Zaloguj się, aby obserwować  
geralt_z_rivii7

Team Fortress 2 - temat ogólny [m]

6690 postów w tym temacie

Dnia 27.10.2012 o 17:56, Madoc napisał:

> A czy ja komentowałem ubiegłoroczny event czy ten obecny?
Wydawałeś się zaskoczony.

Nie tyle zaskoczony, co zasmucony. W poprzednich latach bez problemu tłukłem bossów, a tu Valve starało się zrobić coś będącego większym wyzwaniem i niestety, ale nie trafiło w dziesiątkę. Jak będę chciał podjąć wyzwanie to sobie zbiorę paczkę kumpli i np. przejdę tę najtrudniejszą operację kooperacyjną, a nie będę chciał zaliczyć ogólnodostępny event mający dawać frajdę.

Dnia 27.10.2012 o 17:56, Madoc napisał:

Swoją drogą, musisz mieć wyjątkowego pecha lub ja mam wyjątkowe szczęście. Pierwszy serwer
na jaki trafiłem- ludzie grzecznie czekają na Merasmusa, trochę się tłukąc, ale raczej
w przyjacielskiej atmosferze, po czym jak mag przybywa, wszyscy zgodnie go tłuką. Nie
powiem, że się przy tym nie zabijając, ale głównie przez przypadek, a najwięcej trudności
przy zabijaniu go nastręczyło chowanie się.

Z tym pechem to bardzo możliwe, bo oprócz kilku meczy z wzajemnym wyżynaniem się graczy trafił się jeden, gdzie Merasmusowi pasek HP zdał się wyzerować, ale on sam nie zginął. Po tym zakończyłem próby wykonania tego eventu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2012 o 14:19, Mercuror napisał:

Gratuluję Valve organizacji tego eventu bez uwzględnienia tego, że większość graczy to
dzieciarnia. Zabicie Merasmusa graniczy z cudem, bo gracze mogą się cały czas wzajemnie
zabijać i oczywiście znajdzie się ktoś, kto na przekór wszystkim będzie sobie podbijał
fragi. Szkoda, mógłby być fajny event, a tak to można tylko toto olać.


Nie spotkałem się z takim zachowaniem. Jak grałem to gdy pojawiał się boss, wszyscy łączyli siły by go ubić. To takie piękne :)

Swoją drogą, ten tryb jest całkiem fajny. Podoba mi się losowanie kart, które różnie na nas wpływają(np. zaczynamy tańczyć). Mam nadzieję, że ten tryb zostanie, tylko oczywiście przerobią go na jakąś "niehalloweenową" wersję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie ciężko pokonać tego maga Merasmusa, skurczybyk jest nieziemsko wytrzymały, a do tego ciągle się teleportuje. Przed chwilą grałem na serwie na 31 graczy na którym, w momencie pojawienia się Merasmusa nie można było zabić nikogo z przeciwnej drużyny, więc wszyscy rzucali się bossa, ale i tak zawsze zostawało mu przynajmniej 25% paska HP. Chyba trzeba by trafić na serwer z dużą ilością dobrych i ogarniętych ludzi aby coś zdziałać, bo np. inżynierowie czy szpiedzy nie bardzo przydają się w walce z magiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Snajperzy z Huntsmanem. Jedyna słuszna droga, niestety. Nawet jeżeli zagoni się cały serwer do walki z Merasmusem, można się nieźle przejechać, zwłaszcza w momencie gdy zaczyna bawić się w prop hunt. A robi to dwa razy. Szukanie go zabiera cenny czas. Dlatego też, pomimo genialności mapy i Koła Fortuny, cały event jest do dupy bo nagroda z walki z Merasmusem jest nieadekwatna do wysiłku jaki trzeba włożyć w pokonanie go. Już rok temu Monoculus był eventem raczej meh w wykonaniu, ale przynajmniej pokonanie go nie wymaga specjalnych taktyk i większego problemu ze zdobyciem czapki i Bombinomiconu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2012 o 15:18, Dared00 napisał:

Whoa... whoawhoawhoa... wait a second. Te wartości przedmiotów są jakieś "pewne"? Summer
Shades są warte 6 kluczy?


Tak summer shades 6 kluczy tylko sa przewaznie "nie tradable" i trzeba do tego mieć giftwrap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grę z ciekawości zacząłem wczoraj. Dostałem bonusowo jakąś skrzynkę i jeśli się doczytałem to potrzebuje płatengo klucza żeby ją otworzyć?
Poza tym nie podoba mi się że gra wykorzystuje Steam, zanim gra się uruchomi, łaskawie znajdzie serwer gry i na niego wejdzie mija dobre 10 minut. No i się strasznie zawiesza. Czy to w trakcie uruchomienia, czy zwyczajnie podczas gry, a nawet jak opuszczam jakiś serwer to potrafi się lagnąć i nie drgnie, trzeba resetować. I mam problem ze statystykami, bo wydaje mi się że przestały rejestrować wyniki z bitew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 23:32, UnionPacific napisał:

Grę z ciekawości zacząłem wczoraj. Dostałem bonusowo jakąś skrzynkę i jeśli się doczytałem
to potrzebuje płatengo klucza żeby ją otworzyć?

Tak.

Dnia 04.01.2013 o 23:32, UnionPacific napisał:

Poza tym nie podoba mi się że gra wykorzystuje Steam, zanim gra się uruchomi, łaskawie
znajdzie serwer gry i na niego wejdzie mija dobre 10 minut.

Z ciekawości włączyłem, zajęło mi to niecałe 5 minut. I to przy korzystaniu z automatycznego dołączania, ogólnie korzystanie z własnej listy serwerów jest trochę szybsze.

Dnia 04.01.2013 o 23:32, UnionPacific napisał:

No i się strasznie zawiesza.
Czy to w trakcie uruchomienia, czy zwyczajnie podczas gry, a nawet jak opuszczam jakiś
serwer to potrafi się lagnąć i nie drgnie, trzeba resetować.

Dziwne, u mnie jedyny problem ze stabilnością występuje, gdy próbuję anulować dołączanie do serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do gry, nie wiem na jak długo, po +/- rocznej przerwie.
Poprawcie mnie jak się mylę. Graczy wydaje mi się z kilkakrotnie mniej niż kiedyś. Zniknęły moje najlepsze servery GGFO (czy coś w tym stylu). Obecnie jeśli już gram to tylko na polskim Stajnia Ogarów lub ich drugim na 30 slotów. Innego interesującego servera nie znalazłem bo i wybór marny.

MvM
Grałem kilka razy na chybił trawił i bez wcześniej umówionych ludzi rozgrywka nie ma sensu:/ Jest mi bardzo przykro, że aby zdobyć nowe itemy trzeba kupić "bilecik". Chciałbym bardzo zagrać w ten nowy tryb, ale nie aż tak by za niego płacić. (przy każdej nowej rozgrywce trzeba pewnie kupić nowy) Wielki minus moim zdaniem. Ogromny !

ps: Jeżeli jest ktoś kto chciałby na trudnym poziomie przejść wszystko do początku to ja jestem bardzo chętny :)

Kilka spostrzeżeń.
Nowa broń spya zmniejszająca lvl budynków to grube nieporozumienie! Jeżeli od razu po nałożeniu nie zniszczymy jej to możemy być pewni, że mamy 2 lvl działka. Następnie tele i disp, które będą już na bank 1 lvl. Stary dało się zdjąć ze wszystkiego po kolei i naprawić, a ten nowy powoduje znacznie większe uszkodzenia!

Nowy strój heaviego w kratę jest przegięty. Widziałem gościa, który pomalował go na zielono i jak go widzę to nie wiem, czy on jest w red, czy blue. Kilka razy przez to zginąłem bo nie dało się go rozróżnić...

Zamiany po śmierci w złote figury jest niesamowicie irytująca. Powinna być opcja wyłączenia tego efektu.

W MvM grając Heavim po wykupieniu ulepszenia mamy pasek rage. Naładował mi się i nie miałem zielonego pojęcia co teraz. Jak go użyć? Który klawisz wcisnąć? Patrzyłem w opcjach, ale nic nie znalazłem. Oświecicie mnie :s ?

Wydaje mi się, że obniżono dmg łuku. Faktycznie?
Bardzo fajna zmiana to zachowanie kryt strzałów enga po śmierci.
Natomiast nie spodobał mi się fakt, że przy taunt'' cie medyk przestaje leczyć. Komu to niby przeszkadzało? Tak samo nie rozumiem czemu grubas musi zjeść kanapkę, a nie uleczyć się nie jak apteczką. Arr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.teamfortress.com/post.php?id=9714

Valve obmyśliło jak zarobić więcej kasy na swoim rynku dla graczy. Wartość tych przedmiotów będzie stale rosła, a jak obrót się zmniejsz, to znów będzie coś do wycofania z ogólnodostępnego obiegu. Nic tylko brać prowizję od coraz wyższych cen...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2013 o 23:47, In_The_End napisał:

Zamiany po śmierci w złote figury jest niesamowicie irytująca. Powinna być opcja wyłączenia tego efektu.

Zmień serwer, ten efekt to Stajniowy bonus dla graczy, którzy wykupili slota.

>Tak samo nie rozumiem czemu grubas musi zjeść kanapkę, a nie uleczyć się nie jak apteczką. Arr
Balans, ktoś stwierdził że uleczenie 150 HP w przeciągu mniej niż sekundy to przesada, moim zdaniem miał rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2013 o 23:47, In_The_End napisał:

MvM
Grałem kilka razy na chybił trawił i bez wcześniej umówionych ludzi rozgrywka nie ma
sensu:/ Jest mi bardzo przykro, że aby zdobyć nowe itemy trzeba kupić "bilecik". Chciałbym
bardzo zagrać w ten nowy tryb, ale nie aż tak by za niego płacić. (przy każdej nowej
rozgrywce trzeba pewnie kupić nowy) Wielki minus moim zdaniem. Ogromny !

Ale przecież to są chyba tylko kosmetyczne przedmioty, bez których można żyć.

Dnia 10.01.2013 o 23:47, In_The_End napisał:

Tak samo nie rozumiem czemu grubas musi zjeść kanapkę, a nie uleczyć
się nie jak apteczką. Arr

Jak to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować