Zaloguj się, aby obserwować  
SDRaid

Race Driver: GRID - temat ogólny

1348 postów w tym temacie

Dnia 19.12.2007 o 21:56, kuko7 napisał:

Już się możemy zacząć bać o wymagania nowego Race Driver''a. :)

A optymalizacja? Jestem pewien, że i w tym kroku przyczynia się, aby nowy engine był jeszcze lepszy. Choc nie zapominajmy, ze im więcej samochodów na torze, tym mniejsza liczba klatek. A co jak max to 30?? No chyba, że ta zasada nie będzie obowiązywać tej gry ;) DiRT sprzedał sie za granicą w dużej ilości egzemplarzy, szczególnie przyczyniły się do tego konsole, więc Codemasters chyba zrozumiało swój błąd. Chyba chcą mieć zysk po wydaniu 80 mln. $

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2007 o 17:20, speedraid napisał:

Sorry, jeszcze jeden post. Oto jeszcze dwa inne screeny ;) Wyglądaja bardzo podobnie do tych
z PGR4. Chociaż i tak bym chciał PGR4 na PC...

Ja tam bym wolal Forza Motorsport 2 na blaszaka zamiast PGRa. Gralem w Panstwowe Gospodarstwo Rolne 3 i specjalnie jakos ta gra mi sie nie spodobala :/ Za to Forza to poezja, w wielu aspektach fajniejsza nawet niz Gran Turismo 4, a to juz przeciez jest niezle osiagniecie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że Codemasters postawiło na duże zmiany w swoich seriach. TOCA w mieście? Nie mam nic przeciwko! Mam tylko nadzieję, że i torów z poprzednich części nie zabraknie (tak jak ma to miejsce w ostatnich odsłonach MotoGP, gdzie można ścigać się zarówno na torach, jak i na zwykłych ulicach). Przynajmniej w CDA nie będą narzekali na brak urozmaicenia tras ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytat z jednego z serwisów growych:

Tytuł Race Driver:GRID powstający w studiu Codemasters zadebiutuje już latem bieżącego roku! Co ciekawe, następca wysłużonego już DiRT’a z miejsca wystartuje na czterech różnych platformach sprzętowych - PC-tach, Xboxie 360, PLAYSTATION 3 oraz na przenośnym Dual Screenie.

Ralph Fulton - jeden z twórców gry, opisując najnowsze dzieło swojej firmy powiedział:”GRID przywraca całą ekscytację związaną z prowadzeniem sportowej furki. Zmęczyliśmy się już graniem w tytuły, w których ważniejsze od samej jazdy były tuning oraz kolekcjonowanie dodatków do aut. Zmiana nazwy z DiRT na GRID jest bardzo ważna, bowiem podkreśla obranie całkiem innego kierunku rozwoju. Nasze symulacyjne korzenie zostawiliśmy już za sobą” - podsumował Fulton.

Czyżby zatem GRID zrywał z symulacyjnym modelem jazdy na nieco bardziej arcade’owy? Odpowiedź na to pytanie – już latem bieżącego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po filmiku na gry-online.pl to szykuje się konkurencja dla następnego Need for speed''a. Miał być Colin McRae Rally: GRID ale zmarł więc to jest połączenie TOCA z Colinem, tak przeczytałem bodajże w CDA. Nieźle się zapowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem sobie trailer i bardzo pozytywnie się zaskoczyłem!
Codemasters tworzy piękną grę. Będzie to kolejna odsłona z serii Toca, ale nie wiem czemu już zrezygnowano ze znaczka "Toca", mistrzowie kodu postanowili ostatecznie dać nazwę "Race Driver". Grafika prezentuje się świetnie - samochody zostały zaprojektowane perfekcyjnie, może nie aż tak dobrze jak w GT5 Prologue, ale i tak jest super. Tory wydają się być dobre, oby tylko otoczenie było dobrze zrobione. O model jazdy się nie martwię, bo w poprzednich odsłonach był znakomity, tak samo jak AI przeciwników. Cóż, czekam na GRID z wielką niecierpliwością! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie CODEMASTERS poinformowalo dzisiaj ze demo GRIDA ukaze sie w tym tygodniu na PC, PS3 i X360 tak więc czekamy z niecierpliowscia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie gierka wygląda. Fajny gameplay szczególnie ten pokaz testu zderzeniowego-boski;D Gra bardzo przypomina ProStreeta tak wyglądem samochodów jak i torów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już grałem. Na prawdę świetna gra. Teraz tylko czekać do premiery.

Na GSie garść screenshotów, wkrótce również filmik z wersji PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w demo i powiem - niesamowite!

Grafika: To neon dirtowy ale zmodyfikowany. Na wszystkich detalach na maxa gra chodzi płynnie, a DIRT potrafił zwalniać. tekstury są jednak nieco gorszej jakości.
Menu bardzo do DIRTa podobne, czyli niekoniecznie musi się podobać
W trakcie wyścigu nie wszystkim musi się podobać rozmazanie i świecenie wszystkiego, ale widać że taka teraz moda. Podobnie na przykład było w Gears of War. Podczas jazdy kamera realistycznie się trzęsie. Często też mozna zaobserwować motion blur. Dobrze odwzorowano również efekty cząsteczkowe, czyli np. dym z opon i odłamki po krasach. Porządnie odwzorowano też pęknięcia na przedniej szybie - nie przeszkadzają tak jak w DIRT, a wyglądają nieźle. Rozbite lusterka wsteczne wyglądają po prostu świetnie.

HUD: W kabinie widać prędkościomierz - nie tylko ten prawdziwy, zamontowany w aucie, ale również HUD-owy, czego w DIRT mi brakowało. Zamiast mapy trasy, czy strzałek pokazywanych u góry ekranu zastosowano "minimapę", taką jak choćby w Juiced2. Jak dla mnie to krok w tył w orównaniu z TOCA RD2
Powtórki: Wreszcie! Powtórki są naprawdę dynamiczne, filmowe i przyjemnie się ogląda. Zabrakło mi jednak zwolnienia czasu znanego z DIRT. Szkoda również, że najbardziej dynamiczna kamera jest statyczna - o co chodzi? Że w dowolnym momencie nie można "przeskoczyć" np. na kamerę pokazującą tor z boku. Dostępne są standardowe widoczki + jeden specjalny, jednak na nim zawsze w określonym miejscu toru włącza się dany widok. Mam nadzieję, że napisałem w zrozumiały sposób:)

Dźwięk: Jest dobrze. Silnik brzmi nieźle, tak samo jak wszelkiego rodzaju poślizgi, czy kraksy. Znow porównanie do DIRTa - jest lepiej. Podczas kraks połączenie dźwięku gniecionej brachy, z tym co pokazuje kamera - daje naprawdę niezły efekt.

Muzyka: To co słyszałem w demo nie podobało mi się zbytnio. Standardowe pimpirim pim. Nic wpadającego w ucho.

Wrażenia: Jeździ się świetnie. Grałem na klawiaturze, ale nawet tutaj udało mi się na Extreme difficulty zakończyć wyścigi na podium. Auto dobrze reaguje. Można wyczuć próg przyczepności, po przekroczeniu którego wpada się w niekontrolowane bączki - jak w TOCA:) Prezentacja uszkodzeń jak w TOCA RD2, czyli kilka ikonek odpowiada za podstawowe podzespoły + obraz zużycia opon. Na modelu auta uszkodzenia są bardzo ładnie odwzorowane. Porysowane blachy, odpadające części karoserii. Wpływ uszkodeń na jazdę tez jest odczuwalny, tu standard: znoszenie na jedną stronę, gorsza przyczepność, słabsze przyspieszenie itp..

Nowinki:
W demo można zapoznać się z dwiema ciekawostkami: Flashbacki i Drift.
Flashback, to mozliwość cofnięcia czasu po kraksie, w której auto zostaje zniszczone. Dostępna ilość zależy od wybranego poziomu trudności. jak dla mnie niepotrzebny bajer.
Impreza driftowa - w porównaniu np. do takiego NFS, czy Juiced driftuje się zdecydowanie trudniej. Spędziłem w tym trybie trochę czasu, ale nawet nie zbliżyłem się do ilości punktów potrzebnych do zajęcia pierwszego miejsca. Znowu - dla mnie bajer mający na celu zwiększenie grupy odbiorców docelowych. Wg mnie lepiej byłoby ten typ imprez zastąpic dodatkowymi torami, czy modelami aut.
Nowinką (w TOCA) jest kasa, czyli to co w DIRT. Za udział i miejsca w wyścigach dostajemy kasę i Respect. Jak będzie można to spożytkować... nie do końca wiadomo. Chyba nie będzie tuningu, więc pewnie tak jak w DIRt - na modele aut i ich malowania... czyli zmarnowany potencjał.

Zagrożenie: Obawiam się o tryb multi - jeśli zostanie skopcony jak w DIRCie, to gierka szybko umrze. Marzy mi się coś takiego jak połączenie dostępności trybu multi z TOCA RD2 + przechowywanie rekordów i osiągnięć jak w DIRT + rating jak np. w TMNations + możliwość wydania w sieci kasy zarobionej na wyścigach + odwzorowanie geograficzne, czyli prosty obrazek z mapą świata i ilością graczy (coś takiego jak np. w SupComie). Pewnie będzie jednak tak jak w DIRT, czyli kiepsko... albo np. Live, więc kiepsko again.
Zagrożeniem też jest polonizacja. DIRT na przykład spolonizowany nie podobał mi się wcale.

Podsumowanie: Po zagraniu w demo jest to dla mnie gra, którą na pewno kupię.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jak włączyś obsługę pada?? Bo nigdzie w grze nie mogę znaleźć, a żadnego konfiguratora w katalogu z grą nie widzę. Wydaje mi się, że jest to wykonalne bo są ustawienia dotyczęce wibracj,i a raczej nie ma wibrujących klawiatur:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem z demem:
otóż na detalach innych niż low gra mi się tnie (15-25 FPS) więc muszę grać na najniższych (50-60 FPS)
można coś z tym zrobić? bo u mnie powinna chodzić na max
gram w 1680x1050 z AAx2
E: ponad to kierownica mi w tej grze nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 19:06, MetaL2 napisał:

Mam pytanko, jak włączyś obsługę pada?? Bo nigdzie w grze nie mogę znaleźć, a żadnego
konfiguratora w katalogu z grą nie widzę. Wydaje mi się, że jest to wykonalne bo są ustawienia
dotyczęce wibracj,i a raczej nie ma wibrujących klawiatur:).

To demo, więc może nie dodali. Pamietam, że w DIRT też były problemy i korzystałem z zewnętrznego programu konfigurującego kierownicę.
MLODY2K6: zagraj sobie online. Tam się możesz pomierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje wrażenia - F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-E !!!
Wyścigi - sama klasa w sobie - wyścig w SF w którym ścigają się nowe mustangi, camaro i dodge żywcem wyniesiony jak z Bullita :) Tak samo kraksy. Szkoda tylko, że mam duże problemy ze skalibrowaniem kierownicy do tej gierki, a na klawie nie za wesoło :/ Ogólnie polecam, szczególnie, że demkiem można pożywić się długi czas.

20080511224504

20080511224627

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oO, dobrze ze tu zajrzałem. Demo takiej gry to rzecz ktorej nie moge przegapic. Juz zabieram sie za sciaganie. Oby sie szybko zassalo bo widze ze to swietna gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 22:49, gogiell napisał:

Moje wrażenia - F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-E !!!
Wyścigi - sama klasa w sobie - wyścig w SF w którym ścigają się nowe mustangi, camaro
i dodge żywcem wyniesiony jak z Bullita :) Tak samo kraksy. Szkoda tylko, że mam duże
problemy ze skalibrowaniem kierownicy do tej gierki, a na klawie nie za wesoło :/ Ogólnie
polecam, szczególnie, że demkiem można pożywić się długi czas.


A co z wymaganiami?

Mam Core 2 Duo E4300, 1gb ram i Radka X1950pro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować