Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Witam. Szperając w Internecie znalazłem genialny wręcz MOD, że aż dziw bierze, że nikt tutaj o nim wcześniej nie wspomniał. Mod nazywa się HeroInfo i jego zadaniem jest pokazanie szczegółów o bohaterze, gdy wybieramy go do gry na mapie. Działa z Dzikimi Hordami. Tutaj udostępniam jego spolszczoną (przeze mnie) wersję. Tutaj link:

http://www.sendspace.com/file/i6oupk

A poniżej Screen:

20080916184400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tego Moda :D Miałem go pokazać, ale zapomniałem :P

Próbował ktoś z was zrobić własną jednostkę w NCF?? Bo nie wiem od czego zacząć ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm pamiętam, że kiedyś był taki mod co jak się najeżdżało na wybranego bohatera to pojawiało się okienko gdzie były podane wszystkie informacje o wybranym bohaterze bez potrzeby przechodzenia do nowych okien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2008 o 17:40, strajker napisał:

A tak właściwie dlaczego nie ma oficjalnego patcha 3.1.1 PL... made in CD Projekt a jest
amatorski (do "Dzikich Hord")?

3.1.1 poprawia trochę literówek oraz spolszcza to, czego w patchu 3.1 nie przetłumaczył CDP.
Widać nie jest to wystarczająco dużo na stworzenie oficjalnego patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy wystarczy sam dodatek Dzikie Hordy zeby pograc wszystkimi jednostkami ? :) Czy musze instalowac takze podstawke i kuznie przeznaczenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2008 o 23:33, Widek napisał:

Witam, czy wystarczy sam dodatek Dzikie Hordy zeby pograc wszystkimi jednostkami ? :)
Czy musze instalowac takze podstawke i kuznie przeznaczenia ?


Nie musisz:) Dzikie Hordy zawierają wszystkie elementy gry (w tym jednostki), które pojawiły się w podstawce i Kuźniach, oprócz kampanii i map.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heroes of Might & Magic V – Dzikie Hordy
Łatka 3.1

Czerwiec 2008


Spis treści
==================

1. Wymagania systemowe
2. Instalacja
3. Zmiany
4. Znane problemy
5. Porady techniczne
6. Wsparcie techniczne
7. Informacje licencyjne

1. Wymagania systemowe
======================

Minimalne
-------

- SYSTEM: Windows 2000/XP, DirectX 9.0C
- PROCESOR: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz lub lepszy
- RAM: 1024 MB lub więcej
- KARTA GRAFICZNA: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 lub lepsza
- NAPĘD DVD-ROM: 4x
- KARTA DŹWIĘKOWA: 16-bitowa PCI, kompatybilna z DirectX


Zalecane
-----------

- SYSTEM: Windows 2000/XP sp2/XP x64/Vista(*), DirectX 9.0C
- PROCESOR: Core 2 Duo E6400 / Athlon 64 X2 5000+ lub lepszy
- RAM: 2048MB lub więcej
- KARTA GRAFICZNA: PCE-E NVidia GeForce 7600 256 MB / ATI RADEON x1600 lub lepsza
- NAPĘD DVD-ROM: 4x
- KARTA DŹWIĘKOWA: Akcelerator dźwiękowy obsługujący Dolby Surround 5.1

(*) brak pełnej kompatybilności z systemem Vista


2. Instalacja
===============

Przed instalacją łatki, upewnij się, że jest ona właściwa dla twojej wersji gry.

1. Nim rozpoczniesz instalację łatki 3.1, sprawdź czy gra Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy została zainstalowana na twoim komputerze.

2. Następnie zamknij wszystkie uruchomione programy.

3. Uruchom plik instalacyjny łatki 3.1.

4. Postępuj zgodnie z wyświetlającymi się instrukcjami.

Po zainstalowaniu łatki, możesz uruchomić grę z poziomu jej grupy programowej („Start” -> „Programy” -> „Ubisoft” ->
„Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy” -> „Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy”) lub poprzez uruchomienie pliku „H5_Game.exe”, który znajdziesz w katalogu „bin”. Katalog ten znajduje się w folderze, w którym zainstalowano grę (domyślna ścieżka to
„C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy").

Uwaga! W przypadku starszych stanów gry, niektóre ze zmian wprowadzanych przez łatkę, zostaną zastosowane dopiero po ponownym uruchomieniu mapy.


3. Zmiany
================================

Uwaga! W przypadku starsych stanów gry, niektóre ze zmian wprowadzanych przez łatkę, zostaną zastosowane dopiero po ponownym uruchomieniu mapy.

Łatka 3.1
-----------

Nowe elementy
***************

- Obsługa trybu „w oknie”

- Obsługa trybu szerokoekranowego ( włącznie z rozdzielczościami HDTV) (*)

- Generowanie kransoludzkich podziemi dla losowych map

- Generowanie własnych armii dla losowych map

- Generowanie stref wodnych dla losowych map


(*) Sceny dialogowe, ekrany wczytywania i wstawki filmowe będą wyświetlane z zachowaniem odpowiedniego współczynnika proporcji. Nie będzie on jednak w 100% zgodny ze standardem szerokoekranowym.


Naprawione błędy i zmiany:
*******************************

Błędy związane ze stabilnością:

- gra nie będzie się już zawieszać po dwukrotnym wykonaniu opóźnionej akcji

- gra nie będzie się już zawieszać, gdy walczący zabójcy zostaną pokonani przez bohatera innego niż Arantir.

- wyeliminowano potencjalny błąd funkcji wielowątkowych, który mógł doprowadzić do zawieszenia się gry po wczytaniu mapy i/lub odtworzeniu pliku dialogowego

- usunięto błąd, który mógł doprowadzić do zawieszenia się gry, w przypadku rozpoczęcia wielu bitew jednocześnie przez tego samego gracza

- usunięto błąd, który powodował zawieszanie się gry, gdy gracz atakował bohatera za pomocą wielu duchów

- usunięto błąd, który mógł spowodować zawieszanie się gry podczas sceny dialogowej, po zakończeniu misji


Kamera, grafika, interfejs:

- usunięto błąd, który powodował nieustanne pojawianie się silnych czarów, po otrzymaniu artefaktów i nowych umiejętności, gdy postać nie dysponowała umiejętnościami w zakresie Magii Zniszczenia.

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie majątku gracza zamiast majątku sojuszników, po wejściu do kolejki budowy sojuszniczego miasta przez „Przegląd Królestwa”.

- usunięto błąd, który powodował ignorowanie ulepszeń wybranych za pomocą opcji „Kup wszystko”, podczas werbunku karawany z innego miasta

- usunięto błąd, który powodował przeskakiwanie tur po szybkim wciśnięciu przycisku „Koniec tury”, w misjach bez przeciwników SI

- usunięto błąd, który powodował, iż gra nie odtwarzała dźwięku dla stajni na mapie misji

- dodano specjalny system wytyczania ścieżek dla duchów

- usunięto błąd, który powodował okazjonalne wyświetlanie informacji, że ciała leżące wokół cyklopów w C2M2 mogą zostać zaatakowane

- usunięto błąd związany z animacjami magicznymi, który powodował, iż informacje o premii były wyświetlane przed wyprowadzeniem ataku

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej liczby stworzeń pozostałych na polu bitwy, po uśmierceniu przez Magiczny Kryształ

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie kwoty otrzymanego złota na czerwono, po sprzedaży artefaktu na targowisku.

- usunięto błąd, który powodował, iż przycisk „Następny bohater” powodował przejście do śpiących bohaterów

- usunięto błąd, który powodował błędną alokację profili w trybie gry sieciowej

- usunięto błąd, który powodował, iż umiejętność „Deszcz Strzał” była obecna w księdze czarów mimo, iż na planszy nie było „ulubionych” wrogów

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlane ścieżki po zejściu na ląd z aktywną umiejętnością „Chwytność”

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie przycisków dla kluczowych budynków w miastach Inferno i Loch.

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe aktualizowanie tur dla ekranów: Miasta, Bohatera, Potwora i Ducha (tury symultaniczne)

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie detali przychodów podczas pierwszego dnia gry

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe blokowanie przycisków podczas tur przeciwnika i scen skryptowych

- usunięto błąd, który umożliwiał otwarcie w Twierdzy interfejsu Schronienia Podróżnika za pomocą skrótu „Y”, nim zostało ono wybudowane

- usunięto błąd, który powodował, iż host mógł ustanowić hasło składające się tylko z jednego znaku. Uniemożliwiało to połączenie ze śpiącymi lub budzącymi się bohaterami, gdy interfejs był zablokowany lub podczas tury przeciwnika

- dodano twarz do paska bohatera, wyświetlanego podczas walki

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie błędnej informacji o zajętych slotach podczas gry via Lan i Internet (Ubi.com), gdy host zamknął kilka slotów lub przełączył je w tryb SI

- usunięto błąd, który powodował, iż gracz mógł wykryć niewidzialne potwory za pomocą zmieniającego się kursora, po aktywowaniu umiejętności „Gobliński Sidlarz”

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłową animację ogłuszającego ciosu po „Słowie Wodza”

- usunięto błąd, który powodował, że armia broniąca się bez bohatera, mogła dostrzec żywioły potworów, po zaatakowaniu przez maga z umiejętnością „Widzenie Żywiołów”


Silnik gry, model gry, równowaga:

- dodano umiejętność „Widzenie Żywiołów” dla gier w trybie „Pojedynek”

- usunięto błąd, który umożliwiał Zerhirowi przywoływanie potworów mimo braku odpowiedniej ilości surowców

- usunięto błąd, który powodował dwukrotne odtworzenie wstawki filmowej, jeśli gracz dwukrotnie kliknął na rytualne miejsce


Zadania i SI:

- usunięto błąd, który umożliwiał wybudowanie Gralla w Twierdzy, nim osiągnęła ona 15 poziom

- usunięto błąd, który uniemożliwiał awans o wiele poziomów po wygranej misji

- usunięto błąd, który powodował nie przyznanie premii do przyrostu, mimo wielu tygodni księżyca

- usunięto błąd, który uniemożliwiał zdobycie miasta, mimo wejścia do niego bohatera gracza, gdy zaatakowana została tylko brama broniona przez wrogiego bohatera

- usprawniono moduł odpowiedzialny za podejmowanie decyzji o wycofaniu sił SI z pola bitwy

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie modelu statku, podczas pokonywania wzburzonej wody na dużej prędkości

- usunięto błąd, który uniemożliwiał wykup alternatywnych udoskonaleń dla stworzeń z Przystani

- usunięto błędy, które uniemożliwiały aktywację wielu klikniętych obiektów

- Twierdze będą od teraz całkowicie uzupełniać manę barbarzyńskich bohaterów, po upływie tury

- Wieża Astrologa będzie od teraz generować potwory w tygodniach potworów i wyświetlać powiadomienia o tygodniach księżyca

- Wieża Astrologa będzie od teraz oddziaływać na potwory w miastach i osadach, przypisując do nich premie i kary

- usunięto błąd, który powodował, iż bohater zapamiętywał konfigurację artefaktu po jego usunięciu, gdy w ekwipunku znajdował się artefakt tego samego typu

- usunięto błąd, który powodował, iż specjalizacje bohaterów nie oddziaływały na udoskonalenia stworzeń

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie SI blokowali się przed karawanami

- Usunięto błąd, który powodował, że umiejętność „Tajemna Doskonałość” generowała +100 many tylko jeden raz

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie nie mogli uczyć się czarów z Akademii, gdy w tej samej turze wybudowano Bibliotekę


Mechanizmy zarządzające walką i SI:

- usunięto błąd, który powodował, iż umiejętność „Taktyka” nie działała prawidłowo, gdy na polu bitwy spotykali się dwaj dysponujący nią bohaterowie

- usunięto błąd, który powodował, iż Gryf Bojowy mógł wylądować na miejscu zajętym przez inną jednostkę

- usunięto błąd, który powodował, iż Centaur Koczowników nie mógł poprawnie używać umiejętności „Manewr”

- od teraz efekt „Strach przed zjawą” będzie działał poprawnie

- od teraz atak ze strony sojuszniczej jednostki znajdującej się po działaniem czaru „Hipnoza” lub „Szał” zada obrażenia wyłącznie sojuszniczym jednostkom

- usunięto błąd SI, który powodował ignorowanie rozkazu „Broń”, podczas gry Orkami i używania komendy „Czekaj”

- usunięto błąd, który powodował otwarcie bram miasta po wybuchu Magicznego Kryształu

- usunięto błąd, który powodował, iż Magiczny Kryształ niszczył mury, bramy i wieże.

- usunięto błąd, który powodował, iż Maska Zmiennokształtnego generowała podwójną premię

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie uciekali z pola bitwy, na poziomie trudności „Ciężki” i „Heroiczny”

- usunięto błąd, który powodował, że czary barbarzyńców i szały bojowe mogły zostać użyte przez inne klasy po przydzieleniu ich za pomocą edytora

- usunięto błąd, który powodował, że jednostka atakująca podczas burzy i ginąca w efekcie ataku była w stanie nadal atakować cel

- usunięto błąd, który powodował, iż jednostka po śmierci nadal atakowała wroga

- usunięto błąd, który powodował, że bohater Sylvan mógł używać umiejętności „Deszcz Strzał” przeciwko niewidzialnym jednostkom

- usunięto błąd, który powodował, że obrażenia zadane przez Zabójczy Cios i Miecz Śmierci były redukowane przez kary Szału Krwi

- usunięto błąd, który powodował, że Złe oko nie generowało kary dla drugorzędnych celów

- usunięto błąd, który generował niedozwolone premie dla pojedynków 3x3, w wyniku przełączenia bohaterów

- usunięto błąd, który umożliwiał podczas pojedynku 3x3, zaatakowanie magią chaosu innego bohatera, niż aktualnie wybrany

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 artefakt Helmara generował efekty przy każdej aktywacji

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 zniszczeniu ulegały wszystkie machiny wojenne wrogich bohaterów

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 (w trakcie przełączania bohaterów) nieprawidłowo przyznawano premie i nieprawidłowo działała umiejętność „Ściana Ognia”

- usunięto błąd, który powodował, iż widma przestawały być widmami po rzuceniu na nie czaru „Wampiryzm”

- usunięto błąd, który powodował, iż roje mogły atakować niewidzialne jednostki

- usunięto błąd, który powodował, że umiejętność „Taranowanie” była używana, gdy jednostka uciekała

- usunięto błąd, który powodował, że spętane Drzewce uciekały z pola bitwy

- usunięto błąd, który powodował, że szczęśliwe czary nie działały na wzmocnione „Głębokie Zamroczenie”

- usunięto błąd, który powodował, że SI ignorowało wskrzeszone potwory

- potwory znajdujące się pod wpływem „Hipnozy” lub „Uwiedzenia” mogą być od teraz atakowane przez obie armie

- usunięto błąd, który powodował, że bohaterowie Orków (pojedynek Haggasha) mogli korzystać z czarów przypisanych do artefaktów

- usunięto błąd, który powodował, że „Pochód Golemów” nie oddziaływał na Magnetyczne Golemy

- usunięto błąd, który powodował, że Rogate Skoczki mogły atakować po spętaniu

- od teraz SI będzie dużo sprawniej posługiwać się czarami

- ulepszono SI względem celowania. Szczególny nacisk położono na unikanie trafienia w Magiczny Kryształ


Generator map:

- usunięto błąd związany z opuszczoną kopalnią (wcześniej zapewniała tylko złoto)

- usunięto błąd związany z karą za poruszanie się po zaśnieżonej drodze

- dodano nowe obiekty: Obserwatorium Redwood, Kryjówka Złodziei, Magiczna Studnia

- usunięto rzadko występujący błąd, związany z odizolowanymi strefami graczy

- dodano nowe opcje do wbudowanego RMG, które umożliwiają edycję zasobów i skarbów oraz dodają Łzę Ashy


Edytor mapy:

- usunięto błąd, który powodował zawieszanie się gry podczas próby wykonania zrzutu ekranowego, gdy aktywowano Geometrię SI.

- usunięto błąd, który umożliwiał przypisane umiejętności barbarzyńskich dowolnie wybranemu bohaterowi


Skrypty:

- usunięto błąd, który powodował, iż SI miało problemy z wytyczaniem ścieżki pomiędzy strefami rażenia bohaterów

- usunięto błąd związany z komendą „IsHeroInTown”

- usunięto błąd związany z funkcją „MessageBox”, która była odwoływana nawet po automatycznym zamknięciu okna

- usprawniono działanie skryptu CaptureTrigger

- usunięto błąd, który powodował, że premie do przyrostu nie znikały, mimo zniszczenia osady z poziomu skryptu

- usunięto błąd związany z usuwaniem ostatniego potwora z grupy, gdy w danej armii znajdują się inne grupy potworów

- dodano nowe parametry do wielu funkcji skryptowych

- dodano nowe funkcje skryptowe


4. Znane problemy
===============

Może się zdarzyć, że niektóre elementy graficzne będą migać, gdy gra zostanie uruchomiona na systemie Windows Vista z rozwiązaniami ATI Crossfire. Aby usunąć problem, należy wyłączyć ATI Crossfire.

Gra Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy nie jest w 100% kompatybilna z systemem Vista.

Sceny dialogowe, ekrany wczytywania i wstawki filmowe będą wyświetlane z zachowaniem odpowiedniego współczynnika proporcji. Nie będzie on jednak w 100% zgodny ze standardem szerokoekranowym.

Wyłączenie opcji „V-Sync” z poziomu opcji karty graficznej, może zaowocować klatkowaniem animacji przy obrocie kamery w miastach.

Wczytanie stanu gry zapisanego pod inną wersją językową, może zaowocować nieprawidłowym wyświetlaniem czcionek i elementów tekstowych.

Yahoo Messenger może wchodzić w konflikt z trybem sieciowym. Wyłącz go przed rozpoczęciem gry na ubi.com.

Wszelkie zmiany dokonane za pomocą programu „Movie Maker”, nie będą uwzględniane w przeglądarce powtórek. Edytowane powtórki powinny być wyświetlane w programie „Movie Maker”.

Mapy stworzone w edytorze map i zapisane za pomocą opcji „Zapisz jako”, będą miały taką samą nazwę, jak mapy z edytora kampanii i menu własnej gry. Problem występuje niezależnie od nazwy nadanej mapie podczas jej zapisywania. Aby go usunąć, musisz zmienić nazwy map za pomocą edytora map (Menu „Widok” -> Zakładka „Właściwości mapy” i „Ogólne właściwości”, pole „Nazwa mapy”).

Aby użyć nowych skrótów klawiszowych w programie Movie Maker, dodaj poniższe wersy do pliku „input.cfg”, który znajduje się w folderze profilów (Moje dokumenty\Moje gry\Heroes of Might and Magic V\Profile).

bindsection replay_battle_screen
bind skip_scene ''ESC''
bind set_pause ''SPACE''
bind step_forward ''RIGHT''
bind step_backward ''LEFT''
bind step_to_start ''CTRL'' + ''LEFT''
bind step_to_end ''CTRL'' + ''RIGHT''
bind speed_up ''UP''
bind speed_down ''DOWN''

Jeśli w trakcie wczytywania mapy stworzonej przez użytkownika nastąpi awaria Windows
lub sieci elektrycznej, mapa ta może zostać uszkodzona. Zalecamy użytkownikom
edytora map wykonywanie kopii zapasowych stworzonych map, by nie dochodziło do takich sytuacji.

W przypadku awarii sieci elektrycznej może również ulec uszkodzeniu ostatni zapis gry.
Zalecamy częste zapisywanie stanu gry, by uniknąć podobnych niedogodności.

5. Porady techniczne
==================

5.1 Nim skontaktujesz się z działem pomocy technicznej, upewnij się, iż zainstalowałeś najnowsze sterowniki do karty graficznej i DirectX w wersji 9.0c. Oto adresy, z których można pobrać sterowniki do najbardziej znanych kart graficznych:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
http://ati.amd.com/support/driver.html

Sterowniki DirectX 9.0c znajdują się na płycie z grą.

5.2 Przed uruchomieniem gry, zamknij wszystkie inne programy.

5.3 Gra nie obsługuje http proxy. Aby grać przez sieć, musisz nawiązać bezpośrednie połączenie (prawdziwy IP) lub skorzystać z NAT-a (większość intranetów). Gracze znajdujący się za zaporą ogniową, muszą otworzyć następujące porty:

6668 TCP (Serwery IRC (czat))
40000 to 42999 TCP (Różne serwery ubi.com)
44000 UDP (Serwery zajmujące się kluczami gry)
45000 UDP (Serwer NAT)
42500 UDP (Lokalny port klucza gry. Może zostać skonfigurowany przez gracza, za pomocą komendy „setvar net_ubi_cdkey_port = <wybrany port>")

8888 UDP (Port gry. Może zostać skonfigurowany przez gracza, za pomocą komendy "setvar net_game_port = < wybrany port >")


6. Wsparcie techniczne
====================

Przed skontaktowaniem się z działem wsparcia technicznego, zapoznaj się z informacjami z FAQ i bazy danych wsparcia technicznego, które znajdziesz pod adresem:
http://support.ubi.com.

Upewnij się również, iż twój komputer spełnia minimalne wymagania sprzętowe, niezbędne do uruchomienia gry.

W przypadku kontaktu z działem wsparcia technicznego, przygotuj następujące informacje:

- Pełen tytuł gry (łącznie z numerem wersji)
- Dokładny komunikat błędu (jeśli to możliwe), wraz z krótkim opisem problemu.
- Taktowanie procesora i nazwa jego producenta
- Liczba pamięci RAM
- System operacyjny
- Typ posiadanej karty graficznej, wraz z liczbą posiadanej przez nią pamięci RAM
- Nazwa producenta i prędkość napędu CD-ROM lub DVD-ROM
- Typ używanej karty dźwiękowej

Wsparcie przez Internet

Nim wyślesz do nas e-mail, spróbuj sam rozwiązać problem. Aby to zrobić, zapoznaj się z zawartością baz danych ze strony:
http://support.ubi.com/.

Wsparcie przez e-mail

Aby wysłać do nas e-mail, skorzystaj z formularza znajdującego się na stronie:

http://support.ubi.com/


7. Informacje licencyjne
====================

Informacje licencyjne
---------------------
To oprogramowanie i dołączona do niego instrukcja należą do Ubisoft oraz Nival Interactive i są chronione prawami autorskimi.
Nie możesz: modyfikować, tłumaczyć, dekompilować, deasemblować, wykorzystywać źródła tego oprogramowania (lub jego części), ingerować w nie w jakikolwiek inny sposób, ani nakłaniać osób trzecich do działań tego typu, bez pisemnej zgody właścicieli oprogramowania.

Heroes of Might and Magic - Tribes of the East jest zarejestrowanym znakiem towarowym Ubisoft.
Pentium, Microsoft Windows, Windows Vista, Athlon, GeForce, Radeon, SoundBlaster, DirectX są znakami towarowymi, należącymi do ich prawnych właścicieli.

Ograniczona gwarancja
-----------------------
Nival Interactive i Ubisoft nie udzielają żadnych gwarancji względem tego Oprogramowania i pliku Readme.
Oprogramowanie i plik Readme są dostarczane "takie, jakie są".
Pełna odpowiedzialność za szkody powstałe podczas użytkowania tego Oprogramowania i pliku Readme, spoczywa na Użytkowniku.

Ograniczenie odpowiedzialności
------------------------
Nival Interactive i Ubisoft oraz ich kooperanci zrzekają się odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe podczas użytkowania tego Oprogramowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania:
1) Czy idzie zrobić tak aby LotA 1&2 mieć w Hordach i jednocześnie mieć dostęp do głównej kampanii (i tych modów dodających tą z podstawki i Kuźni)?
2) Czy mapki scenariuszowe z LotA będą działać bez problemu na samych Hordach? Tzn same mapy bez moda LotA - czy może będzie się coś wykrzaczać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2008 o 21:05, ChrisBgnr napisał:

1) Czy idzie zrobić tak aby LotA 1&2 mieć w Hordach i jednocześnie mieć dostęp do głównej
kampanii (i tych modów dodających tą z podstawki i Kuźni)?


Niestety nie ma takiej możliwości. Z założenia LotA zastępuje oryginalne kampanie, więc można mieć albo to, albo to. Najlepiej do gry w LotA założyć sobie osobny profil w grze - dzięki temu unikniesz błędów i nieporozumień.

Dnia 05.10.2008 o 21:05, ChrisBgnr napisał:

2) Czy mapki scenariuszowe z LotA będą działać bez problemu na samych Hordach? Tzn same
mapy bez moda LotA - czy może będzie się coś wykrzaczać?


Tutaj też nie ma szans. Wszystkie mapy są ściśle powiązane z modem, więc nie odpalisz ich w tradycyjny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2008 o 22:00, agulek adulek napisał:

W patchu 3.11 bardzo mi się podoba dodatkowa gra (w polskiej wersji językowej) Dark Mesjah.

Dark Messiah :)
Scenariusz wyszedł całkiem fajnie, ale to tylko konwersja fabuły z gry Dark Messiah.
Warto zapoznać się z całą grą, bo też jest naprawdę dobrą pozycją :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2008 o 21:31, Rafal G napisał:

> 1) Czy idzie zrobić tak aby LotA 1&2 mieć w Hordach i jednocześnie mieć dostęp do
głównej
> kampanii (i tych modów dodających tą z podstawki i Kuźni)?

Niestety nie ma takiej możliwości. Z założenia LotA zastępuje oryginalne kampanie, więc
można mieć albo to, albo to. Najlepiej do gry w LotA założyć sobie osobny profil w grze
- dzięki temu unikniesz błędów i nieporozumień.

> 2) Czy mapki scenariuszowe z LotA będą działać bez problemu na samych Hordach? Tzn
same
> mapy bez moda LotA - czy może będzie się coś wykrzaczać?

Tutaj też nie ma szans. Wszystkie mapy są ściśle powiązane z modem, więc nie odpalisz
ich w tradycyjny sposób.

1) Poniekąd się da jednak - możemy skopiować cały katalog z Heroes Hordami w osobne miejsce - włożyć moda i normalnie odpalić. Kiedy sobie dorobimy drugi skrót na pulpit otrzymamy samodzielny "dodatek" :)
2) A zamieszczone mapki scenariuszowe bez problemu chodzą na samych Hordach - mi chodziło tylko o to, czy czasem gdzies nie ma jakichś elementów które by wykrzaczały grę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować