów ?


Nie jest to patch do podstawki, nie do KP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2007 o 19:42, Bajuj napisał:

Mam natomiast pytanie czy jest patch który poprawia wyświetlanie imion w KP tzn. imiona są
razem z wypowiedziami bohaterów ? Denerwujące jest to małe nie dopracowanie. Jeśli nie to mam
nadzieję, że Ubi, CDP, spróbujec to poprawić.


nic mi na ten temat nie wiadomo - jest to integralna czesc gry (czyli tych imion nie ma w tekstach ktore postacie wypowiadaja jak to ma miejsce chociazby w scenariuszu - Heroes: Wersja rezyserska)

poczekamy, zobaczymy czy ubi/nival cos z tym zrobia (choc nie sadze by to bylo prawdopodobne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wynika to z readme :)

moze ktos sie pokusi i wrzuci readme z polskiej wersji patcha 1.5? jak to mialo miejsce do tej pory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heroes of Might & Magic V
Wersja 1.5

Kwiecień 2007

Spis treści
============

1. Wymagania systemowe
2. Instalacja
3. Zmiany w poprawce
4. Znane problemy
5. Rozwiązywanie problemów
6. Pomoc techniczna
7. Podziękowania
8. Informacje prawne


1. Wymagania systemowe
======================

Minimum
-------

- System: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C
- Procesor: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz lub szybszy
- RAM: 512 MB lub więcej
- Grafika: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 lub nowsze
- CD/DVD-ROM: 32x
- Dźwięk: 16-bitowa karta dźwiękowa PCI kompatybilna z DirectX


Zalecane
-----------

- System: Windows 2000/XP, DirectX 9.0c z Kwietnia 2005
- Procesor: Pentium 4 3.0 GHz / Athlon 3000+ lub wyższy
- RAM: 1 024MB lub więcej
- Grafika: 256 MB AGP 8x GeForceFX 6600 / RADEON x800 lub nowsze
- CD/DVD-ROM: 32x
- Procesor dźwięku Dolby Surround 5.1


2. Instalacja
===============

Przed instalacją upewnij się, że instalujesz aktualizację do twojej wersji gry.

1. Zamknij wszystkie inne programy przed instalacją aktualizacji 1.5 Heroes of Might & Magic V. Upewnij się że masz zainstalowane patche 1.4 oraz 1.41.

2. Uruchom plik instalacyjny.

3. Postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.

Po zainstalowaniu możesz uruchomić grę z menu Start (''Start'' -> ''programy'' -> ''Ubisoft'' -> ''Heroes of Might and Magic V'' -> ''Heroes
of Might and Magic V'') lub za pomocą pliku ''Heroes.exe'' z katalogu instalacji gry (domyślnie gra będzie zainstalowana w katalogu
"C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V").

Uwaga: By kontynuować grę w zapisaną sesję wieloosobową lub scenariusz, będziesz musiał ponownie uruchomić grę po zakończeniu misji.


3. Zmiany w poprawce
=====================

(!) Niektóre poprawki wymagają restartowania rozgrywki.

Poprawka 1.5
---

Dodatki
***************

Edytor ustawień pojedynkowych.
(Pozwala na tworzenie ustawień pojedynkowych w edytorze gry do dalszego wykorzystania w trybie pojedynku w grze)

Kampania użytkownika
(Pozwala tworzyć kampanie w edytorze składające się z kilku map)

Powtórka dialogu i powtórka bitwy
(Pozwala nagrywać i przeglądać filmy z bitew w grze)

Stwórz film
(Pozwala na edycję wcześniej stworzonych filmów z bitew)

Tryb obserwatora
(Pozwala na oglądanie gier innych graczy w grze wieloosobowej)


Naprawione błędy i wprowadzone zmiany:
*******************************

Stabilność:

- Gra nie zawiesza się, gdy neutralne stworzenie atakuje przywołane cele z włączoną kamerą kinową.
- Gra nie ulega desynchronizacji po wczytaniu zapisanej gry
- Gra nie zawiesza się przy dzieleniu armii po dołączeniu potwora
- Naprawiono możliwe problemy przy zmianie rozdzielczości
- Naprawiono problemy z pamięcią w bitwach i przy odtwarzaniu filmów z bitew
- Zmniejszono generowany w bitwie ruch w sieci
- Gra nie zawiesza się, gdy ktoś próbuje teleportować się na nieprawidłową komórkę mapy
- Gra nie zawiesza się po przywołaniu feniksa zaraz po śmierci poprzedniego feniksa
- Gra funkcjonuje normalnie, gdy przychodzi tura stworzenia pod wpływem czaru Hipnoza


Kamera, grafika, interfejs:


- Lista wskazówek w grze wieloosobowej została poprawiona
- Opcje kamery działają prawidłowo
- Korekcja ustawień gamma na ikonę Duchowego Powiązania
- Naprawiono problemy z dostępem do ekranu bohatera i ekranu ducha
- Znika możliwość wyboru stworzeń, gdy skończy się czas w opcji Dynamicznej Bitwy
- Poprawiono ilość pokazywanych strat w stworzeniach, jeśli w bitwie użyto czaru Wskrześ Umarłych
- Naprawiono przycisk „Ulepszenia” w mieście
- Poprawiono wskazówkę w Opuszczonych Kopalniach w Trybie Ducha
- Gryfy nie znikają z paska inicjatywy, gdy bohater wykonuje atak
- Nie można już poruszać paskami wyłączonych opcji
- Przycisk “Najmij istoty” nie wyłącza się, gdy nie ma odpowiedniego budynku (w mieście lub poza nim), z którego można najmować istoty
- Mistrz Ognia nie ma wpływu na maszyny wojenne
- Usunięto ograniczenia długości haseł
- Kursor w Trybie Ducha zmienia się w aktywny tylko nad obiektami, z których faktycznie można skorzystać
- Dodano informacje dotyczące wyników potyczki duchów (tryb ducha)
- Dodano więcej informacji przy szacowaniu efektów czarów Wskrzeszenie i Wskrześ Umarłych
- Poprawiono paski w interfejsie karczmy
- Dodano wsparcie dla ras dodatkowych z Ubi.com
- Wyniki potyczki ducha zamykają się automatycznie, jeśli ma się rozpocząć potyczka między bohaterami
- Poprawiono przewijanie mapy przygody


Rozgrywka, mechanika, równowaga gry:

- Podstawy działania Nekromancji dostosowano do v2.1
- Podstawy działania treningu jednostek dostosowano do v2.1
- Poprawiono taktykę walki SI dla stworzeń, które uderzają i wracają na początkową pozycję
- SI poprawnie używa zdolności „Znak Nekromanty”
- SI nie rzuca czaru Armagedon, jeśli może wygrać bez strat, nie rzucając go
- SI rozumie taktyki gracza, dotyczące zmiany miejsc jednostek (jak na przykład obrona jednostek łuczniczych)
- SI podprowadza swoje jednostki bliżej fosy
- SI nie przestaje rzucać czarów po rzuceniu czaru Odbicie Zaklęcia
- SI korzysta z Nekromancji bardziej efektywnie
- SI ignoruje przyzwane w walce stworzenia, jeśli może szybko zniszczyć główne siły
- Naprawiono niedziałający w niektórych warunkach automatyczny zapis
- Bohater nie może już nielegalnie duplikować swoich armii w potyczce 3x3
- Bohater „Veyer” posiada zdolność
- Uniemożliwiono „Pochłonięcie Artefaktu” w Automatycznej/Szybkiej walce graczy
- Nie ma możliwości przełączenia bohatera w potyczce 3x3, gdy przychodzi tura jednostki zahipnotyzowanej
- „Impregnowana Strzała” działa prawidłowo bez „Bezbłędnego Strzału”
- Nie można kontrolować oślepionego stworzenia, używając „Boskiego Przewodnictwa” lub „Szturmu Teleportu”
- Bohater wkracza na komórkę bramy miasta po pokonaniu straży miasta
- Arcydiabły mogą teraz wzywać Balorów z każdych demonicznych zwłok
- Bohater Naadir nie może już wzywać duchów z widmowych odpowiedników istot
- Aniołowie nie mogą uciec z oplątania Drzewców w Szybkiej/Automatycznej walce.
- Artefakty, takie jak „Magiczny Zwój…”, „Różdżka…”, „Runy Ognia” działają prawidłowo, gdy znajdują się w ekwipunku od początku misji
- „Ściana Ognia” i „Ogniowe Pułapki” działają prawidłowo, gdy używa się ich tuż po trybie taktycznym
- W potyczce 3x3 efekty czarów wzmacniane przez bohatera pozostają aktywne tak długo, jak bohater jest na polu bitwy
- Kontratak Ognistej Tarczy działa tylko w walce wręcz
- Poprawiono ilość many obecną na końcu tury u bohaterów przeklętych przez duchy


Edytor map:

- Dokonano uaktualnienia dokumentacji edytora map
- Poprawiono opcję w edytorze, umożliwiając ustawianie ilości potworów w grupie

4. Znane problemy
==================

-Wyłączenie opcji "V-Sync" w opcjach sterowników wideo może powodować, że animacje Miasta będą migotać, jeśli będziesz ręcznie obracać kamerą.

-Wczytanie zapisanej wcześniej gry w innej wersji językowej może powodować problemy z czcionkami oraz treścią tekstów pojawiających się w interfejsie.

- Wszelkie zmiany dokonane dzięki opcji Edycji Powtórek nie pojawią się przy wczytaniu powtórki bitwy. Teraz opcji Edycji Powtórek używa się do oglądania edytowanych powtórek.

- Uwaga: Jeśli w edytorze map dokonano modyfikacji mapy już obecnej w kampanii, należy wybrać tę mapę (misję) w edytorze kampanii, usunąć ją i ponownie dodać, aby działała prawidłowo w trybie kampanii.

- Niektóre mapy stworzone w edytorze map z użyciem opcji „zapisz jako” z pojedynczej mapy będą miały taką samą nazwę w edytorze kampanii użytkownika oraz w menu gry własnej, bez względu na nazwy wprowadzone w czasie zapisu. Aby to poprawić, należy zmienić nazwy map w edytorze map normalnym sposobem (zobacz menu -> właściwości mapy -> pasek właściwości mapy ogólnej -> pole z nazwą mapy).

- Aby używać skrótów klawiszowych w edytorze powtórek należy dodać następujące linie do pliku input.cfg znajdującego się w (Moje Dokumenty\Moje Gry\Heroes of Might and Magic V\Profiles folder)

bindsection replay_battle_screen
bind skip_scene ''ESC''
bind set_pause ''SPACE''
bind step_forward ''RIGHT''
bind step_backward ''LEFT''
bind step_to_start ''CTRL'' + ''LEFT''
bind step_to_end ''CTRL'' + ''RIGHT''
bind speed_up ''UP''
bind speed_down ''DOWN''


5. Rozwiązywanie problemów
===========================

5.1 Stare lub nieprawidłowe sterowniki karty graficznej mogą przysparzać problemów z grą.
Przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną sprawdź, czy masz zainstalowane najnowsze wersje sterowników i
DirectX 9.0c. najnowsze ich wersje znajdziesz na stronach:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp dla kart nVIDIA
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27 dla kart
ATI Technologies

Odpowiednia wersja DirectX 9.0c znajduje się na płycie z grą.

5.2 Przed uruchomieniem gry upewnij się, że wyłączyłeś wszystkie zbędne programy.

5.3 Gra nie obsługuje rozgrywek przez proxy http. Gracz musi się łączyć z internetem bezpośrednio (IP) lub w NAT
(intranet). Gdy używasz oprogramowania firewall, niezbędne będzie odblokowanie odpowiednich portów:

6668 TCP (serwery IRC (czat w poczekalni))
40000 do 42999 TCP (różne serwery Ubi.com)
44000 UDP (serwery kluczy CD)
45000 UDP (serwer NAT)
42500 UDP ( port lokalny klucza CD, może być skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_ubi_cdkey_port = <desired port>", domyślnie 42500)
8888,8889 UDP UDP (Gra sama w sobie. Może być skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_game_port = <desired port>", domyślnie 8888; "setvar net_lan_match_maker_port = <desired port>",
domyślnie 8889 )

6. Pomoc techniczna
====================

Pomoc Techniczna CD Projekt

Przed skorzystaniem z naszej pomocy technicznej zachęcamy do zapoznania się z
instrukcją gry. Upewnij się również, że w Twoim komputerze są zainstalowane
wszystkie niezbędne uaktualnienia do systemu operacyjnego oraz najnowsze wersje
sterowników do urządzeń.

W celu zapewnienia jak najlepszego wsparcia technicznego uruchomiliśmy internetową
Bazę Pomocy Technicznej, która jest pomocna w szybkim rozwiązywaniu problemów z
uruchomieniem czy działaniem gier komputerowych.
Wystarczy wejść na naszą stronę internetową: http://www.gram.pl/pomoc/
i zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi wydawanych przez
nas gier.

Internet:
Pomoc techniczna na naszej stronie internetowej to najlepsza i najskuteczniejsza
droga do znalezienia rozwiązania problemu z posiadaną grą. Znajdziesz tam dokładnie
takie same odpowiedzi, jakie otrzymasz pisząc lub dzwoniąc do jednego z naszych
pracowników pomocy technicznej. Serwis ten jest całkowicie darmowy i dostępny bez
przerwy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Email:
Jeżeli z jakiegoś powodu nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie na naszej
stronie internetowej, możesz zwrócić się bezpośrednio do pracownika pomocy technicznej.
Wystarczy, że w naszej bazie pomocy technicznej klikniesz link "Zgłoś problem do
pracownika działu pomocy technicznej".
Sprawdź czy dokładnie opisałeś problem i czy umieściłeś wszystkie potrzebne informacje
na temat Twojej konfiguracji sprzętowej, ponieważ tylko wtedy będziemy mogli szybko
i skutecznie pomóc.

Telefon i tradycyjna poczta:
Jeśli jednak nie posiadasz dostępu do internetu możesz zadzwonić do nas pod numer
(22) 519 69 66, możesz również wysłać do nas list na adres CD Projekt Jagiellońska 74,
03-301 Warszawa (koniecznie z dopiskiem "Pomoc Techniczna").

Bądź przed komputerem, gdy zadzwonisz do nas lub miej przy sobie zapisane podstawowe
parametry konfiguracji komputera, szczególnie: typ karty graficznej, karty muzycznej,
procesora oraz wersję systemu operacyjnego, to w dużym stopniu ułatwi rozwiązanie
problemu.

Dział pomocy technicznej pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00,
dlatego też nie zastaniesz nas w pracy w sobotę, czy w dni świąteczne.

Reklamacje:
Prosimy, nie wysyłaj do nas żadnych gier czy też samych płyt przed wcześniejszym
skontaktowaniem się z działem
pomocy technicznej, być może problem uda się rozwiązać bez ponoszenia dodatkowych
kosztów.
Jeżeli jednak stwierdzisz, że zakupiona gra ma uszkodzone nośniki, możesz
skorzystać z naszej gwarancji.


7. Podziękowania
====================

Dziękujemy wszystkim fanom gry Heroes of Might and Magic V, którzy dołożyli wszelkich starań, by wyeliminować usterki z oficjalnych patchy 1.1 i 1.2.

DiDivor - wydawca Unofficial Patch''a, czuwa nad pomyślnym przebiegiem prac.

Shadow SSJ Warrior - jeden z głównych tłumaczy, który pracował nad starym Unofficial Patch''em 1.11a - 1.11p

morthi - jeden z głównych tłumaczących, zawsze trzyma rękę na pulsie patrolując forum, jako pierwszy uwierzył w ideę Unofficial Patch''a. Pracował też nad starym Unofficial Patch''em.

BlackBomb - jeden z głównych tłumaczy, który pracował nad starym Unofficial Patch''em 1.11a - 1.11p.

matiz123 - bardzo aktywny tłumacz, zawdzięczmy mu poprawki dotyczace opisów czarów, zagadek Sfinksa oraz poprawione Opisy budowli w miastach

Krejt - nasz "mechanik" :) Zreperował księgę zaklęć, nad czym pracował bardzo długo. Także aktywny tłumacz.

Radek15 - obok morthi''ego najaktywniejsza osoba w naszym Team''ie. Jemu zawdzięczamy wiele poprawek i usprawnień interfejsu gry.

Adham - jemu zawdzięczamy poprawione opisy miast, co kosztowało bardzo dużo pracy.

Slave - kolejny z ekipy aktywnych tłumaczy, uczestniczących w naszym projekcie.


8. Legal Information
====================

Copyright Information
---------------------
This software product and the manual are copyrighted and all rights are reserved by Ubisoft and Nival Interactive and are protected by the copyright laws
that pertain to computer software. You may copy this software for back-up and casual distribution.
Notwithstanding the foregoing, you may not modify, adapt, translate, create derivative works, decompile, disassemble, or otherwise reverse engineer or
derive source code from all or any portion of the software or anything incorporated therein, permit, or encourage any third party to do so.

Heroes of Might and Magic is a registered trademark of Ubisoft. Pentium, Microsoft Windows, Athlon, GeForce, Radeon, SoundBlaster, DirectX are trademarks
of their respective owners.

Limitations of Warranty
-----------------------
Nival Interactive and Ubisoft expressly disclaim any warranty for the game and Readme file.
The program and Readme file are provided "as is" without warranty of any kind, either express or implied.
The entire risk arising out of use or performance of the Program and Readme file remains with the User.

Limitations of Liability
------------------------
Neither Nival Interactive nor Ubisoft, or their parent, subsidiaries or affiliates shall be liable in any way for loss or damage of any kind resulting
from the use of the program.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie :) ja dopiero finalna wersje patcha 1.5 obejrze za tydzien :( ehh...

ale z testowej wiem ze jest calkiem calkiem :) szczegolnie edytor bohaterow w duelu :) daje ogromne mozliwosci
czas na kolejny turniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myslalem, ze moze po patchowaniu do 1.5, moj ranking przestanie byc N/A

podobno wystarczy gdzies tam napisac do pomocy tech. ubi i przywracaja ranking...

moze ktos ze sledzacych oficjalne forum h5 ubi i znajacy angielski napisac tutaj wzor i adres maila w tej sprawie...

BTW: patch 1.5 jest extra... nagrywanie i edycja powtorek to jest to, tryb widza i tworzenie bohaterow :D
oby tak dalej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie patch 1.5 ;) Specjalnie czekałem z ukończeniem podstawki (zostały mi dwie misje..), żeby zobaczyć efekty tej poprawki :) A z tego co mówił Morthi to chyba naprawdę warto było poczekać :) No cóż, rozpoczynam zasysanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2007 o 21:32, greg_f napisał:

Ruszyło oficjalne forum na http://homm5.gram.pl/forum/
Troszkę prymitywne, ale Mar zagwarantował rychłe poprawki :)


Nie takie prymitywne. Na początek w sam raz. Wszystkie podstawowe funkcje są zawarte. To, że forum będzie się dalej rozwijać jest rzeczą oczywistą:) Więc nie ma co narzekać;)

Przy okazji - gratulacje dla Marra:) Kupa świetnej roboty - tak trzymać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2007 o 22:58, Rafal G napisał:

Przy okazji - gratulacje dla Marra:) Kupa świetnej roboty - tak trzymać:)

A dzięki, forum prymitywne, ale powinno się jakoś trzymać :). A poprawki i usprawnienia będą wprowadzane ciągle jak tylko będę znajdował czas na nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie czy jest szansa że w wersji podstawowej zobaczymy generator map losowych ? Szczerze mówiąc myślałem że będzie w patchu 1,5 :).Bo grając w KP (Kuźnia Przeznaczenia) po necie komputerowy przeciwnik ma takie ruchyyy że zasnąć idzie przed kompem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować