Zaloguj się, aby obserwować  
qaz11

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (STALKER: Czyste Niebo) - Temat ogólny

7137 postów w tym temacie

Dnia 28.09.2008 o 08:20, Crew 900 napisał:

Już dawałem linka do moda dzięki któremu można wyjść z Limańska



Mozesz zarzucic linkiem jeszcze raz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale te AI jest głupie OMG , zwarcie jest a ci debile wychodzą sobie na zewnątrz , ok nie przeszkadza mi to , ale po co do cholery siadają , gapią się w niebo i blokują przejście ?!

20080928093359

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ma ktoś moda zwiększającego pojemność plecaka? Możliwe że już wcześniej ktoś podawał linka ale nie chce mi się przeglądać wszystkich stron :P Denerwuje mnie to, wezmę troche amunicji, granaty, apteczki i już mam 40 kg zajęte...z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 21:33, Outlander-pro napisał:

Bawię się na Wysypisku, patroluję, robię questy itepe i akurat przebiegałem obok sładu
(zajmowałem z 3 stalkerami posterunek tuż obok) zobaczyłem na mapie zieloną kropkę przemieszczającą
się z napisem "Sład".
Mówię sobię - to moja szansa ! Poleciałem jak najszybciej i wybiłem prawie wszystkich
zanim stalkerzy przybli do Składu. Czekam, a tu biegnie ... jeden (dosłownie!) jeden
koleś, z kurtce i z makarovem O.o
Ale podszedł i zajął Skład ... i pokonałem Bandytów :D Szkoda, że jakiś team wzmacniający
nie idzie, bo on sam to trochę słaby jest. Muszę mu podrzucić jakiś karabin, bo z makarovem
to chłopak se może.
Screeny :)


Jestem dokładnie w tym samym miejscu co Ty, ale po zajęciu magazynu nikt nie przychodzi mi z pomąca. Zostaje on pusty. Odejde sobie kawałek dalej od tego magazynu, a bandyci już tam są na nowo. Bezsensu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 09:34, Crew 900 napisał:

Ale te AI jest głupie OMG , zwarcie jest a ci debile wychodzą sobie na zewnątrz , ok
nie przeszkadza mi to , ale po co do cholery siadają , gapią się w niebo i blokują przejście
?!

Cóz, już od czasu SoC mnie to wnerwialo i niechybnie nie tylko mnie. Takie numery czesto powodują blokady kiedy tylko load pomaga a nawet zgon, gdy jakiś cieć wychodząc na pozycję dogodną do strzału wypycha cię wprost pod lufy wrogów.. A przecież gdyby GSC myśleli i jakoś przemyśleli kilka aspektów swojej "twórczości" to wprowadziliby rozwiązanie pokrewne do tego z H-L 2 gdzie to NPC nam ustępują a nie na odwrót...ciekawe kto ma pierwszeństwo przejazdu w Multi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 11:07, Crew 900 napisał:

Mam pytanie , co to jest ta opcja w grze w grafice , SSAO ? Co ona daje ?

to coś zapewnia lepsze odwozorowanie powierzchni (taki upgrade bump mappingu) za pomocą tekstur, opiera się na shaderach i przypisuje każdemu pixelowi tekstury wartość wysokości dodatkowo zależną od kontrastu pomiedzy nim i sąsiednimi pixelami, a wszytko w czasie rzeczywistym, dzięki czemu powierzchnia ma jakoby wyglądać realniej a już na pewno wymaga mniej skąplikowanych obliczeń (zastosowano to jak dotąd tylko w Crysisie i jak widać w S.t.a.l.k.e.r.:CS)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.09.2008 o 10:17, Jacob XX napisał:

Jestem dokładnie w tym samym miejscu co Ty, ale po zajęciu magazynu nikt nie przychodzi
mi z pomąca. Zostaje on pusty. Odejde sobie kawałek dalej od tego magazynu, a bandyci
już tam są na nowo. Bezsensu...


Po prostu trzeba mieć farta, bardzo rzadko, ale zdarza się, że jakiś team zawędruje do squadu, ale najczęściej padają w ekspresowym tempie (co może 3 stalkerów przeciwko 20 bandytom ...), więc jeśli widzisz na PDA, że ktoś kieruje się do Składu spróbuj go oczyścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedzi :)

Hristo86:

Dnia 27.09.2008 o 21:40, Hristo86 napisał:

Wydaje mi się, że te questy poboczne nie powinny mieć wpływu na główną fabułę gry, tak
samo jak to czy Ci stalkerzy tam są czy nie. Z tego co widzę to główny problem to wejście
do anomalii przestrzennej koło czołgu, mi to wygląda na jakiegoś buga, bo u mnie nie
było żadnych problemów. Możesz spróbować grać od początku, bo ja nie mam innego pomysłu
na to, chyba że ktoś inny zna jakiś sposób, żeby nie tracić całego postępu.


Możesz mieć rację z tym, że to nie zależy od pobocznych questów i może być to po prostu bug. Może są jakieś mody na ominięcie tej misji, bo ten brak możliwości wejścia unieruchamia grę :/


CDS_Baxian:
Z tego co pamiętam, to po pierwszej wizycie u Leśnika, otwiera się bramka w ogrodzeniu. Więc za drugim razem, wcale nie musimy pędzić do tej anomalii. Wystarczy przejść spacerkiem do ogrodzenia, gdzie jest bramka pilnowana przez powinność.

No właśnie z Leśnikiem nie mogę się spotkać z tego powodu, że muszę najpierw wejść do tej teleportującej mnie anomalii. Ogrodznie jest jeszcze zamknięte.
Próbowałem nawet czegoś takiego, żeby mnie koleś tam zaprowadził. Teoretycznie udało się (tylko raz), Leśnik nawet do mnie mówił, z tym że nie było go ani widać, ani nie było sposobu z nim pogadać, nie można przez to kolejnej misji wykonywać. Fabuła jakby stanęła przez tą anomalię :/


Mam jeszcze jeden problem, może jest związany z poprzednim - Wszystkie moje anomalie grawitacyjne przestały działać - tylko promieniują i nic pozytywnego nie dają...

Jeszcze popróbóję z tą teleportacją przy czołgu, może coś się uda, wgram starsze savy, ale jakbyście coś wiedzieli, to bardzo proszę o pomoc :) Jakbym coś wykombinował,to na pewno dam znać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 22:47, Crew 900 napisał:

Takie błędy :


Crew 900 błędy jak błędy ,ale jak wyciągasz broń u handlarza ? u mnie się nie dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 13:45, paladin41 napisał:

Czy może mi ktoś pomóc? Wywala mnie z gry co 2 sekundy! Matko jaki bubel! 100zł w plecy.
Pozdrawiam.


Też mam ten problem. Napisałem do "Pomocy Technicznej" oto odpowiedź :

Witam,

Dziękuję za skontaktowanie się z działem pomocy technicznej firmy CD Projekt.

Problem jest prawdopodobnie związany ze skryptowym błedem samej gry.

W tym wypadku rozwiązaniem może być nadchodzący patch 1.5.05 do gry STALKER.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 09:34, Crew 900 napisał:

Ale te AI jest głupie OMG , zwarcie jest a ci debile wychodzą sobie na zewnątrz , ok
nie przeszkadza mi to , ale po co do cholery siadają , gapią się w niebo i blokują przejście
?!


Ile razy będziesz się powtarzał ? Nuuuuuuuda ! Daj se siana z tym narzekaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grało mi się dobrze bez żadnych problemów, aż do Limańska. Dochodzę do terenu placu budowy gdzie jest ponad 20 przeciwników i wyskakuje mi jakiś błąd z X-Ray 1,5. Za każdym razem jak się tam zbliżam i choć jeden gość mnie zobaczy to gra się zawiesza i wywala mnie do windy :/ Próbowałem wczytywać poprzednie sejwy ale wynik zawsze był taki sam. Jakby ktoś miał chwile wolnego czasu do daje link z ostatnim sejwem przy placu budowy: http://rapidshare.com/files/149125525/savedgames.rar.html jak komuś się uda przejść ten kawałek to niech da znać, chyba że ktoś zna jakiś inny sposób na tego typu bugi.
No i jeszcze coś z innej beczki, koło amonali przestrzennej w czerwonym lesie leżało kilku martwych stalkerów a wśród nich Ojciec Walerian, trochę dziwna sprawa, bo jak wróciłem do Kordonu Walerian miał się dobrze, chyba że to jego klon;)

20080928175711

20080928175744

20080928175948

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować