Zaloguj się, aby obserwować  
qaz11

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (STALKER: Czyste Niebo) - Temat ogólny

7137 postów w tym temacie

Dnia 10.10.2008 o 09:44, bart31 napisał:

> Co do artefaktów, to też miałem podobny problem, że teoretycznie stałem na nim,
ale na
> ziemi go nie było, dopiero jak spojrzałem w górę to się pojawił;)

A udało się Tobie jego zebrać ::)) tzn spadł na ziemię czy musiałeś podskakiwać ...:::))


Cały czas wisiał w powietrzu, więc musiałem podskakiwać do niego, trochę wkurzające było ale się udało:) Pamiętam, że jak później wczytywałem grę i znowu chciałem zebrać ten artefakt to już był na ziemi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 10:06, Hristo86 napisał:

> > Co do artefaktów, to też miałem podobny problem, że teoretycznie stałem na
nim,
> ale na
> > ziemi go nie było, dopiero jak spojrzałem w górę to się pojawił;)
>
> A udało się Tobie jego zebrać ::)) tzn spadł na ziemię czy musiałeś podskakiwać
...:::))

Cały czas wisiał w powietrzu, więc musiałem podskakiwać do niego, trochę wkurzające było
ale się udało:) Pamiętam, że jak później wczytywałem grę i znowu chciałem zebrać ten
artefakt to już był na ziemi;)

znaczy, że w stalkerze mamy elementy gry zręcznosciowej ...hmmm brakuje jeszcze elementów logicznych i bedziemy mieli wszystko w jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 11:38, bart31 napisał:

znaczy, że w stalkerze mamy elementy gry zręcznosciowej ...hmmm brakuje jeszcze elementów
logicznych i bedziemy mieli wszystko w jednym.


Z drugiej strony, to jest zona... tu nie ma reguł ;-) Artefakty moga znikać, wisiec w powietrzu itd. mi się to nawet podoba ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 12:02, argoth napisał:

> znaczy, że w stalkerze mamy elementy gry zręcznosciowej ...hmmm brakuje jeszcze
elementów
> logicznych i bedziemy mieli wszystko w jednym.

Z drugiej strony, to jest zona... tu nie ma reguł ;-) Artefakty moga znikać, wisiec w
powietrzu itd. mi się to nawet podoba ;-)


Tutaj masz rację zakładając, że to było w zamyśle twórców gry ...chyba, że tak jak wcześniej pisałem gra żyje własnym życiem ..... w końcu zona się rozszerza i jest tworem posiadającym swiadomość ... ;;)))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 09:38, Meykan napisał:

Ja mam inny problem.
Mianowicie mam wgrany ten mod od Crew na te frakcje. Bardzo dobry mod super.

Jednak jak już chcę się dostać do Kordonu z Bagien to mi wyskakuje że nie mogę biegać
po moczarach bez przewodnika, a w dzienniki piszę zadanie pomów z Sidorowiczem. Chodziłem
do wszystkich przewodników i nic nie ma tam o tym żeby któryś z nich zaprowadził mnie
do Kordonu. Mam wgrany patch 1.5.05. W tamtym pliku false|true zamieniłem na true|true
więc mod jest dobrze wgrany.

Co mogę zrobić? Chyba będę musiał od początku zacząć?

Tylko jedno przejście do Koprdonu jest czy co? Przewodnik do Kodonu podporowadzi cię pod posterunek wojska więc to może i lepiej, ze go nie ma. A jeśli idzie o ten komunikat o moczarach to ja tak mam ale z przejściem z bagien do Agropromu, reszta to 2 przejscia do Kordonu z czego przynajmniej jedno powinno działać. W kazdym razie jesli chcesz poszukać jeszcze tego przewodnika to sprawdź gospodarstwo najbardziej na wschodzie Bagien(w pobliżu jest jedno z przejść do Kordonu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 13:15, Crew 900 napisał:

Też tam miałem , podchodzę , i artefakt pojawia mi się pod ziemią :O

Skoro może latać to pewnie może i ryć logiczne nie:)
Ech ulzyło mi, juz myślałem, że gra się znowu koślawi(po oststnim takim numerze muszę przejść od nowa cały agroprom''ski kawałek fabularny)... a to jednak od początku jest skopane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh .. pospieszyłeś się ze zdobyciem bazy renegatów i przejścia do kordonu na bagnach. Najlepiej jest po prostu oczyścić całą mapę i czekać aż dostaniesz questa oczyszczenia bazy (plac maszynowy) Broń Boże ruszać tego miejsca wcześniej.

Jeśli to zrobisz, nie dostaniesz questa z oczyszczeniem bazy, a co za tym idzie, nie będziesz mógł ukończyć questa wojny frakcji, co w tym przypadku, stanowi wątek główny gry (dopiero od kordonu to się zmienia), ponieważ jeśli nie wygrasz wojny frakcji dla czystego nieba, żaden z przewodników nie będzie miał opcji żeby zaprowadzić się do kordonu. A jeśli będziesz chciał pójść sam, to wyskoczy Ci właśnie informacja że nie możesz chodzić po bagnach samemu.

Potem i tak już samemu można przechodzić do kordonu. Ale pierwszy raz trzeba przejść z przewodnikiem.


A na to że prowadzi Cię pod posterunek wojska też jest sposób. Po prostu wracasz się na bagna, każesz się zaprowadzić na plac maszynowy, a stamtąd już masz blisko do drugiego przejścia do kordonu. Wychodzisz nim po drugiej stronie mostu, z tyłu za bazą samotników (jeśli dobrze pamiętam, ale na pewno w jej pobliżu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i to właśnie trzeba tak zrobić w moim modzie , najpierw oczyścić wszystkie poboczne miejsca , a na koniec plac maszynowy

ps. czy ktoś ma Vistę i gra na nim w Czyste Niebo ?
Czy opcja mokre powierzchnie oraz dynamiczny dym dużo przymulają grę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.10.2008 o 23:14, CDS_Baxian napisał:

>
>

A na to że prowadzi Cię pod posterunek wojska też jest sposób. Po prostu wracasz się
na bagna, każesz się zaprowadzić na plac maszynowy, a stamtąd już masz blisko do drugiego
przejścia do kordonu. Wychodzisz nim po drugiej stronie mostu, z tyłu za bazą samotników
(jeśli dobrze pamiętam, ale na pewno w jej pobliżu)

... TYLKO WTEDY JEST MALUTKI PROBLEM. MUSISZ OMIJAĆ STALKERÓW 9STRZELAJĄ DO CIEBIE :P) I PRZEMKNĄC DO SIDOROWICZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale podziemia Prypeci powinny być . Nawet jak kończymy przygodę w Limańsku to Lebiediew mówi żeby odszukać przejście do podziemia gdzieś w opuszczonym szpitalu , a pod koniec misji w szpitalu mówi udaj się do katakumb a tu wywalili nas do elektrowni :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jacie naprawdę przykro mi się ich robi . Nie dość że ci debile usunęli znów pół gry to jeszcze nawet z okładki gry nie usunęli starych informacji .
Miały być podziemia prypeci , dupa nie ma , nawet z gry nie usunęli informacji o tym tylko sobie ten level wycieli .
Udostępnili Limańsk super , ale pół z tego też debile wycieli . Bar miał być i dzicz dupa nie ma .
Życzę tym debilom cholernego bankructwa !! I oby następny Stalker został wykonany przez inną firmę !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2008 o 11:56, Crew 900 napisał:

Jacie naprawdę przykro mi się ich robi . Nie dość że ci debile usunęli znów pół gry to
jeszcze nawet z okładki gry nie usunęli starych informacji .
Miały być podziemia prypeci , dupa nie ma , nawet z gry nie usunęli informacji o tym
tylko sobie ten level wycieli .
Udostępnili Limańsk super , ale pół z tego też debile wycieli . Bar miał być i dzicz
dupa nie ma .
Życzę tym debilom cholernego bankructwa !! I oby następny Stalker został wykonany przez
inną firmę !!


Zgadzam się z tym,żę powycinali tyle kawałków,że to żal.Ta firma nie robi dobrych gier.Też chciałbym zagrać w następnego stalkera,ale żeby to był stalker,a nie bug xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać , że gra jest bardzo źle zoptymalizowana .

Wszystkie gry które wyszły do tej pory , chodzą mi na maxa bez żadnych ścinek , ale Stalker to już inna sprawa , on tak tnie że zaczynam myśleć że to było robione chyba na jakimś pegazusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2008 o 10:18, Gorn111 napisał:

... TYLKO WTEDY JEST MALUTKI PROBLEM. MUSISZ OMIJAĆ STALKERÓW 9STRZELAJĄ DO CIEBIE :P)
I PRZEMKNĄC DO SIDOROWICZA

Chyba mniejszy z tym problem niż z tym cholernym PK na posterunku wojska, co? Stalkerzy przynajmniej nie strzelają przez drzewa i nie widzą w nocy na 500 m:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2008 o 10:18, Gorn111 napisał:

... TYLKO WTEDY JEST MALUTKI PROBLEM. MUSISZ OMIJAĆ STALKERÓW 9STRZELAJĄ DO CIEBIE :P)
I PRZEMKNĄC DO SIDOROWICZA

możesz pójść do obozu stalkerów i kazać się zaprowadzić przewodnikowi do wioski w której jest Sidorowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nieździwił gdyby wydali edycję rozszeżoną stalkera z podziemiami Prypeci iinnymi lokacjami oraz mutantami .I jak by kosztowała z 50% więcej.Ciekawe tylko czy by poprawili dotychczasowe błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kilka (lub klikanaście) postów w stecz napisał, że wyczytał w necie o robieniu przez gsc kolejnego STALKER-a i może właśnie w nim ( o ile informacja o tym jest prawdziwa) będą brakujące elementy gry - prypeć i dzicz, a może nawet połączą dwie dotyczchaczsowe częsci stalkera i dodadzą nowe tereny ... w sumie to może tylko marzenia ale czasami i one się realizują ::))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować