Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 15.07.2007 o 18:05, DArkon1990 napisał:

http://www.acidcave.com/ też ma swoje zdanie o sytuacji w Nivalu i tych "łączonych" Artefaktach.


Wiesz, wszyscy już zdążyli zauważyć fakt istnienia tej strony. Nie musisz dawać linka do niej za każdym razem kiedy pojawi się jakiś news. A jeśli już musisz to robić, to przynajmniej dodaj swój komentarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz mi w logiczny sposób wyjaśnić dlaczego po pojawieniu się każdej nowej informacji, uparcie reklamujesz tenże serwis?
Nie jest to ani podawanie nowych informacji, ani podawanie dokładnych linków do newsów, a perfidna reklama, która na tym forum jest zakazana.
Nie będę tak subtelny jak RafałG i powiem wprost - te Twoje posty, które zawierają odnośniki do Kwasowej Groty są nikomu niepotrzebnym spamem i radzę Ci zaprzestać ich umieszczenia, bo może się to dla Ciebie źle skończyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę zostawię temat redukcji zatrudnienia, żeby skomentować smoczy komplecik :)
Tak jak krasnoludzki zestaw posiadał po skompletowaniu w miarę sensowne właściwości (ciekawie zapowiada się pomysł pewnych premii dla konkretnej rasy), tak ta Moc Smoków jest chyba troszkę zbyt mocna. Zdaję sobie sprawę, że tu jest aż 8 części do zebrania, ale nie zmienia to faktu, iż dostarczanie codziennie jednostki 7. poziomu jest z deka przesadzone ;]
Teoretycznie pozostaje jeszcze kwestia pozostałych zestawów. Jeśli wszystkie będą przepakowane to prawie tak jakby żaden z nich takim nie był ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2007 o 19:32, Napek napisał:

/ciach/

Jednak jeżeli pozostałe będą tak mocne, to Krasnoludzki stanie się nieopłacalny. Poza tym, w takiej sytuacji, gracze bez żadnych zestawów będą bardzo osłabieni.
Oczywiście wszystko zależy od dostępności - jeżeli wszystkie części będą porozrzucane po całej mapie i strzeżone przez ogromne siły, to nie ma się o co martwić :P
Byłbym jednak za tym, by nieco osłabić ten zestawik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, naprawdę "wypaśne" powinny być zestawy, które naprawdę ciężko zdobyć lub które mają mnóstwo elementów, np. jedna część pilnowana przez 30 Archaniołów bądź zestaw zajmujący wszystkie pola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łza dla Ossira - mam prośbę przeleciałem wszystkie znaki ale dalej nie wiem gdzie jest łza kopałem w pobliżu zamku loch i nic proszę o pomoc bo skończyły mi się pomysły a całej mapy nie przekopię :-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, że odkrywałeś znaki w złej kolejności :)
Przejedź się po wszystkich znakach a na pewno trafisz na właściwą ścieżkę. Ostatni odkryty (tzn. taki po którym włączyła się scenka) znak wskazuje drogę do kolejnego.
A rozwiązanie jest całkiem zaskakujące :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2007 o 08:25, windows00 napisał:

Całkiem możliwe, że odkrywałeś znaki w złej kolejności :)
Przejedź się po wszystkich znakach a na pewno trafisz na właściwą ścieżkę. Ostatni odkryty
(tzn. taki po którym włączyła się scenka) znak wskazuje drogę do kolejnego.
A rozwiązanie jest całkiem zaskakujące :)

Byłem przy wszystkich jak sądze, ostatnia podpowiedź była w stylu " upadli w lochuh nie widzą własnego nosa" zacząłem więc kopać przy zamku loch jest tam jakieś zagłębienie. Mam 2 opcję zacząć kopać przy zamku startowym. Jak nie wypali to trudno :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2007 o 08:06, Werdon napisał:

Łza dla Ossira - mam prośbę przeleciałem wszystkie znaki ale dalej nie wiem gdzie jest łza
kopałem w pobliżu zamku loch i nic proszę o pomoc bo skończyły mi się pomysły a całej mapy
nie przekopię :-)))

Chyba nie odkryłeś wszystkich znaków, musisz jechać je po kolei. Przy każdym trafionym jest scenka, jak jej nie ma to znaczy, że którąś opuściłeś. W moim przypadku "Łza" była przy pierwszym, startowym znaku (niestety nie pamiętam. który znak był ostatni i z jaką bajeczką, ale to chyba nie było przy zamku Lochu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2007 o 08:31, Werdon napisał:

Byłem przy wszystkich jak sądze, ostatnia podpowiedź była w stylu " upadli w lochuh nie widzą
własnego nosa" zacząłem więc kopać przy zamku loch jest tam jakieś zagłębienie. Mam 2 opcję
zacząć kopać przy zamku startowym. Jak nie wypali to trudno :-)

Tak jak mówił Aragi - musisz je odwiedzać w odpowiedniej kolejności :)
Spójrz w którym kierunku zwrócony jest ten znak o "upadłych w lochu" i tam skieruj swoje kroki, a na pewno trafisz na kolejny znak. I choć wcześniej mogłeś go znaleźć, to dopiero teraz uaktywni on odpowiednią scenkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2007 o 09:24, windows00 napisał:

> Byłem przy wszystkich jak sądze, ostatnia podpowiedź była w stylu " upadli w lochuh nie
widzą
> własnego nosa" zacząłem więc kopać przy zamku loch jest tam jakieś zagłębienie. Mam 2
opcję
> zacząć kopać przy zamku startowym. Jak nie wypali to trudno :-)
Tak jak mówił Aragi - musisz je odwiedzać w odpowiedniej kolejności :)
Spójrz w którym kierunku zwrócony jest ten znak o "upadłych w lochu" i tam skieruj swoje kroki,
a na pewno trafisz na kolejny znak. I choć wcześniej mogłeś go znaleźć, to dopiero teraz uaktywni
on odpowiednią scenkę.

oki dzięki może za wcześnie odpuściłem. Posiedzę wieczorkiem z 1-2h moze jeszcze jakiś przeoczyłem :-)
PS. Jak nie trafię odezwę się jutro :-) nara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tu nie było, jak zdazyłem zauważyć jest pare nowych info na temat ToE oraz info dotyczące alternatyw, w którym jest mowa o tym, że anioły z FJP nie beda mogły wyssysać życia, co było dosyc przesadzone, jednak dodanie im dwóch zwykłych czarów nie jest najlepszym pomysłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taką prośbę czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi jak grać armią Sylwan, bo ostatnio kontynuuje przechodzenie kampanii i utknąłem już w 2 misji kampanii Sylwan. Kompletnie nie czuję jednostek tego zamku, przy spotkaniu z komputerowym przeciwnikiem niewiele ode mnie silniejszym dostaję mocno po wiecie czym:P Ogólnie wygląda to tak że zanim dojdę do wroga to on już kończy mi "zjadać" moje jednostki.
Może źle rozwinąłem Findana? Ma tak:
Lepszy Atak -> Taktyka, Szał Bitewny
Mistrzowska Magia Zniszczenia -> Mistrz Lody, Mistrz Błyskawic
Szczęście -> Szczęście żołnierza
Lepsza Logistyka -> Odkrywanie
Lepsze Dowodzenie
Ekspercki Mściciel -> Impregnowana Strzał, Bezbłędny strzał

A może w ogóle lepiej zacząć kampanię od początku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja taktyka grania sylvan to: jak najwięcej jednostek strzelających! Wielki łowczy, druidzi,nawet taka rusałka ma rój os. Jak najwięcej ataków z dystansu, a jak z inferno walczysz(domyślam się,być może błędnie), to wszystko ładuj we władczynie sukkubusów, bo jak ona będzie to bida:PP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2007 o 22:25, Spitfire14 napisał:

Moja taktyka grania sylvan to: jak najwięcej jednostek strzelających! Wielki łowczy, druidzi,nawet
taka rusałka ma rój os. Jak najwięcej ataków z dystansu, a jak z inferno walczysz(domyślam
się,być może błędnie), to wszystko ładuj we władczynie sukkubusów, bo jak ona będzie to bida:PP


Akurat największym moim problemem są zmory i cerbery, bo to właściwie te jednostki wchodzą w moje jako pierwsze i czasem władczynie sukkubusów to de facto mogło by ich nie być, bo jak one atakują to moich jednostek jest mniej niż połowa początkowego stanu. Ale mimo wszystko dzięki za radę.

I takie pytanie jeszcze mam lepiej Enty wystawić na środek i dać im obronę czy może gdzieś koło jednostek własnych umieścić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie rozwój trochę bez sensowny ;) Według mnie branie magii zniszczenia, bez machin oblężniczych i impregnowanej trójstrzałowej balisty mija się z celem. Jeśli nie bierzesz machin, to o wiele lepsza będzie magia światła. Szczęście, logistyka - ok. Siła Sylwan opiera się w znacznej mierze na wielkich łowczych, więc rozwijanie ataku z pominięciem łucznictwa też nie jest najlepszym wyjściem. Dowodzenie - myślę, że jest nie potrzebne, lepiej wziąć tak jak mówiłem machiny oblężnicze. Co do entów, ja zawsze bunkruje koło nich łowczych w narożniku mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować