Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

1. Goblińscy Szamani będą w stanie "obedrzeć" z czaru wrogiego bohatera lub istotę.

Czyli gobliny nie są takie słabe ;]
Gorzej jak im coś nie wyjdzie xD

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

2. Centaury są najszybszą jednostką w grze, lecz zajmują cztery pola.

Duża Istota na poziomie drugim Oo
Już Jeźdźcy niedźwiedzi byli zaskoczeniem, a co dopiero teraz :)

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

3. Jedno z ulepszeń orków - Orkowy Wojownik będzie w stanie ściągnąć na siebie atak, który
miał trafić w sąsiednią sojuszniczą jednostkę a jego kontratak będzie dwa razy silniejszy niż
normalnie.

Oby tylko miał znośną ilość PŻ.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

6. Pao-Kai będzie jednym z ulepszeń wiwerny.

Czyli będzie jednak Pao Kai. Po niektórych wywiadach zacząłem obawiać się, że go nie będzie.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Jest odporny na oślepienie, gdyż nie ma oczu.

Troglodyta może :P:P

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

7. Cyklopy są silnymi jednostkami walczącymi w zwarciu

:/
Ja chcę strzelca.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Jedno z ulepszeń potrafi strzelać z oka strumieniem energii raniąc kilka
istot i zmniejszając ich szczęście.

Strzał z oka obserwatora mi przypomina.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

1. Szkielety Wojownicy będą otrzymywać tylko 1/4 obrażeń z ataku (chyba ktoś pomylił się w
tłumaczeniu)

A może nie...
Jeśli nie to będzie trudny wybór między ulepszeniami.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

4. Nosferatu będzie miał szansę uśpić wroga na trzy rundy podczas ataku.

Tak, podczas ataku będzie śpiewał: "A a a, kotki dwa..."
xD

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

2. Rogaty skoczek może doskoczyć do wskazanej istoty jeśli obok niej jest wolne pole. Obrażenia
wzrosną o 10% za każde pokonane w trakcie skoku pole. Dodatkowo można doskoczyć do istoty,
do której nie da się normalnie dojść.

Fajnie, zawody skoku w dal będzie można organizować :)
BTW - moja wizją jednak okazała się bardziej trafna :)

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

3. "Dychający ogniem" :P (nowy cerber) swoim oddechem pokrywa dwa pola.

Hm... pokrywa? Ja bym powiedział - osłania. Ciekawe czy to znaczy, że to pole jest nie do przejścia czy tylko zadaje obrażenia i nie blokuje ruchu.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

1. Raz w trakcie walki driady będą mogły uleczyć drzewce, a te w tym samym czasie uleczą driady.
Za każdą driadę drzewcom przywracane są 4 PŻ a za każdego drzewca driadom po 20 PŻ.

No i będzie powód, by chronić Driady.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

3. Strzelcy będą ignorować 75% obrony celu i ich atak będzie miał szansę odrzucić cel o jedno
pole do tyłu.

Tutaj zdolności prezentują się wspaniale. To może być potężna jednostka, ale wybór ulepszenia w tym przypadku będzie bardzo trudny.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

5. Gdy Białe Jednorożce wezmą udział w bitwie, każdy rzucony czar światła (oprócz tych zadający
obrażenia) niezależnie od bohatera, trafi właśnie w te jednorożce.

Darmowe buffowanie :)

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

7. Tęczowy Smok będzie swoim oddechem obejmował w zależności od szczęścia od 1 do 5 pól.

Czyli przy zdolności ostatecznej będzie zawsze 5?

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

3. Obsydianowe golemy są niewrażliwe na wszystkie zaklęcia poza tymi zadającymi obrażenia.
Każdy czar zadający obrażenia leczy i wskrzesza golemy. Ilość przywróconych PŻ jest równa 50%
obrażeń od czaru, który w nie trafił. Golemy dysponują czymś co nazywa się Obsydianową Kulą,
która niweluje obrażenia od czarów ofensywnych. Dopiero po otrzymaniu obrażeń magiczne obrażenia
zaczną leczyć golemy. Jeśli zdarzy się, że czar obszarowy trafi w golemy i inną sojuszniczą
jednostkę, część obrażeń z tej jednostki przejdzie na golemy.

Czy mi się tylko wydaje, czy to nie za silna istota będzie? Taka ochrona i jeszcze odnawianie życia ;]

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

6. Księżniczki Rakszasa mogą przebić się przez 6 pól przed nimi (szarża?)

Taran :)
Z taką to na blokady Leppera można było pójść :P

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

4. Za każdym razem gdy Kościogniot :P zadaje obrażenia, dostaje 2 dodatkowe punkty do inicjatywy
i 5 do ataku na 2 tury. W przypadku, gdy walczy z dużą istotą, otrzyma 4 punkty do ataku i
obrony.

CIekawe czy to wszystko się kumuluje. Byłoby miło.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Dodatkowe informacje:
W jednej z kampanii pokierujemy orkowym wodzem, który najedzie hrabstwo Kruka w Imperium chcąc
uwolnić swoich ziomków.

Obstawiam, że to właśnie będzie prolog.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Inna opowie historię Arantira, który zjednoczył ziemie Nekromantów i o tym dlaczego pomógł
ludziom i krasnoludom w walce z Biarą.

I tym sposobem kampania Nekromantów też może być mieszana...

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Bohaterom łatwiej będzie zdobywać super-umiejętności, ponieważ ich system został przerobiony.

I dobrze, bo były one raczej rzadko używane.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Przetrenowanie istot będzie możliwe tylko w miastach i to po wysokich kosztach.

Trzeba dodać, że przetrenowanie z jednego ulepszenia na drugie.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Pojawi się na mapie przygód nowy budynek - "Nauczyciel Pamięci" umożliwiający za odpowiednią
ceną oduczenie się jednej umiejętności lub zdolności i nauczenie w zamian innej.

Hm... a to przypadkiem nie nasz, polski pomysł? Na stronach Jaskini kiedyś była o tym dyskusja i UT miał o tym pogadać :)

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

I to byłoby na tyle. Dziękuję za uwagę ;)

Dzięki za cynk i przetłumaczenie (choć ja zrobiłem sobie swoje :P )

Brak informacji o Przystani jest zastanawiający, ale przecież było potwierdzone, że FJP to nie są alternatywy Przystani. Poza tym powiedziane było, że alternatywy nie mają wytłumaczenia fabularnego, a FJP mają, więc IMO odpadają.
BTW - nie znasz może j. rosyjskiego? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

> Jedno z ulepszeń potrafi strzelać z oka strumieniem energii raniąc kilka
> istot i zmniejszając ich szczęście.
Strzał z oka obserwatora mi przypomina.


A mi cyklopa z H1 iH2.

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

Brak informacji o Przystani jest zastanawiający, ale przecież było potwierdzone, że FJP to
nie są alternatywy Przystani.


Było też powiedziane, że będą (i spróbuj być tu mądry, gdy dwie wiadomości na ten temat, wzajemnie się wykluczają):
"Representative from Nival denied the part about haven''s alternative upgrades being completely new".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

> 1. Szkielety Wojownicy będą otrzymywać tylko 1/4 obrażeń z ataku (chyba ktoś pomylił się
w
> tłumaczeniu)
A może nie...
Jeśli nie to będzie trudny wybór między ulepszeniami.

Prawdopodobnie autorowi chodziło o redukcję obrażeń od magii. Jakby nie patrzeć gdy podano alternatywy dla Nekropolii Szkielet miał Magic Proof''a :)

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

> 4. Nosferatu będzie miał szansę uśpić wroga na trzy rundy podczas ataku.
Tak, podczas ataku będzie śpiewał: "A a a, kotki dwa..."

A na koniec powie "Blah" :D

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

> 3. "Dychający ogniem" :P (nowy cerber) swoim oddechem pokrywa dwa pola.
Hm... pokrywa? Ja bym powiedział - osłania. Ciekawe czy to znaczy, że to pole jest nie do przejścia
czy tylko zadaje obrażenia i nie blokuje ruchu.

Zwykły ognisty oddech, jak u smoka :) A niektórzy myśleli, że skoro ma trzy głowy to będą trzy ogniste oddechy, czyli w sumie 6 pól :P

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

> 3. Obsydianowe golemy są niewrażliwe na wszystkie zaklęcia poza tymi zadającymi obrażenia.
(...)
Czy mi się tylko wydaje, czy to nie za silna istota będzie? Taka ochrona i jeszcze odnawianie
życia ;]

Kto wie jakie dostanie statystyki :)

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

Dzięki za cynk i przetłumaczenie (choć ja zrobiłem sobie swoje :P )

No to akurat będziesz mógł się zaprezentować na homm5.gram.pl :)

Dnia 10.06.2007 o 13:59, windows00 napisał:

BTW - nie znasz może j. rosyjskiego? xD

Jedynie angielski, niemiecki (prawie jak :P) i zdarzyło mi się liznąć trochę polskiego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 14:22, Napek napisał:

Kto wie jakie dostanie statystyki :)

Ano, przecież alternatyw Akademii jeszcze nie było.

Dnia 10.06.2007 o 14:22, Napek napisał:

No to akurat będziesz mógł się zaprezentować na homm5.gram.pl :)

Nie będę mógł...
Już to zrobiłem :d

Dnia 10.06.2007 o 14:22, Napek napisał:

Jedynie angielski, niemiecki (prawie jak :P) i zdarzyło mi się liznąć trochę polskiego ;)

A szkoda, szkoda (z tym rosyjskim ofkoz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Kolejna porcja newsów!!! :)
/ciach/


Bardzo interesujące te umiejętności, aż nie moge się doczekać tego dodatku. Z tyloma nowościami mogą przycignąć wielu nowych graczy.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Dodatkowe informacje:
W jednej z kampanii pokierujemy orkowym wodzem, który najedzie hrabstwo Kruka w Imperium chcąc
uwolnić swoich ziomków. Akcja tej kampanii będzie się działa 500 lat przed wydarzeniami z HoMM5.


To napeno musi być zapowiadany prolog. Ciekawe tylko ile bedzie miał misji.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Inna opowie historię Arantira, który zjednoczył ziemie Nekromantów i o tym dlaczego pomógł
ludziom i krasnoludom w walce z Biarą.


Ciekawe czy pomógł im świadomie czy przez przypadek i czy oni wiedzą o jego pomocy.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Bohaterom łatwiej będzie zdobywać super-umiejętności, ponieważ ich system został przerobiony.


Jak dlamnie to bardzo dobrze. Nawet na dużej mapie nie udało mi się ani razu zdobyć tej umiejętności.

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Przetrenowanie istot będzie możliwe tylko w miastach i to po wysokich kosztach.


Chodzi tutaj o zmienienie ulepszenia jednostki? <załóżmy, że mamy czarnego smokai chcemy, aby był czerwony to wtedy za dużą opłatą możemy to zrobić?>

Dnia 10.06.2007 o 10:27, Napek napisał:

Pojawi się na mapie przygód nowy budynek - "Nauczyciel Pamięci" umożliwiający za odpowiednią
ceną oduczenie się jednej umiejętności lub zdolności i nauczenie w zamian innej.


Takie rozwizanie będzie bardzo dobre. Przynajmniej niektórzy bohaterowie będą mogli osignąć zdolność rasową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 15:12, Radek15 napisał:

> Przetrenowanie istot będzie możliwe tylko w miastach i to po wysokich kosztach.
Chodzi tutaj o zmienienie ulepszenia jednostki? <załóżmy, że mamy czarnego smokai chcemy,
aby był czerwony to wtedy za dużą opłatą możemy to zrobić?>

Z tego co rozumiem wynika, że właśnie taki zabieg będzie możliwy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 15:22, Napek napisał:

> > Przetrenowanie istot będzie możliwe tylko w miastach i to po wysokich kosztach.

> Chodzi tutaj o zmienienie ulepszenia jednostki? <załóżmy, że mamy czarnego smokai chcemy,

> aby był czerwony to wtedy za dużą opłatą możemy to zrobić?>
Z tego co rozumiem wynika, że właśnie taki zabieg będzie możliwy :)


No to mnie cieszy. Każdy będzie mógł mieć swoje ulubione ulepszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ DiDivor z Unoff Patchu znalazłem błędzik z nawie Widmowy Smok, tam jest napisane Smok Widmowy a powinno być Widmowy Smok H5_CapablePatch_v2.1C.pak\Text\Game\Creatures\Necropolis w tym pliku, i podczas tury przeciwnika tam jest napisane u każdego koloru np. Czerwnonyrobi turę zamiast Czerwony robi turę no i tagże jak ładują się kampanie to pisze np. Misjapierwsza zamiast Misja Pierwsza itp. sam bym to poprawił ale zanic nie mogę znaleźć tych linijek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś (w dobrej wierze zapewne) pousuwał podwójne spacje w plikach tekstowych. Rzecz w tym, że one są potrzebne. :)
Pewnie na poprawkę nie będziemy musieli długo czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dubel, ale chyba niezbędny. :)
Naniosłem poprawki na Unofficial Patch 2.1C. Poprawiłem błędy wskazane przez Darkona (oprócz Widmowego Smoka - tutaj pozostawiam decyzję autorowi patcha) oraz wyeliminowałem kilka błędów z CombatLoga (m.in. to nieszczęsne "Drzewiec oplątany" zamiast "Drzewiec oplątuje").
Here ya go (wystarczy wypakować i nadpisać stary plik nowym):
http://www.uam.dmkhosting.com/copies/H5_UnofPatch_v2.1C.zip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i teraz jest wporzo Dzięki Krejt, a tak poza tym to CD Projekt trochę mnie wkurza z tym tłumaczeniem Nazw Jednostek, w Heroes 5 Nieumarły mag nazywa się Lisz, w Dark Messiah to już nazywa się Licz, a tagże z tym Sukkubem w Heroes 5 to ta jednostka nazywa się Sukkubuss a w ktoreś z map kampani Inferno bodajże w OStatniej misji, Agrael nazwał tę jednostkę Sukkubem (I nie tylko tu Heroes 3 WoG) anie Sukkubusem więc jaka jest wreście odpowiednia nazwa tych jednostek bo ja uważam że prawidłowa nazwa to Licz i Sukkub/Władczyni Sukkubów a tagże z tym Paladynem czy przypadkiem nie pisze się tej nazwy "Palladyn" przez 2 LL anie przez jedno L jak to jest w Heroes 5, bo w Diablo 2 i w innych grach to pisze się Palladyn anie Paladyn jak to jest w Heroes 5. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że dobrze zrobię jeśli podzielę się tym, na co się natknąłem na forum Heroes Community. W tłumaczeniu, którym się posiłkowałem były pewne błędy i niedopowiedzenia. Oto one:

Orkowie:
1. Goblińscy Szamani będą w stanie przeszkodzić (a nie ''obedrzeć'' :P) wrogiemu bohaterowi lub istocie w rzucaniu czaru. Jeśli im się nie uda, czar, w rzuceniu którego próbowały przeszkodzić, rzucony zostanie na gobliny.
2. Centaury-maruderzy nie będą mieli prawdopodobnie ograniczeń w walce wręcz.
3. Jedno z ulepszeń orków - Orkowy Wojownik będzie w stanie ściągnąć na siebie atak, który miał trafić w sąsiednią sojuszniczą jednostkę a jego kontratak będzie 1,5 (a nie 2) razy silniejszy niż normalnie.

Nekropolia:
2. Nowa alternatywa zombie będzie obniżać wszystkim jednostkom sąsiadującym z nimi oprócz nieumarłych atak i obronę o 2 i morale o 1.
3. Poltergeisty będą zabierać amunicję wrogim strzelcom znajdującym się w zasięgu ich ruchu. Ilość zabieranej amunicji będzie równa tygodniowemu przychodowi Poltergesitów.
7. Upiorny smok rzuca podstawowy Smutek podczas ataku.

Sylwan:
2.Pieśniarz Klingi za każde przemierzone pole otrzyma dodatkowe dwa punkty do obrony dodawane zaraz po wykonaniu ruchu i trwające do jego następnej tury.

Akademia:
3. Obsydianowe golemy (...) Jeśli zdarzy się, że czar obszarowy (Armaggedon nie liczy się) trafi w golemy i inną sojuszniczą jednostkę, część obrażeń z tej jednostki przejdzie na golemy.
5. Dżin Wezyr może zwiększyć szczęście sojuszniczej jednostce lub zmniejszyć wrogiej. Może to zrobić trzy razy w ciągu walki i tylko raz na danej grupie jednostek. Działa przez 1 runda * Moc czarów Dżinów

Forteca:
4. Za każdym razem gdy Kościogniot :P otrzymuje (a nie zadaje) obrażenia, dostaje 2 dodatkowe punkty do inicjatywy i 5 do ataku na 2 tury. W przypadku, gdy walczy z dużą istotą, otrzyma 4 punkty do ataku i obrony.
5. Po śmierci kapłanów ich wewnętrzny ogień zostaje uwolniony i zadaje obrażenia wszystkim wrogim jednostkom w swoim sąsiedztwie. Ilość obrażeń będzie zależała od liczby kapłanów w rozgromionej grupce z początku walki.
7. Podczas ataku smok zostawia ognistą ścianę na 2 tury zadającą obrażenia 10x Liczba smoków w grupce.

Dodatkowo w czasopiśmie wspomniano, że alternatywami Przystani BĘDĄ Fanatyczne Jednostki Przystani. :|

No i link do tych poprawek w wersji anglojęzycznej: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=22026&pagenumber=58

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 21:25, Napek napisał:

/quite big ciach/


Właśnie przeczytałem artykuły i posty, i faktycznie masz rację... trzeba powiadomić Windowsa żeby naniósł poprawki na stronce. Bo są znaczne różnice w tłumaczeniu

@Darkon >> wydaje mi się, że rozbieżności w tłumaczeniach zależą od tego kto do nich zasiada...
btw pisze się także, a nie tagże :\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 20:55, DArkon1990 napisał:

No i teraz jest wporzo Dzięki Krejt, a tak poza tym to CD Projekt trochę mnie wkurza z tym
tłumaczeniem Nazw Jednostek, w Heroes 5 Nieumarły mag nazywa się Lisz, w Dark Messiah to
już nazywa się Licz,


To jest raczej niepoprawna nazwa(Licz), gdyz występował on w takiej formie tylko w H3 i teraz w DM, natomiast nazwę Lisz spotkałem w wielu grach fantasy np. Warcraft 3, WoW, BG 2 itp.

a tagże z tym Sukkubem w Heroes 5 to ta jednostka nazywa się Sukkubuss

Dnia 10.06.2007 o 20:55, DArkon1990 napisał:

a w ktoreś z map kampani Inferno bodajże w OStatniej misji, Agrael nazwał tę jednostkę
Sukkubem (I nie tylko tu Heroes 3 WoG) anie Sukkubusem więc jaka jest wreście odpowiednia
nazwa tych jednostek bo ja uważam że prawidłowa nazwa to Licz i Sukkub/Władczyni Sukkubów


Jeśli chodzi o Sukkuba to się zgadzam, taka własnie nazwa istnieje w legendach i podaniach o demonach ten Sukkubus jest trochę przekombinowany.

Dnia 10.06.2007 o 20:55, DArkon1990 napisał:

a tagże z tym Paladynem czy przypadkiem nie pisze się tej nazwy "Palladyn" przez 2 LL anie
przez jedno L jak to jest w Heroes 5, bo w Diablo 2 i w innych grach to pisze się Palladyn
anie Paladyn jak to jest w Heroes 5. Pozdrawiam.

Jeśli chodzi o Paladyna to widziałem 2 wersje, ale chyba lepiej uzywać tej z jednym "L", gdyż w naszym języku nie ma dwóch liter "LL" koło siebie w żadnym wyrazie. Po za tym w większości gier też mi się wydaje jest przez jedno "L" chociaż wymowa może świadczyć o czymś innym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2007 o 21:25, Napek napisał:

Dodatkowo w czasopiśmie wspomniano, że alternatywami Przystani BĘDĄ Fanatyczne Jednostki Przystani.


Jeżeli to jest prawda to po co mówili, że FJP nie będą napewno alternatywami Przystani, po za tym zastanawiam się jak fabularnie rozwiarzą ich powrót do Przystani, bo może innych alternatyw wyjaśniać nie muszą, ale tych to raczej nie mają wyjścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 22:03, greg_f napisał:

Właśnie przeczytałem artykuły i posty, i faktycznie masz rację... trzeba powiadomić Windowsa
żeby naniósł poprawki na stronce. Bo są znaczne różnice w tłumaczeniu

Widzę, widzę i już biorę się do poprawiania.
A z FJP mi się bardzo nie podoba :/
Cóż zawiedli mnie w Nivalu już drugi raz, oby ostatni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 23:20, windows00 napisał:

Widzę, widzę i już biorę się do poprawiania.


Jak zwykle czujny Pan redaktor :)

Dnia 10.06.2007 o 23:20, windows00 napisał:

A z FJP mi się bardzo nie podoba :/


Mnie równiez się nie podoba. Po pierwsze wychodzą na hipokrytów, bo przecież mówili, że FJP nie będą alternatywami. A po drugie Bosper ma rację - jak to rozwiążą fabularnie...

Dnia 10.06.2007 o 23:20, windows00 napisał:

Cóż zawiedli mnie w Nivalu już drugi raz, oby ostatni...

Jeśli chodzi o Plemiona, to jestem cały czas zaskakiwany... niestety więcej jest tych negatywnych reakcji... Porażka, za porażką. A wystarczyło się spytać fanów. Przecież nic ich to nie kosztuję, a nas oprócz nerwów, niezadowolenie z gry. Pomineli nasze zdanie i jestem również o to zły na Nival :\
Zobaczymy jeszcze efekt końcowy, miejmy nadzieję, że coś pozmieniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2007 o 21:25, Napek napisał:

Dodatkowo w czasopiśmie wspomniano, że alternatywami Przystani BĘDĄ Fanatyczne Jednostki Przystani.
:|


I teraz bądź mądry, tutaj piszą tak, tam inaczej. Nival mnie tym zawiódł. FJP nie pasują tutaj, są one innowiercami, jednostkami Przystani kultywujący demony, natomiast w przypadku reszty alternatyw jest inaczej, są to poprostu inne ulepszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować