Zaloguj się, aby obserwować  
Seishirou

The Elder Scrolls IV: Oblivion

17339 postów w tym temacie

Dokupiłem dziś i zainstalowałem dodatek Shivering Isles i powiem, że mnie wcięło :D Samo wejście do nowego obszaru było genialnie zrobione i wprowadzało w świetną atmosferę. Mam 2 godziny za sobą w tym nowym świecie, jak dotąd nie natrafiłem na żaden - najmniejszy nawet błąd, a tereny i dodatkowe wyposażenie są świetne. Szczerze polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mnie wzięło na powgrywanie modów, no sobie pobieram Kvatch Aftermatch,, jakiś mod zmieniający cały wygląd Imperial City, polepszający grafikę trawy, wody, taki dzięki któremu będę mógł widzieć każde źdźbło trawy np. koło Chorrol będąc w Bravil, pobrałem też mod dodający jakąś towarzyszkę, dodający kosy, bibliotekę oraz jakąś Bandycką norę. Ale pojawił się problem, kiedy włączyło się wszystkie te mody gra nie chciała się włączyć, a czasem wyskakiwał typowy błąd, że "program oblivion.exe przestał działać", ten błąd byl łatwy do rozwiązania, wyłączyłem tą towarzyszkę i wtedy nawet nie wyskakiwał ten błąd, tylko to, że gra się nie chciała już włączyć, o czym już napisałem. W końcu po długich kwadransach siedzenia i zgadywania przez który mod gra się włączyć nie chciała wpadłem na pomysł odłączenia Kvach i paru innych modów, wtedy zadziałało, ale: zostałem tylko z kosami, tą bandycką norą, biblioteką, i nowym przepięknym bordowym interfejsem. Ale jednak moda na którym najbardziej mi zależało nie udało mi się włączyć (Kvach). I tak, czym może być spowodowane to niedziałanie gry przez te mody? Za dużo ich?

A i jeszcze takie dwa pytania:
1. W tej bandyckiej norze na 34 lvlu głównego kolesia nie da się pokonać beż magicznej sztuczki "kill"? Bo miał w zbroi odnawianie życia, odbijanie i w ogóle wszystko i próbowałem wszystkiego, dezintegracja zbroi, paraliż, Palec góry...
2. Czy w spotkaniu ze Sponsorem na początku fabuły Baurus zawsze ginie, czy da się zrobić żeby przeżył? Bo 7 razy tą misję przechodziłem i nigdy nie przeżywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2009 o 09:12, Markush napisał:

Wczoraj mnie wzięło na powgrywanie modów, no sobie pobieram Kvatch Aftermatch,, jakiś
mod zmieniający cały wygląd Imperial City, polepszający grafikę trawy, wody, taki dzięki
któremu będę mógł widzieć każde źdźbło trawy np. koło Chorrol będąc w Bravil, pobrałem
też mod dodający jakąś towarzyszkę, dodający kosy, bibliotekę oraz jakąś Bandycką norę.
Ale pojawił się problem, kiedy włączyło się wszystkie te mody gra nie chciała się włączyć,
a czasem wyskakiwał typowy błąd, że "program oblivion.exe przestał działać", ten błąd
byl łatwy do rozwiązania, wyłączyłem tą towarzyszkę i wtedy nawet nie wyskakiwał ten
błąd, tylko to, że gra się nie chciała już włączyć, o czym już napisałem. W końcu po
długich kwadransach siedzenia i zgadywania przez który mod gra się włączyć nie chciała
wpadłem na pomysł odłączenia Kvach i paru innych modów, wtedy zadziałało, ale: zostałem
tylko z kosami, tą bandycką norą, biblioteką, i nowym przepięknym bordowym interfejsem.
Ale jednak moda na którym najbardziej mi zależało nie udało mi się włączyć (Kvach). I
tak, czym może być spowodowane to niedziałanie gry przez te mody? Za dużo ich?

A i jeszcze takie dwa pytania:
1. W tej bandyckiej norze na 34 lvlu głównego kolesia nie da się pokonać beż magicznej
sztuczki "kill"? Bo miał w zbroi odnawianie życia, odbijanie i w ogóle wszystko i próbowałem
wszystkiego, dezintegracja zbroi, paraliż, Palec góry...
2. Czy w spotkaniu ze Sponsorem na początku fabuły Baurus zawsze ginie, czy da się zrobić
żeby przeżył? Bo 7 razy tą misję przechodziłem i nigdy nie przeżywał.


nie nie zawsze ginie, po prostu trzeba mu tam pomoc, kiedy go atakują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie może, gdzie kupić Obliviona w wersji z dodatkiem poza Allegro? Na gram.pl jest niedostępny, a nigdzie indziej znaleźć go nie mogę...
PS
Czy ta gra jest na inne platformy niż PC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2009 o 10:30, UnionPacific napisał:

Widziałem kiedyś na jakiejś stronie mod który zawiera lepsze efekty walki i śmierci (ręce
można obcinać etc.) Kojarzy może ktoś?


Ten mod się chyba Deadly Reflex nazywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2009 o 10:44, Romek1991 napisał:

Nie wiecie może, gdzie kupić Obliviona w wersji z dodatkiem poza Allegro? Na gram.pl
jest niedostępny, a nigdzie indziej znaleźć go nie mogę...
PS
Czy ta gra jest na inne platformy niż PC?


Można kupić w np. Empiku a gra jest dostępna także na PS3 oraz X360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2009 o 01:28, UnionPacific napisał:

Dokupiłem dziś i zainstalowałem dodatek Shivering Isles


A że się tak głupio wyraże mam dwa dodatki ten o ktorym piszesz oraz "Knights of the Nine" jak ze tak napisze po polsku w nie wejść? W poradniku pisze ze dostane jakiś list o zbroji dla konia a ja nic takiego nie mam jakas rada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W launcherze Obliviona, kliknij na "Pliki danych" i upewnij się że wszystkie pliki są zaznaczone. Powinieneś dostać kilka dodatkowych misji już na starcie, oraz kilka po pewnym czasie. W ostateczności spróbuj zacząć grę nową postacią i zobacz czy u niej pojawiają się te misje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o samą zbroję dla konia chodzi, to zależy też, z jakiej edycji masz rozszerzenia. KotN z wersji GotY nie posiada w sobie tych pluginów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja je zainstalowałem normalnie, nie zmieniałem nic w Plikach Danych.

Po wczytaniu save'a po jednym dniu (czasu Cyrodiilskiego) pojawia się notka o tajemniczej bramie. To znak, że dodatek działa. Należy się do tej bramy wybrać.

W Menu nic się nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Razem z kolegą robimy do Oblivona, przeniesienie :D Calderowskiej Zelda Estate (Pewnien mod dajacy domek za Shenkową łopatą w Morrowind) Na razie piwnica jest na ukończeniu, dodamy Manekiny, i Skrzynie na odpowiedni ekwipunek np Odpowiednia skryznia do lekkich pancerzy, i Odowiednai skrzynia do broni odbuchowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2009 o 23:45, UnionPacific napisał:

Ja je zainstalowałem normalnie, nie zmieniałem nic w Plikach Danych.

Po wczytaniu save''a po jednym dniu (czasu Cyrodiilskiego) pojawia się notka o tajemniczej
bramie. To znak, że dodatek działa. Należy się do tej bramy wybrać.

W Menu nic się nie zmienia.


No dzieki wielkie brama jest (tam od jakiegos levelu dopiero wstep ale jest) ale piszesz ze dodatek... a ja mam dwa "Knights of the Nine" oraz "Shivering Isles" To ktory działa a ktory nie? Mam gre z kolekcji Premium Games.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Magiczne przedmioty możesz na przykład naładować w Dzielnicy Handlowej, a dokładniej to w Mystic Emporium. Nie pamiętam jak nazywa się ten sklep po polsku, ale gdy użyjesz fast travel do dzielnicy handlowej, to musisz skierować się prosto a następnie w prawą stronę. Sklep prowadzi dwóch elfów wysokiego rodu, a doładowanie możesz dostać u kobiety. :)
EDIT: Literówki.
EDIT2: Polska nazwa sklepu to Mistyczny Skład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2009 o 09:44, RamboPL napisał:

Coś mi tu nie gra ale kobiety nie ma. Sprawdzałem kilka razy wchodziłem do sklepu o różnych
porach, ale jest tylko gość od zaklęć.



Bo ta kobieta jest dodawana przez oficjalny mod Wieza Czarodzieja - jak nie masz tego moda, to i babki tam nie bedzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować