Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ensemble samochwalczo o sterowaniu w Halo Wars

22 postów w tym temacie

pepsi

To, że Ensemble Studios kładzie ogromny nacisk na zoptymalizowanie sterowania w Halo Wars, wiadomo nie od dziś. W wywiadzie dla jednego z zachodnich serwisów przedstawiciel studia, Graham Devine, powiedział kilka słów na ten właśnie temat.

Przeczytaj cały tekst "Ensemble samochwalczo o sterowaniu w Halo Wars" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

będzie super blablabla mamy to blablabla to będzie przełom blablabla nowa era blabla blekot klekot
A konkretów jak zwykle brak. No, może poza tym, że to ma być gra inna niż produkcje na PC i prawdopodobnie wszystko rozbije się o to, ile RTS''a będzie w RTS''ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest problem zrobić dobrego rtsa z dobrym sterowaniem na konsolę. Wystarczy tylko trochę pomyśleć, a przede wszystkim krytycznie spojżeć na swoje błędy. Niestety 99% devów gubi się w tym co robi i tak ich to podnieca, że wogóle nie widzą tych błędów. Z tymi od hw jest tak samo, wystarczy przeczytać jego wypowiedź i użyte w niej słowo "rewolucja" mówi nam wszystko, dlatego też myślę, że h3 to koniec Halo, a przynajmniej koniec dobrych produktów ze słowem halo w tytule:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe co za rewolucje szykują ludzie z Ensemble.
Mam nadzieję że intensywne prace nad tym innowacyjnym, zmieniającym oblicze grania w RTS''y na konsoli sterowaniem nie przyczynią się do miernego dopracowania reszty składnych tej gry. Bo co z dobrego sterowania jak gra będzie ssać? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

buhahahahaha... master962 czemu niby fps nie powinny wychodzić na konsole. Mi gra się całkiem przyemnie a na sterowanie nie narzekam... wszystko zależy od przyzwyczajenia do pada. Ja gram sporo i nie sprawia mi to problemów, pewnie jak i większości konsolowców. Ale jeśli ktoś ma pada w ręce 2 raz i wrzuci się go w wir walki w CoD3 to się nie dziwię że zacznie nadawać że na tym nie da się grać... pomijam już kwestie kontroli na Wii tego nie przebije nawet najlepsza Pr0 Uber Super myszka z 18 rolkami i naddźwiękową klawiaturą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 15:42, master962 napisał:

są takie gry które nie powinny wychodzić na konsole są to FPSy i RTSy i raczej nic tego nie
zmieni :(

Co do FPS''ow to z toba nie mozna sie zgodzic ;P
Gears of War albo Killzone sa FPS''owymi exclusive''ami na konsole i sa naprawde fajne. W FPS''y mozna nawet miec wieksza przyjemnosc na konsoli nizli na komputerze :P

A ciekawe jak te sterowanie w Halo Wars wyglada, bo na razie sa tylko rozne plotki, ktore bylyby naprawde niezlymi pomyslami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.07.2007 o 17:43, Gol Galad napisał:

Gears of War albo Killzone sa FPS''owymi exclusive''ami na konsole i sa naprawde fajne. W FPS''y
mozna nawet miec wieksza przyjemnosc na konsoli nizli na komputerze :P


Ale GoW nie jest FPS-em.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 17:58, Jester napisał:

Ale GoW nie jest FPS-em.

Ale sterowanie i założenia są czysto FPS-owe.

Wracając do gry - każdy rodzic chwali swoje dziecko jak może. Szkoda, że w większości przypadków chwali bez powodu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 18:03, Cmq napisał:

> Ale GoW nie jest FPS-em.
Ale sterowanie i założenia są czysto FPS-owe.


I w tym wzgledzie rowniez sie nie zgodze. TPS a FPS ma odmienne założenia i sterowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 18:04, Jester napisał:

I w tym wzgledzie rowniez sie nie zgodze. TPS a FPS ma odmienne założenia i sterowanie.

Tak, ma. Ale pod względem wyżej wymienionych Gearsom bliżej do FPS, nie to TPP...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować