kris2005a

CD-ACTION

38291 postów w tym temacie

Dnia 27.09.2011 o 19:37, crash807 napisał:

A to jakaś różnica?...


Posłużę się przykładem Smugglera: Motocyklista nie chciałby by jego Harleya nazywano skuterem:)

Już wiesz o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale CDA zjechało " Space Marine " - objechali grę za liniowość / nie wiem,czego się spodziewali w tego typu grze /,nudę i ocenili że to gra tylko dla najwierniejszych fanów uniwersum
cóż,do jakiś szczególnie wielkich fanów uniwersum Warhammer 40.000 nie należę / znam je tylko z gier / a mimo to,bawię się dobrze. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 19:58, SarenkaB napisał:

Recenzenci w CDA zwykle wyciągają liniowość jako wadę tylko wtedy kiedy im to pasuje.


Powinni wyciągać to jako wadę, np wtedy kiedy...tobie to pasuje:) Masz rację.

Jak mi nie pasuje liniowość w danej grze, to uznaję to za wadę, jeśli mi pasuje, to jest to zaleta (no a przynajmniej nie wada). proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:00, Piterixos napisał:

Jak mi nie pasuje liniowość w danej grze, to uznaję to za wadę, jeśli mi pasuje, to jest
to zaleta (no a przynajmniej nie wada). proste.


Tyle tylko,że nie jest to tytuł z typem rozgrywki,po którym można by się spodziewać jakiejś szczególnej nieliniowości i otwartości
Gears of War nie jest liniowy? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:00, Piterixos napisał:

Jak mi nie pasuje liniowość w danej grze, to uznaję to za wadę, jeśli mi pasuje, to jest
to zaleta (no a przynajmniej nie wada). proste.

Jeszcze nie czytałem numeru ale idę o zakład że recka Gears of War na pewno jest tak samo liniowe jak Space Marine kipi od słodyczy. Nie zdziwił bym się gdyby liniowość nie była by tam nawet wymieniona jako wada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.09.2011 o 20:17, SarenkaB napisał:

Jeszcze nie czytałem numeru ale idę o zakład że recka Gears of War na pewno jest tak
samo liniowe jak Space Marine kipi od słodyczy. Nie zdziwił bym się gdyby liniowość nie
była by tam nawet wymieniona jako wada.


Ehhhh ale dlaczego wychodzisz z założenia, że liniowość sama w sobie jest czymś złym? Lepsze kilka godzin liniowej, ale wypełnionej akcją rozgrywki, niż kilka godzin gry nieliniowej, ale tym samym wolniejszej (nie oszukujmy się, nieliniowość nie wpływa pozytywnie na tempo akcji). Ale oczywiście to już od gustu zależy, a rozmawianie o gustach nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:22, knopfler napisał:

Liniowość liniowości nierówna.

Nie rozumiem.

Dnia 27.09.2011 o 20:22, knopfler napisał:

Poza tym jak nie czytałeś numeru to się nie
wypowiadaj tylko poczekaj aż przeczytasz.

Po prawdzie to szkoda mi kasy, ale to nie pierwszy taki przypadek w CDA więc wiem o czym mówię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.09.2011 o 20:17, SarenkaB napisał:

Jeszcze nie czytałem numeru ale idę o zakład że recka Gears of War na pewno jest tak
samo liniowe jak Space Marine kipi od słodyczy. Nie zdziwił bym się gdyby liniowość nie
była by tam nawet wymieniona jako wada.


Gears of War 3 ma za wszystko

Spoiler

9

a Space Marine :
Spoiler

grywalność - 5,Video - 7,audio - 5 - całokształt; 6


myślę że 80% oceny GoW3 to ocena multiplayera,czyli dla mnie całkowicie zbędnej rzeczy w każdej grze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:25, Piterixos napisał:

Ehhhh ale dlaczego wychodzisz z założenia, że liniowość sama w sobie jest czymś złym?

Liniowość nie jest zła ale skoro to wada to nie rozumiem dlaczego w przy jednej grze jest poważną wadą a w przy drugiej w ogóle się ją olewa. Jasne że w jednej pięć liniowych godzin może być wypełnione akcją a w drugiej nie ale to nie zmienia faktu że to liniowe pięć godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:26, SarenkaB napisał:

> Liniowość liniowości nierówna.
Nie rozumiem.

Chodzi o to że są gry w których aż prosi się o bardziej otwarty świat, nieliniowość, możliwość wyboru kilku ścieżek, bo to poprawiłoby ich jakość. Z drugiej strony są gry które są liniowe od początku do końca, nikt nie oczekuje od nich niczego innego i są bardzo dobre będąc właśnie takimi (do nich należy Gears of War akurat). Również nie czytałem jeszcze nowego CDA więc nie wiem jak jest akurat ze Space Marine ale wydaje mi się że liniowość w tym kontekście może być zarówno plusem i minusem. Na takiej zasadzie że do niektórych tytułów liniowość po prostu pasuje a do innych nie. Nie chciałbyś chyba żeby nagle wyszło GTA z zamkniętym światem czy Deus Ex z brakiem możliwości wyboru ścieżki rozwiązania każdego problemu - nie ulega chyba wątpliwości że w takich przypadkach liniowość byłaby minusem? Dlatego nie wiem co Ci nie pasuje w tym że liniowość jest raz plusem a raz minusem dla redaktorów CDA?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:32, SarenkaB napisał:

Liniowość nie jest zła ale skoro to wada to nie rozumiem dlaczego w przy jednej grze
jest poważną wadą a w przy drugiej w ogóle się ją olewa.


Sam sobie zaprzeczasz. Najpierw sam przyznajesz mi rację, ze liniowość nie jest zła, a potem startujesz z tym swoim "ale skoro to wada(...)"

>Jasne że w jednej pięć liniowych

Dnia 27.09.2011 o 20:32, SarenkaB napisał:

godzin może być wypełnione akcją a w drugiej nie ale to nie zmienia faktu że to liniowe
pięć godzin.


Pytanie tylko, czy wolisz pięć godzin intensywnej rozwałki, czy np 10 godzin powtarzających się znacznie nudniejszych misji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 20:41, Piterixos napisał:

Sam sobie zaprzeczasz. Najpierw sam przyznajesz mi rację, ze liniowość nie jest zła,
a potem startujesz z tym swoim "ale skoro to wada(...)"


Wada wg. CDA.

@knopfler

Tyle że i SM i GoW to zgoła podobne gry.:P

Dobra, ja spasuje bo raczej się nie dogadamy. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 19:46, lis_23 napisał:

do jakiś szczególnie wielkich fanów uniwersum Warhammer 40.000 nie należę / znam
je tylko z gier / a mimo to,bawię się dobrze. ;)


Powiem więcej - ze świata Warhammer 40.000 grałem wcześniej tylko w Dawn of War (nie podobało mi się), a w Space Marina pykam z przyjemnością, że aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj CDA,przebolałem tą dopłatę złotówki na nieinteresujące mnie pełniaki i drugiego złocisza na ten uszczęśliwiacz w postaci plakatu(nawet go nie obejrzałem tylko dałem koledze).Interesowała mnie głównie recenzja FIFY 12. Przeczytałem ją,dla pewności, dwa razy i muszę napisać,że tak bardzo na CDA się już dawno nie zawiodłem,recenzja jest według mnie beznadziejna i praktycznie nic konkretnego z niej nie wynika ,jest to zwykłe lanie wody w celu zapełnienia tych 3 stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2011 o 19:45, Piterixos napisał:

Posłużę się przykładem Smugglera: Motocyklista nie chciałby by jego Harleya nazywano
skuterem:)

Już wiesz o co chodzi?


No mniej więcej z tym, że gazeta a czasopismo to w zasadzie to samo a skuter i motocykl to dwie różne bajki. Równie dobrze mogłeś ty bądź Smuggler posłużyć się przykładek, że kierowca samochodu nie chciałby aby jego wóz nazywać ciężarówką - równie bezsensu :). No w każdym bądź zadałem pytanie nie aby później się sprzeczać tylko uzyskać jakąś sensowną odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się