Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Mnie się najbardziej podobają nowi zabójcy, chydry i matrony. Największe zastrzeżenia mam do Opancerzonego smoka(trochę to nie pasuje do kilmatu H5) oraz dziwnie wyglądają Krwawe Wiedźmy z tymi toporami. Minotaur czy Czarny jeździec wygladają dla mnie średnio i tak standartowo, więc nie ma się czym zachwycać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe jednostki lochu bardziej różnią się w moim mniemaniu niż te z Sylvanu :-) Ale i tak wszystko wyjdzie w praniu bo wygląd nie musi iść w parze z przydatnością umiejętności. Poza tym ciekaw jestem czy nastepowac bedzie oslabianie armii gdy bedziemy przejmowac zamki z roznie wybranymi ulepszeniami, w koncu max. ilosc oddzialow to 7 :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 21:41, Mistic napisał:

Poza tym ciekaw jestem czy nastepowac bedzie oslabianie armii gdy bedziemy przejmowac zamki z roznie
wybranymi ulepszeniami, w koncu max. ilosc oddzialow to 7 :-)


Ale weż pod uwagę, że nie wszystkie będą się różnić, zawsze większość będzie taka sama <chodzi mi o ulepszenia>

@Łukasz 666

Ja bym na to nie liczył, że co tydzień by były. Bo to samo miałobyc z patchami, że co jakiś tam określony czas miały wychodzić, a tu wychodzą jak chcą, a raczej jak NIVAL chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2007 o 20:24, morthi napisał:

mysle ze przystan i inferno beda ostatnimi ujawnionymi frakcjami :)


Ja jednak myślę, że bedzie inaczej a to z tego powodu, że to są pierwsze koncepcje ogólnego wyglądu nowych jednostek(jeśli ktoś cos takiego tak wcześnie ujawnia to oznacza, że oczekują na ewentualne poprawki wprowadzone przez fanów). Myślę, że dadzą wszystkie jednostki z podstawki jednak co do krasnoludów i orków to nie wiem, myslę że dopiero pod koniec prac. Zastanawiam się tez jakie bedą składane artefakty oraz ile nowych map dadzą. Zwarzywszy na ogrom ich pracy mają naprawde mało czasu(alternatywy do 8 zamków+multi artefakty, nowe umiejetności, czary, mapy i jeszcze ma być jakaś niespodzianka może kolejny zamek hehe fajnie by było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 21:41, Mistic napisał:

Nowe jednostki lochu bardziej różnią się w moim mniemaniu niż te z Sylvanu :-) Ale i tak wszystko
wyjdzie w praniu bo wygląd nie musi iść w parze z przydatnością umiejętności. Poza tym ciekaw
jestem czy nastepowac bedzie oslabianie armii gdy bedziemy przejmowac zamki z roznie wybranymi
ulepszeniami, w koncu max. ilosc oddzialow to 7 :-)

Przecież w danej chwili bedziesz mógł rekrutować chyba albo te albo te(bedziesz miał zamiast 2 rzedów ikonek przy jednostce to 3 i takie bedziesz zapewne wykupował)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, jeśli tak to ma wyglądać to będzie ok. Myślałem, żę to bedzie wyglądać jak w 4 części, gdzie jedno wykluczało drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>składane artefakty

Co ja, spałem, gdy je zapowiadano? Nic nie kojarzę x_X ale mniejsza o to, mam nadzieję, że nie będą tak wymiatające i ogólnodostępne, jak to było w H3: SoD... a jeśli chodzi o alter upgrade''y... fajowskie. Tylko dziwi mnie trochę zakucie smoka w zbroję o.O ale wszystkie prezentują się bardzo ciekawie ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2007 o 21:48, Radek15 napisał:


Ja bym na to nie liczył, że co tydzień by były. Bo to samo miałobyc z patchami, że co jakiś
tam określony czas miały wychodzić, a tu wychodzą jak chcą, a raczej jak NIVAL chce.


Eee tam, nie ma co tego porównywać, wszystko okaże się w przyszłym tygodniu.
Jak będzie info o kolejnych alternatywnych upgradach, no to będzie to musiało oznaczać jakąś prawidłowość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrze sobie któryś już raz na nowe jednostki Dungeonu i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nowa matrona właśnie wróciła spod latarni.

Zauważcie też, że nikt nie ma przypisanej zdolności Shooter, więc nikt wśród nowych nie strzela, a matrona nie ma czarów ofensywnych! Gra samymi alternatywami będzie ciekawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 22:17, DArkon1990 napisał:

http://www.acidcave.com/ tu macie tłumaczenie nazw Jednostek i ich umiejętności chodzi o
Loch a niżej Sylvan


Muszę się przyczepić do tłumaczenia zdolności Blood Witch. Tam jest napisane "niewrażliwość na klątwy", a w oryginale jest "Immunity to Curse" co zapewne jest odpornością na Osłabienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 22:18, LordOfUndeads napisał:

Patrze sobie któryś już raz na nowe jednostki Dungeonu i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nowa
matrona właśnie wróciła spod latarni.


No raczej , kabaretki to owa "dama" ma wypasione. Oj zawróci paru herosom na polu bitwy, oj zawróci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 22:24, Łukasz 666 napisał:

> Patrze sobie któryś już raz na nowe jednostki Dungeonu i nie mogę oprzeć się wrażeniu,
że nowa
> matrona właśnie wróciła spod latarni.

No raczej , kabaretki to owa "dama" ma wypasione. Oj zawróci paru herosom na polu bitwy, oj
zawróci


Nie wiem czy zdolność "niewidzialność" będzie w jej przypadku skuteczna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2007 o 22:29, LordOfUndeads napisał:

Nie wiem czy zdolność "niewidzialność" będzie w jej przypadku skuteczna :P


Właśnie , coś się Nival nie popisał obdarzając ją "Niewidzialnością". Prędzej pasowałoby jakieś umiejętności typu urok albo oczarowanie lub coś w ten deseń, bo niewidzialność w ogóle jej nie pasuje hie hie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 22:39, Łukasz 666 napisał:


> Nie wiem czy zdolność "niewidzialność" będzie w jej przypadku skuteczna :P

Właśnie , coś się Nival nie popisał obdarzając ją "Niewidzialnością". Prędzej pasowałoby jakieś
umiejętności typu urok albo oczarowanie lub coś w ten deseń, bo niewidzialność w ogóle jej
nie pasuje hie hie


Urok i oczarowanie? Hmmm... Co kto woli :P
Można by jej dać Taxpayer''a tylko jakoś ładnie zmienić nazwę xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2007 o 22:41, LordOfUndeads napisał:

Urok i oczarowanie? Hmmm... Co kto woli :P
Można by jej dać Taxpayer''a tylko jakoś ładnie zmienić nazwę xD


Heh, może albo powinna obniżać punkty życia i obrażenia we wrogiej armii i jeszcze zabierać złoto pzeciwnikowi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ Rafal G
> Gdyby wyszła EK byłaby pozycją obowiązkową (zresztą jakkolwiek go wydadzą ten dodatek i tak jest
> obowiązkowy;))
EK dodatku to niemożliwe IMO. Tak jak mówiłem wielokrotnie - to tylko dodatek ;]

> Ja to wszystko doskonale wiem, ale czasem dobrze sobie pomarzyć;) Na pewno możemy się
Pomarzyć dobra rzecz ;]

> Alternatywne ulepszenia lochu już dostępne:
NOSZ! Jeden dzień mnie nie ma, a tu takie newsy ;]

@ morthi
> patrzac wstecz na shadowa to nie spodziewalbym sie czegos takiego jak ek nowego dodatku...
Racja :(
> byc moze pojawi sie nowa karta z potworami aczkolwiek tez bym na nia nie liczyl (no chyba ze to bedzie taki
> bonus od cdp :) )
Niestety Nival nie jest mistrzem w tworzeniu instrukcji (vide instrukcje do podstawki i dodatku), więc niestety będziemy musieli obyć się bez tego, chyba.

> ja mam tylko nadzieje ze pudelko do Plemion bedzie tloczone a nie jak do kuzni plaskie
Fajnie by było, ale to też chyba nierealne :(

> jesli zrobia kings bounty w takiej polskiej wersji jezykowej jak MoC to bedziemy plakac :D moze do tego czasu
> cenega poracuje lepszy proces polonizacji wielkich hitow
Bez przesady. Cenega już poprawiła się jeśli chodzi o polonizacje i nie ma w nich takich błędów jak kiedyś. A wpadki zdarzają się każdemu.

> trzebaby Nathandera podreczyc ;) moze sie uda... nawiazemy wspolprace jako nieoficjalny zespol ratunkowy > coby cenega nie popelnilla strasznego faux pas wydajac polskawa wersje KB ;) )
Jakby co to możesz liczyć na moją pomoc (jeśli dojdzie do jakiejś współpracy).

@ Nicolai
> Co do ToE zastanawia mnie jedno. Jeśli Orkowie nie potrafią posługiwać się magią to 5 umiejętności (4 Szkoły > Magii i Talent Magiczny) są zbędne, ciekawe czy Nival zapełni tą dziurę nowymi umiejętnościami?
Nie chcę Ci robić nadziei, ale coś mi się wydaje, że słyszałem gdzieś o nowych talentach dla Barbarzyńcy (w zamian z Magię)... A może tam będą te Okrzyki Wojenne?

@ Bosper
> Już jedna jest- adrenalina, orkowie im dłuzej będą walczyć tym będą silniejsi.
To jest zdolność rasowa, więc ona odpada, bo jest w centrum koła umiejętności, więc nie może zapełnić tej "dziury".

@ Shadow SSJ Warrior
> Niestety i tu musze cię zmartwić, King''s Bount The Legend będzie wydane przez cenege:(
Czy ja wiem, że aż takie "niestety"? M<oże nie dostaniemy "wypasionego" wydania, ale za to KB: L może się ukazać w Rewolucji Cenowej za... 29,90, a to by była cudowna informacja.
> Jak myślicie komu Ubi zleci stworzenie Heroes VI??
Ja bym był za Nivalem nadal :)
> Czy Plemiona wschodu > będą dość dobre by pokonać nadchodzące Disciples III: Renesans??
To jest tylko dodatek i jakby nie był wspaniały z całą nową grą równać się nie może. Chyba że pack HoM&M V+2 dodatki vs. Disciples III.

> Powracając do wątku o king''s Bounty, widział ktoś jak reprezentuje się najnowsza część?? Może tu porada dla > twórców Heroes VI jak silnik podrasować;D
Nie uważam, że KB: L jest ładniejszy od HoM&M V - odczucia po filmiku i screenach.

@ Mistic
> Poza tym ciekaw jestem czy nastepowac bedzie oslabianie armii gdy bedziemy przejmowac zamki z roznie
> wybranymi ulepszeniami, w koncu max. ilosc oddzialow to 7 :-)
A dokładniej o co chodzi?
Jak ktoś ma do wyboru ulepszenia a i b i buduje w zamku ulepszenie a. To ten kto przejmie zamek będzie mógł rekrutować tylko to ulepszenie. Ja tak to widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 22:18, LordOfUndeads napisał:

Patrze sobie któryś już raz na nowe jednostki Dungeonu i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nowa
matrona właśnie wróciła spod latarni.


A czy to powód do zmartwienia jest?;) Ot, takie połączenie przyjemnego z pożytecznym - mały detal, który uprzyjemni grę;) No chyba że Roman G. gdzieś to zobaczy i jednak zrobi listę gier zakazanych;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 23:06, Rafal G napisał:

A czy to powód do zmartwienia jest?;) Ot, takie połączenie przyjemnego z pożytecznym - mały
detal, który uprzyjemni grę;) No chyba że Roman G. gdzieś to zobaczy i jednak zrobi listę gier
zakazanych;)

CORAZ WIĘCEJ PORNOGRAFII W HoM&M V !!
Nie ma co, trzeba się chować przed Romanem. Ja mogę zorganizować podziemie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować