Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Megarecenzja Medieval II: Total War - Królestwa (część I)

37 postów w tym temacie

Autorzy nieco przesadzają. Kwintesencją Total War''ów są bitwy z żywymi ludźmii, natomiast kampanie szybko nudzą ze względu na słabą konstrukcję. Jeśli kogoś natomiast interesuje gra właśnie w kampanie, to niech sobie sprawi moda do Medka II, np.: Deus Lo Vult

Edit:
Na kampanii przeciw Litwie nikt sobie zębów nie połamie. Góra, ale maks. 20 tur i jej nie ma.
Natomiast ciekawie rozgrywa się tę kampanię Mongołami, to taka sporo odmiana. Tylko najpierw trzeba wiedzieć, jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja swój dodatek mma i przeszedłem każdą z 4 kampanii w trybie długim oprócz tej krzażowców - wydaje mi się, że to jest seria najtrudniejszych kampanii KAŻDĄ frakcją. Najlepiej grało mi się w Ameryce i Wlk Brytani (odpowiednio Aztekowie i Irlandia, nasza nowożytna kolonia ;p). Naprawdę polecam - jeżeli masz czas, zagraj. Czas nie będzie stracony ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 11:00, ArnoldAnhilator napisał:

Na kampanii przeciw Litwie nikt sobie zębów nie połamie. Góra, ale maks. 20 tur i jej nie ma.


Przeciw Litwie na pewno nie, ale zagraj sobie Litwą na hardzie, to dopiero wyzwanie ^^.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Na V.hardzie Aztekami kampanię przeszedłem, więc z Litwą nie powinno być większych problemów.
Jednostki lepsze, tylko pewnie szybko bankrutują. Zresztą Krzyżacy też. Jak nimi grałem to po ok. 40 turach, ani Polski, ani Litwy i Novgorodu nie było, a ja tonąłem w długach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Recka jest bardzo duża, a jeśli chodzi o grę to bardzo fajny dodatek. Jestem fanem serii TW i nie mogę sobie darować, że "Królestwa" jescze nie wpadły w moje ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 09:40, Budyn napisał:

> Końcówka roku obfita w dodatki :
> - Dzikie Hordy (HoMMV)
> - Maska Zdrajcy (NWN2)
> - Królestwa (M2TW)
> - Beyond the Sword (CivIV)
>
> Oj się nie jeden wieczór straci,w tym może i wigilijny ^^
A Opposing Fronts to co? Pies? Najlepszy dodatek tego roku i tak odrzucony, nieładnie, oj nieładnie....
:P


Ano racja,racja,jakoś mi umknęło że to CoH się doczekał rozszerzenia,ale tak to jest z tą sklerozą,może to dlatego że 2wojenne RTS''y nigdy mnie nie pasjonowały,a te dodatki zapadły mi w pamięć gdyż od dłuższego czasu ostrze na nie ząbki i przygotowuje portfel ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a mnie zastanawia w jaki sposob na podgladach np. lucznikow w jednej druzynie jest 120szt??? albo 60 konnych??? lub 150 pikinierow??? nie ma takich jednostek, na jakim craku gral ten co pisal recenzje??? bo majac tak potezne armie po min 120 pieszych w jednej jednostce to nie wiem na kim tu sobie zęby łamać???
pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2007 o 09:40, Budyn napisał:

> Końcówka roku obfita w dodatki :
> - Dzikie Hordy (HoMMV)
> - Maska Zdrajcy (NWN2)
> - Królestwa (M2TW)
> - Beyond the Sword (CivIV)
>
> Oj się nie jeden wieczór straci,w tym może i wigilijny ^^
A Opposing Fronts to co? Pies? Najlepszy dodatek tego roku i tak odrzucony, nieładnie, oj nieładnie....
:P


O HL2:E2 nie wspominajac :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiszę bo dopiero dostrzegłem ten mały błąd. Otóż Polska jest jak najbardziej dostępna jako frakcja startowa, wystarczy tylko ruszyć głową i działa, to żadna wada gry. Gorzej, jak ktoś chce Mongołami zagrać, bo to już większy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować