Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Michał Kiciński, dyrektor generalny CD Projekt, przeprasza za problemy w korzystaniu z serwisu gram.pl i sklepu gram.pl

719 postów w tym temacie

Nie chcę się czepiać ale niezły offtop się zrobił. Dajmy już spokój ze słownikami, bo niedługo ktoś zapomni co to za temat.

A żeby nie było offtopu: Bardzo doceniam przeprosiny, ale mam nadzieję że padaki serwera na taką skalę już się nie powtórzą, bo moja rezerwa zaufania do CDP jest już na wyczerpaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 13:54, Adrios1 napisał:

Firefoxa nie lubię jakie są inne przeglądarki ?


Są - Opera, netscape (ale to juz chyba martwy projekt) i IE.

Ale tylko Firefox ma zaimplementowany moduł sprawdzania pisowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 13:46, de99ial napisał:

Wiek nie może być usprawiedliwieniem notorycznego popełniania błędów.


Doprawdy? Nie rozsmieszaj mnie :)
ok. koniec offtopu
pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 15:04, lukesky16 napisał:

wie ktoś może czy oni mają zamiar wogóle podać dzisiaj numery EK Wiedźmina każdego kto EK kupił??

No mam nadzieje że mają ;], w ostatnim newsie była informacja o tym, że najpóźniej dzisiaj podadzą 1 listę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz już kiedy emocje nieco opadły, można przeanalizować dokładnie te przeprosiny. :) Co jak co, ale one akurat są jak najbardziej profesjonalne. W większości firm przeprosiny napisałaby jakaś wybrana osoba, która nie podpisałaby się nawet swoim imieniem i nazwiskiem. Tutaj mamy natomiast przeprosiny od samego dyrektora generalnego. Olbrzymim plusem jest też to, że Pan Kiciński nie szuka żadnych usprawiedliwień, tylko od razu przyznaje się do błędu. Generalnie jest taka zasada, że jeżeli podczas przepraszania ktoś stara się jakoś usprawiedliwiać, to psuje to efekt. Warto również zwrócić uwagę na osobę, w której są przeprosiny. W większości firm zamiast np. "Nie przygotowaliśmy gram.pl dostatecznie profesjonalnie do rozpoczęcia tej akcji i niestety ten fakt odbił się dramatycznie na jakości obsługi naszych Klientów.", byłoby: "Nie przygotowano gram.pl dostatecznie profesjonalnie do rozpoczęcia tej akcji i niestety ten fakt odbił się dramatycznie na jakości obsługi naszych Klientów.". Tutaj więc też spory plus. Mam jedynie zastrzeżenia co do jednego stwierdzenia: "Takie zdarzenia nie powinny mieć miejsca.". Otóż nie "takie zdarzenia nie powinny mieć miejsca", a "takie zdarzenia nie mogą mieć miejsca". No i oczywiście duży plakat i naklejka dołożona do każdego zamówienia na gram.pl. Będzie ich dużo, więc i koszty wydrukowania takiej ilości dodatkowych elementów, będą spore, więc gest jak najbardziej znaczący. Podsumowując, stwierdzam jeszcze raz, że przeprosiny są jak najbardziej profesjonalne i cieszę się, że CD Projekt zdecydował się na taki gest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 15:09, donaan napisał:

> wie ktoś może czy oni mają zamiar wogóle podać dzisiaj numery EK Wiedźmina każdego kto
EK kupił??
No mam nadzieje że mają ;], w ostatnim newsie była informacja o tym, że najpóźniej dzisiaj
podadzą 1 listę..

Jednak w poniedziałek :(
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=24743&pid=471

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Sarafan_Knight

a coś Ty specjalista od PR ? ;] mnie osobiście takie przeprosiny nie przekonują bo jest to wręcz książkowy przykład z Zarządzania Sytuacją Kryzysową - i im wyżej postawiona osoba składa te przeprosiny tym lepiej ... po drugie przeprosiny są kierowane głównie do osób które chciał zakupić EK ... a co z resztą ludzi która tylko chciała pobuszować po forum lub kupić coś innego w sklepie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 15:51, Jeremiah napisał:

a coś Ty specjalista od PR ? ;]


Nie, ale często lubię rozkładać na czynniki niektóre wypowiedzi. :)

Dnia 29.06.2007 o 15:51, Jeremiah napisał:

mnie osobiście takie przeprosiny nie przekonują bo jest to
wręcz książkowy przykład z Zarządzania Sytuacją Kryzysową - i im wyżej postawiona osoba składa
te przeprosiny tym lepiej...


Bo taka jest prawda. Im wyżej postawiona osoba je składa, tym jest lepiej. Wolałbyś, żeby wypowiedział się ktoś, kto zgoniłby winę za wszystko na jakieś niewiadome osoby i jeszcze nie podpisał się?

Dnia 29.06.2007 o 15:51, Jeremiah napisał:

po drugie przeprosiny są kierowane głównie do osób które chciał
zakupić EK ... a co z resztą ludzi która tylko chciała pobuszować po forum lub kupić coś innego
w sklepie ?


Nikt nie ukrywa, że z przeprosin w pełni zadowoleni są tylko Ci, którym udało się kupić EK, albo Ci, którzy nie planowali jej kupna i to, że nie mogli dostać się do gram.pl nie miało dla nich żadnego znaczenia. Jednak ciężko wymyślić coś, co zadowoliłoby wszystkich użytkowników. Nie mam pojęcia, co by można zrobić? Za darmo gry rozdawać? Albo wPLN? A tak to chociaż skorzystają też Ci co zamówili lub zamierzają zamówić podstawową edycję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 15:51, Jeremiah napisał:

... a co z resztą ludzi która tylko chciała pobuszować po forum lub kupić coś innego
w sklepie ?


Tylko, że takie osoby właściwie nic nie traciły. Pobuszować po forum jeszcze zdążą, zresztą tak samo jak zrobić inne zakupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 16:29, Generał-Lee napisał:

Po co dawać coś tym, którym udało się zamówić EK? Pomyślcie o tych, którzy zostali z niczym
:/

A to tylko jakieś 99,9(99)% ludzkiej populacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Sarafan_Knight

> Bo taka jest prawda. Im wyżej postawiona osoba je składa, tym jest lepiej. Wolałbyś, żeby wypowiedział się ktoś, > kto zgoniłby winę za wszystko na jakieś niewiadome osoby i jeszcze nie podpisał się?

Bardziej by mnie satysfakcjonowała głowa na palu kogoś z marketingu albo działu IT odpowiedzialnego za ten cały bajzel niż przeprosiny biednego Dyrektorzyny nie związanego z całą tą sytuacją ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2007 o 16:29, Generał-Lee napisał:

Po co dawać coś tym, którym udało się zamówić EK? Pomyślcie o tych, którzy zostali z niczym
:/

Przecież możesz zamówić Pre-ordera wersji podstawowej, "rekompensatę" także dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować