Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout 3 - garść (spora!) nowości

325 postów w tym temacie

Dnia 02.07.2007 o 13:32, SlimPole napisał:

O kurczę, naszła mnie taka straszna myśl: A jeśli Bethesda zastosuje w Falloucie 3 level scalling,
tak jak w Oblivionie !?


Tego akurat ma nie być bo to się nawet fanom Obliviona nie podobało. Rozwiązanie z Morrowinda było wystarczająco dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.07.2007 o 12:56, Piotrek K. napisał:

Trzeci Fallout umożliwia oddalenie kamery. Akcja prezentowana jest wówczas w rzucie izometrycznym.

Kto w tym wypadku ma racje? Przyznam, ze nie mam mozliwosci i czasu, by przegladniac wszystkie
zasoby neta, by to odszukac.


Poszukałem, i faktycznie, w artykule na Eurogamerze o tym wspominają:

You silly stalwarts can almost simulate the ridiculous angle from which the early Fallouts were shown, going into third-person, and zooming out until you''re looking down on things ;)

W każdym razie, rozgrywki najpewniej nie będzie można prowadzić z takiego widoku, gdyż Bethesda dużo mówiła na tym pokazie o "sile pierwszoosobowego klimatu", o uczuciu "wrzucenia gracza do niebezpiecznego świata", o "wczuciu się w postać", i tym podobne. To gra FPP, 100%. (no chyba, że im się coś jeszcze zmieni:P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2007 o 13:35, eltofix napisał:

Gdyby faktycznie ta gra wyszła jako postapokaliptyczny mod do Obliviona to wy wszyscy którzy
teraz tak jęczycie, cieszyli byście i mówili szkoda ze nie wyglada tak Fallout 3, jestem gotów
postawić na to swoja miesięczna wypłate,


Najpierw trzeba by było mieć Obliviona. Potem taka prosta zależność: mod wykonany przez fanów zawsze prezentuje gorszą jakość niż pełnowymiarowa produkcja. I koniec końców falloutowy mod do TES IV to tak zwany "Oblivion with guns" czyli kompletnie nie to na co czekam już prawie dekadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra, nie wygląda tak źle, zobaczymy co będzie dalej. (Byle tylko wyszedł mod podobny do Oldbliviona, żeby można było w to pograć x])

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

K jeśli dobrze konkluduję, to nie będzie tam żadnych tur, wiec dlaczego piszecie o systemie turowym ? Mylne informacje ... chyba wiem dlaczego :-/.
Z tego co mówił ten gość w trailerze, to grę będzie mozna przejść jako zwykłego shootera bez zadnych elementów RPG. VATS natomiast ma niby sprawić, zeby gracze bardziej patrzyli na statystyki i skille postaci, gdyż będzie można go używać do oddawania (w trakcie pauzy) strzałów mierzonych, których jednak celność itd. będzie opierała się na naszych statsach, a nie na zręczności. Co nie zmienia faktu, ze ponadto gra nadal będzie w większym stopniu FPS niż RPG.
Tragedia ... :-//
Dla mnie istnieje w takim wypadku tylko jedno rozwiązanie : widok z lotu ptaka (coś jak izometria) w środowisku 3D, grafika musi więc trochę pójść do przodu, ale musi być "brudna" i specyficzna jak w 1 i 2. A do wyboru tury albo real time dla młodych :-). Żadnej zręcznościówki dla tych, którzy jej nie chcą. Fabułę pozostawiam dla twórców, ale motyw z ojcem main chara jakoś mi do Fallouta niezbyt pasuje. Reszta (wpływ na przebieg wydarzeń, ogromny obszar i swoboda działania, itd.) powinna być również zachowana.
Dlaczego Bethesda musi aż tak bardzo udziwniać ? :-/ Widać, że gra zdecydowanie nie jest robiona dla fanów poprzednich części, a do młodej dzieciarni. Czyli dla jak największej kasy niestety. :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2007 o 13:52, Dann napisał:

K jeśli dobrze konkluduję, to nie będzie tam żadnych tur, wiec dlaczego piszecie o systemie
turowym ?


Nie piszemy. Piszemy o "systemie VATS, stanowiącym swoiste połączenie aktywnej pauzy z systemem turowym opartym na punktach akcji". Bo taki obraz wyłania się z informacji udostępnionych przez twórców.

Żeby faktycznie przekonać się, jak to będzie wyglądać i działać w praktyce, trzeba poczekać na typowe filmiki z gameplaya.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się ludziom, którzy narzekają, że tak wiele osób narzeka na "nowe" rozwiązania w F3. Przecież to normalne, że narzekamy kiedy wyrzuca się coś co się świetnie sprawdziło już wcześniej. Skoro F3 tak bardzo będzie się różnić od poprzedniczek to po co nazywac grę F3? Odpowiedź jedna - dla kasy. Dann ma rację, że robiona jest gra dla dzieciarni, która kupi "remake kultowego tytułu".

Przykro mi bardzo, ale za dużo tutaj rewolucji, żeby można było być dobrej mysli. Szczególnie dla osób, które grały w F1/2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2007 o 14:01, Renor Mirshann napisał:

Nie piszemy. Piszemy o "systemie VATS, stanowiącym swoiste połączenie aktywnej pauzy z systemem
turowym opartym na punktach akcji". Bo taki obraz wyłania się z informacji udostępnionych przez
twórców.


Ale gdzie Wy tam wyłowiliście ten "system turowy" ? Gość na trailerze wyraźnie zaznacza, że atm będzie to FPS z możliwością oddawania mierzonych strzałów (przez kompa na podstawie twoich statsów) w trakcie pauzy za punkty akcji. Niemniej jednak obecny obraz bardziej wyłania założenie, że poza tymi pauzami będzie to zwykły FPS.
Za to nic o żadnych turach nie było wspominane i naprawdę trzeba by być upartym, aby próbować je tu wstawiać po usłyszeniu dotychczasowego info.

Dnia 02.07.2007 o 14:01, Renor Mirshann napisał:

Żeby faktycznie przekonać się, jak to będzie wyglądać i działać w praktyce, trzeba poczekać
na typowe filmiki z gameplaya.


No tak ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2007 o 14:04, HumanGhost napisał:

Przykro mi bardzo, ale za dużo tutaj rewolucji, żeby można było być dobrej mysli. Szczególnie
dla osób, które grały w F1/2.


Może sprecyzujmy, że te rewolucje, o których wspominasz to w większości kroki w tył w porównaniu z rozwiązaniami z Fallout.

Niekwestionowanym krokiem do przodu jest grafika i deklarowana możliwość niszczenia otoczenia. To jest mile widziane i byłoby mile widziane w F1 i F2. Niemniej twórcy powinni powstrzymać swoje popisowe zapędy stosowania HDR i innych "błysków" wszędzie tam, gdzie to możliwe.

Kto z was potrafi przełknąć wypolerowany do maksymalnego połysku młot w posiadaniu mutanta, tak wypolerowany, że minimalna ilość światła powoduje bajeczne rozbłyski na jego powierzchni jakby to był diament bez skazy w szlifie brylantowym? Btw: kamienie szlachetne w Oblivionie wyglądały po prostu marnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2007 o 14:14, hallas napisał:

Może sprecyzujmy, że te rewolucje, o których wspominasz to w większości kroki w tył w porównaniu z rozwiązaniami z Fallout.


Pisałem "rewolucje" z lekka ironią, bo to mozna oceniać róznie, Co nie zmienia faktu, że powoduje to zatracenie klimatu jaki był związany z Falloutem. O ile jestem w stanie znieść grafikę, jak to ktoś wcześniej wyraził "jak psu jajca" o tyle nie widze pozytywów w takim zmniejszeniu świata gry do jednego tylko miasta. Zero klimatu. Nuklearna zagłada, wymieranie ludzkości, ogromne wyludnione obszary to był klimat F 1/2. A teraz? Trochę gruzów i masa NPC-ów "spakowana" na takim obszarze? Wolne żarty. Krok w tył i to siedmiomilowy. Kolejny dowód dla kogo kierowana jest gra. Jaki dzieciak usiedzi teraz na tyle długo (tyle ile trwał F2) przy jednej grze żeby ją skończyć? Gra powinna być krótka, dynamiczna i kolorowa żeby przyciągnęła rodziców i ich portfele. Żenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fallout FPP, i pomyśleć, że oni chcą przyciągnąć tym starych weteranów. I jeszcze na silniku Obliviona. Myślałem, że to będzie w takim rzucie jak wcześniej tylko że w 3D. Wątpię, żeby to zachęciło fanów. Bo mnie to jakoś nie zachęca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie możliwości prowadzenia pojazdów:( . Marzyłem sobie że w trójwymiarowym falloucie pojazd będzie czymś na miarę najważniejszego członka w drużynie. Wiecie, podróż po pustkowiach hummerem, doposażanie go w nowy pancerz, broń itp. A okazuje się że będzie dreptanie od lokacji do lokacji, a pomiędzy nimi ładowanie map. Nawet nowy pitboy mi się nie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, ze po premierze "Fallout''a" (w cudzysłowie nie dlatego, że chodzi o tytuł, lecz dlatego, że nie biorę tego dosłownie) - część 3 będę uparcie twierdził, że moja kochana gra rpg ma 2 części + tactics. I KONIEC!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę się zaniepokoiłem tymi "zmianami" w F3 będe musiał poczekać do premiery i sam zweryfikować czy F3 nie będzie częściowym upadkiem mitu Fallouta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować