Zaloguj się, aby obserwować  
Buhahahahaha

Fallout 3 - temat ogólny

8016 postów w tym temacie

Załadowałem, obejrzałem, szlag mnie trafił. Jak można tak skopać legendę i jeszcze się tym chwalić?! Oni naprawdę chcą po premierze (albo i przed) odebrać górę listów z wąglikiem, bombami (w tym i nuklearnymi) i wściekłymi fanami w środku z Bozarami w łapie.
Ten filmik od Sada do połowy jest rzeczywiście klimatyczny i mam wrażenie, że jego twórcy zaznajomili się z Falloutem przed napisaniem scenariusz chociażby. Dalej jest już tradycyjnie ścierwo by Bethesda, czyli radosna piosenka i rzeźnia, bo przecież Fallout to rozpierducha na całego. Ciągłe zbliżenia na wybuchające głowy, ręce i inne części ciała pewnie doprowadziły już dzieciarnię do orgazmu i ich rodziców d rozpaczy, bo muszą kupić kolejną, krwawą jak diabli grę. No, ale są jeszcze pewne szczegóły - mieszkańcy krypty identycznie jak w Oblivionie gapią się na gracza, jakby był ghulem albo innym dziwadłem. Cholernie nienaturalne. Punkt drugi to granat. Jakim cudem zwykły granat ręczny jest w stanie wyrzucić ponad dwustukilowe bydle na kilka metrów i jeszcze całkowicie rozwalic nogę?! Normalny człowiek (około 70kg) wyleci, ale za diabła nie utnie mu nogi - co najwyżej poważnie poharata odłamkami. Tak to może pocisk artyleryjski (patrz Band of Brothers odcinek z ofensywy w Ardenach). Punkt trzeci to już tylko głupota twórców. Jakim cudem facet bez pancerza wspomaganego rozwala trzech supermutantów i to jeszcze na bardzo bliskim dystansie? W Falloucie (bądźmy szczerzy i solidarni - to coś nie zasługuje na ten tytuł) bez Power Armour mutanty można było załatwić sposobem albo snajperką po oczach.
Game play. Cały ten VATS mogą sobie wsadzić głęboko w swe pewne siebie zady. Pecetowiec choć trochę grający przez neta w FPS-y zrobiłby to przynajmniej dwa razy szybciej, bo instynktownie celowałby w głowy. Ale jak widać w Bethesdzie tego nie potrafią u pudłują ze strzelby z jednego metra. Teraz już wiadomo dla kogo ten system został zrobiony.
Podczas walki z robotem pokazało się kiepskie AI - ta kupa złomu raz strzelała, a raz nie. Czeka nas powtórka z Obliviona, gdzie przeciwnicy potrafili sami się zabić.
Enklawa - skąd do cholery Enklawa na wschodnim wybrzeżu?! Mogli zmienic nazwę i trochę cele, ale Bethesda ani myśli (?) choć trochę się wysilić. Power Armour jest wzorowany na tym z Tactisa (taka mała ciekawostka). A dziwne jest to, że gracz kilkukrotnie dostaje z plazmy (notabene plazma to taka duża "kropla" ekstremalnie gorącej materii, a nie laser) i nadal ma się świetnie.

Moja ocena? Kiepski FPS dla ludzi, którym nie chce się nawet wpisywać kodów na nieśmiertelość i takie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2008 o 12:39, Flash606 napisał:


Moja ocena? Kiepski FPS dla ludzi, którym nie chce się nawet wpisywać kodów na nieśmiertelość
i takie tam.

Aye, gra wyglada jakby chciala zadowolic wszystkich- casuali, fps i rpg playerow. Pewnie sie skonczy na tym, ze nie zadowoli zadnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale czym sie przejmujecie panowie. Przeciez zamiast tych wszystkich nikomu nie potrzebnych rzeczy jak interakcje z NPCami, ciekawa linia fabularna, nietuzinkowe questy i inne badziewie bedziemy mieli w grze BRODY ktore prezentuja sie naprawde wspaniale i to jest wlasnie to czym chcesz sie w F3 zajmowac. Fallout3 Post Nuclear Barber Role Playing Game.

P.S. Nie zapominajcie o definicji RPG w/g Todda Howarda: "RPG''s to me is a knight on horseback killing people!"

/sarcasm off

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fallout 3: A post-nuclear Oblivion. Tak skopać TAKĄ grę, taką legendę... Najnowsze ''dzieło'' Bethesdy prezentuje się miernie - zero starego Fallout''a. Ma ktoś chusteczkę?

P.S. A oni mają czelność narzekać na najnowszego Diablo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zupełnie inne podejście do kontynuacji swoich legendarnych gier ma blizzard. przede wszystkim - nie zmieniaj tego co doskonałe, widać po zapowiedziach diablo 3, że cały sposób rozgrywki, widok ostanie się, jedynie będą drobne retusze i ulepszenia. nikt tam nie mówi, ze teraz już są inne czasy i gry z perspektywą izometryczna przeminęły. bo czy komuś potrzeba diablo z perspektywy pierwszej osoby? nie wszyscy czekają na stare dobre diablo...i pewnie jak zwykle blizzardowi wyjdzie hit. fallout 1 i 2 posiada doskonałą mechanikę gry, system walki, ciekawy świat...trzeba to było jedynie odświeżyć, zrobić nowa grafikę i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 13:23, SoundWave napisał:

A wlasnie, troche dluzszy filmik z gameplayem, z komentarzami Todda "klamczuszka" Howarda.

http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26939/Hands_On_Fallout_3.html
albo tu http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=43472&postdays=0&postorder=asc&star
t=0

Dzięki za linki - trochę poprawiły mi nastrój - może nie będzie jednak tak źle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej przerazajace jest to ze te trailery epatuja widza przemoca. Te wszystkie flaki, rozpadajace sie ciala, tu noga, tam reka, łaaaał. I to sprawdzanie wieku oglądacza (ze niby np. 12latek nie umie obliczyc jaki rok wybrac zeby obejrzec trailer, tak?). Wszystko to sprawia na mnie wrazenie jakby ta bezsensowna przemoca Bethesda chciala nam powiedziec: patrzcie, to jak w F1/2, tez wiadra krwi i zadnego political correctness, to godny nastepca serii jest bo przeciez tyle krwiiiiiii.
Tyle ze przemoc nigdy nie byla w F1/2 tematem przewodnim gry, oczywiscie, swiat byl okrutny, ale nie byl okrutny bezsensownie. Tam wiedzialo sie ze ludzie walcza o przezycie, ale zawsze istniala mozliwosc rozwiazania sprawy na rozne sposoby, tu natomiast widze tylko big fucking gun, hadziaaa i do przodu. Pamietam jak bylem zaskoczony grajac po raz 1. w F1, kiedy zalatwiwszy sprawe dostaw wody okazalo sie ze to wcale nie o to chodzi. I te sprawe tez mozna bylo zalatwic na kilka sposobow, oplacic karawane zeby dostarczala wode lub znalezc ten cholerny pizdryk. A tu widze tylko GOGOGO!! SHOOOOT!! I WIN! Bezsens i zenada.
I ten ulom Howard machajacy slicznym juziowym padem. Taka mala rzecz a cieszy, juz wiadomo dla kogo dedykowana jest ta gra ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na ten filmik po raz kolejny i coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że to po prostu zwykły szooter a te wszystkie ochy i ahy sa troche dziwne, koleś rozwali gościa i ohhhh ahhhhh woooowwww..... trochę to zalatuje prostackim podejściem jakby to że możesz rozwalić kolesia na kawałki było w tej grze najfaniejsze...:/ dziwny ten naród... Hamerykański...

Woowww ouuuu yeeeaaaa... wszystko pod publikę, taki mały tandetny teatrzyk... full podniety zero treści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To niesamowite jak bethesda starala sie ludzi przekonac, ze Fallout jest glownie o powaznym i chamskim swiecie, a z drugiej strony raider wybucha po dostaniu pluszakiem ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jeszcze istnieje nadzieja o ile Bethesda zdecyduje sie udostepnic edytor do F3. Wtedy byc moze powstanie cos na wzor OOO do Obliviona ktorym bedzie mozna przeorac cala gre. Ale z drugiej strony widzialem ze Bethesda myslala swego czasu nad DLC dla F3. Horse Armor dla Brahmina! To jest to! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie grałem w Fallouta (ale jeszcze w tym tygodniu przyjdzie do mnie paczka z faloutem 1 i 2 wiec to nadrobie) ale chce skomentowac jeden gameplay na poczatku wszystko wygladało nieźle dopóki koleś nie spotkał pierwszych przeciwników oddał jeden strzał w głowe i trafił tylko kur... jakim sposobem strzałem w głowe urwało koleśowi noge! dalej jakieś do kitu AI odniosłem wrażenie że na czas kiedy gracz zmienia broń przeciwnicy przestaja strzelać szczególnie widać to w walce z tym robotem kiedy zmienia na wyżutnie rakiet i wtedy robot przestaje strzelać..o co kurde chodzi...jeszcze jedna sprawa z ta ręczna wyrzutnia bomb atomowych ( to że taka wogóle jest pozostawiam bez kometarza) kiedy strzelił w tych dwóch kolesi to albo mi sie wydaje albo powstaja dwa grzyby atomowe na miejscu tych przeciwników

powiem jeszcze że fallout 3 jest robiony tak żeby zagrały w niego jak najwiecej dzieci które podnieca rozrzucanie flaków itp. i które nie tkną nawet kijem poprzednich fallout''ów dlatego bo grafike ma stara i dlatego uwazam że B. robi ta gre tak chamsko i jawnie tylko dla kasy...wiem wiem przecież że żadna firma nie robi gier poto tylko żeby ucieszyć graczy ale czemu np. nie widac tego po grach Blizzarda w którym moim zdaniem pracuja pasjonaci którzy kochaja to co robia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 13:23, SoundWave napisał:

A wlasnie, troche dluzszy filmik z gameplayem, z komentarzami Todda "klamczuszka" Howarda.

http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26939/Hands_On_Fallout_3.html
albo tu http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=43472&postdays=0&postorder=asc&star
t=0


Teraz szlag mnie nie trafił, zrzygałem się. To było żałosne, jak banda troglodytów podnieca się bezsensowną jatką. Jeszcze trochę i by orgazmu dostali, bydlaki. Bo bandyta dostał jedną kulę ze snajperki (notabene sposób pokazania śmierci jest czysto zerżnięty ze Sniper Elite, więc jeśli kretyn będzie mówił, że Bethesda jest genialna to...) i nogi mu odpadły i już kupa śmiechu. Przecież to jest całkowicie nierealne, więc po cholerę tak zrobili?! Żeby dzieci podniecające się krwią i brutalnością miały uciechę, a przeciwnicy gier kolejny argument? Najwidoczniej. Do tego ogólna radość z tego kretyńskiego systemu VATS, który nadaje się tylko na konsole (atrakcyjniejsze autocelowanie). Dziwne to, iż pomimo szans na poziomie 65% zawsze trafiał i to dokładnie pomiędzy oczy. A te misie - żenada i próba udowodnienia graczom, że są super i w ogóle odjechani w kosmos. Jak tylko wystrzelił pierwszego misia sprintem pobiegłem do kibla, wiadomo po co.

Mam ochotę skopac im dupska, ale panom z Interplaya też się dostanie - najpierw zniszczyli Black Isle Studios, a potem sprzedali Fallouta (na szczęście tylko tytuł; nikt nie zabroni nam grać w prawdziwe Fallouty) w możliwie najgorsze ręce zamiast np. Obsidianowi czy BioWare.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeden strzał w głowe i trafił tylko kur... jakim sposobem strzałem w głowe urwało koleśowi noge!

No jak to jakim sposobem? Bo w grze sa brody na ktorych sie wszystko trzyma! Odstrzelisz brode i gosc sie rozpada na kawalki :D
A na powaznie to perk jest, cos w stylu BloodBath tyle ze przegiety, nie wiadomo czy na potrzeby prezentacji czy w finalnej wersji tez. Z tego co pamietam z F1/2 to ten perk zwiekszal tylko szanse na spektakularna smierc ale nie powodowal ze nastepowala ona zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 14:47, Flash606 napisał:

jedną kulę ze snajperki (notabene sposób pokazania śmierci jest czysto zerżnięty ze Sniper
Elite, więc jeśli kretyn będzie mówił, że Bethesda jest genialna to...) i nogi mu odpadły
i już kupa śmiechu. Przecież to jest całkowicie nierealne, więc po cholerę tak zrobili?!


Właśnie. Zupełnie inaczej niż w F1/2, gdzie po trafieniu ze snajperki kolesiowi nie odrywało pół głowy, wyrywało kawału ciała z tułowia ukazując żebra i nie odpadała ręka. W starych falloutach wszystko było realne, a jeśli coś nierealnego się trafiało, to fani to zaraz krytykowali.

Howard już wcześniej strasznie się podniecał "Krwawą jatką" i teraz usilnie pokazuje, jak ta wygląda. Może w USA rzeczywiście to była główna rzecz jarająca graczy? W końcu u nich zmieniono dzieci, a postacie trzeba tak cenzurować, żeby nawet po rozebraniu nie były gołe. Misie i epatowanie przemocą to nie jest dobry pomysł. Ale też nie przesadzajmy z tym realizmem, bo w poprzednich częściach pod tym względem nie było lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 14:54, Terrorite napisał:

jeden strzał w głowe i trafił tylko kur... jakim sposobem strzałem w głowe
urwało koleśowi noge!

No jak to jakim sposobem? Bo w grze sa brody na ktorych sie wszystko trzyma! Odstrzelisz
brode i gosc sie rozpada na kawalki :D
A na powaznie to perk jest, cos w stylu BloodBath tyle ze przegiety, nie wiadomo czy
na potrzeby prezentacji czy w finalnej wersji tez. Z tego co pamietam z F1/2 to ten perk
zwiekszal tylko szanse na spektakularna smierc ale nie powodowal ze nastepowala ona zawsze.


aha niewiedziałem bo nie grałem w fallouty jak już pisałem ale moim zdaniem to i tak przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 15:02, pkapis napisał:

Howard już wcześniej strasznie się podniecał "Krwawą jatką" i teraz usilnie pokazuje,
jak ta wygląda. Może w USA rzeczywiście to była główna rzecz jarająca graczy?


Albo po prostu graczy, dla których liczy się intelektualna strona rozrywki, nie dopuszcza się do głosu. W ten oto prosty sposób maniacy krwi = gracz. Niestety.

Dnia 15.07.2008 o 15:02, pkapis napisał:

W końcu
u nich zmieniono dzieci, a postacie trzeba tak cenzurować, żeby nawet po rozebraniu nie
były gołe.


Gry trzeba cenzurować, bo one są dla dzieci, a telewizja dla dorosłych, więc ją można zostawić w spokoju. Kolejny parszywy stereotyp. Przecież głupia dzieciarnia w filmach i serialach znajdzie znacznie więcej przemocy i seksu niż w grach (plus różnice w grafice ;]).

Dnia 15.07.2008 o 15:02, pkapis napisał:

Misie i epatowanie przemocą to nie jest dobry pomysł. Ale też nie przesadzajmy
z tym realizmem, bo w poprzednich częściach pod tym względem nie było lepiej.


Nie ryzykuj. To coś to nie Fallout (więc nie można nazwać tego częścią tej wspaniałej serii) i proszę cię, abyś tego tak nie nazywał. No, ale wracając do tematu - Fallouty to miały premiery jeszcze w XX w wieku, więc raczej nie mogli stworzyć tak realistycznej grafiki jak dziś. A owe wyrywanie części korpusu było przygotowane do strzału klatkę, ale działało też przy strzale w inne części ciała - wyszedł nieco surrealistyczny humor. Tutaj specjalnie zrobili tak irracjonalne animacje śmierci (wcześniej napisałem o małym granacie ręcznym, który ponad dwustukilowego mutatna wywalał na kilka metrów do góry i jeszcze odrywał mu nogi - kompletna bzdura).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2008 o 15:21, Flash606 napisał:

Albo po prostu graczy, dla których liczy się intelektualna strona rozrywki, nie dopuszcza
się do głosu. W ten oto prosty sposób maniacy krwi = gracz. Niestety.


Bo nie udzielają się tak bardzo, nie mają wystarczającej siły przekazu.

Dnia 15.07.2008 o 15:21, Flash606 napisał:

Nie ryzykuj.


Co ryzykuję? :-)

Dnia 15.07.2008 o 15:21, Flash606 napisał:

to miały premiery jeszcze w XX w wieku, więc raczej nie mogli stworzyć tak realistycznej
grafiki jak dziś.


Prawda. To zresztą było częściowo zaletą Falloutów czy np. Diablo - dużo rzeczy było pozostawionych wyobraźni graczy. Ale i tak te żebra wyglądały nieco makabrycznie.

Dnia 15.07.2008 o 15:21, Flash606 napisał:

A owe wyrywanie części korpusu było przygotowane do strzału klatkę,
ale działało też przy strzale w inne części ciała - wyszedł nieco surrealistyczny humor.


Oj, w to nie chce mi się wierzyć, nawet gdyby sami twórcy tak mówili. Nie zmieniono tego w patchach, nie dano innych animacji (chociaż przy śmierci od serii z miniguna, albo po trafieniu z plazmy animacja była inna), a co więcej omawiana animacja często pojawiała się przy trafieniach krytycznych. Nie wierzę, że nie wyszło im w testach, że grając snajperem celującym w oczy można w pewnym momencie mieć ją bardzo często. Gdy w F2 zdobywało się już snajperkę i miało niezłe wysoką szansę trafienia w oczy, to animacja potrafiła się trafiać w kilku kolejnych strzałach z rzędu. I chociaż była fajna - osobiście bardzo ją lubiłem - to często wchodziła nierealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować