Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

Borderlands - przelom w grach FPS?

3066 postów w tym temacie

Nowa gra przygotowywana przez studio Gearbox ma szanse na zmiane calego gatunku gier FPS. z zapowiedzi (linki ponizej) wynika, ze bedzie to gra zawierajaca w sobie elementy ktorych tak bardzo brakuje wiekszosci graczy (w tym i mnie) bawiacych sie w Stalkera czy inna gre FPS.
Z zapowiedzi tworcow wynika, ze zaimplementowany tryb kooperacji bedzie kamieniem milowym. Do wlasnej gry w trybie pojedynczym bedzie mozna zaprosic kilku graczy z sieci i wspolnie odkrywac tajemnice gry - czy to nie jest "to" na co czekalismy?

Gra ma byc utrzymana w klimatach Mad Maxa, okraszona ogromna iloscia broni (wg zapowiedzi tworcow ma byc ok 500 000 unikalnych jednostek broni), mozliwoscia budowania/skladania wlasnych pojazdow i eksploracji ogromnego swiata

zachecam do lektury ponizszych krotkich zapowiedzi
http://gry.onet.pl/3498,1434343,1,Borderlands,zapowiedz.html
http://entertainment.pipex.com/pipex/story/0,17019,8850_2666681,00.html

20070830094513

20070830094525

20070830094532

20070830094538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gearbox zazwyczaj robiło porządne gry, ale nigdy rewolucyjne - byłoby miło, gdyby coś się w tej sprawie zmieniło.
Hm... czekam na więcej informacji o tej grze - te screeny, rendery czy bóg jeden wie co to zapowiadają się ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brothers in Arms zapowiadalo sie rewolucyjnie... niestety tylko na filmikach ;)
moze tym razem bedize inaczej?

earth 2150 i 2160 wprowadzily mozliwosc budowania wlasnych pojazdow i swietnie sie to sprawdzalo w grze sieciowej - moze tym razem tez sie to uda?

co do roznych rodzajow broni (ala diablo) wydaje sie to pomyslem ciekawym - gdyz nigdy gracz nie bedzie pewien ze posiada najmocniejszy i najbardziej przepakowany egzemplarz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2007 o 09:50, morthi napisał:

Brothers in Arms zapowiadalo sie rewolucyjnie... niestety tylko na filmikach ;)
moze tym razem bedize inaczej?

earth 2150 i 2160 wprowadzily mozliwosc budowania wlasnych pojazdow i swietnie sie to sprawdzalo
w grze sieciowej - moze tym razem tez sie to uda?

co do roznych rodzajow broni (ala diablo) wydaje sie to pomyslem ciekawym - gdyz nigdy gracz
nie bedzie pewien ze posiada najmocniejszy i najbardziej przepakowany egzemplarz ;)


Szkoda że robią grę na 3 platformy, zamiast skupić się na jednej, bo nie jest możliwe, aby na PC, X360 i PS3 wszystko wyglądało i grało się tak samo. Zazwyczaj takie gry nie za bardzo się sprawdzały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tyle ze teraz praktycznie wszystkie gry sa robione na te trzy platformy - to ze konsole nie obsluguja dx10 to nie jest chyba tak wielki problem lecz za 2-3 lata (kiedy pewnie ta gierka sie pojawi bo premiera na bank bedize przelozona) moze nim byc.

wg mnie na chwile becna nie ma co wyprzedzac faktow tylko sledzic informacje od tworcow :)
xbox360 jak i ps3 maja ogromny potencjal graficzny i chyba nie wystepuje juz problem ze slabej jakosci teksturami jak to bylo jeszcze do niedawna przy konwersjach gier z ps2 na pc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy płaczą, że konsole nie mają DirectX 10 - no cóż... jeżeli ktoś się postara, to efekty z DirectX 10 może osiągnąć na DX 9 ;-) Ale to już inna bajka, nie chciałbym robić tutaj wojny PC kontra konsole.
Czekam na tę grę bo wiem, ze Gearbox to doświadczony producent. Dodam ten topic sobie do przypiętych u mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie to ze w Brothers in Arms gracz byl pedzony waskim korytarzem gierka bylaby na prawde przednia - jak na razie nie slychac o zapedach Gearbox o powtorzeniu tego bledu

zastanawiam sie w jaki sposob bedize zrealizowany system sterowania druzyna - bo skoro bedzie mozliwosc gry w trybie co-op to pewnie tez i niektorzy npc beda mogli sie dolaczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co o tytułu to przełomu na pewno nie bedzie, a co do samej gry to mam mieszane uczucia. Jakoś mnie nie interesuje za bardzo, ale też nie odpycha od niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak taka grafika ma być w grze jak i na trailerze to będzie fajnie. Najbardziej z tego trailera podobało mi się ten tekst "A lot of guns" i ta scena co była wczasie tego tekstu :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

500 tys. rodzajów broni... Brzmi dumnie. Jednak znając twórców gier można spokojnie przyjąć, że będzie to coś w rodzaju:
1) Glock 19
2) Ulepszony Glock 19
3) Celny G19
4) G19 z ulepszoną celnością
5) Super G19
6) Super ulepszony G19
7) Super celny G19
8) G19 z super ulepszoną celnością
9) Zabójczy G19
10) Superekstrahipermegaturbo G19

I już mamy 10 rodzajów broni, nie? Jeśli okaże się, że broń ma losowe statystyki, określane wszelkiego rodzaju przyrostkami, tworząc kilkanaście/kilkadziesiąt "różnych" rodzajów broni, w zależności od tego, czy zadaje 1-7 obrażeń, czy 2-8.

Podobnymi informacjami zasypywali nas mili ludzie z Flagship Studios przed premierą Hellgate: London, gdzie również mieliśmy mieć tysiące rodzajów broni, i co z tego? Okazało się, że te tysiące i tak korzystają z kilkunastu modeli raptem, że różnią się od siebie minimalnie statystykami, i że nawet przedmioty, które miały być unikalne mają dokładnie te same modele, co ich zwykli odpowiednicy. Wstyd!

Co do samej rozgrywki w Borderlands, poczekamy - zobaczymy. Co druga gra zapowiada rewolucję, a potem rewolucja okazuje się malutkim wiecem. Z doświadczenia wiem, że nastawianie się na nie wiadomo co bardzo łatwo może sprawić, iż nie damy grze takiej szansy, na jaką zasługuje, bo będziemy ją postrzegać przez pryzmat naszych oczekiwań, a nie tego, jaka jest w rzeczywistości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przełomem będzie jak komuś sie, koniec końców, uda zrobić naprawdę dobrze zbalansowany co-op do strzelanki :).

Kane & Lynch zawiódł sromotnie rynek, nadchodzący Conflict: Deniad Ops również nie zapowiada się na wybitną grę, a jedynie dobrą strzelankę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się ciekawie, możliwość gry w "Single" z innymi - miodzio.
Tylko te 500.000 rodzajów broni... Tak jak to @Ringno5 napisał, pewnie jedna sztuka będzie miała 20 - 30 wersji różniących się statystykami...
Niemniej poczekam na demo/pełną wersję, może problem ilości broni rozwiążą w jakiś lepszy sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No 500k broni robi wrażenie, lecz jak zostało powiedziane wcześniej przez kilku gramowiczów, pewnie 1 broń będzie posiadała po kilkanaście (bo kilkaset raczej nie... nie przesadzajmy oO) wersji... Premiera w tym roku, mam nadzieję że gra będzie naprawdę dobra (a raczej ten tryb cooperative) ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się fajnie, mam nadzieję, że będzie dopracowana i długaaaa :) Mam na myśli najlepszą grę ostatnich miesięcy - Call Of Duty 4, która niestety jest bardzo krótka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2008 o 12:29, Emas69 napisał:

Zapowiada się fajnie, mam nadzieję, że będzie dopracowana i długaaaa :) Mam na myśli
najlepszą grę ostatnich miesięcy - Call Of Duty 4, która niestety jest bardzo krótka...

Ja bym się kłócił - najlepszy FPS to dla mnie Bioshock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować