Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Koniec tradycyjnych MMORPG-ów?

72 postów w tym temacie

MMO same w sobie są świetne, a że nie gram w nie z braku kasy to inna sprawa... A nawet gdybym miał to wolałbym ją spożytkować w inny sposób. A co do zmian to dobrze wykonane gry typu MMOFPS (dość zbliżony do MMORPG, tyle, że własnoręcznie namierzamy wrogów) czy MMORTS (globalny konflikt, w którym znaczenie ma każda potyczka między graczami) to byłoby coś ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielką wadą MMORPG jest długie powtarzanie tych samych czynności (aby np. uzyskać porządane przedmioty o niskim droprate) i często małe urozmaicenie questów, z których większość działa na zasadzie jednego schematu. Dopóki samo questowanie i levelowanie się nie zmieni, rewolucji w tym gatunku nie ma się za bardzo spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jest tworzony zupełnie nowy MMO gdzie nie będzie levelowania, będzie bardziej opierał się na realistyce (Nie, nie będą to Simsy ;). Uważam, że wniesie on duży powiew świeżości do MMO, a co najważniejsze nie jest to zagraniczniak, a polska produkcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh pozyjemy zobaczymy... a takie obietnice ze Tabula Rasa przelamie stereotypy starszych MMO są chore... Nawet gry nie wydali, a już mówią że będzie lepsza ...

Pzdr. Starter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2007 o 23:10, Deriox napisał:

Właśnie jest tworzony zupełnie nowy MMO gdzie nie będzie levelowania, będzie bardziej opierał
się na realistyce (Nie, nie będą to Simsy ;). Uważam, że wniesie on duży powiew świeżości do
MMO, a co najważniejsze nie jest to zagraniczniak, a polska produkcja.


Ja jakoś tego nie widzę w przyszłości MMO i gier sieciowych w ogóle... Przecież ludzie sięgają po tego typu gry, żeby sobie zabić czas, rozluźnić się i miło się bawić, a nie po to żeby męczyć się na każdym kroku, bo twórcy gier uparli się, że gra ma być realna i stawiają graczom kłody pod nogi :P Ja osobiście widzę gry MMO łączące najlepsze cechy WoWa (wolność, rozbudowanie, eksploracja różnymi środkami bez niewidzialnych ścian, rozbudowany handel, dużo przedmiotów do zbierania) i GW (odblokowywanie skilli, tytuły za osiągnięcia, fabuła i misje, mocno ograniczone levelowanie - dzięki czemu uniknęło by się ciągłych problemów z balansem i grywalnością w wypadku zwiększania lvl cap), do tego idące bardziej w stronę zwiedzania dużego świata i interakcji pomiędzy graczami, niż bezmyślnego ciągłego farmowania i wyścigu szczurów "która gildia pierwsza ubije danego bossa".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten pan chyba ma komputer od dwoch lat, jelsi tak mysli. Niech wlaczy sobie kiedys Fallouta, potem Baldursa i zastanowi sie, czy to madre co powiedzial. :)
Poza tym - chce meic dobra, nowa gre RPG wydaje ok. 80pln. Chcac meic dobra gre MMO wydaje ponad 100 i potem place co miesiac kolejne pieniadze. Wole sage Follouta za 20pln (jelsi sie nie myle).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumieliście, będzie miał wszystko co tak ludzie kochają - wolność, bez niewidzialnych ścian (które istnieją w WoWie, sam się na nie natknąłem), z swoboda eksploracji, dużo bardziej rozbudowana gospodarka (handel itp.), dostawanie tytułów itd. ale nie będzie gównianych leveli. Będzie prawdziwa rozbudowana fabuła, a nie to co w WoW, czy GW granie tylko dla farmienia i innych bezmyślnych rzeczy. Zresztą co wam tu będę opowiadał. blackicetales.com, tylko chciałbym zauważyć, że projekt został przejęty przez nową, a strona jest jeszcze stara (Właśnie trwają prace nad nowa odsłoną), dlatego nie patrzcie na screeny, bo gra w rzeczywistości będzie wyglądać zupełnie inaczej. Gdy wyjdzie nowa strona, projekt będzie sie prezentować o wiele lepiej, bo po poprzednich właścicielach zostało choćby FAQ (które pozostawia wiele do życzenia).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować