Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin oprowadza po Wyzimie - nowy film!

146 postów w tym temacie

Dnia 17.10.2007 o 10:46, Xzwart napisał:

Dodatkowo ciala postaci w Gothicu poruszaja sie calkiem naturalnie(w przeciwienstwie do tyczkowatych
odstajacych rak w wiedzminie).

No moim zdaniem to biorąc pod uwagę Wiedźmina i Gothica to ten pierwszy wypada o wiele lepiej pod względem animacji. Nie zauważyłem jeszcze w Wiedźminie odstających rąk... IMO wszystko wygląda naturalnie. Jedynie zachowanie się włosów Geralta na wietrze wygląda troszkę "plastikowo", ale trudno zrobić coś więcej na Aurorze.

Dnia 17.10.2007 o 10:46, Xzwart napisał:

Co do fallouta, to pokazywal postacie z takiej perspektywy ze brak animacji twarzy nie przeszkadzal.
A te animacje ktore byly w pelni animowane, byly po prostu swietne jak na tamta technologie.

Z tym Falloutem to ja żartowałem :D To była taka próba naśmiewania się z samego siebie, bo jestem ogromnym fanem Fallouta i prawie wszystko nim popieram :P

Dnia 17.10.2007 o 10:46, Xzwart napisał:

Poza tym dlaczego szukasz tytulow z gorsza mimika, porownuj Wiedzmina do takiego Vampire:Bloodlines
sprzed 4 lat. Powiedz mi jak wypada wiedzmin w tym porownaniu.

Nigdy nie grałem w Vampire: Bloodlines więc raczej nie porównam. Poza tym V:B z przed 4 lat, a Gothic 3 z przed roku to już jest jakaś różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2007 o 11:08, djsound napisał:

Końcówka jest the best :D Co on chce zrobić z tą procą? Podbić oko? Dobrze, że gra niedługo
dojdzie...


To Ty nie wiesz??? To jest proca Zabójca Goliata +5 z pociskami HE!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pełni zgadzam się z Allanonem więc nie będę powtarzał drugi raz tego samego.
Jest natomiast jedna rzecz, która jest nawet dobra w tym filmiku, a mianowicie głos Geralta. Całkiem nieźle pasuje do niego chociaż za bardzo coś mi on przypomina sposób w jaki podkładał głos David Hayter dla Snake''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem grę powinno się oceniać w porównaniu do podobnych produkcji.
Tutaj nie ma co porównywać Wiedźmina do Crysis czy UT3... To przecież nie te silniki!!!
Porównajcie sobie do NWN, SW:KotOR i wówczas wyciągajcie wnioski.
W jaki sposób ta gra różni się od poprzedniczek na tym silniku???
Jakie zmiany zostały wprowadzone???
Silnik Aurora ma swoje granice - i tak zmiany są naprawdę niebywale daleko posunięte w stosunku do pierwotnego użytego w NWN. A dlaczego Aurora???

To ja też mogę powiedzieć - dlaczego w HoMM5 jak zbliżę na max kamerę, to nie widzę piegów na nosie czy krzaczastych brwi???
A dlaczego w stalkerze wszyscy mają takie same oczy??? A dlaczego Naznaczony czasami ma wygięty nadgarstek???

Czy te gry były przez to złe???
Do tej pory nie ma silnika, który jest idealny.
Pamiętajcie, że gdyby RED miał stworzyć nowy silnik, to gra może wyszłaby... w 2012 akurat na EURO :P

I ja tu nie bronię CDP, tylko obiektywnie patrzę. Nigdy nie rozumiałem porównań nieproporcjonalnych.
Jak samochody się porównuje, to też w swojej klasie Opel Corsa z Citroen C3 oraz Renault Clio ale już nie z Audi S8!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2007 o 10:38, TobiAlex napisał:

Allanon ile masz latek? 15? 16? Rozśmieszył mnie tekst w stylu "mam za dużo latek na karku".


Wystarczająco dużo, aby trzeźwo oceniać to co widzę. Co do mojego wieku - zgadnij. Matury już nie pamiętam, a dyplom pokryty jest kurzem.

Dnia 17.10.2007 o 10:38, TobiAlex napisał:

BTW. pracowałeś kiedyś w przemyśle growym? A może zrobiłeś jakąś zajebistką mapkę do jakieś
gry? Czy też po prostu narzekasz jak typowy Polak? No bo my to tylko narzekać potrafimy, ale
zrobić coś samemu...


A co to ma do krytyki? Jesteś dobitnym przykładem osoby zaślepionej. Co więcej - idąc Twoim tokiem myślenia, wychodzi na to, że mówiąc "Nie podoba mi się ta muzyka", dajesz słuchaczowi do zrozumienia, że TY potrafisz zrobić lepszą i pracujesz w przemyśle muzycznym. :) Pojąłeś paradoks swojej wypowiedzi?

Krytykuję, bo mi się nie podoba. Krytykuję, bo widzę niedociągnięcia, które są bardzo rażące.

Dziwi mnie postawa polskich graczy. Jeżeli chodzi o HIT, to każdy zagraniczny tytuł jest dokładnie sprawdzany i nawet pierdoła pokroju złych tekstur liści sprawia, że ocena graczy leci w dół. Oczywiście jest to mocno przejaskrawione. W stosunku do "Wiedźmina" wiele osób podchodzi ulgowo, machając ręką na niedoróbki.

A przecież animacja postaci w grach RPG, to rzecz, która ciągle nam towarzyszy. W końcu bohaterem trzeba się poruszać, prowadzić dialogi. Naprawdę nie będzie Wam przeszkadzał bieg Wiedźmina a''la Pinokio lub betonowe twarze rozmówców? Owszem - do wszystkiego można się przyzwyczaić, ale raczej nie wpłynie to na dobrą ocenę ogólną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2007 o 12:35, Allanon napisał:

Krytykuję, bo mi się nie podoba. Krytykuję, bo widzę niedociągnięcia, które są bardzo rażące.

O przepraszam, Sztywne ręce awansowały do rangi rażących niedociągnięć...

Dnia 17.10.2007 o 12:35, Allanon napisał:

A przecież animacja postaci w grach RPG, to rzecz, która ciągle nam towarzyszy.

W grach RPG nie towarzyszy nam animacja. Chodziło zapewne o cRPG a chyba tym ma być Wiedźmin.

Dnia 17.10.2007 o 12:35, Allanon napisał:

W końcu bohaterem
trzeba się poruszać, prowadzić dialogi. Naprawdę nie będzie Wam przeszkadzał bieg Wiedźmina
a''la Pinokio lub betonowe twarze rozmówców?

Nie będzie mi przeszkadzał tak jak nie przeszkadza mi w Thief. Widać, że twarze są nie w pełni ruchome, widać, że ręce się nie zginają, widać, że kowal oraz rzeźnik sztucznie uderzają... a gdzie ta sztywność Wiedźmina?

Dnia 17.10.2007 o 12:35, Allanon napisał:

Owszem - do wszystkiego można się przyzwyczaić,
ale raczej nie wpłynie to na dobrą ocenę ogólną.

To się jeszcze zobaczy - Ty już zaocznie obniżyłeś grze ocenę za niedociągnięcia animacji. Oblivionowi i Morrowindowi zapewne zrobiłeś to samo, co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czemu Twoja "trzeźwa ocena" nie pozwala Ci na dostrzeżenie, że miecze są magicznie przytwierdzone do pleców, że Wiedźmin zdejmuje je z pleców jak łuk, że tak naprawdę nie powinien nosić takiego oręża, że już w ogóle pomysł na noszenie dwóch takich mieczy jest sprzeczny z oryginałem...

Różnimy się tym, że ja patrzę na wartość merytoryczną produktu, ta jest dla mnie najważniejsza. Ty natomiast patrzysz na grafikę - dostrzegasz jej ubytki ale nieścisłości w warstwie merytorycznej są już dla Ciebie tajemnicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głos jest na prawdę świetny, ciekawe jak to będzie brzmiało w wersji polskiej. Animacja postaci nie jest super i jestem wśród tych, którzy na to narzekają. Wkurzają mnie drewniane dłonie a cyrkowiec wyprawiający figle na ulicy robi to z miną zawodowego mordercy po dwudziestu latach depresji. RED chwali się, że były sesje mocap i tak dalej więc dlaczego nie zrobiono takiego ( widocznego niestety ) szczegółu jak dłonie? To są wady, tak samo jak przyklejone magiczne miecze. Grafika jest ładna i pewnie fabuła również będzie ciekawa, ale tego na razie tutaj nie widać. Można domniemywać, po niektórych sytuacjach, rozmowach.

Ogólnie wypada pozytywnie ale nie jest to zdecydowany pozytyw. Cenię sobie stronę wizualną gier bo zawsze mnie to pociągało. Wierzę, że te wady nie wpłyną na gameplay, ale i tak są widoczne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2007 o 14:29, ChiChonson napisał:

Wiem że to jeszcze nie ostateczna wersja,ale jak niektorzy pewnie zauważyli brakuje pochwy
na miecze.

W wielu grach RPG jej nie było, i jakoś nikt się nie czepiał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2007 o 14:29, ChiChonson napisał:

Wiem że to jeszcze nie ostateczna wersja,ale jak niektorzy pewnie zauważyli brakuje pochwy
na miecze.


Była w planach, była w grze, ale ją finalnie wyłączyli ze względów na komplikacje.
Więcej o tym znajdziesz na forum wiedźmina - chyba cały temat o pochwach był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować