Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 06.06.2007 o 09:09, greg_f napisał:

Wiki nie boli :P


Może i nie ale nie jest to 100% pewne źródło informacji, przed chwilą sam napisałem artykuł do Wiki i nikt specjalnie sie o nic nie pytał, więc można tam wpisywać co się chce.

Jesli chodzi o wiwerny to to z ToE jak już mówiłem jej nie przypomina na grosz, zreszta miałes opis, wiwerna ma 2 łapy i nie stoi wyprostowana(to nie człowiek), po za tym ma ostry ogon(często trujący) i najbardziej mnie się kojarzy z bagnami a nie ze stepem orków, więc to nie powinno się nazywac wiwerną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 11:40, windows00 napisał:

> > Tak jak przypuszczaliśmy dzięki Niewidzialności jednostka jest niewidoczna dla wroga.

> Wyjaśniono też umiejętnośc Niewidzialność, czyli po jej urzyciu jednostka jest niewidzialna

> przez 3 tury, ciekawe hehe
E... Przyznaj się - nie przeczytałeś do końca mojego posta :P:P:P:P
To samo napisałem w ostatnim zdaniu xD

Rzeczywiście :P :P :D

Dnia 06.06.2007 o 11:40, windows00 napisał:


Ja czekam ze szczególną niecierpliwością na alternatywne ulepszenia Przystani. To mój ulubiony
zamek i dlatego ujrzenie jego alternatyw jest dla mnie najistotniejsze ;]
No i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby alternatywne ulepszenie Łucznika pozbawione było możliwości
strzelania ;)
Brak strzelania u ulepszenia mnicha jakoś przeżyję, ale jak zrobią to u łucznika, to będzie
wesoło.

Też mnie denerwuje to, że kasują jednostki strzelajace w alternatywach, gdyż wiele osób gra własnie na nie, bezpośredni atak kończy się czesto dużymi stratami a atak z dystansu nie, więc ludzie wola to drugie, nie wiem czemu w kazdym zamku obcinają jednostki strzelajace. Moim zdaniem conajmniej jeden oddział w zamku powinien strzelać, bo inaczej to straszna kiszka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 11:43, Bosper napisał:

Może i nie ale nie jest to 100% pewne źródło informacji, przed chwilą sam napisałem artykuł do Wiki i nikt specjalnie sie o nic nie pytał, więc można tam wpisywać co się chce.


To lepiej sprawdź czy za tydzień będzie. To nie jest stronka, do której możesz sobie dopisać co chcesz. Ma swoich moderatorów specjalistów, którzy czuwają nad Wiki.
Jeśli zaś chodzi o nieszczęsną Wiwernę, to nie ja ją tak nazwałem, tylko panowie z Nival. I widać, że lubisz nie do końca doczytywać posty lub artykuły, albo nie czytasz ze zrozumieniem :P Mniejsza o to.
Te alternatywy, może i wyglądają w miarę fajnie, ale czemu są lepsze od standardowych? Przecież to będzie gra nie fair...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 11:46, Bosper napisał:

Też mnie denerwuje to, że kasują jednostki strzelajace w alternatywach, gdyż wiele osób gra
własnie na nie, bezpośredni atak kończy się czesto dużymi stratami a atak z dystansu nie, więc
ludzie wola to drugie, nie wiem czemu w kazdym zamku obcinają jednostki strzelajace. Moim zdaniem
conajmniej jeden oddział w zamku powinien strzelać, bo inaczej to straszna kiszka :D


No i to jest właśnie cały urok alternatyw. Coś za coś. Wg. mnie to dobry kierunek. Niektóre jednostki nabierają innego znaczenia podczas walki. Zobacz choćby nową matronę i Stalkera. Mają niewidzialność. Gdyby jeszcze potrafili strzelać jaki by to przepak był. A tak jest to w miarę zbalansowane.

Poza tym gdzieś czytałem, że stare jednostki także ulegną jakimś modyfikacją, aby wprowadzić lepszy balans.
Prawdopodobnie trochę zmienią staty i ceny, bo umiejętności nie powinni zmieniać.

Ogólnie dodatek zapowiada sie świetnie!
Ciągle mam nadzieję, że Nival robi zasłonę dymną pokazując alternatywy i w ukryciu tworzy prócz orków drugi zamek. Nadziejo, nadziejo złudna:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ciach/

A ciekawe, czy orkowie też będą mieli alternatywy? A co do tych z Nekropolis to jakieś takie.... na siłę. Tak w ogóle to kto wymyślił taką pokraczną czapkę ulepszeniu Lisza? :P
Co do braku strzelających; trzeba będzie sobie je brać ze tarego ulepszenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 14:41, nazgul47 napisał:

A ciekawe, czy orkowie też będą mieli alternatywy?

Moim zdaniem tak. Brak alternatyw dla Orków byłby nieuczciwym osłabieniem. Poza tym alternatywne ulepszenie jest zrozumiałe tylko wtedy, gdy odnosić się będzie do wszystkich nacji. Pominięcie którejkolwiek będzie co najmniej dziwne.

Dnia 06.06.2007 o 14:41, nazgul47 napisał:

Co do braku strzelających; trzeba będzie sobie je brać ze tarego ulepszenia ;)

Jeżeli mówisz o ogólnym dobieraniu strzelających alternatyw, to się nie zgodzę. Wszystko zależy od preferencji gracza. Poza tym, jeśli chodzi o Loch, czasami korzystniej będzie użyć Stalkera ze względu na jego Niewidzialność niż "tradycyjne", strzelające ulepszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oho, mam okazję wreszcie napisać posta :P

Szkielet: nice zbroja, może przydać się do osłony strzelców. Ale daliby mu okrągłe 50% odporności :P
Zombie: żywcem wyciągnięty z Van Helsinga potwór Frankensteina ^^ po co mu pajęczyna na brzuchu? nie wiem, jak działać będzie Osłabiająca Aura. Chociaż i tak przy jego inicjatywie i szybkości nie poszarżujemy dużo wśród jednostek przeciwnika.
Poltergeist(Irytek z HP xD): kolory - dno. Kradzież pocisków? Przyda się częściej od wyssania many.
Nosferatu: głowa jak z Himalajów, i usypiający cios... hmm... zobaczymy, jak będzie on działał.
Lisz: jest gdzieś podane, jakie czary będzie rzucać? Wzmacniające, osłabiające czy ofensywne? Ale i tak będę chyba wolał Arcylisza :P
Banshee: zobaczymy, co to ten Lament, podoba mi się trupia czaszka pod kapturem. Kostucha miała taką niewyraźną gębę ;/
Straszny Smok (;p): przypuszczałem, że będzie niematerialny... ładna biel.

DArkon1990
Trochę denerwują mnie Twoje posty, które często nie mają żadnego sensu. Walki widziałem, i powiem Ci, że mając takie armie, poniósłbym dużo mniejsze straty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 11:46, Bosper napisał:

Też mnie denerwuje to, że kasują jednostki strzelajace w alternatywach,


Już się na ten temat wypowiadałem, jak mamy do czynienia z szaraczkiem-szkielet łucznik nie ma żadnych talentów (oprócz strzelca i nieumarłego) to co mają robić? Z pustego to i Salomon nie naleje. Mają na siłę przekręcać staty? Bo jakby dali jakąś zdolność to standarda nikt by nie chciał. Dlatego najlepszym rozwiązanie jest zrobienie np. Skeleton Warriora, o Łucznika bym się nie martwił.

@ Bayuer

I jaki mieliby z tego zysk? W marketingu jest tak, że się przędzej dodaje walory, niż je ukrywa

@ nazgul

Oczywiście, popatrz na Gobliny (3 rodzaje-1 nieulepszony, 2 ulepszone), albo na arta z Orkowym Wojownikiem, tam są też trzej Orkowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

Szkielet: nice zbroja, może przydać się do osłony strzelców. Ale daliby mu okrągłe 50% odporności
:P

25% też jest okrągłe :P Taka ćwiartka w sam raz ;]

Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

Zombie: żywcem wyciągnięty z Van Helsinga potwór Frankensteina ^^ po co mu pajęczyna na brzuchu?

Bo tak naprawdę to jest schronisko dla pająków wszelakich :d

Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

nie wiem, jak działać będzie Osłabiająca Aura.

Jak każda aura ;]
A z działania na jednostki, to pewnie tak jak czar Osłabienie.

Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

Poltergeist(Irytek z HP xD)

To akurat wstyd dla wszystkich innych Poltergeistów, bo nie J.K. Rowling wymyśliła takie cudo :)

Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

Kradzież pocisków? Przyda się częściej od wyssania
many.

Ja tam może z dwa razy użyłem Wysysania Many, więc też się cieszę.

Dnia 06.06.2007 o 15:07, Lfdracon napisał:

Lisz: jest gdzieś podane, jakie czary będzie rzucać? Wzmacniające, osłabiające czy ofensywne?

Raise Dead i Weakness, czyli Wskrzeszenie Umarłych i Osłabienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2007 o 15:09, Nicolai napisał:

@ Bayuer

I jaki mieliby z tego zysk? W marketingu jest tak, że się przędzej dodaje walory, niż je ukrywa


Niestety masz rację:D
Co tu dużo dodawać. Niespodzianki to jedynie samo życie Ci dzisiaj może zaoferować. Niekoniecznie te pozytywne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lfdracon ja tu tylko pisze co myśle na temat heroesów itp. i nie mam zamiaru niekogo obrażać bądź denerować, jak piszę to tylko żeby podzielić się z wami swoimi opiniami, spostrzeżeniami itp. a że komuś nie podoba się jak piszę, jak się wypowiadam to już nie mój problem, a tak pozatym to coś pusto na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2007 o 15:18, nazgul47 napisał:

Tak mnie naszło na przemyślenia... jak będzie wyglądać alternatywa do Rakszasa Raja? Będzie
mieć 6 rąk?

Można powiedzieć, że już je widzieliśmy... oczywiście jedynie jeśli naprawdę uwierzymy, że to alternatywne ulepszenie
http://img183.imageshack.us/img183/2372/crystal2007052613461834dr5.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2007 o 16:10, DArkon1990 napisał:

Przecież ta Rakszasza wygląda jak Podstawowy wygląd Rakszaszy heh


http://www.acidcave.com/

News z 28.V.2007 (Szkice z Tribes of the East), są w nim przetłumaczone napisy. Na tym arcie jest napisane "Alternatywne ulepszenia", po bokach mamy Disease Zombie i Rakszasę, która wygląda nieulepszona wersja. IMO jej alternatywą będzie 4-ręczna Rakszasa-kobieta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2007 o 17:03, Nicolai napisał:


Tia, kwasowa grota... Stronka dobrze poinformowana, ale mogliby popracować nad jej layoutem ;]
I te ich komentarze , grefrutowe trupy :] hyhy
A co do Rakszasy, to nawet nie chcę wiedzieć jak ją nazwą :P Znając twórczość chłopaków z Nivala, możemy się spodziewać wszystkiego... :\ np. Lagunowa Rakszasa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanie, bo nie bardzo mogłem doczytać.

Mam edycję HV zwykła DVD, która instaluje się do wersji 1.2 (empikowa?).
Trzeba jak rozumiem ściągnąć najpierw patch z 1.2 - 1.41. a potem na 1.5 Ale czym się różni patch 1.4 od patcha 1.2 - 1.4? :/ Do tego link podany w tym wątku do pierwszego patcha nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2007 o 18:03, Vaxinar napisał:

Ale czym się różni patch 1.4 od patcha 1.2 - 1.4? :/ Do tego link podany w tym wątku do pierwszego patcha nie
działa.


Teraz dokładnie nie pamiętam na czym to polega, ale wersja empikowa (ta, która instaluje się do wersji 1.2) ma problemy ze zwykłymi patchami. Patch 1.4 jest do wersji premierowej (tej od 1.0). Ale różnicy w grze między nimi nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualizowałem sobie grę z 1.2 do 1.4, ale mam problem z aktualizacją do 1.5, ponieważ mi pisze, że najpierw trzeba aktualizować do 1.41, a jak ściągam to do 1.41 to mi pisze, że wersja 1.4 jest już zaktualizowana. :/ Bez sensu, prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz wersje empikowa musisz sciaganc patch dla wersji empikowej

patche dla wersji zwyklej nie zaktualizuja Ci gry a jedynie wprowadza balagan w plikach co moze uniemozliwic poprawne spatchowanie patchami dla edycji empikowej i w rezultacie zmusic Cie do reinstalacji gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować