Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout Online? Interplay gotowy

77 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Po zastrzyku gotówki, jakim było dla Interplaya sprzedanie praw do kolejnego single-playerowego Fallouta Bethesdzie, firma szykuje się do wykorzystania licencji, która ciągle jest w jej rękach – na grę MMO w tym postnuklearnym świecie.

Przeczytaj cały tekst "Fallout Online? Interplay gotowy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, żeby to miało klimat starych dobrych Falloutów. A nie jakiś kolejny pseudo-Lineage albo pseudo-WoW - czyli przynieś, podaj, pozamiataj bez fabuły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie z Interplay : w Was jeszcze nadzieja :-). A każdy wie, że jest Was przecież na to stać .. na coś naprawdę wielkiego. ;-))
I jak nie wierzę już absolutnie w Bethesdę i jej pseudo-Fallouta 3, tak w Was jak na razie wiary tracił nie będę. :-)
A resztę pokaże czas. GOOD LUCK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm.. w sumie jest konflikt (ludzie vs. mutanty vs. ghoule vs. deathclawy) poza tym jest wiele klanów, które mają różne cele (np. jak jesteś kupcem to przewozisz towar z punktu A do punktu B - jak jesteś bandytą to musisz im w tym przeszkodzić) - jest co do roboty w świecie Falla.

Ja bym dostał kociokwiku gdyby to było w rzucie izometrycznym 2D :D Ale wiem, ach to paskudne 3D!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To była kwestia czasu i na taką wiadomość czekałem. Od dawna marzyłem o tej grze w trybie online i nawet sobie mogłem ją wyobrazić. Zobaczymy za jakiś czas pierwsze info jakie elementy będzie zawierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak juz pojawi sie tutaj recenzja F3 proponuje wstawic 2 screeny z 1 czy 2 i z F3, a pod nimi wpisac komentarz.
Pod klasyka: "Remember the good times", pod F3 "Remember the bad times".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach, moja wrodzona niechęć do MMO zostaje poskromiona wraz z powyższym newsem :) Ciekawi mnie tylko, czy Interplay zaprosi do współpracy nad projektem kogoś, z byłego Black Isle...znaczy, jeśli jest jeszcze ktoś, kto nie przeszedł do Obsidiana np. ...Ech, marzenia ;)
PS: Interplay''owi gratulujemy spłacenia (prawie) wszystkich długów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2007 o 10:52, Thoor napisał:

Jak juz pojawi sie tutaj recenzja F3 proponuje wstawic 2 screeny z 1 czy 2 i z F3, a pod nimi
wpisac komentarz.
Pod klasyka: "Remember the good times", pod F3 "Remember the bad times".

Zacytuje ci Cd-Action, gdyby seria Fallout powstała by w tym roku to by właśnie tak wyglądała (nie dokładny cytat)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiarę w Interplay straciłem już daaawno temu.... I ten news wcale nie pomaga :P Jeśli nie zbiorą ludzi z BIS, to wyjdzie raczej kaszanka na miarę Bortherhood of Steel :P
A choć wcale nie podoba mi się podejście Bethesdy, to jednak daję im szansę... A nóż a widelec taka odświeżona forma się sprawdzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie skąd taki entuzjazm. Fallout Online to pomysł poronionyrobiony przez dosyć... niekompetentnego człowieka i firmę.

Pamiętaciekto skasował Van Burena, prawdziwego Fallouta 3? Tak, zarząd Interplaya, między innymi Herve Caen, jeden z najbardziej niekompetentnych managerów, który sprzedał Fallouta za 3 miliony Bethesdzie. Trochę mało jak na klasykę, prawda? A Van Buren został skasowany na rzecz FO:BOS 2, sequela do niedorozwiniętej strzelanki knosolowej.

A propos FOOL: ta gra jest pomysłem chorym i poronionym. Fallout był grą dość realistyczną i wiernie oddawał rzeczywistość post nuklearnego świata. Post nuklearny świat ma tendencje do bycia pustym i wypalonym, co obrazowały świetnie wielodniowe wędrówki przez nomen omen pustkowia bez żadnych random encounterów.

A teraz wyobraź sobie kilka milionów ludzi na post nuklearnych pustkowiach. Pustkowia przestają być puste a zaczynają być areną dla graczy zabijających siebie i stworki. Fallout przestaje być Falloutem, traci fabułe, stając się czymś w rodzaju WoWa, trochę ładniejszego hack and slash.

Fallout to klasyczny cRPG dla JEDNEGO gracza. NIGDY nie był pomyślany jako świat dla MMORPGa. I NIGDY nie powstanie, gdyż Herve Caen nie ma kapitału, nie ma pracowników i nie umie prowadzić firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(Pardon za double post)

"Zacytuje ci Cd-Action, gdyby seria Fallout powstała by w tym roku to by właśnie tak wyglądała (nie dokładny cytat)"

CD-Action akurat nie jest ŻADNYM autorytetem, a ta wypowiedź to głupota sięgająca zenitu. Fallout powstał w rzucie izometrycznym by symulować *papierowego* RPGa a nie dlatego że technologia ich ograniczała. Dla twojej informacji podaję, iż twórcy Fallouta to ludzie którzy pracowali już nad RPGami z pierwszej osoby (m.in. Descent to Undermountain) a w tym czasie istniały już ogromne gry RPG (np. TES II: Daggerfall), więc technologia nie stanowiła ograniczenia.

To co redaktor CDA sobie na poczekaniu wymyśli nie jest wiarygodne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować