Zaloguj się, aby obserwować  
Buhahahahaha

Fallout 3 - temat ogólny

8016 postów w tym temacie

Mam problem z questem Brudny Interes. To ten z mesmerizem i odsyłaniu niewolników do Paradise Falls. W jaki sposób odesłać tych niewolników, żeby nie zaalarmować ludzi dookoła? Bo szkoda mi trochę Rivet City, gdzie zawsze kupuję ammo, oraz zablokowania questu w Dużym Mieście.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 10:16, Zarajev napisał:

Mam problem z questem Brudny Interes. To ten z mesmerizem i odsyłaniu niewolników do
Paradise Falls. W jaki sposób odesłać tych niewolników, żeby nie zaalarmować ludzi dookoła?
Bo szkoda mi trochę Rivet City, gdzie zawsze kupuję ammo, oraz zablokowania questu w
Dużym Mieście.

Pozdrawiam


Postaraj się jakoś w nocy tego kolesia przyłapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podróżując po pustkowiach można czasem natrafić na różne wieże nadawcze, które są odłączone od zasilania. Kiedy je uruchomimy słychać tylko jakiś zapętlony zbiór słów alfabetem Morse''a... Czy po uruchomieniu wszystkich możliwych wież usłyszymy prawdziwą wiadomość albo coś, bo zaintrygował mnie ten motyw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam dosyć dziwny Błąd w grze
mianowicie przechodzę sobie teraz grę kobietą i zauważyłem że jej lewa ręka ta na której jest Pipboy jest grubsza dłuższa a bark niższy, no kurde typowo męska ręka a to wygląda dość... beznadziejnie i czy da się coś z tym zrobić ?? czy miał tak ktoś kiedyś ?? I jeszcze jedno gdzie znaleźć blaster obcych czy jak to się tam nazywa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2009 o 12:26, Arkads napisał:

A nie za bardzo napromieniowany jesteś? ;p To bodajże jest właśnie skutek.

Nie, raz byłem jak robiłem misje do podręcznika przetrwania to przyjąłem ponad 600 radów ale Moira mnie wyleczyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra wywala do pulpitu z komunikatem, wywala tylko podczas zmiany lokacji tj przechodzenia z jednej do drugiej:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: Fallout3.exe
Wersja aplikacji: 1.1.0.35
Sygnatura czasowa aplikacji: 49381c2b
Nazwa modułu z błędem: Fallout3.exe
Wersja modułu z błędem: 1.1.0.35
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 49381c2b
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 002d420c
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.768.2
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: b867
Dodatkowe informacje 2: 734307ad8ecc1c81c6eab653366e1813
Dodatkowe informacje 3: fcf7
Dodatkowe informacje 4: a2664b14478fe0dfdb0033bdbcbbe6d3

Patche zainstalowane, stery najnowsze, wymagania duzo powyzej, kodeki odinstalowane, ustawienia (na kazdych wywala), V-Sync wylaczony permanentnie...
Prosze o pomoc, sugestie? Ktos mial podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2009 o 19:55, The-Darkest napisał:

Gra wywala do pulpitu z komunikatem, wywala tylko podczas zmiany lokacji tj przechodzenia

jaka miałeś wersję, zanim zainstalowałeś 2.07.08?

Spróbuj znaleźć katalog Textures>characters>BodyMods i skasuj go. Sprawdź teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem F3 :) Melduje wykonanie zadania głównego, który przyznam zaskoczył mnie...długością, pewnie teraz niektórzy uznają, że grzesze ale wolałbym 3x dłuższą fabułę kosztem zadań pobocznych ''dla paru kapsli''. Szczególnie wizyta w Krypcie 87 i w bazie zaraz po niej była warta zachodu :D. Zawsze lepsze to niż łażenie po metrze. Lipnie jakoś tak, że szczególnie się nie spiesząc skończyłem grę zanim zabiłem choć jednego deathclawa ;/. Teraz zwiedzam sobie świat i jakoś to nadrabiam. Na niektórych elementach też się zawiodłem, nie trafiłem podczas gry na Ochłapa i pewnie bym nigdy nie trafił gdyby nie post w internecie ;/ a chyba nie o to chodzi. Poza tym towarzyszył mi Butch i w końcówce Fawkes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2009 o 21:00, KejterR napisał:

Teraz zwiedzam sobie świat i jakoś to nadrabiam.

To znaczy, że po zakończeniu wątku głównego można sobie dalej zwiedzać świat? Słyszałem, że koniec fabuły równa się końcowi gry i jeżeli ktoś chce dalej zwiedzać pustkowia to pozostaje mu tylko wczytanie gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2009 o 02:57, Sandro napisał:

Czy po uruchomieniu wszystkich możliwych wież usłyszymy prawdziwą wiadomość
albo coś, bo zaintrygował mnie ten motyw?


Ja odpowiem, bo sprawa jest ciekawa. Okazuje się, że te nadajniki używane są przez chińskich szpiegów, którzy wysyłają za pomocą nich zakodowane wiadomości. Kiedy kumpel mi o tym powiedział, to pomyślałem, że jaja sobie ze mnie robi, ale sprawdziłem i okazało się, że miał rację. OK, o co chodzi? Kiedy uruchomisz nadajnik, to w PIP-BOY''u pojawia się sygnał radiowy. Sztuczka polega na zlokalizowaniu jego dokładnego źródła. Tutaj wyjaśniam: chodzi o to, żeby poruszać się dookoła nadajnika i namierzyć miejsce, w którym sygnał radiowy w PIP-BOY''u jest najsilniejszy. Trochę to naciągane, bo logicznie najsilniejszy powinien być najbliżej nadajnika i np. odejście od niego 20-30 metrów nie powinno przynieść zauważalnego osłabienia sygnału, ale dobra... nieważne. Więc znajdujesz to miejsce. Rozejrzyj się za jakąś klapą. Wejdziesz nią do kryjówki szpiegów. Całkiem to klimatyczne i możesz znaleźć jakiś loot made in china. Są też inne ciekawe rzeczy związane z nadajnikami. Jeden z nich odtwarza zapętlony komunikat, w którym ojciec prosi o pomoc swojemu ciężko choremu synowi, ale o tym sza... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2009 o 23:18, Splocky napisał:

/.../

Faktycznie, klimatyczne :)

Mam już prawie wszystkie boobleheady. Do pełnej kolekcji brakuje mi tylko tego z Raven Rock, ale za Chiny nie mogę się tam dostać... Czytałem gdzieś, że dostęp do tej lokacji otrzymujemy dopiero w pewnym momencie fabuły. Prawda to czy nie, bo nie chcę przez jakieś niedopatrzenie pominąć figurkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2009 o 19:03, Sandro napisał:

> /.../
Faktycznie, klimatyczne :)

Mam już prawie wszystkie boobleheady. Do pełnej kolekcji brakuje mi tylko tego z Raven
Rock, ale za Chiny nie mogę się tam dostać... Czytałem gdzieś, że dostęp do tej lokacji
otrzymujemy dopiero w pewnym momencie fabuły. Prawda to czy nie, bo nie chcę przez jakieś
niedopatrzenie pominąć figurkę.

Oj... Można ją zdobyć tylko raz, podczas pobytu w Raven Rock. Musisz przejść grę od początku, albo wrócić tego momentu ;\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2009 o 19:10, Zarajev napisał:

Oj... Można ją zdobyć tylko raz, podczas pobytu w Raven Rock. Musisz przejść grę od początku,
albo wrócić tego momentu ;\

Jeszcze tam nie byłem :) Bo stanąłem na tym momencie, w którym dostaje się dostęp do Cytadeli i trzeba iść do krypty 87. Wyczytałem, że krótko po tym momencie dostajemy questa, który już uniemożliwia nam powrót na pustkowia więc postanowiłem wcześniej zebrać wszystkie boobleheady. No i właśnie brakuje mi tylko tego jedynego z Raven Rock. Czyli mam po prostu pchać fabułę do przodu, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować