Zaloguj się, aby obserwować  
qaz11

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (STALKER: Czyste Niebo) - Temat ogólny

7137 postów w tym temacie

Gratki ^_^ to teraz zacznie się prawdziwa zabawa ;P
Ci zwykli asystenci są słabi... jednak Ci advanced.... widziałem filmik na youtube jak we czterech zdobyli posterunek wojska w Kordonie, sami bez pomocy gracza. Żołnierze nawet nie wiedzieli, co w nich uderzyło. ^_^
Miłej zabawy.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 07:18, RavenSoul napisał:

Gratki ^_^ to teraz zacznie się prawdziwa zabawa ;P
Ci zwykli asystenci są słabi... jednak Ci advanced.... widziałem filmik na youtube jak
we czterech zdobyli posterunek wojska w Kordonie, sami bez pomocy gracza. Żołnierze
nawet nie wiedzieli, co w nich uderzyło. ^_^
Miłej zabawy.
Pozdrawiam


Jesli chodzi o ty ch zolnierzy to ta gra ma bugi i tu tez sie ich nie da ominac. Ci zolnierze z tylu wogole stali i nic nie robili jak lecialo w nich rakiety. Fakt ze Co Advanced sa naprawde dobrzy, ale ten posterunek mozna samemu zdobyc wykorzystuja bug gry, ja tak zrobilem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie szukam teraz sposobu jak ich uzbroić. Jeszcze tego tak dokładnie nie zgłębiałem ale zauważyłem, że w skład czterosobowej grupy asystentów wchodzi medyk, mechanik który wszystko Ci naprawi praktycznie za frajer i główno dowodzący, z którym ustalasz co i jak. Czwart to nie wiem. Fajna opcja jest taka, że gdy asystenci nam się znudzą to można poprzez panel commandera ich zabić bez zmiany nastawienia przyjaznej Ci frakcji.
Jeszcze jedno. Jak zwołuje powiedzmy 30-40% oddziałów w dane miejsce to czas ich przybycia można jakoś kontrolować?

BTW, fajne teksturki są w tym Basic.

20090112154747

20090112154803

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak : co do uzbrojenia, bronie sam modyfikujesz i dajesz im do ekwipunku ( przez funkcję sprzedaży) wtedy z nich korzystają ( nie zapomnij o ammo). Z apteczek również więc warto im coś wcisnąć jeśli mamy nadmiar...
Czwarty to guide- przewodnik , zawsze Cie doprowadzi gdzie chcesz...
W tym procentowym obliczaniu to jest pewien haczyk, dotyczy on tylko oddziałów które nie mają nic do roboty ani innych zadań a więc wszystkie które gdzieś idą, czegoś bronią o coś walczą nie są wliczone w całość, tylko te ciemnozielone "bezrobotne" squady ;)
Niestety nie można kontrolować czasu przybycia, a szkoda. Osobiści gdy mnie czas nagli a kule latają nad głową lub mutanty gryzą po łydkach już... to nie czekam tylko spawnuje oddział, trudno się mówi: rubel, rzecz nabyta ^_^
Zauważyłem, że najczęściej squady mają problemy przy zmianie map, ale jednak przechodzą....
Pozdrawiam

Edit: hehe, co do opcji zabijania asystentów, to nie została ona dodana dla naszych morderczych zapędów :D
był pewien błąd w kodzie i asystenci mieli problem z przechodzeniem pomiędzy mapami. Każdy ich wtedy zabijał a frakcja stawała się wroga przez to... więc autor dodał opcję by się ich pozbyć w przypadku problemu. ja korzystam z niej gdy chcę już advanced squad a poprzedni jeszcze żyje ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten advanced squad? Jakoś przeoczyłem tą opcje. Jest tam takie coś? I do czego służy Recail dobry człowieku? Asystenci mają problem z dotarciem do odległego celu gdy po drodze są posterunki tej same frakcji. Poprostu nie wiem czemu nie moga iść tą drogą. Ale cóż. Wtedy właśnie ich zabijam i spawnuje niedaleko wytyczonego celu. Oczywiście pierw zabieram i RPG i RP-74. Dobrze, choć to mało realistyczne, że wystarczy im dać tylo trochę pestek.

PS. Ładnie asystent Szramie pojechał :)

20090112181216

20090112181244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Advanced squad możesz zaspawnować mając wysoką reputację (ekspert czy jakoś tak, na pewno nie doświadczony lub niżej) jest to ten sam squad co teraz tylko mają skill na poziomie master ( jak przywódcy bandytów czy przywódcy frakcji i startowo każdy ma exoszkielet. Niezłe tanki z nich, Gdy zainwestujesz im w broń to przejdą bez uszczerbku każdą, ale to każdą mapę, jedyne co ich może zatrzymać to baza frakcji, lub nieszczęśliwy wypadek...
Co do blokowania asystentów zdarza się to, gdy jakiś punkt który mijają do celu jest okupowany przez własną frakcję ( każdy punkt ma maksymalną liczbę squadów które mogą w nim przebywać, poza bazami to zazwyczaj 1-3) musisz wybadać ( opcją "wywiad" który jest pełny np 3/3 ) która to i kto tam jest ( czasem są to wrogowie i problem z głowy bo ich załatwiamy i squad rusza dalej a jak przyjaciele to cóż... nie ma rady i trzeba czekać aż się ruszą gdzieś lub zwabić w ich pobliże wroga by związać ich walką...)

Hmm recall, musiałbyś mi pokazać na screenie gdzie była ta opcja (obecnie, jak pisałem w drugim temacie, gram w SoC. CS odinstalowałem i powrócę do niego po ukończeniu i nacieszeniu się OL 2.2 )

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, potrzebowałem takiego przebłysku.
Recall służy do przyzywania asystentów do miejsca gdzie przebywasz, pędzą jak najszybciej mogą ( nie do najbliższego punktu, tylko do Ciebie, nawet jeśli są na innych mapach) a inteligence to własnie wywiad. Klikasz i wyskakują Ci dane punktów mapy na której się znajdujesz. ( czyli nazwa, przez kogo zajęta, ile "slotów zajętych" ( jak w problemie z przechodzeniem, i czy jest to spawn, resource, tactical, nie pamiętam ostatniego
-spawn - mówi sam za siebie
-resource point- im więcej twoja frakcja ma takich, tym lepszy sprzęt u frakcyjnego tradera
-tactical- im więcej masz takich, tym wyższe doświadczenie twoich żołnierzy i lepszy sprzęt mają
- i ten ostatni- ( jeśli go nie pomyliłem z tacticalem, po nazwie powinieneś wywnioskować) zwiększa maksymalna liczbę oddziałów jakie możesz mieć.
Pozdrawiam


EDIT: proponuję włączyć AI difficulty. W default przeciwne frakcje stoją jak bydło jak w vanilla SC. Normal powoduje działania takie jak twojej frakcji do 30% squadów hard- 60% insane 100% ( oczywiście mogą co nie znaczy że muszą, ale atakując bazę bandytów na przykład na insane, możesz być pewny że każdy bandyta z Wysypiska a może i dalej przybiegnie bronić bazy ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki. A co do tego AI difficulty to myślałem, że to o poziom trudności chodzi. Jako, że gram na mistrzu to olałem to. W sumie fajnie będzie odpierać zastępy bandytów i renegatów. Heh, zaraz spradze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 16:23, misiakpitra napisał:

co mam zrobic w zadaniu odszukaj anomalie przestrzenna stoje przy tej anomali i co dalej
juz zrobilem


Wskocz do niej. nic Ci się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: wiecie moze gdzie jest w Zonie baza najemników, monolitu i renegatów (ni echodzi mi o ta na bagnach) i czy mozna sie do nich przylaczyc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 12:27, kulczyk1983 napisał:

Mam pytanie: wiecie moze gdzie jest w Zonie baza najemników, monolitu i renegatów (ni
echodzi mi o ta na bagnach) i czy mozna sie do nich przylaczyc??


Z tych trzech baz jest tylko jedna. Renegatów na Bganach. Baza najemników była ale w SoC w Dziczy, a monolitu w hotelu w Prypeci. Jako, że tych leveli w SC nie ma tak więc nie mamy możliwości im dokopać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 12:50, Bishoop napisał:

/CIACH/


Grałem w S:CS zaraz po premierze i potem o niej zapomniałem. CO to za pomocnicy ?? Jakiś mod czy może patch to wprowadził ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 12:56, Kerigun napisał:

> /CIACH/

Grałem w S:CS zaraz po premierze i potem o niej zapomniałem. CO to za pomocnicy ?? Jakiś
mod czy może patch to wprowadził ??


Jest to modzik Faction Commander. Bardzo fajna sprawa. Prawdziwa wojna frakcji, taka jak powinna być. Dam Ci linka do niego a jeśli chodzi o szczegóły to poczytaj ostatnie posty RavenSoul''a.

http://stalker.filefront.com/file/Faction_Commander;96725

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 15:22, Irc100 napisał:

Myślał ktoś nad spolszczeniem i przystosowaniem do polskiej wersji moda Faction Comander?


Myślę i rozmawiam mailowo z twórcą w tej sprawie... Ogólnie nie licząc spawnów asystentów wersja jest kompatybilna a tłumaczenia tam na godzinkę roboty może.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2009 o 16:44, RavenSoul napisał:

> Myślał ktoś nad spolszczeniem i przystosowaniem do polskiej wersji moda Faction
Comander?

Myślę i rozmawiam mailowo z twórcą w tej sprawie... Ogólnie nie licząc spawnów asystentów
wersja jest kompatybilna a tłumaczenia tam na godzinkę roboty może.
Pozdrawiam


Jak będziesz wiedzieć coś konkretnego w tej sprawie to daj znać. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem właśnie przygodę z Clear Sky :) Jeśli chodzi o optymalizację silnika gry to jest bardzo średnio. Na E8500, 4GB Ram i GTX 260 gram płynnie (zawsze powyżej 30fps) w 1680x1050. ''Cień słońca'' wyłączony, ''SSAO'' wyłączone (nie widzę różnicy w grafice, a gra chodzi o 15fps szybciej). Reszta na maxa (woda, cząsteczki, głębia, wolumentryczne ośw.) + AAx2 uaktywnione programikiem nHancer. Na wyższych ustawieniach AA nie da się grać. Gra wygląda znacznie lepiej z AAx2 niż bez, więc wolę grać bez promieni słonecznych, zato z gładkimi krawędziami obiektów i postaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować