Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 27.01.2008 o 11:58, Rafal G napisał:

Wszystkie pliki, które ściągnąłeś wrzuć do folderu "UserMODs" i wszystko powinno bezproblemowo
działać. Było o tym już wielokrotnie pisane w tym temacie.


ja tak właśnie mam i nie mam ani filmików ani głosu postaci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Tak więc nazwanie go Serafinem jest IMHO niefortunne.

Ciut, ale jednak :P

Chociaż najbardziej ucieszyłbym się, gdyby w patchu poprawiono głośność wypowiadanych tekstów. Nie wiem, może to starość, ale ja poprostu prawie nic nie słyszę! Przy każdej scence muszę podgłaśniać głośniki, by wogóle coś usłyszeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki - kilka ściągniętych z netu fanowskich mapek ma inny kolor czcionki w nazwie. Tzn. w menu gry, kiedy wybiera się mapę do gry z listy, trafiłem na kilka takich mapek których nazwa wyróżniała się przez odmienny kolor (np. niebieski). W sumie to fajny patent bo nowe mapki od razu rzucają się w oczy i wyróżniają na liście od standardowych. Czy może mi ktoś powiedzieć jak w edytorze osiąga się taki efekt?
P.S. Czy fanowkis mapki z Podstawki i Kuźni są kompatybilne w pełni z Hordami?

20080127122225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam coś dla robiących patche/mody:
1. W scenariuszu(jest on w KP, nie w podstawce) nekromantów i zamku pt."Pakt"(Czy coś w tym stylu), mam niewielki błąd który rzuca się jednak mocno w oczy: Gdy Szeregowy dostanie rozkaz bronienia się, na dole(w tym panelu)będzie napisane"Szeregowiec broni", nie "Szeregowiec broni się".
2. Odkryłem, że Kostucha w liczebności 1 może zabić dowolną jednostkę od 1 do 7 poziomu, także w ilości 1.
Uważam żer jest trochę świńskie, żeby jednostka 7 poziomu, mogła bezproblemowo zabić Czarnego Smoka, Tytana czy dowolną inną silną jednostkę. A jak ma to zrobić? To proste, nawet jeśli zaatakuje jednostka 7 poziomu(ilość to 1), to nieznam żadnej która umie zadać max. obrażenia ok. 110. Kostucha mam mniej-więcej tylke zdrowia. Wtedy nasz mały "Upiorek" atakuje umiejętnością specjalną(ilość nie ograniczona)"dotyk śmierci" i nasz 7-poziomowy "bohater" niestety pada. Myślę że trzeba zmniejszyć przydatność tej umiejętności, zlikwidować ją cy też poprostu drastycznie obniżyć współczynniki naszego ulepszonego Upiorka.
To by było na tyle.
Dziękuje za uwagę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 14:44, Byl napisał:

2. Odkryłem, że Kostucha w liczebności 1 może zabić dowolną jednostkę od 1 do 7 poziomu, także
w ilości 1.

Zdaje się, że czarci lord posiada dokładnie taką samą umiejętność, znaczy jego cios też zawsze zabije co najmniej jedną jednostkę niezależnie od poziomu.

[edit] Poprawa literówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informacje, Byl. Co do Kostuchy to dodam informację o tej umiejętności do pliku z posiadanymi zdolnościami Stwora ;). Bardzo dobrze, że ktoś pisze o takich sprawach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 11:36, DiDivor napisał:

Witam. Wg. mnie powinno zostać Seraf.


Wsio ryba, Seraf czy Serafin. Spotykam się z obydwiema nazwami, tak samo jak Cherub i Cherubin. A w Hordach w ENG już nie ma Fallen Angela, poprawili na Serapha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz zauważyłem jeszcze że w kampani KP także z innymi jednostkami jest problem jeśli chodzi o komunikat" <jednostka> broni" bez się. Zaobserwowałem to także w m.in. Minotaurze Strażniku.
PS> Dałeś na odpowiedź do Nufiko, na nie do Byl-a/mnie, ale nie szkodzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten błąd dotyczy się wszystkich stworów w CombatLogu, bo podstawiana jest pod zmienną tylko nazwa stwora ;) Właśnie zakończyłem integrowanie starego Unofficiala z DH. Znalazłem kilka ciekawych tekstów, np: (przykłady bonusów miast)

"Wszyscy wrogowie broniący tego miasta otrzymują premię +1 do Szczęścia." - hmmm
"Mury tego miasta są trudniejsze do obronienia" - nie ma co, fajny bonus ;)

Oprócz tego mnóstwo błędów dawno już poprawionych. Niektóre tak kuriozalne, że wywołują rekcje od głębokiego smutku do panicznego śmiechu, np: stwierdzenie w biografi jedengo z miast, że kowale budują wozy z amunicją do karmienia ptaków (chodziło oczywiście o strzelanie do ptaków :P). W jednym miejscu CDP pomyliło ścieżki plików i pliki nie trafiły tam gdzie trzeba ;(

Dodatkowo znalazłem błąd gry, czyli niezależny od CDP, polegający na tym, że Sanktuarium Łzy Ąshy w nowym mieście orków można zbudować tylko wtedy, gdy miasto osiągnie 15 poziom. We wszystkich innych siedmiu miastach "Graala" można wybudować nawet w całkowicie pustym mieście. Na szczęście błąd jest bardzo łatwy do poprawienia (wymaga prostej edycji jednego z plików XDB). Wartoby zgłosić to może du Ubi\Nival.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 17:24, DiDivor napisał:

Tak, ten błąd dotyczy się wszystkich stworów w CombatLogu, bo podstawiana jest pod zmienną
tylko nazwa stwora ;) Właśnie zakończyłem integrowanie starego Unofficiala z DH. Znalazłem
kilka ciekawych tekstów, np: (przykłady bonusów miast)

"Wszyscy wrogowie broniący tego miasta otrzymują premię +1 do Szczęścia." - hmmm
"Mury tego miasta są trudniejsze do obronienia" - nie ma co, fajny bonus ;)

Oprócz tego mnóstwo błędów dawno już poprawionych. Niektóre tak kuriozalne, że wywołują rekcje
od głębokiego smutku do panicznego śmiechu, np: stwierdzenie w biografi jedengo z miast, że
kowale budują wozy z amunicją do karmienia ptaków (chodziło oczywiście o strzelanie
do ptaków :P). W jednym miejscu CDP pomyliło ścieżki plików i pliki nie trafiły tam gdzie trzeba
;(

Dodatkowo znalazłem błąd gry, czyli niezależny od CDP, polegający na tym, że Sanktuarium Łzy
Ąshy w nowym mieście orków można zbudować tylko wtedy, gdy miasto osiągnie 15 poziom. We wszystkich
innych siedmiu miastach "Graala" można wybudować nawet w całkowicie pustym mieście. Na szczęście
błąd jest bardzo łatwy do poprawienia (wymaga prostej edycji jednego z plików XDB). Wartoby
zgłosić to może du Ubi\Nival.


Ja co do Unofficial Patcha, preferuje robić dwie wersje patchy, jeden do Podstawki i KUźni i Jeden do Dzikich Hord. A co do Serfa, jeśli (bo i tak uważacie) że Seraf to właściwa forma (bo jak czytam, że jest) to i ja też będę przy tym że Seraf to właściwa Nazwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 14:57, Nufiko napisał:

Zdaje się, że czarci lord posiada dokładnie taką samą umiejętność, znaczy jego cios też zawsze
zabije co najmniej jedną jednostkę niezależnie od poziomu.

Na pewno nie jest to "dokładnie ta sama" zdolność :)
Kostucha atakuje zdolnością specjalną i zabija jedną jednostkę. Ofiara nie ma możliwości kontrataku, bo działa na nią zdolność specjalna, a nie atak.
Natomiast zdolność Czarciego Lorda zwiększa obrażenia o ilość punktów życia, jaką posiada atakowana jednostka. Wtedy ofiara może wykonać kontratak (jeśli jeszcze może).

Byl
Bez przesady. Ta zdolność jest przydatna tylko w początkowej fazie gry albo pod koniec dużych walk. Nie przesadzałbym z osłabianiem Kostuchy.
Poza tym niezależnie od ilości Kostuch, zawsze można zabić tylko jedną jednostkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy źle zrobiłem, poświęcając Ornellę w piątej misji kampanii nekromantów? (Swoją drogą, kto wpadł na pomysł by do przejścia misji potrzebni byli dodatkowi 4 bohaterowie? Ja zawsze używam jednego lub dwóch.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazgul inaczej byś nie usuną bariery.

Ludzie pomocy ! Mam ogromny problem w 3 kampani 2 misji (Orkowie). Kiedy już przejme pierwsze miasto i oczyszcze cały teren po cyklopa aż do kolejnego garnizonu i skompletuje wystarczająco wojska ( ok 300 goblinów traperów, 150 lub więcej centaurów trzeciego poziomu, ok. 130 wojowników tych z maczugami czerwonych :), ok. 30 siepaczy 3 lvl.) to mnie atakuje seledynowy gracz i przegrywam. Proszę o pomoc do tej misji lub sejwa z następną lub coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sory za podwójny post. W misji którą opisałem (patrz wyżej) nie ma nazw przywudców klanów. Pisze poprostu NoName. Nie wiem jak u innych, ale warto by było to poprawić.

PS: Te kody co opisano działają ?? Jeśli tak to może uda mi sie tą misje przejść :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem z 4 misja kampanii przystani w podstawce :/
zdobyłem te buty lewitacji, mam je w aktywnym ekwipunku a jednak nie moge po wodzie chodzic(latac)
ktos cos wie co moze byc nie tak, poki co zaczynam od poczatku przechodzic ta misje, ale niech ktos da znac czy jest na to inny sposob :] z gory fęks za podpowiedzi :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2008 o 21:52, Piotero159 napisał:

a ja mam problem z 4 misja kampanii przystani w podstawce :/
zdobyłem te buty lewitacji, mam je w aktywnym ekwipunku a jednak nie moge po wodzie chodzic(latac)
ktos cos wie co moze byc nie tak, poki co zaczynam od poczatku przechodzic ta misje, ale niech
ktos da znac czy jest na to inny sposob :] z gory fęks za podpowiedzi :]


To tak musisz je mieć założone a po drugie to koniec ruchu musi się kończyć na normalnym terenie (Czyli nie nad lasem, wodą, górami etc.) W tej misji proponuję stanąć na krawędzi tego zawalonego mostu i skończyć turę a następnego dnia przejechać (lecieć) przez most.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować