Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin - betatest

232 postów w tym temacie

"Tam postęp w głównym wątku fabularnym nie zamykał drogi do questów rozpoczętych w poprzednim akcie. A tutaj jakoś się to dzieje... Dziwne, bardzo dziwne..."

Może się to dziać dlatego, że z aktu na akt dzieje się coś wielkiego - np. zabijającego część mieszkańców miasta/wioski - którzy akurat byli questo-dajni w poprzednim akcie. Albo fabularnie nie jest możliwe odwiedzenie miejsc, do których miało się dostęp wcześniej. A może nie - nie wiem, sądzę jednak, że ludzie nie przestaną dawać questów ot tak sobie, ale to będzie jakoś uzasadnione.

Twórcy wspominali też coś o czasie, który ma istotny wpływ na zdarzenia w grze. Możesz spotkać ważną osobę w mieście danego dnia, ale za kilka dni już jej tam nie będzie, bo wyjedzie z ważnych powodów. Czas w tej grze płynie (podobno) i nie mamy wpływu na pewne zdarzenia, które na jego przestrzeni się dzieją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież Geralt nie zginął. Znajdźcie mi fragment, w którym jest napisane, że Geralt ginie. Jest napisane, że odpływa z Yennefer, czyli nie wiadomo co się z nim dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy określenie ''beta test'' jest tutaj właściwe? Jak dla mnie jest to kolejna porcja informacji, która przewija się przez każdą zapowiedź - ot, nic nowego. Do premiery niecałe 3 tygodnie - wypatruję kuriera i kampanii reklamowej w rodzimej telewizji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To bardziej reklama, niż recenzja. Na miejscu autora nie zachwycałbym się tak bardzo dosyć przeciętną grafiką oraz sterowaniem. Co prawda to drugie zapowiada się całkiem ciekawie, jednak w RPG-ach, w których kierujemy jedną osobą, najlepiej sprawdza się WSAD do chodzenia i myszka do celowania.
Dlatego wolę poczekać na betatest (a jeszcze lepiej - recenzję) w CDA. Oni powinni być bardziej obiektywni i mniej bezkrytyczni. Ale nie mam tego gram.pl za złe. W końcu trudno krytykować, coś co się samemu stworzyło i teraz wypuszcza na rynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 19:12, Kifa napisał:

Jak sięgam pamięcią
to każda gra cRPG do tej pory miała otwarty świat, po którym bez sztucznych podziałów można (...)

Pierwszy i najbardziej oczywisty przykład, który natychmiast mi się nasunął. KotOR. Całkowicie zamknięte lokacje, bez otwartego świata. Co swoją drogą nie zmieniło faktu, że to genialny erpeg
Pozostałe kwestie już wyjaśnili Ci inni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Point-and-click.. Czyli walka nie jest taka jakiej oczekiwałem i się spodziewałem:/ hmmm... Choć w RPG''i grałem sporo to Nie lubię za bardzo systemu point-and-click:) Ale jak to wyjdzie ocenię jak dostanę grę:) Może to będzie jedna z niewielu gier z tym systemem którą polubię?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 20:32, Marrbacca napisał:

> najlepiej sprawdza się WSAD do chodzenia i myszka do celowania.
No to sobie taki ustawisz. W czym problem?


Nie słyszałem, żeby była taka możliwość. Ani w tym tekście, ani żadnym innym. Daj mi może linka do informacji, w której jest napisane, że takie sterowanie będzie dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 20:32, Stwór napisał:

Point-and-click..

I to wielki minus dla gry. Wolałbym, aby sterowanie, odbywało się na podobnej zasadzie co w Gothicu czy Oblivionie.

Swoją drogą, ciekawe, że to "betatest", a nie "test". W końcu z tekstu wynika, że jest gra nie ma żadnych, błędów, tylko wszystko jest wychwalane pod niebiosa, a więc mam pytanie, skąd ta beta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 20:46, Mr Black napisał:

Nie słyszałem, żeby była taka możliwość. Ani w tym tekście, ani żadnym innym. Daj mi może linka
do informacji, w której jest napisane, że takie sterowanie będzie dostępne.

No ja grałem na przykład grałem takim systemem :P. Bardzo wygodne to było :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niby wymagania ma większe od tego, co mam we wnętrzu blaszaka, ale zobaczymy jak to będzie

oby tylko mi poszedł. oby mi poszedł... jak pójdzie - będzie super ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 20:46, milten6 napisał:

> Point-and-click..
I to wielki minus dla gry. Wolałbym, aby sterowanie, odbywało się na podobnej zasadzie co w
Gothicu czy Oblivionie.

Swoją drogą, ciekawe, że to "betatest", a nie "test". W końcu z tekstu wynika, że jest gra
nie ma żadnych, błędów, tylko wszystko jest wychwalane pod niebiosa, a więc mam pytanie, skąd
ta beta?


Dlatego, że gra nie osiągnęła nawet statusu gold, i jest nadal testowana?
A co do wszechobecnych reklam - z jednej strony, rozumiem, ogromna masa pieniędzy wpakowana, trzeba zrobić wszystko, żeby się zwróciła.
Z drugiej - na niektórych może to działać jak płachta na byka. Ja, przyznam, trochę uległem tej manii, i zamówiłem EK. Może było warto. Cóż zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 19:23, Luk Zombi napisał:

Haha twórcy widocznie nie widzieli żadnej gry cRPG, jak Gothic, Morrowind czy dowolny inny
tytuł. A ja jeszcze pamiętam te zapowiedzi z których wynikało że świat ma być otwarty jak
w wyżej wymienionych. Ciekawe co jeszcze twórcy niedopowiedzieli...

No, ciekawy jest ten przykład z Morrowindem, w którym każde drzwi to ekran ładowania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mr Black:"Nie słyszałem, żeby była taka możliwość. Ani w tym tekście, ani żadnym innym. Daj mi może linka do informacji, w której jest napisane, że takie sterowanie będzie dostępne."

Znaj Pańską łaskę ;-) -> http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,26,6063,3622,1#igbody

Co do oceny recenzji - standard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważam że lepiej poczekać na betatesy które będą zamieszczone we wtorkowym CDA. Jak tam nie napiszą nic o błędach zacznę się martwić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2007 o 20:31, Marrbacca napisał:

> Jak sięgam pamięcią
> to każda gra cRPG do tej pory miała otwarty świat, po którym bez sztucznych podziałów
można (...)
Pierwszy i najbardziej oczywisty przykład, który natychmiast mi się nasunął. KotOR. Całkowicie
zamknięte lokacje, bez otwartego świata. Co swoją drogą nie zmieniło faktu, że to genialny
erpeg
Pozostałe kwestie już wyjaśnili Ci inni


To zależy, co kto lubi - ja na przykład KotOR nie polubiłem nigdy, bo nie widziałem w nim absolutnie niczego odkrywczego ani czegoś co by mnie przy ekranie zatrzymało na dłużej niż te 25 minut... Już wyłączam fakt że właśnie zamknięta struktura tej gry była jedną z odpychających dla mnie rzeczy. A poza tym - Wiedźmin od początku był zapowiadany jako gra dająca pełnię swobody w poruszaniu się po świecie. Stąd teraz moje rozczarowanie i złość, spowodowane wysoce nieudolnym tłumaczeniem. Z resztą - nie za bardzo wiem jak to ma być, że każdy kolejny akt powoduje taką zmianę w świecie gry, że automatycznie wygasa wszystko co robiliśmy w poprzednim - fizycznie nie potrafię sobie tego wyobrazić po prostu. Co - zamykają się nagle jakieś bramy? Z nieba spada meteor i zabija wszystkich NPC którzy dali nam questy poprzednio? I dlaczego wszyscy jednocześnie przestają dawać RÓŻNE i NIEPOWIĄZANE ze sobą questy? To jest bzdura... To zupełnie nie jest to czego oczekuję po jakimkolwiek RPG i tyle... I wygląda to sztucznie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować