Zaloguj się, aby obserwować  
RobeN

Kart Graficznych Kącik (informacje, porównania)

30553 postów w tym temacie

taki błąd to w zasadzie nie błąd ;D takie cos moze występować wszędzie...ciężko tutaj cokolwiek poweidziec,a gra zaktualizowana??znaczy czy patch ściągnięty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 16:00, Vanmati napisał:

taki błąd to w zasadzie nie błąd ;D takie cos moze występować wszędzie...ciężko tutaj
cokolwiek poweidziec,a gra zaktualizowana??znaczy czy patch ściągnięty??

No to ładnie, uspokoiłeś mnie. :)
Gra zaaktualizowana do patcha z płytki (1.12) :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 15:25, Kalejdoskop86 napisał:

Ale dla gracza może być dobry.

Pogadamy po 6 godzinach gry z rzędu :) Oczy ci wypłyną..60 Hz...mało!

Dnia 28.08.2008 o 15:25, Kalejdoskop86 napisał:

> I tylko na tej możesz grać. Na innych..no właśnie, jest brzydziej.
Nie brzydziej, ale gorsza grafika (ale to normalne) .

No właśnie, to nienormalne :) Standardowo nie da się zobaczyć różnicy między 1280*1024, a 1600*1200. Ale w przypadku LCD (zwłaszcza tych słabszych...) to normalne.

A co do screenu z błędem - takie coś to zobaczysz nawet w Crysisie...Czyli to żaden błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 16:52, ziptofaf napisał:

Pogadamy po 6 godzinach gry z rzędu :) Oczy ci wypłyną..60 Hz...mało!

No trochę ostry ten oraz. :P

Dnia 28.08.2008 o 16:52, ziptofaf napisał:

> > I tylko na tej możesz grać. Na innych..no właśnie, jest brzydziej.
> Nie brzydziej, ale gorsza grafika (ale to normalne) .
No właśnie, to nienormalne :) Standardowo nie da się zobaczyć różnicy między 1280*1024,
a 1600*1200. Ale w przypadku LCD (zwłaszcza tych słabszych...) to normalne.

Tj. takeij różnicy to akurat nie widzę, tylko słyszałem, że jest. :P

Dnia 28.08.2008 o 16:52, ziptofaf napisał:

A co do screenu z błędem - takie coś to zobaczysz nawet w Crysisie...Czyli to żaden błąd.

Acha, super. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Mam jeszcze pytanko do ciebie: co zrobić, aby G3 się nie zacinał co 15 minut? Nie lubię grać, że ciągle zapisywać grę i resetować... :/
Acha, i co to są właściwie to 60hz? Co robią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 17:31, Kalejdoskop86 napisał:

/.../
Mam jeszcze pytanko do ciebie: co zrobić, aby G3 się nie zacinał co 15 minut? Nie lubię
grać, że ciągle zapisywać grę i resetować... :/


Zmienić komputer na słabszy lub zainstalować patcha 1.6
A co do tych 60 Hz - częstotliwość odświeżania ekranu. Dla LCD minimum to 70 Hz, dla CRT-ka 85 Hz.
Przy 60 widać, jak obraz "miga" (mozesz tego nie zauważyć, jak nigdy nie pracowałeś na dobrym monitorze.) Różnica jest taka, że im mniej tym szybciej bolą oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 17:32, ziptofaf napisał:

Zmienić komputer na słabszy lub zainstalować patcha 1.6

Tak, albo i to i to najlepiej dla G3... -.-
A ty masz lepszy PC ode mnie, i jak u ciebie to było? :P

Dnia 28.08.2008 o 17:32, ziptofaf napisał:

A co do tych 60 Hz - częstotliwość odświeżania ekranu. Dla LCD minimum to 70 Hz, dla
CRT-ka 85 Hz.
Przy 60 widać, jak obraz "miga" (mozesz tego nie zauważyć, jak nigdy nie pracowałeś na
dobrym monitorze.) Różnica jest taka, że im mniej tym szybciej bolą oczy.

No bolą szybciej, ale jak gram to nie. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 13:11, Kalejdoskop86 napisał:

Myślę, że tak, o ile nie chcesz grać na maxa w gry pokroju Crysisa. :P

Hmmm... po prostu chcialem sie zpaytac co o tej karcie sadzicie bo ja posiadam...
i musze powiedziec ze w sumie jest nie doceniania... w crysisa gralem na very high bez jakichkolwiek problemow!

zreszta na razie w kazda gre gralem na tej karcie na fulla....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestes w bledzie bo PhysX w kartach NVIDI zwieksza ilosc klatek w grze a nie tak jak bylo z karta AGEI ze zwalnialo widac nie doczytales lektury i sam osobiscie nie sprawdziles, ja to zrobilem wlasnie na 9800GTX i faktycznie sprzetowy PhysX daje minimum 10fps w grach na silniku Unreal Engine 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Accelero Twin Turbo pasuje pod GF 8800GS? Nigdzie nie można tego znaleźć, a na stronie AC napisali 8800 GT i GTS. Wiem, że GS ma taki sam układ chipsetu na płytce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 18:29, Kawosz napisał:

Czy Accelero Twin Turbo pasuje pod GF 8800GS? Nigdzie nie można tego znaleźć, a na stronie
AC napisali 8800 GT i GTS. Wiem, że GS ma taki sam układ chipsetu na płytce...


wejdz sobie na strone cooling.pl lub angela.pl znajdz produkt i zapytaj sprzedawce czy bedzie pasowac on ci udzieli 100% odpowiedzi bo ja sam nie jestem pewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 18:29, Kawosz napisał:

Czy Accelero Twin Turbo pasuje pod GF 8800GS? Nigdzie nie można tego znaleźć, a na stronie
AC napisali 8800 GT i GTS. Wiem, że GS ma taki sam układ chipsetu na płytce...


Lepiej daj sobie spokój z tym coolerem... AC robi dobre chłodzenia ale akurat to im nie wyszło i to kompletnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 18:51, Vanmati napisał:

Do tej karty to Arctic Cooling Accelero s1 Rev2 na Allegro za 56 zł
prosze: http://allegro.pl/item419388418_arctic_cooling_accelero_s1_rev2_totalna_cisza_w_pc.h
tml :)


Nie chcę pasywnego. To ostatnia rzecz jaka chciałbym zakładać na mojego GF''a. Mimo to doceniam chęci pomocy. Potrzebuję czegoś mocnego... co najważniejsze aktywnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 17:37, MichalixPL napisał:

Hmmm... po prostu chcialem sie zpaytac co o tej karcie sadzicie bo ja posiadam...
i musze powiedziec ze w sumie jest nie doceniania... w crysisa gralem na very high bez
jakichkolwiek problemow!

Daj screena z gry z włączonym frapsem (ale nie z pierwszej misji, a powiedzmy z tej, gdzie sterujemy samolotem, bo nie wierzę...
Na Very high (czyli to, co mamy tylko na Viście), z włączonym wygładzaniem krawędzi nie wyrabia GTX260...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze nie wiesz ale pasywne jest lepsze niz aktywne,oczywiscie połączenie pasywnego+aktywnego to dopiero cos ale jak stac cie na 100-200zł na takie PORZĄDNE cacko to prosze bardzo,ja polecam ci Pasywne,kumpel na 8600Gt mial 50st ponad,zalozyl tego pasywnego i ma duza mniejsza,nie wiem dokladnie jaką,ale był bardzo zadowolony. :)
poweidz czemu wolisz aktywne??to tylko nawiew powietrza,które wyje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.08.2008 o 18:55, ziptofaf napisał:

Daj screena z gry z włączonym frapsem (ale nie z pierwszej misji, a powiedzmy z tej,
gdzie sterujemy samolotem, bo nie wierzę...
Na Very high (czyli to, co mamy tylko na Viście), z włączonym wygładzaniem krawędzi nie
wyrabia GTX260...

Na xp na high, przepraszam zapomnialem o tym z ta vista ze tam na max idzie...
Po prostu mowie ze karta jest wg mnie bardzo dobra, narazie kazda gre gralem na max detalach na xp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2008 o 17:54, MLODY2K6 napisał:

Jestes w bledzie bo PhysX w kartach NVIDI zwieksza ilosc klatek w grze a nie tak jak
bylo z karta AGEI ze zwalnialo widac nie doczytales lektury i sam osobiscie nie sprawdziles,
ja to zrobilem wlasnie na 9800GTX i faktycznie sprzetowy PhysX daje minimum 10fps w grach
na silniku Unreal Engine 3.


Weź mi wytłumacz, jakim cudem?
Skoro mamy realniejsze wrażenia fizyczne i karta graficzna musi je dodatkowo wyliczać, to większą ilość FPS-ów da się uzyskać tylko w specjalnie napisanych aplikacjach...
http://techgage.com/article/nvidias_physx_performance_and_status_rep ort/3
Z tego co widzę, zastosowanie karty graficznej zamiast oddzielnego układu fizycznego kończy się spadkiem ilości klatek. W porównaniu do CPU rzeczywiście jest nieco szybciej, ale i czasem nieco wolniej...A mówimy o Unreal Engine 3, najwydajniejszym silniku graficznym na rynku. Podejrzewam, że w takim Ghost Recon odczujemy tylko spadek wydajności, a nie jakikolwiek wzrost.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować