Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

LOTRO na komórki i inne sprzęty?

20 postów w tym temacie

EvE Online tez wchodzi na komórki, a raczej handheldy. Bogu dzięki nie w pełnej formie, ale takiej pozwalającej na zarządzanie rozwojem postaci. Przynajmniej tak można wnioskować z wczorajszej dość chaotycznej relacji DJ''a na Eve Radio ;)
Cóż widać producenci MMO szukają nowych rozwiązań, by przyciągnąć graczy. Może zamiast takich dodatków do abonamentu... obniżyć abonament? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... dochodzi do tego, że producenci gier MMO, chcą z nas stworzyć bandę nolifeów. Szkoda, bo najlepszą grą MMO jest "Życie". ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Woow. To byłoby niezłe - już to sobie wyobrażam. Gram cały dzień na kompie, nagle gdy jestem w terenie wpadają rodzice do pokoju i każą wyłączyć kompa - ja mam inventory pełne szmelcu, nic - idę do łóżka, wyciągam komórę i Kraftuję :D Dobra idea.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOTRO na komórce... już to widzę :). Lepiej, żeby zrobili konwersję na PSP, ma o wiele większe możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O matko. W tej sytuacji do dominacji nad światem już tylko mały krok :) .

Hmm... a gdyby tak połączyć nabijanie expa postaciom w LOTRO z takim ciekawym urządzeniem* zamontowanym przy pisuarach, w których wykonując czynność siusiającą sterujemy Złotym Strumyczkiem i (przepraszam) polewamy krety wynurzające się z kretowisk? No, no...!
_____
*Niektórzy z Was może je kojarzą. Tj. nie z własnego doświadczenia, ale bodajże z CDA (?), gdzie zostało opisane w jakichś sprzętowych ciekawostkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie, na których komórkach - na iPhone raczej wątpliwie się to zjawi, jedyna możliwość, jaką widzę, to telefony z technologią Windows Mobile (której funkcjonowanie jest bezpośrednio związane z kartami graficznymi nVidii dla komórek - od ok. 2-3 lat korporacja ta powoli wchodziła na rynek telefonii mobilnej, bodaj w początkowej fazie był przydzielony do tego Andrew Humber, obecnie nie wiem). W końcu potrzeba konkretnej mocy do wyświetlenia tego wszystkiego w jakiejś znośnej jakości. No i jestem ciekaw, jak tylko tekstur wymaganych do załadowania obrazu upchnęliby w komórce.

Chyba, że zdecydują się na inny krok - np. jakiś interface z poziomu stronki web, umożliwiający zarządzanie w ten sposób wymienionymi w newsie elementami; wszystko bez konieczności logowania się bezpośrednio do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

Ciekawi mnie, na których komórkach - na iPhone raczej wątpliwie się to zjawi, jedyna możliwość,
jaką widzę, to telefony z technologią Windows Mobile.

No tak, ale takie ograniczenie zmniejszyłoby wydajnie liczbę nowych klientów...

Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

W końcu potrzeba konkretnej mocy do wyświetlenia tego wszystkiego w jakiejś
znośnej jakości. No i jestem ciekaw, jak tylko tekstur wymaganych do załadowania obrazu upchnęliby
w komórce.

Heh, tekstury. Pewnie grafa będzie pokroju Oblivion Mobile... czyli ''gamboyowy'' widok 2D rodem z lat ''80...

Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

Chyba, że zdecydują się na inny krok - np. jakiś interface z poziomu stronki web, umożliwiający
zarządzanie w ten sposób wymienionymi w newsie elementami; wszystko bez konieczności logowania
się bezpośrednio do gry.

A to byłoby jednak spore ograniczenie... hmm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...a czy grafika to rzeczywiście az taki problem?? Spójrzcie na Tibię czy- Oł maj Gad!..- Pokemony. Grafa jak w mordkę zdzielił a grywalność niczego sobie. Ergo- odpowiednio zoptymailowana ropzgrywka i intuicyjny interface to podstawa sukcesu. Rzekłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować