Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 24.08.2007 o 13:13, Rafal G napisał:

Ja w żadnym wypadku nie twierdzę, że umieszczenie In-Game Skillwheela w sposób oficjalny w
grze nie ma sensu;) Wręcz przeciwnie - chciałbym go tam zobaczyć. Jednak ma on to stosunkowo
małe szanse, z powodów które już wymieniłem;)

"Don''t be so negative"

Dnia 24.08.2007 o 13:13, Rafal G napisał:

Owszem, dostajemy, ale żeby zebrać je w sensowną całość i samemu utworzyć odpowiednie drzewa
nie jest już tak łatwo.

A zebrać w całość wszystkie informacje z kompendium to bułka z masłem przed przerwą śniadaniową, nie? ;>

Dnia 24.08.2007 o 13:13, Rafal G napisał:

W takim razie jestem dla Ciebie pełny podziwu:) Musisz być naprawdę wyśmienitym graczem;)

Schlebiasz mi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2007 o 11:10, SimoNeeN napisał:

> Pomyślałem sobie że dam paczkę modów, oto one http://rapidshare.com/files/50378067/Mody_do_Heroes_of_Might_and_Magic_V_Ku_nia_Przeznaczenia.rar

> sporo dodatków, mody z tekstami są spolszczone przezemnie i przez Morthigo (Nival 10
PL) ,
> reszta ja, acha mody działają z Kuźnią Przeznaczenia 2.1 i Podstawką 1.5, w paczce znajduje

> się też inna wersja Xazardous Combat Mod v2.1.1 PL, która jest (moim zdaniem) lepsza od
tej
> wersji którą zapodał DiDivor.

Witam mam do Ciebie pytanko odnosnie niektorych modow w tym pakiecie, a mianowicie co zmieniaja
nastepujace mody - RTS Heroes V - Grass/Dirt textures replacer oraz mod Nival10 i w jaki sposob
go zainstalowac? Z gory dzieki



RTS Heroes V - Grass/Dirt textures replacer - wklej do folderu Maps, taK samo z Nival 10 też do Maps, z tym że Nival 10 ma dwa (że tak Powiem) guziki on i off, off służy do wyłączenia Modu a on do włączenia go, niciśnij on, odpal Kuźnię przeznaczenia 2.1 wejdź w Pojedyńczy Gracz/Jeden Gracz i pojedyńczy scenariusz, tam poszukaj Heroes wersja Reżyserska, po skończeniu mapki, wyjdź z gry i naciśnij off.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2007 o 11:29, Budo napisał:

/.../

ciągłe dawanie tego linka podchodzi pod punkt regulaminu o ogłoszeniach i reklamie, więc spasuj
trochę...


Oki, już możecie zapomnieć i Wszelkich Linkach, już z nimi kończę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość z Was zapewne już zdążyła zapoznać się z tabelką prezentującą bonusy za kolejne poziomy Krwawego Szału u jednostek Orków. Większość też pewnie wie, że część nazw z owej tabelki jest już nieaktualna.
Na wszelki wypadek poniżej zamieszczam treść wypowiedzi Jolly Joker''a z Heroes Round Table prezentującą zmiany w nazewnictwie orkowych jednostek:

"Goblin trapper
Goblin witchdoctor
Orc-Slayer will be Orc Mauler
Hag and Witch will be Earth Daughter and Sky Daughter
Butcher will be Slayer
Poisonous Wyvern will be Foul Wyvern"
(źródło: http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=7044&postdays=0&postorder=asc&start=0)

Plusa Nival złapał u mnie za Plugawą(?) Wiwernę i za Goblińskiego Znachora.
Minusa daję za dwie Córy. Wiedźma i Czarownica byłyby dużo lepsze (choć akurat w języku polskim są to znaczące niemal to samo).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2007 o 13:17, windows00 napisał:

"Don''t be so negative"


Just rational;)

Dnia 24.08.2007 o 13:17, windows00 napisał:

A zebrać w całość wszystkie informacje z kompendium to bułka z masłem przed przerwą śniadaniową,
nie? ;>


Khym... Może i bułeczka z masełkiem to nie jest, ale tutaj, choć informacji samych w sobie jest sporo więcej, to nie ma setek możliwych dróg wiodących do poszczególnych zdolności (prawdopodobieństwo trafienia za pierwszym razem jest znikome), z którym tylko jedna jest prawidłowa;) I to właśnie mi chodzi - nie o ilość i trudność dostępu - tylko o złożoność.

Dnia 24.08.2007 o 13:17, windows00 napisał:

Schlebiasz mi :P


Zawsze i wszędzie ... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2007 o 19:32, Rafal G napisał:

Just rational;)

O, Rly? ;>

Dnia 24.08.2007 o 19:32, Rafal G napisał:

Khym... Może i bułeczka z masełkiem to nie jest

Widzę, że się zgadzamy co do tego.

Dnia 24.08.2007 o 19:32, Rafal G napisał:

ale tutaj, choć informacji samych w sobie
jest sporo więcej, to nie ma setek możliwych dróg wiodących do poszczególnych zdolności (prawdopodobieństwo
trafienia za pierwszym razem jest znikome), z którym tylko jedna jest prawidłowa;)

Sprawę obrażeń i ogólnie walki też tak łatwo określisz? :>

Dnia 24.08.2007 o 19:32, Rafal G napisał:

I to właśnie
mi chodzi - nie o ilość i trudność dostępu - tylko o złożoność.

Patrzy wyżej.

Dnia 24.08.2007 o 19:32, Rafal G napisał:

Zawsze i wszędzie ... ;)

Oj, chyba się zaczerwienię :P

Kończmy już tą rozmowę, bo przestaną nas tu lubić xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, żę przerywam Wam taką ciekawą rozmowę, ale jak w ciągu 2,5 miesiąca nie przyjdzie Lord Demonów w pierwszej planszy kampanii Sylwan to trzeba zacząć od początku? Jak tak to ch...amsko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2007 o 21:07, turbol napisał:

Przepraszam, żę przerywam Wam taką ciekawą rozmowę

Akurat skończyliśmy :)

Dnia 24.08.2007 o 21:07, turbol napisał:

ale jak w ciągu 2,5 miesiąca nie przyjdzie
Lord Demonów w pierwszej planszy kampanii Sylwan to trzeba zacząć od początku? Jak tak to ch...amsko
:)

Tak, to jedyne wyjście. Jeśli Lord Demonów nie przyjdzie w wyznaczonym czasie, znaczy, że skrypt nie "zaskoczył" i trzeba zaczynać od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy bodajże w czerwcu w rosyjskim czasopiśmie pojawiła się lista umiejętności alternatywnych jednostek ze wszystkich frakcji, Banshee (alternatywa Kostuchy) miała zmniejszać wszystkim wrogim oddziałom morale o 1, a Wielki Lisz zadawać obrażenia wszystkim wrogim żywym oddziałom w zasięgu trzech pól.
Okazuje się, że najprawdopodobniej to właśnie Death Wail Banshee będzie miał taki efekt, jak ten przypisany nowemu Liszowi.

Jak pisze na oficjalnym forum Jolly Joker Death Wail to zdolność aktywowana, a obrażenia zadane za jej pomocą zależeć będą od morale danego oddziału i jego odległości od Banshee.
Opisuje również formułę, według której pierwotnie były liczone zadawane obrażenia. Zaznacza jednak, że bardzo możliwym jest, iż w międzyczasie mogła ona ulec zmianie (ten wszechobecny balans :P).

Żebyśmy jednak mogli mieć jako takie pojęcie o tej zdolności, podam i tę formułę (za ilość obrażeń przyjęto X):
X = (10 - Morale_Wrogiego_Oddziału) * Ilość_Banshee

Obrażenia zadane przez Death Wail zmniejszają się wraz ze wzrostem odległości od oddziału Banshee i dla kolejnych pól wynoszą odpowiednio: X , X/2 , X/4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry ruch twórców: tuż przed premierą zamieszać wszystkimi informacjami aby na forach znów zawrzało i zwiększyło się zainteresowanie grą. A ten "lament śmierci" może dobrą umiejętnością być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2007 o 11:53, nazgul47 napisał:

Dobry ruch twórców: tuż przed premierą zamieszać wszystkimi informacjami aby na forach znów
zawrzało i zwiększyło się zainteresowanie grą.

Dopóki pojawiają się jakieś nowinki i szczegóły ja jestem zadowolony a twórcy niech mieszają jak chcą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2007 o 10:11, Napek napisał:

Gdy bodajże w czerwcu w rosyjskim czasopiśmie pojawiła się lista umiejętności alternatywnych
jednostek ze wszystkich frakcji, Banshee (alternatywa Kostuchy) miała zmniejszać wszystkim
wrogim oddziałom morale o 1, a Wielki Lisz zadawać obrażenia wszystkim wrogim żywym oddziałom
w zasięgu trzech pól.
Okazuje się, że najprawdopodobniej to właśnie Death Wail Banshee będzie miał taki efekt, jak
ten przypisany nowemu Liszowi.

Jak pisze na oficjalnym forum Jolly Joker Death Wail to zdolność aktywowana, a obrażenia zadane
za jej pomocą zależeć będą od morale danego oddziału i jego odległości od Banshee.
Opisuje również formułę, według której pierwotnie były liczone zadawane obrażenia. Zaznacza
jednak, że bardzo możliwym jest, iż w międzyczasie mogła ona ulec zmianie (ten wszechobecny
balans :P).

Żebyśmy jednak mogli mieć jako takie pojęcie o tej zdolności, podam i tę formułę (za ilość
obrażeń przyjęto X):
X = (10 - Morale_Wrogiego_Oddziału) * Ilość_Banshee

Obrażenia zadane przez Death Wail zmniejszają się wraz ze wzrostem odległości od oddziału Banshee
i dla kolejnych pól wynoszą odpowiednio: X , X/2 , X/4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2007 o 10:11, Napek napisał:

Gdy bodajże w czerwcu w rosyjskim czasopiśmie pojawiła się lista umiejętności alternatywnych
jednostek ze wszystkich frakcji, Banshee (alternatywa Kostuchy) miała zmniejszać wszystkim
wrogim oddziałom morale o 1, a Wielki Lisz zadawać obrażenia wszystkim wrogim żywym oddziałom
w zasięgu trzech pól.
Okazuje się, że najprawdopodobniej to właśnie Death Wail Banshee będzie miał taki efekt, jak
ten przypisany nowemu Liszowi.



Wszystoko zapowiada się bardzo ciekawie, zwłaszacza to zmniejszanie morale o 1. Wogóle TotE to będzie chyba jeden z najlepszych dodatków o H%. No może lepszy był tylko AB do III.
Sorry za poprzedniego posta. Niechcący kliknołem sobie za wcześnie "Dodaj Post".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2007 o 13:40, Byl napisał:

Wszystko zapowiada się bardzo ciekawie, zwłaszcza to zmniejszanie morale o 1.

Tak się składa, że zwróciłeś uwagę na coś co tak naprawdę było tylko wstępem do głównej części posta. Jeśli uważnie czytałeś dalszy fragment, to powinieneś zrozumieć, że w momencie, gdy ktoś taki jak wspomniany JJ informuje o czymś, to wszelkie wcześniejsze przecieki tracą na wiarygodności :)
Tym samym podane przez niego tłumaczenie zasad działania zdolności Death Wail u Banshee wyklucza pojawienie się owego "-1 do Morale", na co dodatkowym argumentem przemawiającym jest spis umiejętności dwóch nowych jednostek - Lich Master i Banshee, z których tylko ta druga ma nową zdolność i to właśnie omówiony Death Wail.
Wniosek zatem jest jeden - nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2007 o 14:49, wdowiakm napisał:

@ chlystek1993

> tzn. bedzie sie czasmi zcinala, np. podnosze zloto, atakuje potwory, wchodze do zamku;
> czu moze pokaz slajdow?

Będzie się cały czas zacinać nie ważne co byś robił gra będzie się cieła.



a jednak mi sie tnie wiesz???
tzn. troche sie tnie ale nie az tak bardzo zeby rozgrywka byla droga przez meke.
oprocz tego zamki maja ciemny, nienaturalny kolor (wewnatrz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2007 o 16:02, chlystek1993 napisał:

a jednak mi sie tnie wiesz???
tzn. troche sie tnie ale nie az tak bardzo zeby rozgrywka byla droga przez meke.
oprocz tego zamki maja ciemny, nienaturalny kolor (wewnatrz)


Widzisz miałem rację, że gra ruszy ale nie gwarantowałem super jakości;)
Mam nadzieję, że sobie pograsz trochę no chyba, że ciebie takie granie mocno denerwuje;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z niecierpliwością czekam na dodadek śledzę uwaznie co się dzieje i jak dobrzepisze napek dopuki powaiaja sie nowe informacje to jest dobrze. Akurat nekropolis to nie jest moja frakcja szcze ze mowiąc jej nie lubię Ale mam na dzieję że nadchodzący tak długo path 2.2 porawi grę krasnalami. Bo narazie amy taka sytułacje ze mamy 5 ras 1 rasę cyborgów tzw. Krasnoludy i półcyborgów - nekropolis. Runy to dobry pomysł aczkolwiek bardzo przesadzony jak by zrobić pewne ograniczenia w ich korzystaniu np. smok nie jest krasem nie ma run , Piorun nie może uzywać run 4 i 5 kręgu pozostałe jednostki moga kozystać ale runy berkszelera aktywne dopiero gdy ginie 50 % jednodtek od działu . I jedna zadada każ dą rune można wykozystać makymalnie 3 razy w ciagu gry.

Oczywiście to jest tylko moje myslenie. Generalnie chciałbym żeby orkami mozna było rywalizowaćjak i nimi jak i pprzeciwko nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować