Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

3316 postów w tym temacie

Gram.pl i CD Projekt pragną przeprosić za opóźnienie w dostawie wszystkich, którzy zamówili w pre-orderze Edycję Kolekcjonerską Wiedźmina i jeszcze jej nie otrzymali.

"Jakość wydania jest dla nas jednym z najważniejszych czynników. Jednak przy produkcji Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina standardy jakościowe i nasze oczekiwania były wyśrubowane jak nigdy dotąd. Opakowanie Edycji Kolekcjonerskiej jest ręcznie składane i sklejane - co w sposób nieprzewidziany rozciągnęło produkcję w czasie" - mówi Jarosław Orzeszek, menedżer gram.pl. "Gdy okazało się, że nie zdążymy dostarczyć w całości edycji kolekcjonerskiej przed premierą, chcieliśmy, by gracze mimo wszystko ucierpieli jak najmniej. Dlatego natychmiast podjęliśmy decyzję o wysyłce edycji podstawowej, by można było zagrać w Wiedźmina jeszcze przed premierą, zgodnie z obietnicą. Do każdego z zamawiających wysłaliśmy również mailem przeprosiny i wyjaśnienie sytuacji. Równocześnie zobowiązaliśmy się do wysłania wszystkich dodatkowych elementów na nasz koszt, tuż po premierze razem z obiecaną gratyfikacją przy starcie pre-ordera".

Przed premierą było gotowe zaledwie 300 egz. Edycji Kolekcjonerskiej. Nie sposób było wybrać spośród wszystkich osób, które zamówiły Edycję Kolekcjonerską w pre-orderze tych, które miały by ją otrzymać kilka dni przed pozostałymi, nie krzywdząc jednocześnie części zamawiających. W efekcie pierwsze 300 egz. zostało wysłane do sklepów. "Być może nie było to najlepsze posunięcie i wstrzymanie wysyłki całej edycji kolekcjonerskiej (w tym również do sklepów) - byłoby lepszym rozwiązaniem" - mówi Michał Gembicki. "Zdajemy sobie sprawę, że nie tak to miało wyglądać i bardzo przepraszamy wszystkich, którzy w wyniku zaistniałej sytuacji nie otrzymali jeszcze pełnej Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina".

Wysyłka elementów Edycji Kolekcjonerskiej rozpocznie się jutro i realizowana będzie w oddzielnym, nowym zamówieniu. Wszystkie osoby, które złożyły zamówienie na tę edycję, otrzymają wiadomość z potwierdzeniem nadania i numerem przesyłki kurierskiej. Informacje dotyczące wysyłki będą również sukcesywnie podawane na forum, a wszelkie pytania dotyczące realizacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie troche piepszenie niedawno nie zdązyły wyschnac artbook i bestariusz, dzisiaj sie okazało ze jednak pudełek nie zdazli złozyc :/ trzeba było wiecej żółtych małych chińskich rączek zatrudnić.

Czekam zobaczymy czy jutro nie bedea znowu przepraszac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to o rekompensacie trzeba niestety zapomnieć...

Ale gratulacje za oficjalne przeprosiny. Lepiej późno, niż wcale.

No i przedstawiciel CDP potwierdził moje słowa z tekstu o premierowo-kolekcjonerskich wpadkach przy okazji Wiedźmina. Nie doskoczyliście do poprzeczki, którą sami ustawiliście sobie bardzo wysoko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co taki długi nius? Wystarczyło dać ostatni akapit, cała reszta już została wyłuskana z DOKu. Jednym słowem będziemy mieli całe EK dopiero za tydzień jak nie później.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek także pozwoliłam sobie przypiąć, ponieważ to właśnie tutaj będą pojawiały się na bieżąco informacje, o których powinniście wiedzieć.

Proszę zaglądajcie tu często, a także w miarę możliwości kierujcie tutaj innych Gramowiczów, mających pytania dotyczące EK i ich wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować