Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 15.09.2006 o 11:08, gmx napisał:

> :) i jeszcze 35 wirtualnej kaski przybyło tylko niema co znia robic - mam obecnie 290
zł i
:D jak zarejestruje TQ bede mial dokladnie tyle samo


To ja tylko dodam (żeby nie było offtopa) że nam wszystkim chodzi o promocję w postaci dodatku do Heroes of Might and Magic - tylko za wirtualne pieniądze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już ostatni raz o wirtualnej kasie bo to nie temat o tym - mogli by chociaż jakieś gadzety za tą kasę dawać albo coś takiego - bo lipa ostatnio tak z nudów kupiłem kilka żetonów na darmową przesyłke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 08:57, davis87 napisał:

czy oplaca sie instalowac patcha 1,3 ??


Co to znaczy opłaca? Chyba zawsze lepiej mieć naprawioną.poprawioną wersję gry, prawda? Dziś zagrałem na tym patchu i muszę pwoiedzieć, że całkiem całkiem. Wreszcie się postarali o dokładniejsze opisy czarów w księdze zaklęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2006 o 21:25, Shadow SSJ Warrior napisał:

Tak jak obiecałem jak tylko się ukaże patch... Uwaga dla wszystkich zainteresowanych edytorem.
Trwaja prace nad spolszczeniem do edytora map Heroes of might and magic V version 1.3. Na mały
smaczek daje screena z pierszymi literówkami polskimi:D Szczegóły już wkrótce;D

A mógłbyś powiedzieć, jak udało Ci się zmienić nazwy w edytorze? I czy nie potrzebujesz jakiejś pomocy w spolszczaniu? ;) Ja dzisiaj mam dużo czasu, więc coś mógłbym zrobić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wpakowaniu sevomod, nie pokazuje się orientacyjna liczba istot, przypuszczam ze chyba to dlatego Ze zmieniliście nazwy ilości a mod jest do oryginalnych nazw. Mozesz to jakoś poprawić? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 11:54, kotok napisał:

Po wpakowaniu sevomod, nie pokazuje się orientacyjna liczba istot, przypuszczam ze chyba to
dlatego Ze zmieniliście nazwy ilości a mod jest do oryginalnych nazw. Mozesz to jakoś poprawić?
pozdro


SevMOD nie chce działać z naszym patchem, ponieważ pliki patcha mają późniejsze daty zmodyfikowania, niż pliki tego MODa. Jeśli chcesz jednak z niego korzystać, musisz go rozpakować, zmienić daty np: Total Commanderem a potem ponownie go skompilować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tłumaczeniu jest pewna luka. :P Mam na myśli Zniewalającą Magię. No bo w opisie tego talentu nie ma napisane nic o łańcuchach żywiołów! Jest tam napisane tylko o tym, że talent ten zmniejsza odporność na czary jednostek. A o tym, że Zniewalająca Magia pozwala na korzystanie z łańcuchów żywiołów i każdy kolejny jej poziom zwiększa obrażenia zadawane przez łańcuchy o 5% nie ma tam ani słowa. :/ A to jest bardzo wazna informacja. Poza tym, skąd się wzięła nazwa "Zniewalająca Magia"? Przecież w angielskiej wersji jest "Elemental Chains", czyli Łańcuchy Żywiołów. I według mnie ta nazwa jest lepsza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 11:50, matiz123 napisał:

A mógłbyś powiedzieć, jak udało Ci się zmienić nazwy w edytorze? I czy nie potrzebujesz jakiejś
pomocy w spolszczaniu? ;) Ja dzisiaj mam dużo czasu, więc coś mógłbym zrobić. :)


Wszystko opisze z opublikowaną wersją edytorka ale zdradze tylko tyle, że to jest HEX;D Na razie nie potrzebuje pomocy ale jak będe miał jakie kolwiek problemy to matiz zgłosze się. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 13:10, matiz123 napisał:

Poza tym, skąd się wzięła nazwa "Zniewalająca Magia"? Przecież w angielskiej wersji jest "Elemental Chains", czyli > Łańcuchy Żywiołów. I według mnie ta nazwa jest lepsza. :)


Na pewno jest "Elemental Chains"? Mnie się wydawało, że jest "Irresistable Magic"... No ale jako, że mam polskojęzycznych hirołsów nie będę się spierał, bo nie mam pewności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.09.2006 o 14:39, Napek napisał:

Na pewno jest "Elemental Chains"? Mnie się wydawało, że jest "Irresistable Magic"... No ale
jako, że mam polskojęzycznych hirołsów nie będę się spierał, bo nie mam pewności :)


to sie nazywa chyba i tak i tak... dziwne... zajrzyj na strone 82 w poradniku (wersja en)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 14:46, Rafal G napisał:

to sie nazywa chyba i tak i tak... dziwne... zajrzyj na strone 82 w poradniku (wersja en)...


No to jest rzeczywiście trochę niejasne... Avenger, Gating - w tych działach nazwy się powtarzają, a tu nagłówek różni się od stopni zaawansowania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 14:49, Napek napisał:

> to sie nazywa chyba i tak i tak... dziwne... zajrzyj na strone 82 w poradniku (wersja
en)...

No to jest rzeczywiście trochę niejasne... Avenger, Gating - w tych działach nazwy się powtarzają,
a tu nagłówek różni się od stopni zaawansowania...

No właśnie. :) To wygląda tak, jakby twórcy poradnika uważali, że ten talent składa się z dwóch części i traktują je oddzielnie. :) No bo większa część poradnika poświęcona Zniewalającej Magii dotyczy właśnie Łańcuchów Czarów, a o zmniejszeniu odporności na czary jest tam niewiele napisane. :) No ale w sumie taki podział nie przeszkadza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 14:39, Napek napisał:

Na pewno jest "Elemental Chains"? Mnie się wydawało, że jest "Irresistable Magic"...


Irresistable Magic to właśnie Zniewalająca Magia.

Elemetal Chain to Łańcuch Żywiołów - jest to druga unikalna zdolność Czarnoksiężnika. Powoduje ona (trzeba mieć Widzenie Żywiołów i odpowiedni budynek w Lochu) zadawanie dodatkowych obrażeń jednostkom przeciwnych żywiołów.
Pierwotnie miała być potężniejsza (i bardziej skomplikowana), ale ktoś uznał, że gracze HV to matoły i uproszczono to (a nazwy w opisach zdolności, budynków, itd. pozostały).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 11:54, kotok napisał:

Po wpakowaniu sevomod, nie pokazuje się orientacyjna liczba istot, przypuszczam ze chyba to
dlatego Ze zmieniliście nazwy ilości a mod jest do oryginalnych nazw. Mozesz to jakoś poprawić?
pozdro


pobawilem sie troszke tym modem i wersja dzialajaca z patch''em 1.3 do sciagniecia tutaj:
http://www.mytempdir.com/930757

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam pytanie w związku z patchem 1.3, a mianowicie w opisie patcha pojawia się zdanie ,że dodane są 4 mapy do gry wieloosobowej.Tymczasem po wejściu na serwer Ubisoftu przy tworzeniu gry nie pojawiaja sie wszystkie nowe mapy, natomiast pojawiają sie przy tworzeniu gry w trybie HotSeat (przy LAN-ie nie sprawdzałem).
Może ktoś wyjaśni mi czy tak ma być ,czy może jest to jakiś błąd.
Patcha ściągnąłem ze strony Ubisoftu (ręcznie bo autoaktualizacja nie działała ,na podstawie adresu który wyświetlał się przy autoaktualizacji).
Nazwa patcha to : heroes might magic 5 1.03 hu pl.exe
Być może sciągnąłem złą werjsę patcha.
Proszę o opinie na ten temat.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich : )

Pytanie dla wiedzących - jak trudno było by wydać patcha który załatwiał by
sprawę aktualizacji kompleksowo ? Myślę tu o takiej sytuacji, gdy instaluję grę
z płyty i zaraz po tym 1 poprawkę, otrzymując w efekcie grę w wersji 1.3 ?

Lubię grać i moje zbiory gier są dosyć pokaźne, a zbiory poprawek jeszcze większe : /
Czasem można się pogubić w kolejnościach, wersjach i innych takich tam, szczególnie
gdy wracamy do gierki po dłuższym czasie ''nieobecności'', czyli po zdeinstalowaniu jej,
zapisaniu stanów i odłożeniu na półkę na jakiś czas. Do niektórych gier mam po 13 - 18
poprawek - nie zawsze w sposób przejrzysty opisanych.

Chyba dobrą manierą programistyczną (ze strony CDprojektu - oczywiście) byłoby wydawanie
oprócz poprawek częściowych również takiej kompleksowej - chyba, że to trudne bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 16:25, daw-andre napisał:

pomocy jak mam instalować patche najpier 1.1 póżniej 1.1-1.2 a następnie 1.2-1.3
czy jak proszę pomóżcie


Instalacja w tej kolejności:
1.1
1.11
1.2
1.2f [ewentualnie]
1.3

To tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 16:25, daw-andre napisał:

pomocy jak mam instalować patche najpier 1.1 póżniej 1.1-1.2 a następnie 1.2-1.3
czy jak proszę pomóżcie


Zainstaluj najpierw 1.1 a później uruchom auto patchera i on ściągnie zainstaluje wszystko po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2006 o 16:27, fish13 napisał:

> pomocy jak mam instalować patche najpier 1.1 póżniej 1.1-1.2 a następnie
1.2-1.3
> czy jak proszę pomóżcie

Zainstaluj najpierw 1.1 a później uruchom auto patchera i on ściągnie zainstaluje wszystko
po kolei.


a gdzie jest auto patcher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować