Zaloguj się, aby obserwować  
Safiram

Empire: Total War - temat ogólny

2497 postów w tym temacie

Dnia 06.01.2009 o 16:04, Vued napisał:

A czemu piszesz, że znowu dyplomacja będzie zwalona? Grałeś?

Ponieważ nie mówili o jakieś rewolucji względem niej, mówią tylko o bitwach morskich i moim zdaniem na tym się skupili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 16:04, Vued napisał:

A czemu piszesz, że znowu dyplomacja będzie zwalona? Grałeś?


Z tego co wiem dyplomacja będzie inna niż dotychczas:Zamiast posłania posła będzie można od razu negocjować z wybraną nacją :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 16:10, rafekx 12 napisał:

Z tego co wiem dyplomacja będzie inna niż dotychczas:Zamiast posłania posła będzie można
od razu negocjować z wybraną nacją :)

To wiadomo ale mam nadzieje że będzie dużo możliwości dyplomatycznych a na to się nie zapowiada :/ . Mam nadzieje że się mylę i E:TW stanie się moim nowym nałogiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że dyplomację znacznie poprawią i teraz będzie jednym z najciekawszych aspektów gry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 18:05, Vued napisał:

Ja mam nadzieję, że dyplomację znacznie poprawią i teraz będzie jednym z najciekawszych
aspektów gry :P

W ta akurat wątpię ale chciałbym aby łatwiej było zmusić AI do wasalizacji i aby płynęły z tego jakieś korzyści jak np. w EU2 lub EU3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj tak, wasalizacja jest w Medku 2 spartaczona, ja nigdy nie mogłem zmusić inny kraj żeby został moim wasalem, nawet jeśli nie miał żadnych szans w wojnie ze mną... Powinni też poprawić trwałość sojuszy bo są za szybko zrywane przez komputer. Myślę, że na pewno dyplomację poprawią, nie wiadomo tylko w jakim stopniu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 21:15, Vued napisał:

Oj tak, wasalizacja jest w Medku 2 spartaczona, ja nigdy nie mogłem zmusić inny kraj
żeby został moim wasalem, nawet jeśli nie miał żadnych szans w wojnie ze mną... Powinni
też poprawić trwałość sojuszy bo są za szybko zrywane przez komputer. Myślę, że na pewno
dyplomację poprawią, nie wiadomo tylko w jakim stopniu :P

wedlug mmnie to cala polityka i wszystkie aspekty pracy dyplomaty byly zle zrobione ale przeciez były mody ktore poprawialy polityczny aspekt gry i stuczna inteligencje przeciwnikow po Empire spodziewam sie ze polityka i tym razem nie pojdzie w odstawke i bedzie bardzo dobra a w zasadzie bedzie jednym z lepszych aspektow gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2009 o 21:15, Vued napisał:

Oj tak, wasalizacja jest w Medku 2 spartaczona, ja nigdy nie mogłem zmusić inny kraj
żeby został moim wasalem, nawet jeśli nie miał żadnych szans w wojnie ze mną... Powinni
też poprawić trwałość sojuszy bo są za szybko zrywane przez komputer. Myślę, że na pewno
dyplomację poprawią, nie wiadomo tylko w jakim stopniu :P

wedlug mmnie to cala polityka i wszystkie aspekty pracy dyplomaty byly zle zrobione ale przeciez były mody ktore poprawialy polityczny aspekt gry i stuczna inteligencje przeciwnikow po Empire spodziewam sie ze polityka i tym razem nie pojdzie w odstawke i bedzie bardzo dobra a w zasadzie bedzie jednym z lepszych aspektow gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyscie czytali troche na oficjalnej stronie Empire TW, albo na forach poswieconych tej grze to byscie sie doskonale orientowali, jak bardzo rozbudowana bedzie dyplomacja (przynajmniej z zapowiedzi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2009 o 20:08, STFUrca napisał:

Jakbyscie czytali troche na oficjalnej stronie Empire TW, albo na forach poswieconych
tej grze to byscie sie doskonale orientowali, jak bardzo rozbudowana bedzie dyplomacja
(przynajmniej z zapowiedzi)

No to skoro jesteś tak doskonale doinformowany, to może nas oświecisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi sie w obecnym stanie od nowa przeszukiwac wszystkich zagranicznych for traktujacych o tej grze i blogu segi, mam nadzieje, ze wystarcza te informacje:

z Q&A segi:

Will diplomacy be improved?
The 18th century was a little more civilized than some periods we''ve covered in previous Total War games. To reflect this we''re giving our diplomatic AI a complete overhaul. Previously in Total War the diplomacy AI and the campaign map AI were separate entities but in Empire we''ve unified these two aspects so they work more harmoniously. Diplomatic relations are now much more closely linked to your activities on the campaign map. And you probably won''t get your ambassador''s head back in a bag.

I jeszcze jakis fragment:

Diplomacy in Empire Total War will be much more detailed and "authentic", Creative Assembly promises. For example, there will be more kind of treaties and requests, and there will be different ways to "ask for" or "demand" something. You can also protest against foreign actions, instead of just be able to declare war. The decline in a relationship will be slow and noticeable, for example, there might be more and more duels between the other nation''s gentlemen and your own, hinting at their home nation getting belligerent. Diplomatic notes and requests will show where a nation is headed in a relationship, so there will be advance warnings, and an escalation of conflicts instead of having a former ally turn into enemy within just one turn. Also, it will be much less likely for long time allies to turn on you. You will be able to see the relationships between other nations, at well, and to act on them. For example, if Russia is hostile towards our Prussia, and France and Russia hate each other, too: Why not ask Russia if she would like to go to war with us against France? By the way, in the case of you being attacked, your allies most probably will help you. But in the case of you being the attacker, your allies will think twice of joining you in the aggression.

Jak dla mnie juz takie wypowiedzi wystarcza za prognozy zmian dyplomacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś ten tekst przetłumaczyć lub polską wersję tutaj napisać? Nie każdy zna na tyle angielski żeby zrozumieć taki długi tekst :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest dosc dlugie, moj angielski tez nie jest jakis znakomity, ale sprobuje:

z Q&A segi:

Czy dyplomacja bedzie ulepszona?
XVIII wiek byl troche bardziej ucywilizowany niz wczesniejsze epoki TW. Aby to odzwierciedlic, oddajemy wam calkowicie zrewolucjonizowana dyplomacje AI. We wczesniejszych TW dyplomacja AI byla oddzielona od AI na mapie kampanii, ale w Empire zlaczylismy oba te aspekty, by pracowaly bardziej harmonijnie. Stosunki dyplomatyczne beda teraz o wiele bardziej zalezne od waszej aktywnosci na mapie kampanii. I prawdopodobnie nie otrzymacie spowrotem glowy swojego ambasadora w torbie (nie wiem czy to ostatnie zdanie dobrze przetlumaczylem)

I ten fragment, tak juz bardziej swobodnie i skrotowo:

CA obiecuje, ze dyplomacja bedzie bardziej szczegolowa i autentyczna. Np. bedzie wiecej czegos w rodzaju traktatow, prosb i żądań, oraz zmieni sie sposob proszenia o cos lub żądania czegos. Mozna oprotestowac czyjas akcje, zamiast po prostu wypowiedziec wojne. Spadek w relacjach bedzie powolny i zauwazalny, dla przykladu moze byc coraz wiecej pojedynkow miedzy panami z twojej i z innej nacji, wskazujac na wzrost agresji tamtej nacji. Zamiast jednoturowej zmiany z sojusznika na wroga, bedzie powolna eskalacja konfliktu. Bedzie mniej prawdopodobne, ze dlugotrwaly sojusz obroci sie przeciwko wam. Bedzie mozna zobaczyc stosunki miedzy innymi narodami i oddzialywac na nie. Dla przykladu, jezeli Rosja jest agresywnie nastawiona do naszych Prus (prowadzonych przez nas), a Francja i Rosja sie nienawidza: dlaczego nie spytac Rosjan czy nie pojda z nami na wojne przeciwko Francji? W przypadku bycia zaatakowanym, twoj sojusznik z bardzo duzym prawdopodobienstwem ci pomoze. Ale w przypadku, gdy ty jestes agresorem, sojusznik pomysli dwa razy zanim ci pomoze.

Zadnych translatorow nie uzywalem, wiec w razie bledow krzyczec ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki. Oby to nie było tylko czcze gadanie ze strony Creative Asembly i żeby naprawdę coś poprawili :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2009 o 18:44, Vued napisał:

Wielkie dzięki. Oby to nie było tylko czcze gadanie ze strony Creative Asembly i żeby
naprawdę coś poprawili :]

Moim zdaniem to oni tylko skupili się na bitwach morskich ale mam jednak pewną nadzieje że zmienili dyplomacje a wtedy było by świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mnie osobiście jako fana serii cieszy wszystko, nie tylko dyplomacja ;)
W czasie walk w końcu będzie się można kryć za przeszkodami, wykorzystywać budynki jako umocnione pozycje, i rozmieszczać własne umocnienia (zasieki i pewnie wały dla artylerii)
Z mapy kampanii jestem wielce zadowolony, że w końcu nie muszę "dreptać" agentami po mapie ( strasznie dużo ich wykorzystywałem i w czasie cięższych wojen, zdarzyło mi się zapomnieć o którymś szpiegu czy dyplomacie na kilka tur a potem już było za późno by wypełnili misję)
O bitwach morskich nie muszę chyba wspominać...
Martwią mnie jedynie wymagania. Niby są takie niskie, ale mam złe doświadczenia z wprowadzaniem "nowych silników graficznych" Mam nadzieję, że moje obawy są jednak bezpodstawne.
Z ciekawostek dodam, że ROME: Total war wciąż nie chodzi mi na max. Fakt detale i opcje na maxa ( podobnież Medieval II) oprócz najważniejszej - ustawiając oddziały na huge, dalej mam zciny w czasie największych bitew na kompie, który, było nie było jest komputerem z przyszłości dla tej gry (core duo e6750, 4GB ram 800 mhz, HD 4850 512MB) ;) Więc mam lekkie obawy czy na tym "nowym" silniku nie będę miał oddziałów po 20 żołnierzy by płynnie grać.
Ahh wczoraj na game sprawdzałem dostępność i wciąż mam 51 days to go. Podobnie na stronie segi.
Z matematyki nigdy orłem nie byłem i nijak nie umiem wcisnąć 51 dni pomiędzy 12 stycznia i 9 lutego... Czyżby się coś zmieniło?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ahh wczoraj na game sprawdzałem dostępność i wciąż mam 51 days to go. Podobnie na stronie segi.

Dni do premiery kolego szanowny podane są prawidłowo gdyż SEGA przełożyła premierę gry z początku lutego na początek marca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bitwy morskie to nowosc w tej grze, dlatego tyle sie o nich pisze. Jednak bitwy ladowe nie beda od nich odstawaly - juz sobie wyobrazam moja na maxa ulepszona husarie (blagam, niech bedzie w tej grze) szarzujaca na jakichs patalachow z prymitywnymi karabinami. Nalezy pamietac, ze do polowy XVIIw. husaria byla niepokonana w zadnej wiekszej bitwie. Pocisk z muszkietu mogl przebic zbroje huzara dopiero z odleglosci mniejszej niz 100m. Caly swiat podbije :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 20:05, STFUrca napisał:

Bitwy morskie to nowosc w tej grze, dlatego tyle sie o nich pisze. Jednak bitwy ladowe
nie beda od nich odstawaly - juz sobie wyobrazam moja na maxa ulepszona husarie (blagam,
niech bedzie w tej grze) szarzujaca na jakichs patalachow z prymitywnymi karabinami.
Nalezy pamietac, ze do polowy XVIIw. husaria byla niepokonana w zadnej wiekszej bitwie.
Pocisk z muszkietu mogl przebic zbroje huzara dopiero z odleglosci mniejszej niz 100m.
Caly swiat podbije :D


Fakt z książki do historii mojej jak pamiętam z ta odległością. Nic. Poporstu tak sobie przypomniałem o tym.:)
A mam takie pytanie. Proste. Jak będzie wyglądała mapa kampanii w E:TW, tzn. będzie dalej pofałdowana czy już płaska. Bo coś mi się o uszy obiło, że to drugie. A mi całkiem pasowały te z Medievala II i Rome''a. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się ciekawie mam chętke na te bitwy morskie oraz normalne :P
Nawet mój korepetytor z Maty wyczekuje na tą gre ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować