Zaloguj się, aby obserwować  
qaz11

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (STALKER: Czyste Niebo) - Temat ogólny

7137 postów w tym temacie

moze mi ktos wytłumaczyc jakim cudem w rejonie pola anomali w czerwonym lesie znalazlem zwloki ojca waleriana jezeli pozniej cofnolem sie do kordonu i tam znalazlem ojczulka ale nadakl zywego...... troche dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2009 o 21:11, misiakpitra napisał:

moze mi ktos wytłumaczyc jakim cudem w rejonie pola anomali w czerwonym lesie znalazlem
zwloki ojca waleriana jezeli pozniej cofnolem sie do kordonu i tam znalazlem ojczulka
ale nadakl zywego...... troche dziwne

GSC się zapytaj, to pewnie kolejny niedokończony wątek gry, w grze znajdzie się jeszcze kilka takowych. Swoją droga to już ktoś w teamcie wspominał o katakumbach w Limańsku.
Jak widać nie dość, że na pudle z grą wymieniono nieistniejąca lokację, to jeszcze w grze pozostało mnóstwo "resztek" po innych wyciętych elementach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tłumaczenie, screenów nie potrzebuję na razie żadnych ew gdyby Ci się chciało mam moda kompatybilnego z FC i bardzo pomocnego gdyż w PDA wyświetla nazwy i miejsca tych punktów, sęk w tm, że też nie wiem czy nazwy są "stringowane" i będą pl czy to bitmapy twórcy i zostaną anglielskie , jak znajdziesz chwilkę to możesz sprawdzić ( a i modek przydatny)
Ahh jeśli nie masz ustawionych tekstur na maxa to mod może "wykrzaczać" menu opcji wtedy z katalogu map pack 1.2\gamedata\textures\ui skasuj oby dwa pliki i będzie ok

http://files.filefront.com/map+pack+12rar/;12973780;/fileinfo.html

Jeszcze raz dzięki, nie zapomnę o tej pomocy w creditsach ;)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2009 o 20:46, zadymek napisał:

A w ogóle to po co ci to? Z tego co widziałem na screenach, nawet w wersji angielskiej
FC Waypointy były po polsku.


Tak , ale ja potrzebowałem nazwy lokacji do readme ( konkretnie tekst o dodaniu przejść pomiędzy mapami X i Y )

Dnia 14.01.2009 o 20:46, zadymek napisał:

Eh, FC FC''em, ale wolałbym, żeby i bez modów wojna frakcji działała jak należy:(

Ehh, patrząc jak szybko GSC wypuszcza patche i jakie "konkretne" one są, to nie wiem czy się doczekamy

Dnia 14.01.2009 o 20:46, zadymek napisał:


PS A czy ten mod nie ułatwia za bardzo gry?


osobiście wydaje mi się, że trochę utrudnia, gdyż trzeba zwracać baczną uwagę na ruchy przeciwnej frakcji lub sporych grup mutantów ( które też swoje cele mają),i by nie znależć się przypadkiem w środku potyczki... W każdym bądź razie mod na pewno uatrakcyjnia rozgrywkę nadając jej sporo dynamiki i budząc "ducha walki" ;)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem takie mapki w jakimś zbiorczym modzie na filefront. Myślę, że są to bitmapy. Sprawdzę to ale dopiero w piątek jak coś bo jutro cały dzień w robocie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tego modzika z nazwami to nie mam pojęcia. Szperałem trochę i wiem, że nic nie wiem. Mnie się wydaję, że są to bitmapy. Jeśli nazwy te miałyby być stringowane to myślę , że byłoby to już dawno przez kogoś wykorzystane.. ale jak napisałem nie mam pojęcia. Nie znam się na tyle, żeby grzebać w stringach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zaskoczony poprawnym działaniem gry :) Po tym co tutaj wyczytałem miałem pewne obawy czy to wszystko się nie rozleci, ale gra działa nadzwyczaj dobrze. Jest bardzo stabilna i przez ok 4 godziny grania non-stop ani razu się nie wywaliła (patch 1.5.08). Wojna frakcji działa dosyć dobrze, coprawda renegaci w północno-wschodnim gospodarstwie odradzają się za każdym razem gdy wróce do obozu Nieba, ale to nie przeszkadza w grze (można kasy trochę nabić, kilkakrotnie czyszcząc obóz koło ciężarówki).

Z wyposażenia mam już stuningowanego Vipera na naboje 9x18, pancerzyk CS-1 (na razie tylko płyty kevlarowe i podniesiona wytrzymałość, bo części do niego są drogie). A jak połaziłem trochę bez celu to znalazłem... detektor i rzadki artefkat, ale nie powiem gdzie żeby nie psuć nikomu zabawy :)

To w sumie tyle, teraz idę do Kordonu, jak się coś zwali to o tym poinformuję :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie jest wlasciwe zakonczenie tej gry bo j mialem jakies oszukane

Spoiler

nawet filmiku nie widzialem tylko przechodzilem przez teleporty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2009 o 20:22, Crew 900 napisał:

W tej grze to tylko jedno zakończenie jest

wykonalem zadanie

Spoiler

"wyłacz ochrone osychoniczna (chyba tak) Strieloka on wyszedl na gore po drabinie i po chwili jakas sekfencja filmowa ale zadnego filmiku nie widzialem tylko jakies glosy czy to jest dobre zakonczenie?? i czy musze zabic strieloka wychodzacego po schodach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym stabilnym działaniem gry na patchu 1.5.08 to dobre info. Wiele osób mówiło/pisało, że ta łatka wręcz odwrotnie, destabilizuje grę. Natomiast ostatnio wyczytałem tu i ówdzie, że gra miej się wiesza jeśli chodzi o memory leak''i i crashe choć to tylko patch do multi.

misiakpitra ---> na takie pierdoły polecam YouTube albo Google :) Ale co tam:


Polecam jednak samemu dojść do zakończenia. Choć to prequel to zakończenie delikatnie ujmując jest gówniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanko. Gdzie w Kordonie znajdę "Elektroniczny stabilizator do strzelb"? To ostatnie ulepszenie jakie mi pozostało. Dwa poprzednie znalazłem bez problemu. Chciałem sobie Chasera ulepszyć na maxa i tylko tego mi brakuje do pełni szczęścia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2009 o 17:34, KannX napisał:

Pytanko. Gdzie w Kordonie znajdę "Elektroniczny stabilizator do strzelb"?

Nigdzie. Nikt go jeszcze nigdy nie znalazł.

I tak to w niczym nie przeszkadza bo inni mechanicy mogą zrobić to ulepszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2009 o 18:18, Grey Wolf napisał:

I tak to w niczym nie przeszkadza bo inni mechanicy mogą zrobić to ulepszenie.


A była w ogóle taka sytuacje, że mechanik bez danego pendrive''a nie mógł dalej ulepszać? Jakoś nie przywiązywałem do tego zbyt dużej uwagi ale wydaje mi się, że te pendrive''y są bezużyteczne i nic takiego nie wnoszą do gry oprócz tego, że są i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik po oddaniu danego pendrajwa może Ci ulepszyć to co było na tym pendrajwie. Wcześniej nie.

PS: Jest jakiś mod na spanie. Znalazłem jeden ale był przeznaczony dla wersji 1.05.04 i nie działał na polskiej wersji i jeszcze zmieniał napisy w menu na angielskie i w ogóle całe spolszczenie rozwalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2009 o 22:53, Irc100 napisał:

Mechanik po oddaniu danego pendrajwa może Ci ulepszyć to co było na tym pendrajwie. Wcześniej
nie.


A to sorki. Jakoś nie przewiązywały do tego uwagi.

Dnia 17.01.2009 o 22:53, Irc100 napisał:

PS: Jest jakiś mod na spanie. Znalazłem jeden ale był przeznaczony dla wersji 1.05.04
i nie działał na polskiej wersji i jeszcze zmieniał napisy w menu na angielskie i w ogóle
całe spolszczenie rozwalał.


Jest taki http://rapidshare.com/files/145278454/AMK_sleeping_bag_for_CS_1.5.04.rar plus spolszczeniem do niego http://rapidshare.com/files/145857994/amk_strings.xml.html. Osobiście nie polecam. Niby to sam sleeping bag ale zmian jest dużo więcej (tych z AMK Mod na SoC) a żeby Szrama się kimnął musisz pobiegać aby go zmęczyć. Już lepszy jest modziki na przyspieszanie czasu rozgrywki. Jak nadchodzi noc to przyspieszamy czas x razy i za chwilę mamy dzionek.

Edit.. W Faction Commander masz opcje przyspieszania czasu x10 i x100. Zaimplementuj sobie a korzystać możesz tylko z przyspieszacza. Polecam. Fajnie wygląda przyspieszony cykl dobowy. Zmierzch, noc, świt i dzień, w krótkim czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem:
jestem w jantarze, mam zdobya PDA jakiegoś stalkera, ale on sobie le?y nie?ywy w siedlisku potworów, ile bym nie zabi3 ciągle pojawiają sie nowe. wszedzie pe3no anomalii
jak to za3atwia ????????
HELP!!!!!!!!!!
LUDZIE BLAGAM POMӗCIE!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować