Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nocna premiera Wiedźmina na gram.pl

322 postów w tym temacie

Dnia 25.10.2007 o 13:48, Qubus16 napisał:

nieuwjarr ja znalazłem coś takiego http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=10 z tego wynika
że musisz już kupić


dzięki że próbujesz mi pomóc ale też to już widziałem...jako tako znam swoje prawa konsumenckie i zdaje mi się że istnieje coś takiego jak możliwość odstąpienia od umowy jeśli wszystkie warunki umowy nie zostały spełnione w odpowiedni sposób...pre-order to pre-order...napisane jest że 2 dni przed premierą więc to już jest złamanie umowy:) jako że jestem wyrozumiały odpuszczę jeśli dzisiaj do mnie dojdzie:)
jednak chciałbym się dowiedzieć w jakiś sposób jak wygląda to ze strony gram.pl...a piszę tutaj bo nie jestem w stanie w jakikolwiek inny sposób uzyskać interesujących mnie info...
najgorsze w tym wszystkim jest to że już za grę zapłaciłem bo gdybym jednak nie posłuchał znajomego i chciał zapłacić przy odbiorze po prostu bym to olał i przesyłki nie odebrał:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2007 o 13:52, crypto.crk napisał:

> gdyby nie było tych co robią cracki, kopiują i udostępniają w internecie tych wszystkich
programów/gier/filmów
> to zobacz gdzie by było piractwo ..i jakie ceny byłyby za orginały. rozbawiłeś mnie dzieciak..

> ile takich cracków już popełniłeś, ilu ludziom w ten sposób pomogłeś wejść w posiadanie
nielegalnych
> kopi? ..to rzeczywiście szlachetne co robisz ;) to od takich jak ty powinno sie zaczynać
tępić
> piractwo na świecie.. jeszcze tego nie rozumiesz? :)
>

Nie ma to jak winic tych co produkuja bron, a nie tych co jej uzywaja. Brawo.
Bierz odpowiedzialnosc za to co robisz...( Oryginal czy pirat ). Obwinianiej ludzi ktorzy produkuja
bron/cracki jest bledne...bo to Ty podejmujesz decyzje. Nie chcesz nie uzywasz. Dostajesz wybor.


Tak jak mowilem wczesniej ja koncze juz ten temat... EOT.


ci co produkują broń i udostępniają ją na szeroką skale to też łajzy ( oglądałes Bowling for Columbine?? ..chyba nie, a powinieneś ) jak i ci co dorabiają jakąś krzywą ideologie do tego że robią cracki.. powiedzmy zrobiłeś bombe i co zostawiasz ją na ulicy by ktoś z niej skorzystał?? ..coraz bardziej mnie rozbawiasz, a właściwie przerażasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nieuwjarr dlatego życze ci otrzymania gry za 5 minut!!! :) ja wziąłem za pobraniem wole wydac te 5 zł wiecęj ale moge zrezygnować jak nie dotrzymają umowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

W pierwszym dniu doręczenia wszytkie paczki z firmy CD Project zostały wstrzymane na ich polecenie. W dniu jutrzejszym zapewne będzie wydana paczka ale w jakich godzinach będzie kurier ciężko powiedzieć na daną chwilę. Ja mogę umowić na doręczenie na piątek w dwugodzinnym przedziale czasowym między 11.00-18.00 do wyboru. Po godzinie 6.00 rano odpowiedz należy kierować na adres: dzial_zlecen@dpd.com.pl

Z poważaniem,
______________________
Ewa Kozłowska
Asystent Działu Obsługi Klienta
DPD Polska Sp. z o. o.
02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15
tel. (022) 577 55 55
fax (022) 577 55 50
ekozlowska@dpd.com.pl
www.dpd.com.pl
______________________________________________________________________________________________________________________
DPD Polska Sp. z o.o., 02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15
Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
KRS nr 0000028368, NIP: 526-020-41-10, kapitał zakładowy: 58.604.000 PLN

To info z DPD o przesyłce, a ponoć miało być pieknie i druga dostawa za darmo, bardzo dziękuję CDP za takie traktowanie, po co rozsyłać listy, które okazują się być spamem... nieprawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co? Kolejne kłamstwo! Tym razem Biuro Obsługi Klienta CDP.

Dzisiaj przed południem zadzwoniłem do BOK, aby zapytać co się dzieje z zamówionym przeze mnie "Wiedźminem". Miła Pani poinformowała mnie, że faktycznie były od poniedziałku problemy z wysyłkami, jednak sprawa jest załatwiona i paczkę kurier dostarczy mi dzisiaj - NA PEWNO - do godziny 17.

Czekałem więc niecierpliwie i dla pewności około godz. 15 wykonałem telefon do DPD, aby upewnić się czy kurier dojedzie. Okazało się, że paczki nie ma w oddziale Lubelskim DPD. Pani stwierdziła, że paczka nie została nadana.

Może ktoś z CD Projekt raczy mi odpowiedzieć:
1. Dlaczego zapewniacie Państwo kupujących, o gwarancji dostawy przed premierą i jej nie dotrzymujecie? Czy nie jest to przypadniem łamaniem umowy handlowej, którą klient zawiera ze sprzedającym w momencie złożenia zamówienia i zapłaty za nie?
2. Dlaczego osoba w Biurze Obsługi Klienta kłamie?
3. Co zamierzacie Państwo zrobić dla klientów którzy zawiedli się na Waszej gwarancji?
4. Gdzie do kogo mogę złożyć skargę na takie traktowanie klienta? Chyba zrozumiałe jest, że składać skargę na BOK w BOK jest nie na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może ja też sie z wami podziele moim zaskoczeniem, więc zamówiłem sobie EK Witchera 4 dni temu dostałem e-mail że mają problemy z wysłaniem i żeby mnie uspokoić wyślą mi grę a dodatki na koszt "CDP" póżniej(brelok,ksiązki etc.) tylko jest jeden problem, bo ja za bardzo przywiązuje wage do dodatkówi i odrazu mi się to niespodobało ale OK domyślam się jaką mają prace i presję przed premierą zluzowałem. Przychodzi dzień 24....paczka nie doszła....(jestem cierpliwy) przychodzi dzien 25.....paczka dochodzi o godzinie 17:23 (jestem troche wkurzony). Odbieram paczuszkę, otwieram a tam co... gra (wydaje sie że z EK nie ma nic wspólnego) pudełko jak inne witchery za okolo 80zl (spodziewałem sie czegoś bardziej wykwintnego chociażby jakiegoś fajnego pudełeczka na którym będzie ten numerek EK a tu klapa.., ładnie by sie prezentował obok moich "białych kruków", no ale niestety.....Zapomniałem napisać że dostałem koszulkę XL taką jak zamawiałem (przynajmniej w folii wyglada na XL). Nie otwieram nic z tej gry bo wiadomo może CDP napisze że mają znów problemy z przesyłką i mi nie przyśla a 210zł (10zł dla pana kuriera) piechotą nie chodzi..to bede miał jakieś powody żeby powalczyć o zwrot pieniążków, moim pytaniem jest "Gdzie jest numer edycji kolekcjonerskiej??, gdzie ładne pudełeczko jakie widać na zdjęciach (nie to czarne na 3 płyty). Jak do tej pory nie jestem zachwycony waszą pracą, mam nadzieję że szybko dostanę odpowedź na posta z góry :).

Pozdrawiam ekipe gram.pl
j3di.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja wreszcie dostałem swoją kolekcjonerską edycję Wiedźmina i... krew mnie zalała.

Opóźniona przesyłka zawiera koszulkę, fakturę i zwykłe wydanie gry. GDZIE JEST MOJA KOLEKCJONERSKA WERSJA ZA KTÓRĄ ZAPŁACIŁEM 199 ZŁ?

Niestety jest już za późno by skontaktować się telefonicznie ze sklepem gram.pl a na email mogę czekać nawet 48 godzin.

Czy jest oprócz mnie jakiś inny właściciel "takiej fajnej" edycji kolekcjonerskiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie zgadam się z sabathius''em. Obietnica otrzymania gry przed premierą. Dzwoniłem do DPD bo paczka była u nich w poniedziałek i u mnie miała być we wtorek. Jak się dowiedziałem CPD wstrzymał wysyłkę (tak poinformowała mnie pani w BOK) jest czwartek godzina 19, premiera za 5h. Ja grę dostanę o 23 w piątek (wtedy wracam do domu) - dostane zamówioną miesiąc wcześniej grę kilkanaście godzin później niż ktoś kto przechodząc rano koło empiku podejmie w ostatniej chwili decyzję. Nie wiem co CDP z tym zrobi ale ja będę żądał rekompensaty. Grę kupić chciałem tak czy siak ale decyzja o tym by kupić ją przed premierą była podyktowana tym że DOSTANĘ ją PRZED premierą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja swojej zamówionej zwykłej edycji też nie dostałem:) Ale przypadkiem byłem obok empiku i zajrzałem a co tam widzę.... no EK:) i od reki ciach i kupione:) I chyba jako jedna z pierwszych osób w Polsce mam EK całą :) Tak, że empik rządzi:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu kupiłem "Wiedźmina" w Saturnie w Złotych Tarasach. Spoconymi z wrażenia dłońmi zainstalowałem program, po czym z walącym jak dzwon sercem klinąłem "Uruchom grę". Pojawił się obrazek malutkiego dysku, po czym na ekranie wyświetlił się zabawny komunikat: "Proszę włożyć oryginalny dysk DVD do czytnika".
Kurde mol, przecież siedzi! Klikam raz i jeszcze raz. Nic. Doinstalowałem patcha, też nic. I tak sobie teraz siedzę
zbaraniały i myślę czy to możliwe, co się dzieje? Kiedyś CD-Projektowe "Age of Empires" nie chciało sejwować gry bez patcha, ale to pryszcz w porównaniu z tą skuchą. Przypomnę, że kupowałem w Saturnie, a nie na Stadionie. Czarne pudełko z trzema płytami, a nie jedną w kopertce spod koca. Pytam więc: What the hell is going on?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2007 o 20:32, Pagan Baby napisał:

Godzinę temu kupiłem "Wiedźmina" w Saturnie w Złotych Tarasach. Spoconymi z wrażenia dłońmi
zainstalowałem program, po czym z walącym jak dzwon sercem klinąłem "Uruchom grę". Pojawił
się obrazek malutkiego dysku, po czym na ekranie wyświetlił się zabawny komunikat: "Proszę
włożyć oryginalny dysk DVD do czytnika".
Kurde mol, przecież siedzi! Klikam raz i jeszcze raz. Nic. Doinstalowałem patcha, też nic.
I tak sobie teraz siedzę
zbaraniały i myślę czy to możliwe, co się dzieje? Kiedyś CD-Projektowe "Age of Empires" nie
chciało sejwować gry bez patcha, ale to pryszcz w porównaniu z tą skuchą. Przypomnę, że kupowałem
w Saturnie, a nie na Stadionie. Czarne pudełko z trzema płytami, a nie jedną w kopertce spod
koca. Pytam więc: What the hell is going on?


SolidShield :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wróciłem z pracy i ręce mi opadły. W MM Wiedźmin był za 79.90 + BESTIARIUSZ od rana, a ja ciągle czekam na moją wersje przedpremierową. Normalnie serce mi się krajało jak patrzyłem jak gra znika z pułek, a ja jej nie kupiłem, bo czekam na werjse już zamuwioną która wyniosła mnie prawie 20 zł więcej + dużo nerwów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że niepochlebnych opinii przybywa, a przeprosin i sprosotowania co do zaistniałej sytuacj jak nie było tak nie ma. Prawda jest taka, że jest to już standardowa zagrywka CDP: gdy ludzie coś chwalą i im się podoba to zaraz znajdzie się ktoś z firmy by zebrać oklaski, ale jak wszyscy jadą ostro bo firma zawaliła (i to już kolejny raz z rzędu) to nikt się nie fatyguje by załagodzić sprawę tylko powstają kolejne newsy tak jakby nic się nie działo.
Pamiętajcie CDP, że skoro macie klientów w du*ie to oni się odwdzięczą wam tym samym i zobaczymy kto na tym gorzej wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować