Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Nie wydaje mi się żeby orowiebyli tacy mocni jak im jest to przypisywane. Może i na początku gry pokażą swoja skutecznoć ale przy potyczce z bohaterem z dużą armią bedzie ciężko. Aoto dowód (biorę pod uwage tylko to co jest mi znane z wercji demo tego dodatka, bo nie wiem jakie zmiany zostaną wprowadzonew officjalnej a angielskiej wersji mie mam, więc co logiczne sie na niej nie opieram) . szał nie bedzie naliczany proprcjonalnie tylko ustawowo. Przy ataku dostaniemy zasze tyle samo szłu nie zależnie od wielkości naszego oddziału czy wielkoścoa atakowaneego oddziału przeciwnika. Przy nie wielkich armiach bądź w miarę zaawansowanych przynosic to będzie kożyści, nistety punkty szłu odbierane naszemu odziałowi za trafienie go przez oddział wrogi jest prororcjonalne od wielkości wrogiego oddzialu . Tak więc jeśli jakiś jednostek jest naprawdę dużo to nasz odział tracipoziom szału a często nawet i 2 , rzadziej wszystkie naraz i nic tu okszyki bojowe wiele nie pomogą.

P.S
Pozdro dla wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 11:54, Król Edmund VII napisał:

Nie wydaje mi się żeby orowiebyli tacy mocni jak im jest to przypisywane. Może i na początku
gry pokażą swoja skutecznoć ale przy potyczce z bohaterem z dużą armią bedzie ciężko. Aoto
dowód (biorę pod uwage tylko to co jest mi znane z wercji demo tego dodatka, bo nie wiem jakie
zmiany zostaną wprowadzonew officjalnej a angielskiej wersji mie mam, więc co logiczne sie
na niej nie opieram) . szał nie bedzie naliczany proprcjonalnie tylko ustawowo. Przy ataku
dostaniemy zasze tyle samo szłu nie zależnie od wielkości naszego oddziału czy wielkoścoa atakowaneego
oddziału przeciwnika. Przy nie wielkich armiach bądź w miarę zaawansowanych przynosic to będzie
kożyści, nistety punkty szłu odbierane naszemu odziałowi za trafienie go przez oddział wrogi
jest prororcjonalne od wielkości wrogiego oddzialu . Tak więc jeśli jakiś jednostek jest naprawdę
dużo to nasz odział tracipoziom szału a często nawet i 2 , rzadziej wszystkie naraz i nic tu
okszyki bojowe wiele nie pomogą.

P.S
Pozdro dla wszystkich

Pewnie masz rację zwłaszcza ,że orkowie nie używają żadnej potężnej magii a ta bywa przydatna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 11:54, Król Edmund VII napisał:

/ciach/


http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/ability_bloodrage.shtml

Tutaj mamy szczegóły dotyczące Blood Rage''a. Za osiągnięcie danego levelu jednostki dostają bonusy. Np. Slayer i jego ulepszenia za osiągnięcie 3 poziomu dostają Podwójny Atak, Witch-Doctor za 2 level dostaje Cursing Attack i Purge. Za atak wręcz jednostki dostają 100 pkt. Blood Rage''u. Więc Zew Krwi wcale nie jest taki słaby. I wcale tak szybko się go nie wytraca (nie jestem pewien, ale chyba jak uzyska się jakiś level to już nie można zejść level niżej). Gobliny mimo nędznych statów są idealnym mięsem i kulami armatnimi, Cyklop wraz z Ognistym Smokiem są najlepszymi jednostkami 7 poziomu. Reszta jednostek jest średnia (szybko giną), u Bohatera może bolić brak magii (okrzyki rekompensują to tylko częściowo), ale za to może ją osłabiać. Wg. mnie zamek jest mocnym zamkiem, nie jest wcale przegięty jak Forteca Krasnoludów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 06:59, morthi napisał:

zgodnie z opisem zdolnosci cyklop rzuca jednym goblinem, a nie calym oddzialem


Morti ty aby napewno zrozumiałeś to co napisałem? Cyclop może i rzuca jednym goblinem ale oddział składający się z 15 cyclopów powinien rzucać 15 goblinami. Inaczej mówiąc, żeby było jaśniej, cyclop powinien pobrać z oddziału goblinów x goblinów, gdzie x jest liczbą cyclopów w danym oddziale. Mogę zrozumieć, że powiedzmy 40 szamanek poświęca jednego goblina (na ołtarzu :P ) by w tym rytuale wzmocnić własne siły ale nie wyobrażam sobie jakim cudem 15 cyclopów rzuca jednym goblinem :).

@do-
Gdyby ptaszek Roc wrócił (zamiast wiverny) to ten zamek byłby bardziej spójny dla mnie :), dorzućcie jeszcze Behemoty, wilczych jeźdźców, ogry i poczuję się jak w domu :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Z Blood Rage jest tak, że za atak dostajesz 100 pkt blooda, ale jak przeciwnik zrobi kontre(niedaj co zabije kilka jednostek) to możesz stracić nawet 300 bloda(to bzdura). Wiem bo w demie tak miałem. Niestety poziomy blooda też się degradują, nie raz miałem jakis oddział na drugim poziomie i po udanym(dość silnym ataku przeciwnika, lub kontrze) pasek potrafił wskazywać 0 i 0 poziomów blooda. Ta zdolność jest jednym słowem bardzo dziwna. Wystarczy zaatakować jakiś oddział innym silnym oddziałem i traci on naprawde bardzo dużo blood rage.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 18:48, Bosper napisał:

/ciach/

Przecież musieli to jakoś zbalansować, więc nie wiem, o co lamentujecie. Gdyby poziomy Blood Rage nie mogły być tracone, narzekalibyście, że BR jest za silne >.<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co mnie przy blood rage denerwuje, a właściwie przy goblinach, to morale tych ostatnich. Podczas ucieczki, a ta zdarza im się niemal po każdej kontrze, tracą więcej blood pointów niż przy obrażeniach ;f

Kampanii jeszcze nie ruszałem, jedynie męczyłem tryb duelowy (wreszcie są zestawy... szkoda, że nie wszyscy bohaterowie je mają) i na pewno jest bardziej zbalansowany niż w przypadku HoF. Nie da rady już tak łatwo Orissem wszystkich zbić xD Dodanie alternatywnych ulepszeń jednostek na pewno dodało grze smaczku. I wyrównało szanse ^^

Ciekawą opcją jest movie maker, ale również z braku czasu się tym nie bawiłem. Mam nadzieję, że jutro będę mógł wreszcie na dłużej zasiąść do TotE i wreszcie skończyć recenzję.

Pozdrawiam
C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek ta może się naucz pisać duże litery i kropki. Dla twojej wiadomości istnieje taki klawisz jak spacja, bardzo przydatny.
A co do tematu to orkowie będą silni nie tylko dzięki Blood Rage, ale głównie dzięki silnym (i twardym) jednostkom. Blood Rage daje mimo wszystko też pokaźne bonusy. Jak już wspomniał Nicolai, Slayer otrzymuje naprzykład 2 ataki jeśli ma poziom 3. .....* Krew będzie też dawała przecież bonusy do obrony i innych statystyk. Orkowie będą silną rasą. Nie wiadomo jednak czy najsilniejszą. Może się okazać że alternatywy innych miast będą tak silne że pokonają orków. Myślę że wspomniany w tłumaczeniach Nicolaia (?)Strzelec(?)**
może mieć beznadziejną obronę małą żywotność i super małą szbkość, ale zabójcze obrażenia które wykończą wszystkie nie strzelające jednostki orków.

* Kropeczkami zaznaczyłem że nie znamy ( a może to ja jej nie pamiętam?) jeszcze przetumaczonej nazwy Blood Rage, ale wiemy że jest w tej nazwie krew. Nie chciałem ciągle pisać Blood Rage. Chciałem to zróżnicować.

** (?)nazwa(?)<----Znakami zapytania w nawiasach zaznaczyłem że wydaje mi się prawdopodobna ta nazwa ale nie jestem tego pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w demo są pojedynki??? A co to jest ten movie maker(czy jak to się tam pisze). A może jesteś szczęśliwym posiadaczem pełnej wersji??????!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 19:13, Byl napisał:

To w demo są pojedynki??? A co to jest ten movie maker(czy jak to się tam pisze). A może jesteś
szczęśliwym posiadaczem pełnej wersji??????!!!


Jestem szczęśliwym posiadaczem pełnej wersji, niestety - angielskiej. Z napisem "REVIEW" i logiem UbiSoft, żeby nie było, że piractwo promuje ^^

W pełnej wersji są cztery kampanie, duele z nowymi armiami oraz wspomniany movie maker. Tyle wiem z pobieżnego przyjrzenia się grze. Niestety, nie miałem czasu zagłębić się dalej niż instalacja i kilka pojedynków, ponieważ płytę otrzymałem po Heyah Logtiech Cybersport i, w związku z pozostałymi obowiązkami tekstowymi, nie miałem okazji pograć. Na szczęście pozbywam się zaległości i już jutro zacznę grać intensywnie, co, być może, zaowocuje recenzją już w czwartek.

Pozdrawiam
C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda códownie! Kiedy tylko zaczniesz grać "intensywnie" daj znać i powiedz o co chodzi z tym mm(movie maker). Jeszcze jedno pytanko: Czy w EN wersji też są tak jak w demo te głosy na mapie przygody???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 19:13, Byl napisał:

A co to jest ten movie maker(czy jak to się tam pisze).


Z tego co się orientuję, jest to tylko odtwarzanie zapisanych bitew, nic ponadto.


cudownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak są, nawet jak mapka kampanii się ładuje to też jest dialog coś tam postać po Angielsku nawijała, a ten movie marker to zapewne chodzi o opcje oglądania pojedynków itp, albo opcja w Edytorze Map, ale prędzej to ten program co instaluje się z windowsem XP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 20:32, DArkon1990 napisał:

/ciach/


A co ma piernik do wiatraka? Oki, program w Windowsie (bo nie tylko w XP) nazywa się Movie Maker, ale ten Movie Maker nie wchodzi w skład dodatku do H5-Tribes of East. Na 100% to nie oto chodzi, IMO chodzi o program/opcję w edytorze/w grze pozwalającą na tworzenie cut-scenek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 21:32, moonman napisał:

a jest intro na poczatku tak jak w podstawce? czy nie ma (jak w kuzni)?


Intra nie ma. A movie maker jest w opcjach w grze. W sensie przez menu główne -> settings się do niego wbija. I raczej chodzi o coś w rodzaju replay`ów.

Pozdrawiam
C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzzisiaj dostalem kolejna wersje pliku texts.pak pl - cdp bardzo lubi mnie dreczyc wiec mam jak zwykle duzo pracy... postaram sie wyrobic do jutrzejszego wieczora i ukonczyc polska wersje dzikich hord...a co za tym idzie stworzyc kompendium 3.0 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak odrobinka dobrych wieści;) Byłyby jeszcze lepsze, gdyby mogły oznaczać przyspieszenie premiery, ale na to liczyć przecież nie możemy:( Kompendium też dobra rzecz, ale 3.0 bez Hord... to jak lizać loda przez szybę:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować