Zaloguj się, aby obserwować  
Pizduszek

Dead Island - gra komputerowa od firmy Techland

478 postów w tym temacie

Nie wiem gdzie w steamie zapisuje printscreeny, próbowałem frapsem i się nie da, nie wiem czemu. Spróbuje to opisać. Jak jest kościół na północy (czyli drugi akt) to on mi pokazuje że to jest prawy dolny róg mapy. Przed zabudowaniami. Jak podchodzę do czerwonej flagi to znika i łażę w kółko obserwowałem dachy nie ma przejścia z lewej strony drogi na prawą, bo znalazłem parę drabin na górę ale są strasznie daleko od tego miejsca. Zaś jak próbowałem dojść od prawej górnej strony budynku tego co stoi flaga to mi powiedział że wyszedłem poza teren mapy i zrestartowało mnie tak jakby mnie zabili tylko bez odliczania. Może sobie daruje tego questa (tylko 1500exp) i ruszę dalej. Obecnie mam wrócić do latarni z zapasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok od początku wydaje mi się w DI absurdalnym fakt, że 5-6 uderzeń kijem baseballowym powoduje jego złamanie.
Broń degraduje się nieziemsko szybko.
Trzeba by to nieco urealnić.
Poszperałem, pogrzebałem, sprawdziłem - moda zrobiłem :)

LINK : http://hotfile.com/dl/129734119/ff6865d/DIWytBr.rar.html

Ważna UWAGA :

Mod ten może być potraktowany jako próba oszustwa w multiplayerze przez system VAC.
Jeśli chcesz go używać podczas rozgrywki ze znajomymi i wyrażą oni na to zgodę, musicie wszyscy w opcjach gry online wyłączyć opcje VAC, inaczej system może omyłkowo rozpoznać to jako próbę oszustwa i włączyć automatycznego BANA na konto.
Co prawda zarówno twórcy gry jak i Valve oficjalnie wydali stanowisko, że VAC nie będzie banował ludzi używających prostych modyfikacji czy tweaków na plikach gry, ale modów z włączonym VACiem używasz zawsze na własną odpowiedzialność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W czasie gry klikasz F12 i Steam robi screena ktorego po zakonczeniu grania mozesz uploadowac na ich serwer. Daj potem linki do nich i tyle bo z opisu to niewiele wynika gdyz te nadajniki byly dosc blisko siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2011 o 23:48, Pietro87 napisał:

Ok od początku wydaje mi się w DI absurdalnym fakt, że 5-6 uderzeń kijem baseballowym
powoduje jego złamanie.
/ciach/


Wielkie dzięki tego mi brakowało :)
Przydało by się jakieś info chociażby poglądowo: o ile zwiększyłeś wytrzymałość broni (punktowo, procentowo?) i czy dotyczy to wszystkich broni (łącznie z modyfikacjami jak ripper, czy pałka z gwoździami)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak - nie zwiększyłem wytrzymałości poszczególnych broni, zmniejszyłem szybkość z jaką się degradują.
W teorii można by ustawić tak niską wartość, że bronie stały by się praktycznie niezniszczalne, ale to był by typowy cheat, psujący idee rozgrywki.
Wszystkie bronie degradują się teraz znacznie wolniej i realniej. Pewnie to tez ma swoje minusy, bo jakiś tam zwykły złamany kijek powinien stosunkowo szybko się połamać a teraz wytrzyma dużo dłużej, aczkolwiek już taki "bejsbol" czy młotki, gazrurki, tasaki pożarowe, katany itp które pękają po 5-6 ciosach były absurdalne, teraz zajmie to znacznie więcej.

Reasumując - broń dalej musimy naprawiać, aczkolwiek już nie co 2-3 min i nie wystąpi sytuacja, gdzie wychodzimy na ważna misję i rozwalimy w kilka min wszystko co dostępne w arsenale :)

Z danych technicznych - domyślnie gra ma ustawione wartości procentowej degradacji broni w grze na = 1, ja zmieniłem ta wartość po kilku testach ostatecznie na = -40.
Aczkolwiek wszelkie sugestie mile widziane, zawsze można to przerobić lud dorobić dodatkowy mod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2011 o 13:53, Pietro87 napisał:

Więc tak /ciach/


Dzięki za wyjaśnienie. Zastanawiałem się, czy właśnie zastosowałeś jakiś multiplier do wytrzymałości broni czy cuś innego. Zmniejszyłeś stopień degradacji przedmiotów do sensownego poziomu, gra się o wiele bardziej realistycznie gdy baseball nie rozpada się po 8 uderzeniach. Dobra robota. ;)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam zdanie że mam przeszukać stacje benzynowe i przywieść dwa kartony soku i jak przywożę te kartony do siedziby to pokazuje że mam znowu jechać na stację a mogę porozmawiać z tym Simo czy jak mu tam. Wie ktoś jak rozwiązać ten problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2011 o 19:25, Mroczny_Joga napisał:

Witam, mam zdanie że mam przeszukać stacje benzynowe i przywieść dwa kartony soku i jak
przywożę te kartony do siedziby to pokazuje że mam znowu jechać na stację a mogę porozmawiać
z tym Simo czy jak mu tam. Wie ktoś jak rozwiązać ten problem ?

Soki trzeba zostawić na miejscach-widmach na dole, w garażu, na przeciwko bodaj warsztatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy moge zaczac gre postacia przeznaczona do multi i z nikim nie grac? Chodzi mi o cos takiego, ze najpierw sie przekonuje, jak sie gra solo, a jak mi nie bedzie to pasowalo, bez zaczynania od poczatku podlaczam sie do kogos i gram ta sama postacia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jezeli uzyje Twojego moda na wytrzymalosc broni? Moge pozniej go wyrzucic i gra bedzie dzialala ok i nic sie nie stanie, jak bede chcial sie podlaczyc do kogos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie w zasadzie podobne do tego powyżej :)
Czy grając wyłącznie singla, mogę podpiąć się do gry sieciowej, WŁĄCZNIE ze zdobytym już doświadczeniem, ekwipunkiem, pieniędzmi i wyposażeniem ?
Pierwszy akt był łatwy, ale na drugim zaczynają się schody, i przydałaby mi się dodatkowe "plecy" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2011 o 13:48, Darkstar181 napisał:

Pytanie w zasadzie podobne do tego powyżej :)
Czy grając wyłącznie singla, mogę podpiąć się do gry sieciowej, WŁĄCZNIE ze zdobytym
już doświadczeniem, ekwipunkiem, pieniędzmi i wyposażeniem ?

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz go wyłączyć do gry wieloosobowej i nic się nie stanie, bronie zwyczajnie wrócą do stanu domyślanego i będą się zużywać z regularną szybkością.
mój mod zmienia tylko procentowy współczynniki szybkości degradacji broni, celowo zastosowałem zmianę tego konkretnego parametru bo po pierwsze zadziała równo dla wszystkich przedmiotów a po drugie nie wpływa na ich indywidualny parametr wytrzymałości.
Co więcej - można go wyłączyć bez żadnych problemów, bo działa na zasadzie override i wykorzystuje tylko zmianę parametru globalnego do tego dotyczącego procentowej degradacji ogólnej na dany typ broni [sieczne i obuchowe] a nie jakiś szczegółowych statystyk poszczególnego przedmiotu.

Co więcej ostatnio Valve na swoim tweeterze potwierdziło [tak samo jak sam Techland], że DI jest gra stricte Co-op, i nie będzie VAC banów za używanie modów [tak jak w L4D] póki owe mody nie dotyczyły by zmian w plikach dll lub exe gry [na co nie ma szans, bo wszystkich modyfikacji dokonuje się na plikach wypakowanych z gry i są to tylko pliki odpowiedzialne za poszczególne zmienne tudzież skrypty, schematy ai itp itd]

Generalnie jest metoda na cheatowanie, bo w zmiennych da się ustawić nieskończone HP dla przykładu, aczkolwiek zapewne osoba która używała by takiego moda na ogólnym multi dostała by kopa w tyłek od hosta gry, przynajmniej ja na multi jak takiego zobaczę na swojej grze, to leci w cholerę [podobnie jak ci od modowanej staminy czy skilli itp itd... ]


===========================================================


Dodam jeszcze, że obecnie dołączyłem się lekko do wątku o modach na steamie, gadałem z kilkoma moderami, zbieram ciekawe sugestie i może postaram się zrobić jakiś "realistyczny mod" [co prawda już ktoś zrobił podobny mod, aczkolwiek mi zastosowane w nim rozwiązania nie odpowiadają, dlatego pracuje sobie powoli nad czymś własnym, ale skończę to dopiero jak skończę samo DI :)].

Mam też chętkę zrobić moda podnoszącego trudność gry, którego główne założenia tez mam niejako już spisane :

- Więcej wrogów
- Poprawione AI [zombie nie będą już tak odpuszczać pościgów i będą ścigać gracza bez litości], truposze nie będą tonąć w wodzie [zombie które się topią... cm on techland o.0]
- [Punkt do przemyślenia lub do dodania jako opcjonalna wersja moda, nie każdemu mogą się spodobać pomysły z tego pkt] Usunięcie z HUDA : Celownika [krzyżyk], Paska zniszczenia broni, Paska staminy, Paska HP, Minimapy
- Poprawiona wytrzymałość borni [tego moda już wam zapodałem :)] Poprawiona wytrzymałość pojazdów [work in progress, jeszcze nie rozgryzłem do końca jak działa mechanizm zniszczeń bryk, ale jest dobrze]
- Różne drobne fixy i tweaki [tu tez mam kilka pomysłów, ale muszę pierw rozgryźć jak je zaimplementować poprawnie :)]

Wszystko co zrobię wyposzczę w rożnych wersjach, jako odseparowane pojedyncze mody jak również jako jeden duży zbiorczy mod, więc spoko loko, nie będzie tak, że wszystko wrzucę do jednego wora i oleję, ktoś będzie chciał mieć składnik A bez składnika B to będzie taka możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>truposze nie będą tonąć w wodzie [zombie które się topią... cm on techland

Dnia 15.09.2011 o 14:50, Pietro87 napisał:

o.0]

Tego nie kumam, czemu zombie mają umieć pływać? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ekhemmm nieumarli raczej nie powinni chyba "umierać" w wodzie nie xD ?
Widziałeś Zombie które się utopiło :) ?
Powinni raczej sobie chodzić po dnie zamiast się topić i otrzymywać obrażenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2011 o 15:43, Pietro87 napisał:

Ekhemmm nieumarli raczej nie powinni chyba "umierać" w wodzie nie xD ?
Widziałeś Zombie które się utopiło :) ?
Powinni raczej sobie chodzić po dnie zamiast się topić i otrzymywać obrażenia.

Może tam mają wodę święconą? Albo piranie, które preferują zombie? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2011 o 14:50, Pietro87 napisał:

- Różne drobne fixy i tweaki [tu tez mam kilka pomysłów, ale muszę pierw rozgryźć jak
je zaimplementować poprawnie :)]

Hmmm zwiększony czas w momencie kiedy jesteśmy obaleni tak żeby towarzysz zdążył na uleczyć i zmniejszona ilość respawn''ów co by śmierć była dla nasz przeszkodą a nie 5 sekundową przerwą w mashowaniu lpm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To DLC "Krwawa Arena" kiedy będzie dostępne? Widzę że trofea już są dostępne w wersji PS3, ale mój kod z edycji gore nadal nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować