Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

Borderlands - przelom w grach FPS?

3066 postów w tym temacie

Tak, jestem tego świadom ;) Przeszedłem już grę (dwukrotnie) jedną postacią, jestem w trakcie przechodzenia drugą. Chodzi mi o to, że (o ile mnie pamięć nie myli) maksymalnie można mieć bodajże 960 sztuk amunicji do combat rifle (po pomarańczowym upgradzie). A miło by było, gdyby np. co 10 poziomów proficiency, ta ilość się zwiększała. Wtedy specjalizowanie się w broni miałoby sens. W tej chwili często jest tak, że choćbym nie wiem jak chciał, to i tak muszę się czasem przerzucić np. na smg, bo, jak zauważył Markush, combat rifle pochłania amunicję w zastraszającym tempie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2009 o 20:30, Markush napisał:

> ciach ciach

120 sztuk amunicji do CR to dopiero początek gry. oczywiście to jest średnio niska ilość ale coś tam jednak z mobów wypada. Ringno5 nie napisał jaką gra klasa wiec to też troche implikuje wypowiedź. Sold dajmy na to nie ma problemów z ammo jeśli odpowiednio zainwestuje pts. Ja grając syrenką po raz 2 zdobyłem przyjemny smg z odnawialną amunicją. inna kwestia że są też mody dla klas dające taki profit. inna sprawa że trzeba strzelać w moba a nie na około, no chyba że gramy wyrzutnią rakiet, albo bronią z elementalem na wybuchające pociski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można też nosić moda przywracającego amunicję, ja przez pół gry nosiłem takiego z regeneracją i zwiększającego pojemność magazynków i w ogóle nie musiałem kupować ani nawet zbierać amunicji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Combat Rifle zuzywa amunicję? Powinieneś spróbować grać SMG z parametrem "X4" :D. A szczerze, to jeden z powodów dla których trudno mi się przerzucić na Mordecaia, po prostu nieskończona amunicja z działka Soldiera (3 razy po 10% maksymalnej amunicji do każdej broni po każdym stawieniu działka) strasznie rozleniwia. Pewnie granie w multi z taką osobą pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2009 o 20:41, spec_naz_ist napisał:

120 sztuk amunicji do CR to dopiero początek gry.


Początek? o_O Lvl 25 to "początek gry"?

Dnia 28.11.2009 o 20:41, spec_naz_ist napisał:

Ringno5 nie napisał jaką gra klasa


Mordek ma już lvl 50, więc wziąłem się za Rolanda.


@ darkwind21

Dnia 28.11.2009 o 20:41, spec_naz_ist napisał:

Zawsze można też nosić moda przywracającego amunicję


Tak, tyle że ta amunicja strasznie powoli się regeneruje. Jedna większa wymiana ognia i po zabawie - albo czekasz kilka minut, albo robisz zakupy. Dlatego właśnie większy zapas amunicji by się bardzo przydał.


@ DragonLord

Dnia 28.11.2009 o 20:41, spec_naz_ist napisał:

trudno mi się przerzucić na Mordecaia


Mordecai nie ma może za bardzo czym się pochwalić jeśli idzie o skille (choć grało mi się nim bardzo przyjemnie), ale jest jeden powód, dla którego warto poświęcić mu trochę czasu - jego teksty. To, co rzuca Roland czy Lilith wysiada w porównaniu z miażdżącymi odzywkami Mordecaia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy tak wolno, jak miałem +11, a potem zdaje się +15 to w zasadzie amunicja regenerowała się na bieżąco ale muszę przyznać, że grałem Soldierem więc dodatkowo używałem działka. Ale spokojnie mogę powiedzieć że podczas 2 przejścia ani razu nie kupiłem amunicji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2009 o 22:02, darkwind21 napisał:

Czy ja wiem czy tak wolno, jak miałem +11, a potem zdaje się +15 to w zasadzie amunicja
regenerowała się na bieżąco ale muszę przyznać, że grałem Soldierem więc dodatkowo używałem
działka. Ale spokojnie mogę powiedzieć że podczas 2 przejścia ani razu nie kupiłem amunicji.


Wiesz, na etapie, na którym jestem, te modyfikatory są na poziomie +4/+5, więc raczej zbyt szybkiego przyrostu nie ma. Pewnie na Playthrough 2 to się zmieni, a na razie pozostaje mi robienie krótkich przerw po bardziej intensywnych walkach.

A tak w ogóle to małe pytanko: jaki jest maksymalny poziom artefaktów do działka? W przypadku Mordecaia miałem artefakty na 4 poziomie do Bloodwinga, a teraz, grając Rolandem, mam artefakty poziomu 2, i gdy próbuję "aktywować" nowe, które mam w plecaku, otrzymuję info, że jest to niemożliwe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem z artefaktem. Gram już na playtrought 2 i w plecaku od pierwszego przejścia gry leży mi artefakt Incendiary dla bloodwinga i nie mogę go użyc. Efekty fire, shock, explosve i corrosive mam na 2 poziomie. Będzie użyteczny, czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 00:23, ISAMU napisał:

playtrought 2

A nie "playthrough" ? :)

Dnia 29.11.2009 o 00:23, ISAMU napisał:

gry leży mi artefakt Incendiary dla bloodwinga i nie mogę go użyc. Efekty fire, shock,
explosve i corrosive mam na 2 poziomie. Będzie użyteczny, czy nie?

Ja używam Corrosive na poziomie szóstym, więc chyba możesz wywalić te crapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 00:29, Zabujca_Smokuf napisał:

> playtrought 2
A nie "playthrough" ? :)
> gry leży mi artefakt Incendiary dla bloodwinga i nie mogę go użyc. Efekty fire,
shock,
> explosve i corrosive mam na 2 poziomie. Będzie użyteczny, czy nie?
Ja używam Corrosive na poziomie szóstym, więc chyba możesz wywalić te crapy.

Mój błąd. Jakoś nie mam szczęścia do artefaktów dla bloodwinga. Znalazłem już po kilka dla Siren i Soldiera, a dla Huntera kicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 00:23, ISAMU napisał:

Też mam problem z artefaktem. Gram już na playtrought 2 i w plecaku od pierwszego przejścia
gry leży mi artefakt Incendiary dla bloodwinga i nie mogę go użyc. Efekty fire, shock,
explosve i corrosive mam na 2 poziomie. Będzie użyteczny, czy nie?


Jeśli nie możesz go użyć, anie ma zastrzeżenia co do lvl to najprawdopodobniej jest to taki sam jaki już masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 00:49, darkwind21 napisał:

Jeśli nie możesz go użyć, anie ma zastrzeżenia co do lvl to najprawdopodobniej jest to
taki sam jaki już masz.

Myślałem, że mam za niski lvl, by wbić np. corrosive na 3 lvl. Nie zwróciłem uwagi na wcześniejsze opisy artefaktów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artefakty mają, podobnie jak broń, swoją koloryzację oznaczającą level (zielony->niebieski->fiolet->żółty->pomarańczowy->ciemny pomarańczowy). Nie można nauczyć się ''gorszego'' (ani takiego samego) artefaktu od tego, który się posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2009 o 21:48, Ringno5 napisał:

Mordecai nie ma może za bardzo czym się pochwalić jeśli idzie o skille (choć grało mi
się nim bardzo przyjemnie)


Aaa tu się dalece nie zgodzę. Chciałbym przypomnieć swój post sprzed jakiegoś czasu n/t skilla Trespass, który jest wręcz za dobry. Osobiście, będąc chwilunię po drugim przejściu "Ghost of the Vault", niemal nie wyobrażam sobie walki z Guardian Spectre kimś innym niż Mordka. Być może ogólny dobór skilli jest zaiste słabszy od niektórych "ofert" z drzewka Rolanda lub Lilith, ale ten jeden feature przebija wszystko inne. I to o parę długości.

Dnia 28.11.2009 o 21:48, Ringno5 napisał:

To, co rzuca Roland czy Lilith wysiada w porównaniu z miażdżącymi odzywkami Mordecaia.


Odzywki jak odzywki. Szczególnie to idzie się zakochać w jego śmiechu po zglebieniu jakiegoś bossa.

Swoją drogą, czy nie jest to ciekawy atrybut ludzkiej psyche, że darzymy sporą sympatią ludzi ze sporymi problemami psychopatycznymi? ^^''


DragonLord --->

Wiesz co, z tą koloryzacją nie jest wcale tak łatwo się połapać. Najprościej można próbować oszacować poziom artefaktów poprzez cenę oraz wymagany poziom doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 15:01, Dexter_McAaron napisał:

Aaa tu się dalece nie zgodzę.


Wiesz, w porównaniu ze skillami innych postaci (jak choćby zwiększanie magazynków i wypadające z działka "prezenciki" w przypadku Rolanda bądź Phasewalk Lilith) Mordec wypada dość blado. Fajnie, że dali bonusy do pistoletów, ale jeśli już tak robią, to mogliby mu dać np. dual-wielding. Ganianie z dwoma pistoletami byłoby naprawdę niezłą zabawą. Podobnie snajperki - bonusy do nich są ciekawe, ale tak naprawdę sprawdzają się tylko od czasu do czasu, bo 3/4 potyczek odbywa się na niewielkich dystansach, gdzie snajperka średnio się spisuje. Mordek jest naprawdę dobry w multi, jeśli zostaje z tyłu i jest osłaniany przez innych. W singlu jego skille są kawałek w tyle za pozostałymi postaciami.

Dnia 29.11.2009 o 15:01, Dexter_McAaron napisał:

Swoją drogą, czy nie jest to ciekawy atrybut ludzkiej psyche, że darzymy sporą sympatią
ludzi ze sporymi problemami psychopatycznymi? ^^''


Problemy psychopatyczne? Ja nie mam problemów psychopatycznych!


Ja też nie!


Ani ja!


Jak smakuje błękit?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2009 o 15:40, Ringno5 napisał:

/ciacho/


Ach, temu to nie przeczę. Rzeczywiście gra choćby w dwójkę, gdy z przodu "bunkruje" nas Roland zaś my ściągamy po kolei wszystkich przeciwników to zupełnie inne zawody. Zresztą jak cały co-op, co sprawia że wciąż mi dotkliwie brak stałego partnera (bez skojarzeń świntuchy).

Mordkę na pewno osłabia jego class-skill, który bezapelacyjnie jest najsłabszy ze wszystkich; Bloodwing nawet po rozwinięciu na maksa (a spróbowałem tak eksperymentalnie przeorientować drzewko by wymaksować ptaszynę) co cięższym przeciwnikom co najwyżej może paznokcia złamać. Jeszcze przy dodaniu Shocka jest niezły na mob bandytów, ale przy starciach ze zwierzyną przyprawia o uśmiech zażenowania.

Nieprzydatne są po jakimś czasie także feature''sy zwiekszające loot, bo zazwyczaj po jakimś czasie i tak zazwyczaj mamy go za dużo. Ergo, odpada nam spora część skilli.

Ale czy inne są takie słabe...? Przy dobrym "micro" bronią i umiejętnym dobraniu sobie urozmaiconego jej zestawu wydaje mi się, że nawet w grze solo można dostać świetną postać. Rotious Remedy dodaje heala, Hair Trigger oraz Fast Hands jest bezbłędny do walki z bliska z rewolwerem, zaś Deadly i parę innych właśnie z Trespassem na czele zmieniają snajperki naprawdę w przeuberowaną broń, zwłaszcza przy wysokim poziomie specjalizacji (jakiś level 15 i więcej).

Dnia 29.11.2009 o 15:40, Ringno5 napisał:

Problemy psychopatyczne? Ja nie mam problemów psychopatycznych!

Ja też nie!

Ani ja!

Jak smakuje błękit?


Podobnie jak wątróbka ze Skagów.

Fiołkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha a ja problemów z ammo nie mam ;D Gram Berserkerem i amunicji mi ciągle starcza. W każdym razie nawet jak zabraknie to w ruch idą pięści-cegłówki ;]
W specjalną zdolnośc Berserkera nie włożyłem dużo punktów (4 po 2 na pierwszy pasek). Najwiecej mam w 2 drzewko(tank). na maxa pierwszy pasek w tym drzewku i 3 skill points w mniejsze obrażenia po zabicu czy oberwaniu samemu sam nie pamiętam. No i jeszcze kilka w rrzecie drzewko (szybsze przeładowanie, większe obrażenia od broni wybuchowej [chociaż ostatnio rocket launchera nie używam] i większe obrażenia po zabiciu przeciwnika). Gra się przyjemnie problemów nie ma, a moja postać jest jak tank (ponad 500 pkt shielda i 1000 hp).
Ostatnio znalazłem fajnego shotgun''a. 12 nabojów w magazynku, obrażenia 70 razy 12, jednak fire rate trochę niski, a accuracy jak przy shotgunach - broń dystansowa to to nie jest. Jeden strzał i ci silniejsi już tacy silni nie są ;D a przy słabszych mobach to często zostają tylko nogi postrzale ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja gram Syreną i mam takie cos ze mi regeneruje amunicje do SMG, cos 1 na sekunde . Ulepszylem co prawda modul SMG do 900 ammo ale mam podwojne strzelanie wiec to potwornie szybko schodzi. Teraz praktycznie biegam tylko z SMG, mam juz chyba 10 albo 11 poziom;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo - gram Soldierem i problemów z amunicją brak. Dałem dwa punkciki do regeneracji oraz moda to tej umiejętności. Teraz prawie wcale nie odwiedzam sklepu. To nie wiem jak strzelasz że Ci brakuje. Przecież to nie jest minigun.

Właśnie skończyłem grę na 35lvl i ostanie etapy gdzie walczyłem przeciw najemnikom, ukończyłem w jakaś godzinę. Podczas gdy Brickiem na 37 lvl potrzebowałem 3-4h.
Teraz próbuję grać Hunterem ale mi nie przypadł do gustu, zobaczę jeszcze Siren ale też mam wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować