Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

jakbys polizal tego loda ktorego dzisiaj dostalem (czyli texts.pak) to nawet przez szybe bylby on bardzo niesmaczny i niestrawny - bardzo dobrze ze Hordy nie zostaly wydane w takiej formie w jakiej sa na chwile obecna

wydluzony czas osczekiwania zostanie wynagrodzony poprawna wersja jezykowa (na tyule na ile bedze to mozliwe - sam przeciez nie upilnuje wszystkich chochlikow ;) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 23:17, morthi napisał:

wydluzony czas osczekiwania zostanie wynagrodzony poprawna wersja jezykowa (na tyule na ile
bedze to mozliwe - sam przeciez nie upilnuje wszystkich chochlikow ;) )


Właśnie tylko to mnie pociesza - perspektywa (w miarę) bezbłędnego wydania. Gdyby po tak długim okresie czekania CDP wypuściłoby na rynek kolejnego bubla lokalizacyjnego - oj, udało by się im mnie zdenerwować;) Jestem jednak przekonany, że skoro trzymasz rękę na pulsie nie będzie tak źle, nawet jeśli coś umknie Twojej uwadze;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Dubbingowcy którzy Dubbingowali Zehira, Narxesa, Ylayę, Biarę, Wulfstana, Duncana, Freydę, Hangvula, Rolfa, Alaryka, Izabelę, Ornellę i Giovanniego będą te same osoby dubbingować co w Kuźni Przeznaczenia czy znowu będą to nowe osoby ???????, jak nowe to trza będzie zachować pliki "sound" i "soundsfx" bo nie znoszę zmian dubbingów w dodatkach, jedna postać co nowy dodatek innym głosem mówiąca XD, w Eng wersji tego niema, tam jedna osoba dubbinguje tę samą postać do końca :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 19:58, Byl napisał:

Wygląda códownie! Kiedy tylko zaczniesz grać "intensywnie" daj znać i powiedz o co chodzi z
tym mm(movie maker). Jeszcze jedno pytanko: Czy w EN wersji też są tak jak w demo te głosy
na mapie przygody???


Moze i tak ale za to znam podstawowe zasady ortografii Cud piszę się przez u a nie przez ó . To moja dygresjia ( iż każdy człowiek popełnia błędy)
A co do łucznika to jedyny łucznik nie licząc jednego strzału jakim bedzie dysponował cyklop. Więc ataki moga się skupić na nim i cięzko mu bedzie awansować na następny poziom Blood Rage. A jak wiem technika wygranaej polega na jak najwiekszej ilości jednostek niskich poziomów a nie & lvl. bo one szybkoginą ( są na starcie szybko eliminowane ze wzgledu na szkody jakie mogły by wyrządzić więc nawet się nimi nie nagramy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś może czy zmieniły się statystki jednostek? Chodzi mi o to czy w porównaniu z podstawką lub HoF zmieniły się atrybutu typu atak, obrona itp

@Morthi
Kiedy kompendium 3.0 zamierzasz ujawnić światu:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 00:39, Król Edmund VII napisał:

ciach


W późniejszych fazach gry, gdy już dorobimy się sporej ilości jednostek, wystarczą podzielone oddziały poziomów 5-7. Dobrym rozwiązaniem jest też np. chodzenie dwoma bohaterami: jeden walczy jednostkami wysokopoziomowymi, drugi "targa" za nim niskopoziomowe ;) lub też chodzić tylko jednym bohaterem, a w trybie taktycznym wystawiać np. tylko Cyklopy, Wiwerny i Wodzów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak tylko zostanie wygenerowane - a do jego stworzenia potrzebuje bezblednego (w miare) pliku texts.pak dlatego tez wciaz nad nim pracuje i go dopieszczam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaagggrrhhh :P
nie zdarzylem edytowac posta

w ramach poprawiania nastroju podczas oczekiwania na Hordy mam przyjemnosci zaprezentowac odswiezone kola umiejetnosci dla wersji podstawowej+kuzni przeznaczenia oraz dla dzikich hord

kolo umiejetnosci dla dzikich hord zostanie uaktualnione o nazwy jednostek Przystani gdyz te ktore uzylem pochodza z kuzni przeznaczenia a w miedzyczasie zaszly pewne zmiany ;)

http://files-upload.com/files/604218/skillwheel 2.2 pl.rar
http://files-upload.com/files/604221/skillwheel 3.0.1 pl.rar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brakuje kilki istotnych opisów w umiejętnościach (te z szarym tekstem w oryginalnym kole) - choćby tego, że dzięki Chwytności (logistyka) wsiadanie i wysiadanie ze statków nic nie kosztuje w punktach ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 18:50, Lfdracon napisał:

> /ciach/
Przecież musieli to jakoś zbalansować, więc nie wiem, o co lamentujecie. Gdyby poziomy Blood
Rage nie mogły być tracone, narzekalibyście, że BR jest za silne >.<

Jakbyś widział całą wypowiedź to ja nie lamentuje, jedynie stwierdzam suchy jak piasek pustyni fakt, iż o wiele łatwiej stracić blood niż go zyskać.Co nie oznacza słabości, gdyż 1 poziom dość szybko się zyskuje z pozostałymi jest gorzej.

@Lfdracon

Nie do końca się z tobą zgodzę, gdyż niektóre niskopoziomowe jednostki są bardzo przydatne i nie giną zbyt szybko, jak chociażby krasnoludzcy obrońcy czy strzelcy. Ja uważam, że najlepiej jest mieć 7 poziomów jednostek ze swojego zamku i uczyć sie tylko odpowiednich taktyk do walki nimi. Po za tym jak pomieszasz zbytnio jednostki różnych zamków to morale znacznie spadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 07:25, Lfdracon napisał:

> ciach

W późniejszych fazach gry, gdy już dorobimy się sporej ilości jednostek, wystarczą podzielone
oddziały poziomów 5-7. Dobrym rozwiązaniem jest też np. chodzenie dwoma bohaterami: jeden walczy
jednostkami wysokopoziomowymi, drugi "targa" za nim niskopoziomowe ;) lub też chodzić tylko
jednym bohaterem, a w trybie taktycznym wystawiać np. tylko Cyklopy, Wiwerny i Wodzów.


Nie wiem jak ty ale jak ja gram innymi rasami to ze swojej armi nie wyrzucamjednostki niskiego poziomu. Taka metoda raczej nie będzie dawała ci spodziewanych efektów, poniewaz bohater bedzie zdobywał tylko częśc doświadczenia co przawda wieksza część niz drugi bohater, który walczy ze słabymi jednostkami. Efekt ... bedziesz miał niższy lvl niz twój przeciwnik. Jedyny pomusł , choć to tylko hipoteza, to posiadanie dobrych "czarów" od podstawowej umiejetności , wysokie morale , wszelkie bonusy na starcie mile widziane i talent magiczny ( dorze jest posiadać taka umiejetność jak empatia razem z talentem magicznym robi niezła zawieruchę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze ktos wrzucic te skillwheele w jakies inne miejsce do sciagniecia?

files-upload.com - nie wiedzieć czemu zawsze zrywa mi połączenie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag technicznych odnośnie spolszczonych kół:
1. Znamię Nekromanty nie zostało przetłumaczone i dodatkowo nie ma opisu.
2. Losowy bohater nie został przetłumaczony w żadnej z frakcji (mamy obecnie Generic...)
3. Wspomniany przez Sheltema brak szarych tekstów.

I na koniec jedna uwaga z gatunku imo :)
Zastanawia mnie jak ekipie lokalizacyjnej i wszystkim, którzy mają jakikolwiek udział w tworzeniu polskiej wersji HoMM5 może nie przeszkadzać "Szczęście Wojownika". Przecież to potwornie zakłóca odbiór :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli udało Ci się ściągnąć to wrzuć te Koła w inne miejsce:) Nie tylko moonman ma problemy - u mnie też ściąga się niecałe i z błędami. Myślę, że morthi się nie obrazi, a my będziemy wdzięczni;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 12:15, Rafal G napisał:

Jeśli udało Ci się ściągnąć to wrzuć te Koła w inne miejsce:) Nie tylko moonman ma problemy
- u mnie też ściąga się niecałe i z błędami. Myślę, że morthi się nie obrazi, a my będziemy
wdzięczni;)


Tutaj wrzuciłem obydwa koła razem:
http://rapidshare.com/files/68035297/skillwheel.rar.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejna uwaga tym razem jednak chyba do autora skillwheela...
Jakimś cudem Znamię Nekromanty w kole 2.2 (choć sam program wskazuje, że jednak 2.1 :P) wróciło do magii mroku. Łatka 2.1 wprowadzająca zmiany w nekromancji uczyniła z niego umiejętność stricte rasową w miejsce Kościanych Łuczników.
Zafundowano nam powrót to przeszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja też dorzucę swoją uwagi :)
1) Przy opisie Osłabienia Światła wypisana jest zła szkoła magii (Magia Przywołania zamiast Magii Światła).
2) Zdolność Wichura - w innych tego typu zdolnościach mowa o Bohaterze, a przy Wichurze mowa o Łowcy (choć inni bohaterowie też mogą ją poznać).

DArkon1990
Nie ma to jak słowność -,-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze moja uwaga odnośnie SkillWheela 3.0.1:wszystkie te "Roztrzaskania" magii - czy nie lepsze byłoby Zduszenie Światła, Zduszenie Zniszczenia etc.? Ewentualnie Osłabienie jako talent główny, a umiejętność Osłabienie np. Światła zmienić na Zduszenie? Bo roztrzaskanie kojarzy mi się z taką suchutką gałązką, która nie ma w sobie ani krzty magii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IMO chyba masz rację. Roztrzaskanie pasowałoby w sytuacji gdyby przeciwnikowi odbierało niemal całkowicie umiejętności związane z daną magią (np. zostają tylko czary pierwszego poziomu) - wtedy takie dramatyczne określenie pasowałoby idealnie - bo cóż może być gorszego dla maga od pozbawienia go magii? Ale w sytuacji gdy skill ten nawet na poziomie eksperckim pozwala nadal na rzucanie czarów, określenie go jako "zduszenie" jest chyba bardziej na miejscu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 07:34, morthi napisał:

/ciach/


Zauważyłem błąd w opisie Rozdzierającego Uderzenia w wersji 3.01, opis pochodzi ze starszych wersji, gdzie było ono związane ze Znamieniem Potępionych, teraz daje ono 30% szans Bohaterowi na zadanie podwójnych obrażeń jak atakuje, nie jak rzuca Znamię. Nazwy z tego SkillWheela są ostateczne? Bo "Rębacz" jakoś specjalnie mi się nie podoba, poszukaj tutaj na forum, jest tutaj pełno propozycji nazw dla jednoste.

Rostrzaskanie rzeczywiście brzmi głupio, ale Zduszenie Światła już występuje jako podtalent Magii Światła. Może Osłabienie Światła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować