Zaloguj się, aby obserwować  
geralt_z_rivii7

Team Fortress 2 - temat ogólny [m]

6690 postów w tym temacie

no fakt przecież na blogu pisali że może się pojawić chyba więcej broni do walki wręcz

cytat
*This isn''t the only melee slot item the Engineer''s getting...just a bonus!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2010 o 23:31, I_am_S napisał:

*Facepalm*
Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jeden przedmiot, który mnie zaintryguje...

tylko tak piszesz a co jak do czego przyjdzie będziesz ich używał najbardziej bezsensowny jest tylko jeden item w całej grze jest nim razorback. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2010 o 23:33, Numenpl napisał:

> *Facepalm*
> Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jeden przedmiot, który mnie zaintryguje...

tylko tak piszesz a co jak do czego przyjdzie będziesz ich używał najbardziej bezsensowny
jest tylko jeden item w całej grze jest nim razorback. xD


Mowie o przedmiotach enga
te pierwsze dwie mnie nie interesują
Dla razorbacka też można zastosowanie znaleźć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.07.2010 o 23:40, I_am_S napisał:

Dla razorbacka też można zastosowanie znaleźć...


na przykład, bo ja nie widzę żadnych oprócz zmuszania spy to wystrzelenia 2/3 kul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra stuknęło te 100 kluczy

na blogu nic ale na stronie z update pojawiło się parę nowych rzeczy

payload Nowa mapa thunder mountain bardzo długi czas przejścia

nowa unlocki
the Gunslinger(mechaniczna dłoń) : zastępuje klucz, + 25 hp , co 3 cios w combosie to zawsze kryt , pozwala stawiać combat mini sentry zamiast normalnego sentry.

Combat mini sentry : tylko z gunslingerem, kosztuje 100 metalu, ma full zycia, buduje sie 4 razy szybciej natomiast nie można naprawiać oraz ulepszać i zadaje polowę obrażeń normalnego.

dodano opisy achievementow

dobra ide spac o 10 czas na update

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2010 o 01:54, Numenpl napisał:

dobra stuknęło te 100 kluczy

na blogu nic ale na stronie z update pojawiło się parę nowych rzeczy

payload Nowa mapa thunder mountain bardzo długi czas przejścia

nowa unlocki
the Gunslinger(mechaniczna dłoń) : zastępuje klucz, + 25 hp , co 3 cios w combosie to
zawsze kryt , pozwala stawiać combat mini sentry zamiast normalnego sentry.

Combat mini sentry : tylko z gunslingerem, kosztuje 100 metalu, ma full zycia, buduje
sie 4 razy szybciej natomiast nie można naprawiać oraz ulepszać i zadaje polowę obrażeń
normalnego


Warto dodać, że achivmenty są opisane i jest już pewne, że gitara będzie unlockiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UPDATE :D

Engine
Fixed client crash related flashlight usage.
Fixed several issues related to alt-tabbing (invisible players, etc).

Team Fortress 2
Added The Frontier Justice.
Added The Wrangler.
Added The Gunslinger.
Added The Southern Hospitality.
Added 35 Engineer achievements.
Engineers can now pickup & move their buildings.
Added Engineer main menu music.
Added 4 new maps:
Thunder Mountain, a 3 stage Payload map.
Hightower, a Payload Race map.
Upward, a Payload map.
ColdFront, a community built Capture Point map.
Item tuning:
The Sandvich now uses a cooldown timer, instead of the health pack recharge mechanic.
The Gunboats now reduce self-damage by 60% (was 75%)
The Tribalman''s Shiv bleed duration reduced to 6 second (was 8), and its damage penalty increased to 50% (was 35%).
Added better feedback sound for Pyros on when their flamethrower is doing damage.
Fixed blood effect on bleeding player.
Added a glow effect to Payload carts.
Added Romanian language support.


4 mapy, dodanie tego wrencha i przenoszenie budynków czyli tak jak się spodziewano ^^

ciekawsze to nerf gunboats (nie wiem po co, nikt z tego nie korzysta w normalnej grze) i nerf melee snipera (imo za duży ten nerf)

co do gitary to

Spoiler

występuje jako taunt do Frontier Justice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2010 o 02:27, Aku230 napisał:

ciekawsze to nerf gunboats (nie wiem po co, nikt z tego nie korzysta w normalnej grze)
i nerf melee snipera (imo za duży ten nerf)

Co masz na myśli pisząc "Normalna gra"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teamy pelne engy ^^
ogólnie szykuje się nerf wszystkich itemów odblokowanych dla engiego, zwłaszcza wrangler, który jest mocno OP.
Jest śmiesznie jak dla mnie, nikt nie gra na serio, ogólnie jak grałem na servie to zostało to porównane do gry w szachy, cóż, powolne zdobywanie pola i przesuwanie się do przodu ^^
Szkoda, że nie graliśmy w CP, jestem ciekawy co by tam się działo ^^
BTW. można przenosić budynki, ale
-idzie się wolniej
-budynek rozbudowuje się od 0, jakby w przyśpieszonym tempie (czyli jak powstaje sentry->lvl1->lvl2->lvl3)

imo warto gdy wiadomo, że ktoś postawi tele przed końcem setup time

co do tauntów

Spoiler

są na pewno 2, gitara i do ręki robota, oba to taunt kille

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i jesteśmy już parę godzin po "apdejcie"(a nawet dwóch). Oj co to była za noc, na początku było nudnawo, na GTFO można mieć tylko dwóch engów, więc sloty wiecznie zajęte, jednak na UKCS tego ograniczenia nie było. Obadałem najpierw dwie nowe mapy i cóż, Hightower to raj dla spajuf i sznajperuf, zwłaszcza gdy bomba już powoli dojeżdża na samą górę, a ty zdejmujesz kolesi z drugiej strony mapy i ta leci z powrotem w dół. Thunder Mountain też jest całkiem ciekawa, nie grałem jednak jeszcze na Upwardzie i tej mapce od contributora...

Wracając jednak do głównego punktu wycieczki: ENGIE WARS! Tam gdzie engów jest od cholery zaczyna się prawdziwa zabawa. Co prawda nie mam jeszcze ani Gunslingera ani Wranglera, jednak stare zabawki wcale nie odpadają w starciu z nowymi, ba, całkiem sprawnie sobie radzą, chociaż może to kwestia tego, że gracze są jeszcze nieobyci z nowościami. Mini-Sentry stawiają się bardzo szybko, Wrangler zamienia działka w prawdziwe maszynki do mięsa(dopóki jest drugi engie, który uzupełnia zapasy), a Power Fist... no cóż, zwiększa wytrzymałość Inżynierów co mówi samo za siebie.

No i nowy Wrench przypadł mi do gustu, zwłaszcza, że póki co, krwawienie wręcz oślepia przeciwnika, gdyż czerwień jaką dali dla efektu jest mniej przenikliwa niż żółć po oblaniu jarate. Krytów nie ma, ale i tak jest... mhm.

EDIT: Zapomniałbym... pojawił się trzeci tajemniczy slot pod "hat" i "misc"... czyżby nowe PDA?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie grałem, miło zaskoczyły mnie nowe polskie nazwy przedmiotów.
EDIT: No, może prócz "Peleryny nożownika", raczej nie całkiem o to chodziło twórcom :P IMO "Płaszcz i sztylet" byłoby bardziej odpowiednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby ktoś nie wiedział unlocki za Milestone engineer w takiej kolejności

Milestone 1 - Frontier Justice
Milestone 2 - Gunslinger oraz Combat Mini Sentry
Milestone 3 - Wrangler

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować