Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 27.07.2007 o 19:15, DArkon1990 napisał:

- Na mapę przygód powróci Ołtarz Ofiarny (znany z H3), gdzie będzie można poświęcić jednostki
w zamian za doświadczenie (ciekawe czy będzie można postąpić podobnie z artefaktami?).


bedzie:) ale nie powiem nic wiecej.. na pewno gracze lubujacy sie w tych zlych jak i bardzo dobrych bohaterach znajda cos dla siebie w tym oltarzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze uważałem za niesprawiedliwe brak możliwości poświęcania artefaktów przez Nekromantów, Czarnoksiężników i tych innych "złych". Ile to razy nazbierało mi się pełno artefaktów i nie miałem możliwości zrobienia nic z nimi bo akurat grałem Inferno. Zapewne teraz będzie tak samo :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2007 o 19:17, morthi napisał:

na pewno gracze lubujacy sie w tych zlych jak i bardzo dobrych bohaterach znajda cos dla siebie w tym oltarzu

Zabrzmiało to tak, jakby ołtarz ofiarny mógł być podobny do tego z H3 - złe frakcje poświęcają istoty, dobre - artefakty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2007 o 19:38, Napek napisał:

Zabrzmiało to tak, jakby ołtarz ofiarny mógł być podobny do tego z H3 - złe frakcje poświęcają
istoty, dobre - artefakty...


I tego się obawiam. Nadal nie można będzie być złym Rycerzem i dobrym Nekromantą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2007 o 19:44, Daimon_Frey napisał:

I tego się obawiam. Nadal nie można będzie być złym Rycerzem i dobrym Nekromantą.

No cóż, nawet HoMM nie jest wolny od uprzedzeń i dyskryminacji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukając jakichkolwiek nowinek o nadchodzącym dodatku do HoMM5 zajrzałem na stronę:
http://tbs.heroes-centrum.com , która jakiś czas temu na swoich łamach umieściła kilka concept artów jednostek z TotE.
Moje zainteresowanie wzbudził tam edytor bohaterów do pojedynków :)
Pierwsze wrażenie było całkiem pozytywne. Pomyślałem, że wszystko będzie lepsze od włączania z deczka topornego jak na moje oko edytora map :P
Szkoda, że nie było dołączonego pliku Readme lub czegoś podobnego, co mogłoby rozjaśnić zasady działania tegoż programiku. Trzeba bowiem przyznać, że obecnie korzystanie z niego to trochę błądzenie po omacku ;]
Ocenę jednak pozostawiam Wam, drodzy Gramowicze. Może komuś regularnie toczącemu pojedynki ten edytor przypadnie do gustu :)

Oto adres, spod którego można ściągnąć edytor:
http://tbs.heroes-centrum.com/download/dueled.rar

Specjalnie dla wszystkich wzrokowców załączam obrazek ;)

20070727205059

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh ten Edytor jest łatwy w obsłudze, jak Heroes 5 na kodach. NP. SylvanPreset3.xdb odpowiada trzeciemu bohaterowi Sylvanu. i tam można dostawić poziom Bohatera, ilość jednostek w armi, jakie umiejętności ma posiadać itp. po zrobieniu tego wszystkiego trzeba wubrać guzik save preset i grać (opcja Create mod robi zapewne moda który wprowadza nasze usprawnienia). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co nam z tego, skoro nie pogramy z graczami bez tego moda? ;]
Bo tak zapewne jest. Do tej pory mody blokowały możliwość gry z "czystymi" wersjami gry.

Poza tym nie widzę tam kosztu armii, a to sprawa ważna podczas tworzenia wojska. Pozwala później odpowiednio dobierać sobie przeciwników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja myślę, że to tylko kwestia czasu (i nr patcha) żeby edytor hero duelowych pojawił się wewnątrz gry (a''la edytor armii w Warhammer MoC)

BTW: @mrothi - przypomniala mi sie stara informacja (takze moglem cos pokrecic) - ale kiedys byla mowa o jakims narzedziu turniejowym wewnatrz gry - cos wiesz na ten temat? (tylko nie jestem do konca pewien czy to dotyczy h5 czy warhammer moc - bo glownie sledze te dwie gry, a w sumie to tylko h5 bo whmoc jakis czas temu przestalem grac)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to od wczoraj jest już na stronie homm5.gram.pl poprawiona wersja Legends of the Ancients, tylko za bardzo nie miałem jak o tym wczoraj napisać, bo nie miałem dostępu do forum. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2007 o 10:05, matiz123 napisał:

Jakby co to od wczoraj jest już na stronie homm5.gram.pl poprawiona wersja Legends of the Ancients,
tylko za bardzo nie miałem jak o tym wczoraj napisać, bo nie miałem dostępu do forum. :P


Nie martw się - od wczoraj o tym wiem (tak, wiem, że to nie tylko do mnie ta wiadomość).
I nadal są błędy (głównie różne nazewnictwo w różnych plikach oraz błędy powielone po angielskiej wersji). Spis będzie kiedy indziej (jak tylko wszystko dokładnie przejrzę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mialo byc cos takiego ale nie mam dostepu do informacji o mluti, a tylko o samej grze i mechanice...
jak na razie dodano tylko opcje obserwacji rozgrywaek (bardzo pomocne :) ) a zarzadzenie turniejowe (czyli pewnie typowy ladder) pewnie tez sie pojawi... ale kiedy? nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2007 o 16:32, windows00 napisał:

W tamtych okolicach powinna być nietypowa kopalnia - nie można jej zająć. Przed nią jest znak,
którego szukasz. Jest to gdzieś na południe od tego miasta.


Już znalazłem łzę Ashy. Na południe od miasta był znak przy kopalni, ale wykorzystałem go wcześniej. W moim przypadku musiałem cofnąć sie 2 znaki wstecz i wykopać dół i właśnie tam była łza. Na inny forum czytałem, że łza Ashy może sie pojawić w 3 różnych miejscach w zależności od tego co jest napisane na ostatnim znaku :P


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2007 o 11:31, morthi napisał:

mialo byc cos takiego ale nie mam dostepu do informacji o mluti, a tylko o samej grze i mechanice...
jak na razie dodano tylko opcje obserwacji rozgrywaek (bardzo pomocne :) ) a zarzadzenie turniejowe
(czyli pewnie typowy ladder) pewnie tez sie pojawi... ale kiedy? nie wiem



dzieki za re,
obserwacja tylko na duelach czy mapkach tez? (jesli na mapkach tez to obserwator bedzie mogl ogladac takze bitwy?)

pzrdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko tyle jest napisane

Tryb widza

Pojedynki w sieci lokalnej LAN oraz na Ubi.com mogą być obserwowane przez graczy z
zewnątrz (widzów). Widzowie nie mają kontroli nad walką. Widzowie mogą czatować ze
sobą i czytać wiadomości od innych graczy (włączając w to graczy z trybu pojedynku).
Jednakże gracze uczestniczący w grze nie widzą komunikatów widzów.

Dołączenie do gry jako widz

Normalnie, gdy drugi gracz dołącza do pojedynku, gra ta znika z listy gier w lobby. Po
zainstalowaniu patcha 1.5 powyżej listy gier pojawi się nowa opcja, Pokaż pełne gry. Po
jej zaznaczeniu, można dołączyć do pełnych gier, które nie zostały jeszcze rozpoczęte,
klikając dwa razy lub wciskając przycisk Dołącz. Grę może oglądać do 6 widzów.
Po dołączeniu, widz wchodzi do pokoju gry, ale nie może nic zrobić oprócz wyjścia lub
czekania na rozpoczęcie gry. Gdy gracze biorący udział w bitwie zdecydują się na jej
rozpoczęcie, widzowie również przenoszeni są na ekran bitwy.

Widzowie podczas bitwy

Widzowie nie mają żadnej kontroli nad istotami oraz bohaterami. Mogą jednak:
Kontrolować kamerę (oprócz momentów, w których kamerą steruje komputer)
W każdej chwili opuścić grę.
Po zakończonej walce, widzowie mogą obejrzeć ostateczne wyniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po długim czasie chciałem sobie pograć w duel przez internet, ale nie wiem jak ustawic porty w Kerio Proffesional Firewall... Pomógłby mi ktos w ustawieniu tychże portów?? Wcześniej nie korzystałem z firewalla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2007 o 15:20, Maestro1992 napisał:

Po długim czasie chciałem sobie pograć w duel przez internet, ale nie wiem jak ustawic porty
w Kerio Proffesional Firewall... Pomógłby mi ktos w ustawieniu tychże portów?? Wcześniej nie
korzystałem z firewalla.



wszystkie porty, ktore trzeba odblokowac sa w readme
a poza tym wystarczy wylaczyc firewalla na czas gry i po klopocie


6668 TCP (serwery IRC (czat w poczekalni))
40000 do 42999 TCP (rуїne serwery Ubi.com)
44000 UDP (serwery kluczy CD)
45000 UDP (serwer NAT)
42500 UDP ( port lokalny klucza CD, moїe byж skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_ubi_cdkey_port = <desired port>", domyњlnie 42500)
8888,8889 UDP UDP (Gra sama w sobie. Moїe byж skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_game_port = <desired port>", domyњlnie 8888; "setvar net_lan_match_maker_port = <desired port>",
domyњlnie 8889 )

----------------

probowal ktos rozszyfrowac, co oznaczaja litery i cyfry w szablonach generujacych mapy losowe???

mi na razie udalo sie ustalic co oznacza Z (czyli zone - strefa)
np. szablon S1-2P2-4Z4K1 bedzie posiadal 4 miasta i 4 strefy (jedno miasto w jednej strefie)
ilosc_miastZilosc_stref

a co z pozostalymi oznaczeniami?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2007 o 16:09, moonman napisał:


wszystkie porty, ktore trzeba odblokowac sa w readme
a poza tym wystarczy wylaczyc firewalla na czas gry i po klopocie


o tym to ja wiem... ;/ tylko w samym kerio nie moge tego ustawić :/ wyłączyć nei moge bo cały czas mam próby skonowania portów... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować