Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

RAGE - postnuklearny FPS od id Software

361 postów w tym temacie

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Ta gra to solidny oldschool, ale do Bulletstorma jej bardzo daleko pod względem grywalności
i ogólnej jakości wykonania.

Chyba źle rozumiemy oldshool, ale to szczegół...

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

W projekcie gry widać że Carmack mocno wzorował się na takich tytułach jak Bioschock,
Borderlands, Fallout3 czy wspomniany wyżej Bulletstorm - jeden z mutantów wyglada jak
żywcem przeniesiony z tej gry.

Kto się na kim nie wzroruje dziś... Biorąc pod uwagę, ze grę robili 7 lat, to nie wiem,
czy tak aby na pewno się wzorowali...

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Jakościowo jednak ta gra zostaje daleko w tyle, a sławny przed premierą engine Id Tech
5, jest jakimś technologicznym potworkiem.

Pod wzgledem samego wyświetlania tesktur na bank...

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Takie już leciwe rozwiązania jaki wypiekane cienie,

"Wypiekane"? Chodzi ci, że nie są generowane w czasie rzeczywistym. Ja ci zadam jedno pytanie.
Jaka zmianę dałoby to w rzeczywistosci ;)

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

podobne jak tam anizotropiczne tekstury

Eee? Chyba chodzi ci o filtrowanie anizotropowe. Nie wiem, co w tym złego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Filtrowanie_anizotropowe.

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

gra od Valve, czyli Half Life 2, zrobiła ogromne wrażenie.

Nie wiem co jest w tym dzisiaj takiego wspaniałego... norma?

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

W sumie wcale mu się nie dziwie bo przy niej jego Doom 3 wyglądał bardzo blado.

Hmm. Rozumiem, że taki bajer jak mimika daje +10 do zajefajnosci, gry?

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Z grywalnością jest jednak o niebo lepiej, a przynajmniej aż do momentu spotkania większych
bossów w grze, którzy to są naprawdę kiepscy, a podświetlające się miejsca, czyli tam
gdzie mamy strzelać, po raz kolejny przywodzą mi na myśl Bulletstorma.

No nie wiem, czy grę która pokazuje gdzie mamy strzelać można nazwać oldshoolową i jeszcze powiedziec,
że jest to zaletą...?

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Ogólnie jednak gra to raczej rozczarowanie, niewielkie ponieważ i tak po tym studiu nic
wielkiego się nie spodziewałem.

Choć jeden, nie oczekuje gruszek na wierzbie.

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

Pan Carmack powinien pójść już na emeryturę ponieważ się wypalił, a jego najnowsze dzieło
mocno odstaje pod względem technologicznym ( id tech 3,5 a nie 5 )

Rozumiem, że jesteś kolejną osobą która ocenia poziom technologiczny gry, bez wiedzy na ten temat ;D

Dnia 09.10.2011 o 19:04, EylembertTigg napisał:

jak i poziomu rozgrywki ( duże zapożyczenia z innych tytułów, jak i miejscami nudna i męcząca rozgrywka )

Miejscami męcząca i nudna rozgrywka jest w wielu grach :) Więcej szczegółow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym wzorowaniem chodziło mi o taką myśl przewodnią całej gry, tzn. taki jakiś bajer który jest specyficzny dla danego tytułu. Weźmy np. Bulletstorma - wiadomo dostajemy punkty za widowiskowe zabicie przeciwnika, Bioschock - pierwszy raz w grach podwodne miasto przedstawione w takiej skali plus ta Fabuła, Borderlands - specyficzne połączenie rozgrywki znanej dotąd z FPS-ów i gier diablopodobnych, itd itp, wymieniać mógł bym jeszcze bardzo długo.
Tutaj takiej myśli przewodniej brak, a w zamian tego dostajemy serie kalek z innych tytułów.
Co do grafiki i jej podobieństwa do tej z sourca, to trudno mi pisać o szczegółach bo się aż tak na tym nie znam, ale spójrz tylko na trawę w Rage, jest jak by żywcem wyjęta z Half Life 2, te cienie podobnie, a tekstury są jeszcze gorsze niż w grze od Valve, która zresztą ma już z 7 lat;)
Fakt że gdyby było w tej grze cieniowanie w czasie rzeczywistym wiele tu by nie zmieniło, ale zauważ że takie cieniowanie stało się czymś oczywistym we współczesnych grach, a tutaj nawet cienie rzucane przez postacie, czyli te generowane w czasie rzeczywistym wyglądają jak z przed 8 lat.
Odnośnie filtrowania anizotropowego - nic w tym złego wprost przeciwnie, jedynie chodziło mi o skale jego użycia, niczym w Half - Life 2, nie spotyka się już tego we współczesnych grach aż tak dużo, bo zamiast tego mamy tekstury w większej rozdzielczości.
Użycie tego filtrowania na taką dużą skale jest typowe dla starszych silników, typu source ( half - Life 2 ), unreal engine 2,5 ( Bioschock ), Doom 3 ( id Tech 4 ).
Co do mimiki postaci, z tego co pamiętam miał być to jeden z głównych " myków " tej gry, i to bez wątpienia się udało i nie wiem czy daje to +10 do "zajefajności" ale miło jest popatrzeć na dobrze zanimowane postacie a nie drewniane kukły. Jedyne porównanie tej "zajefajnej" mimiki jakie mam z wcześniejszymi tytułami to tylko to z Half - Life 2, czyli znowu ten sam tytuł co wcześniej, stąd mój wniosek że tytuł ten był swoistą inspiracją dla rzeczonego Carmacka.
Czasami jeżdżąc po pustkowiach z Rage miałem nieodparte wrażenie że klimat tego jest żywcem wyjęty z ze Half - Life 2: ep 2, choć w tym drugim przypadku otoczenie skrajnie różne, ale podobnie tu i tam mamy momenty spokojne z podobną muzyką, przerywane momentami akcji, choć ta znacznie lepiej zrealizowana w HL2.
Jest to moje takie podskórne wrażenie, a nie twardy fakt, więc pewnie dla Ciebie jako argument nie będzie się liczyć.
A co do tej męczącej i nudnej rozgrywki - od razu nasuwa się dla mnie na myśl przykład headschootów, których tutaj po prostu nie ma!
Wyścigi samochodów, które miały być tutaj tym najważniejszym "mykiem" są nudne ( te same 3 trasy i wariacje na ich temat ) i po prostu nie porywają.
Moja wiedza na temat technologi, jak wyżej napisałem nie jest czysto naukowa, lecz empiryczna, taj jak większości z nas na tym forum, i wynika z długiego doświadczenia i grania w przeróżne tytuły, a będzie tego już pewnie z 18 lat - jak nie więcej. Wystarczy? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z betonem nie masz co gadać skoro facet nie wie że sporo przeciwników w BS jeśli chodzi o design strasznie przypomina wrógów z serii Quake a tak dokładnie 1&2 części. Natomiast czy koleś żyje w innym wymiarze to inna sprawa bo bez filtrowania anizotropowego to wiadomo że nawet osławiony przez niego HL2 by biednie wyglądał. No brak wiedzy o tym o czym się pisze to wiadomo jak patrzy się na takie argumenty.

a teraz z innej beczki chodzi o karty ATI by pozbyć się artefaktów należy wł. Catalyst AI bo stery są teraz odpowiednie (te preview)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.10.2011 o 20:05, Numenpl napisał:

że nawet osławiony przez niego HL2 by biednie wyglądał. No brak wiedzy o tym o czym się
pisze to wiadomo jak patrzy się na takie argumenty.

Oj człowieku naucz się czytać ze zrozumieniem, bo widzę że u Ciebie z tym krucho.
A tak poza tym to nie rozumiem skąd ten atak, ja wyraziłem tylko swoją opinie, ty możesz mieć inną, a ja to szanuje - no ale widzę że na gram.pl nic się nie zmieniło i w dalszym ciągu pełno tu sfrustrowanych dzieciaków;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Weźmy np. Bulletstorma - wiadomo dostajemy punkty za widowiskowe zabicie przeciwnika

Nie był pierwszy :)

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Bioschock - pierwszy raz w grach podwodne miasto przedstawione

Książek, nie ma? Filmow nie ma? :< Stad tez jest masa inspiracji.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Borderlands - specyficzne połączenie rozgrywki znanej dotąd z FPS-ów i gier diablopodobnych, itd itp

Prawda, ale zeby cos takiego opracowac nawet nie trzeba być kolumbem, aby okryć ameryke na mapie.
Jezeli wiesz co mam na mysli.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

wymieniać mógł bym jeszcze bardzo długo.

Pewnie tak.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Tutaj takiej myśli przewodniej brak, a w zamian tego dostajemy serie kalek z innych tytułów.

Objedz każego fpsa, że sie strzela w nim z karabinu...

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Co do grafiki i jej podobieństwa do tej z sourca, to trudno mi pisać o szczegółach bo
się aż tak na tym nie znam, ale spójrz tylko na trawę w Rage, jest jak by żywcem wyjęta
z Half Life 2, te cienie podobnie, a tekstury są jeszcze gorsze niż w grze od Valve,
która zresztą ma już z 7 lat;)

Zacznijmy od tego, ze silnik pierwszego half-life''a jest przebudowanym enginem Quakeworld :)
Source jest znacznie przebudowanym silnikiem poprzedniego Half-lifea (GldSrc/GoldSource).

To co się czepiasz wynika z tego, że sa to podstawowe efekty w grach.
Przykladowo bump mapping
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_wypukłości
Dlatego przedmioty wyglądajace na wypukłe, takie nie sa :D
To jest w całej kupie gier, gry normalnie korzystaja z takich samych technologii.
I nie ma tym nic dziwnego :)

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Fakt że gdyby było w tej grze cieniowanie w czasie rzeczywistym wiele tu by nie zmieniło,
ale zauważ że takie cieniowanie stało się czymś oczywistym we współczesnych grach, a
tutaj nawet cienie rzucane przez postacie, czyli te generowane w czasie rzeczywistym
wyglądają jak z przed 8 lat.

Dlatego działa tu cos, co mi się od dawna nie podoba. Nazywa się to optymalizcja :)
Pewnie tego, nie wiesz. Ale dynamiczne nakladanie cieni, wymaga znacznej przepustowości pamięci.
W momencie gdy. Rage korzysta z jednej wielgachnej tekstury i do czytuje jej fragment.
Dynamiczne oświetlenie znacznie podbije jego wymgania. Czyt, doczytywanie tekstur byloby jeszcze
bardziej widoczne. Ale ma to swoją zaletę. Nie ma problemu z cieniami. Wystarczy przygotować odpowiednia
teksture i bach. Gotowe. Wygląda tak jak powinno, a wymagania małe :)

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Odnośnie filtrowania anizotropowego - nic w tym złego wprost przeciwnie, jedynie chodziło
mi o skale jego użycia, niczym w Half - Life 2, nie spotyka się już tego we współczesnych
grach aż tak dużo, bo zamiast tego mamy tekstury w większej rozdzielczości.

Mamy, mamy. Wydaje ci sie tylko. Tego też nie wiesz. Ale Rage tekstury 16k x 16k.
Gdzie przy rozmiarze tak dużej tekstury wymaga się 3giga ramu na karcie.
Jednak ta wielka tekstura jest rozwalona na calej scenie, dlatego się wydaje, że jest taka "kiepska".
Dlatego Rage, pod względem wizualnym troche sux. Nie zmienia to faktu, że jakby chcieli mogli to poprawić.
Doom 4, ma właśnie znacznie lepiej wykorzystać moc sprzetu i w tym momencie mnie tez interesuje,
jakie wnioski wyciagnie ID z Rage''a.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Użycie tego filtrowania na taką dużą skale jest typowe dla starszych silników, typu source
( half - Life 2 ), unreal engine 2,5 ( Bioschock ), Doom 3 ( id Tech 4 ).

Nie, jest dalej.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Co do mimiki postaci, z tego co pamiętam miał być to jeden z głównych " myków " tej gry,
i to bez wątpienia się udało i nie wiem czy daje to +10 do "zajefajności" ale miło jest
popatrzeć na dobrze zanimowane postacie a nie drewniane kukły.

Prawda, ale jednak opieranie, całej fajności na tym... No cóż. To moze od razu zrobić grę o samym gadaniu :)

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Jedyne porównanie tej "zajefajnej" mimiki jakie mam z wcześniejszymi tytułami to tylko to z Half - Life 2,
czyli znowu ten sam tytuł co wcześniej, stąd mój wniosek że tytuł ten był swoistą inspiracją
dla rzeczonego Carmacka.

Wiesz grając w takiego Mass Effecta 2, czy Dragon Age 2... mozna odniesc podobne wrażenie :)
Coś co jest, ze tak powiem dobre. Staje się standardem. Crysis, czy inne ostatnie gry tego typu,
tez nie mają kiepskiej mimiki.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Czasami jeżdżąc po pustkowiach z Rage miałem nieodparte wrażenie że klimat tego jest
żywcem wyjęty z ze Half - Life 2: ep 2, choć w tym drugim przypadku otoczenie skrajnie
różne, ale podobnie tu i tam mamy momenty spokojne z podobną muzyką, przerywane momentami
akcji, choć ta znacznie lepiej zrealizowana w HL2.

Można tak powiedzieć o wielu, wielu grach. To jest tak jakbyś powiedział, ze klimat otoczenia skopiowali z
Fallouta, a ten przecież nie wział tego z sufitu. To samo Deus Ex, z cyberpunkiem.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Jest to moje takie podskórne wrażenie, a nie twardy fakt, więc pewnie dla Ciebie jako
argument nie będzie się liczyć.

Dla mnie wszystko co dobre jest plusem. Tylko, ze nie wszystko jest dla wszystkich dobre ^^

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

A co do tej męczącej i nudnej rozgrywki - od razu nasuwa się dla mnie na myśl przykład
headschootów, których tutaj po prostu nie ma!

Wiesz, skill with skill fajne hasło. Zgadzam sie powinno być, ale czy to takie cenne - i tutaj sie pojawia subiektwizm ;P lubie pograć w Q3, czy Q2. Do UT siade i tam też, albo headshot nie działa,
albo nie jest wymagany. W Borderlands system krytów, troche nazbyt wymuszał jazde na headach - nie kazdego rusza ^^ Bulletstorm bez zabawy w skill shoty nie miał zbytnio sensu.
Czy jest źle mozna polemizować. W kazdym razie dobry wybór to mieć wybór :P IMO moje zdanie.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Wyścigi samochodów, które miały być tutaj tym najważniejszym "mykiem" są nudne ( te same
3 trasy i wariacje na ich temat ) i po prostu nie porywają.

Ze słowem "nudny", bym uwazał jest subiektywne :P Nie, mniej istotna wada.

Dnia 09.10.2011 o 19:57, EylembertTigg napisał:

Moja wiedza na temat technologi, jak wyżej napisałem nie jest czysto naukowa, lecz empiryczna,
taj jak większości z nas na tym forum, i wynika z długiego doświadczenia i grania w przeróżne
tytuły, a będzie tego już pewnie z 18 lat - jak nie więcej. Wystarczy? ;)

Chodziło mi o istotną różnicę. Poziom technologiczny =/= poziom wygladu :P
Dam taki przyklad tezy, jakiej spotkałem na forum:
CryEngine 2 jest lepszy jak CryEngine 3, bo pierwszy Crysis lepiej wygląda.
Masło, maślane prawda? :)
Sam, nie dysponuje jakaś przesadnie szeroką wiedza, ale staram sie ja poszerzać jak tylko moge ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie masz racje, że po jednej grze trudno oceniać cały silnik na którym została ona zbudowana. Carmack uparł się na megateksture, a potem musiał z tego jakoś wybrnąć. Nie sadze aby to była słuszna droga, a jedynie ślepa uliczka ewolucji gier, ale to jest moje zdanie.
Tak czy inaczej gra wygląda bardzo dobrze, a gdyby nie problemy natury technicznej na PC wyglądała by świetnie.
Kolejny fakt jest taki, że całkiem przyjemnie się przy niej bawiłem, chociaż nie aż tak jak bym tego oczekiwał i chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 20:39, EylembertTigg napisał:

W sumie masz racje, że po jednej grze trudno oceniać cały silnik na którym została ona
zbudowana. Carmack uparł się na megateksture, a potem musiał z tego jakoś wybrnąć. Nie
sadze aby to była słuszna droga, a jedynie ślepa uliczka ewolucji gier, ale to jest moje
zdanie.

Hmm, w pewnym sensie tak, jest ślepym zaułkiem. Jednak warto śledzic przebieg wypadków.
Sama technologia jest ciekawa. To co Carmackowi oddam, to daaaalekie przepiekne tereny i
brak kopiowanych tekstur :P Takie miało być założenie i takie jest. Moze coś jeszcze ciekawego wykombinuje.
W przypadku samej konsoli megatexture zdało egzamin.Wyszło perfekt.

Dnia 09.10.2011 o 20:39, EylembertTigg napisał:

Tak czy inaczej gra wygląda bardzo dobrze, a gdyby nie problemy natury technicznej na
PC wyglądała by świetnie.

Ano, byłoby jeszcze lepiej gdyby producenci sprzetów brali dupy w troki i pisali porzadne stery pod OpenGL.
Ponad rok temu zaczeły mi sie dziać problemy z grami na nim opartymi (mam 3850).
Dzisiaj sie dopiero skapnałem, że sterowniki ktory ten bląd na prawiły (11.5),
były jednoczesnie HotFixem dla Brinka (oparty na id Tech4). Takze gratulacje dla AMD...

Dnia 09.10.2011 o 20:39, EylembertTigg napisał:

Kolejny fakt jest taki, że całkiem przyjemnie się przy niej bawiłem, chociaż nie aż tak
jak bym tego oczekiwał i chciał.

Nie ma gier idealnych :P Ale tez zadna gra, nie jest w systemie 0/1. Crap i nie crap. ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zastanawiam się nad kupnem Rage i ciekawi mnie optymalizacja tej gry. Mój sprzęt to: Phenom II 955 BE, 4GB Ram i 9600GT. Czy ktoś gra/grał na podobnej konfiguracji ? Ponoć rekomendowana karta to 9800GT, stąd moje pytanie.

Z góry dziękuję za treściwą wypowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 20:05, Numenpl napisał:

Z betonem nie masz co gadać skoro facet nie wie że sporo przeciwników w BS jeśli chodzi
o design strasznie przypomina wrógów z serii Quake a tak dokładnie 1&2 części. Natomiast
czy koleś żyje w innym wymiarze to inna sprawa bo bez filtrowania anizotropowego to wiadomo
że nawet osławiony przez niego HL2 by biednie wyglądał. No brak wiedzy o tym o czym się
pisze to wiadomo jak patrzy się na takie argumenty.

a teraz z innej beczki chodzi o karty ATI by pozbyć się artefaktów należy wł. Catalyst
AI bo stery są teraz odpowiednie (te preview)


Ale jak to zrobie to wtedy rg ami cholernie tnie... 2 klatki na sekunde
mam Radeona 4850 1 Gb, Core 2 Duo e8400 oraz 4 gb ram. Jak to mam poprawic? Jak znowu wylacze ta opcje to mam ponad 60 klatek ale artefakty nie daja spokoju :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam za sobą jakieś 2 godziny zabawy w Rage. Gram z najnowszym patchem, bez żadnego grzebania w niedostępnych w menu ustawieniach czy edytowania czegokolwiek.

Kilka chaotycznych wrażeń (głównie technicznych) w punktach:
-doczytywanie tekstur się zdarza i jest widoczne, ale nie tak częste jak na filmikach z sieci - u mnie jest jednorazowe
-dalszy plan wygląda bardzo ładnie, ale przy dużych zbliżeniach widoczne są rozmycia i jakieś dziwne białe kreski na teksturach - tak jakby miejsca łączenia poszczególnych fragmentów (a niby miała być jedna tekstura na wszystko - ale może się nie znam, w każdym razie fajnie to nie wygląda - razi bardziej niż doczytywanie)
-chodzi płynnie, nie wiesza się, nie wyrzuca do Windowsa - tu nie mam żadnych uwag
-sama zabawa póki co przyjemna i dynamiczna

Mam nadzieję, że wydadzą patcha pozwalającego na ustawienie lepszych tekstur (o ile takowe są) zanim skończę grę. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra wchodzisz do katalogu steamapps\common\rage\base tam tworzysz nowy dokument tekstowy zapisz go jako rageConfig.cfg (pamiętaj typ zmień na wszystkie) a w pliku wpisujesz
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192

oczywiście jeśli masz mocnego kompa wpisz 16384 a potem w grze ustaw filtrowanie anizotropowe na maks!!XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:18, Numenpl napisał:

oczywiście jeśli masz mocnego kompa wpisz 16384 a potem w grze ustaw filtrowanie anizotropowe
na maks!!XD


Nie ma różnic w wyglądzie. Zbędne zarzynanie kompa. ID musialoby wypuscic znaacznie wieksze tekstury :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:20, Zgreed66 napisał:

> oczywiście jeśli masz mocnego kompa wpisz 16384 a potem w grze ustaw filtrowanie
anizotropowe
> na maks!!XD

Nie ma różnic w wyglądzie. Zbędne zarzynanie kompa. ID musialoby wypuscic znaacznie wieksze
tekstury :P

a zapomniałem o wył. kompresji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:25, lis_23 napisał:

A co z tym patchem,który niby jest do pobrania?,sprawdzał to ktoś już?
na steam nic się nie pobiera a ponoć coś tam jest.

mi ściągnęlo od razu widocznie mały to patch ale zmienia dosyć dużo mi przy wł. Catalyst AI nie ma żadnych błędów i mam 45-60 fps z v-sync off a potrójne bufforowanie off

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:27, Numenpl napisał:

> A co z tym patchem,który niby jest do pobrania?,sprawdzał to ktoś już?
> na steam nic się nie pobiera a ponoć coś tam jest.
mi ściągnęlo od razu widocznie mały to patch ale zmienia dosyć dużo mi przy wł. Catalyst
AI nie ma żadnych błędów i mam 45-60 fps z v-sync off a potrójne bufforowanie off


Jakie masz sterowniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:34, Polosss napisał:

Jakie masz sterowniki?

10.11 preview catalyst AI ustawione advanced rozdziałka 1080p a i rozpędziłem się w poprzednim poście - v-sync jest on z menu w grze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2011 o 23:44, Numenpl napisał:

> Jakie masz sterowniki?
10.11 preview catalyst AI ustawione advanced rozdziałka 1080p a i rozpędziłem się w poprzednim
poście - v-sync jest on z menu w grze


Ja jak nie ustwie to albo nie mam tekstur albo są ale gra zacina się cały czas. Masakra, żeby na 6850 nie można było grać!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2011 o 00:10, Polosss napisał:

Ja jak nie ustwie to albo nie mam tekstur albo są ale gra zacina się cały czas. Masakra,
żeby na 6850 nie można było grać!!!


Dla mnie też to dziwne. Wpisz 4096 lub coś pomiedzy np. 6144. Może proc z ramem, nie wydala jak powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować