Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

3316 postów w tym temacie

Dnia 30.10.2007 o 15:22, NiKiTa7 napisał:

> Dobra, mam nowe zamówienie u siebie, jest to z dodatkami do EKi, ale dlaczego mam że
jest
> ono wstrzymane?

Status, który pojawił się przy nowym zamówieniu - "wstrzymano" zmieni się w chwili spakowania

i nadania przesyłki.



A nadanie przesyłki nastąpi jeszcze dzisiaj??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 15:41, grzesioo napisał:

Wolałbym jednak odpowiedź nie od moderatora forum, ale od kogoś, kto między tymi przesyłkami
się obraca i może wątpliwości pozbawić w 100%.


Czytasz co do Ciebie piszę? Cytowałem Tuddrussela, zdaje sie kierownika działu obsługi klienta. To kto ma sie wypowiedziec, prezydent żebyś był zadowolony? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 15:41, grzesioo napisał:

Wolałbym jednak odpowiedź nie od moderatora forum, ale od kogoś, kto między tymi przesyłkami
się obraca i może wątpliwości pozbawić w 100%.


Jeśli miałaby być to osoba, która obraca się między przesyłkami to będzie problem - zajęta jest (jak cały zespół)
składaniem elementów EK do przesyłek. Ale tak przesyłki nadawane będą w dużych pakietach, jeszcze dzisiaj
na pewno otrzymacie maila z informacją o statusie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Każdy ma prawo mieć własne zdanie, ale ma tez obowiązek wyrażać je kulturalnie- masz regulamin do przestrzegania i tyle na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 14:32, Kamiloos napisał:

A ja zapytam o to, o co pytalem juz ze 3 straony temu. jak wyglada wysylka Ek zamowionych dopiero
przy premierze Wieska? Znaczy sie zamowienia zlozone w piatek/sobote? Kiedy mozna liczyc na
wyslanie tych EK?

Pozdrawiam


Piątek lub poniedziałek - tak realnie i w jednej przesyłce, całość. Szczegółowe informacje będą wysyłane
też mailem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Lol ja jestem oblatany w cytowaniu pracowników cdp :P
Nie mam pojęcia, masz w tym wątku niebieskich to do nich kieruj uwagi, ja własnie wróciłem z uczelni i idę coś zjeść /nie zauważyłem, żeby podawali jakieś konkrety/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.10.2007 o 15:45, fish13 napisał:

A nadanie przesyłki nastąpi jeszcze dzisiaj??


Przesyłki są nadawane na bieżąco, jeszcze dziś pojawi się informacja o statusie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 15:56, NiKiTa7 napisał:

Przesyłki są nadawane na bieżąco, jeszcze dziś pojawi się informacja o statusie.


Czy jest w nich już bonusik, jaki każdy z zamawiających EK ma dostać w ramach rekompensaty za "dosyłanie" elementów zestawu? Jeśli tak, cóż to jest? ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 14:03, mike3e napisał:

Bardzo sie ciesze, ze zaczeliscie juz wysylac reszte gadzetow z EK. Cieszylbym sie jeszcze
bardziej gdybym mogl otrzymac sama gre. Gdybym otrzymal ja w dodatku przed gadzetami to juz
bylby szczyt szczescia...

Niestety Wasz ukochany masterlink nie jest w stanie dostarczyc mi tej przesylki juz od tygodnia(z
Warszawy do Warszawy!!!). Gdyby nie to, ze zaplacilem przelewem, to juz dawno bym sie na Was
wypial. Przynajmniej mam nauczke na przyszlosc, ze nie warto nic u Was kupowac, bo w dupie
macie klienta...


Nie lekceważymy naszego klienta, staramy się pomóc... Z naszych aktualnych informacji od Masterlinka w dniu dzisiejszym powinien Pan otrzymać przesyłkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja tam wybaczam to zrozumiałe.

No ale CDP mogło najpierw wydać tym którzy zapłacili te 200zł którzy czekali, zamiast tego woleli rozdawać elementy z EK za darmo w różnych sklepach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 16:08, lordfett napisał:

> Przesyłki są nadawane na bieżąco, jeszcze dziś pojawi się informacja o statusie.

Czy jest w nich już bonusik, jaki każdy z zamawiających EK ma dostać w ramach rekompensaty
za "dosyłanie" elementów zestawu? Jeśli tak, cóż to jest? ;>


Tak jak wcześniej napisał - do godz. 17:00 pojawi się informacja o rekompensacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie woleli, tylko takie mieli podpisane umowy.
Tak czy inaczej nie było najprawdopodobniej wówczas odpowiedniej ilości egzemplarzy wszystkich części składowych EK.

Fakt nieudanej akcji jest "faktem autentycznym" i "oczywistą oczywistością". Niemniej jednak czas płynie i ważne jest to, że pozostałe elementy zostaną doręczone oraz to, że CDP/Gram.pl dadzą za to bonus (oraz, iż publicznie przyznali się do zaliczenia wpadki nr X).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 16:09, NiKiTa7 napisał:

Nie lekceważymy naszego klienta, staramy się pomóc... Z naszych aktualnych informacji od Masterlinka
w dniu dzisiejszym powinien Pan otrzymać przesyłkę.


Moze niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Chodzilo mi o to, ze gdybyscie naprawde chcieli pomoc to zmienilibyscie kuriera. To nie jest pierwsza wpadka masterlinka, a juz na pewno nie ostatnia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 15:46, Budo napisał:

> Wolałbym jednak odpowiedź nie od moderatora forum, ale od kogoś, kto między tymi przesyłkami

> się obraca i może wątpliwości pozbawić w 100%.

Czytasz co do Ciebie piszę? Cytowałem Tuddrussela, zdaje sie kierownika działu obsługi klienta.
To kto ma sie wypowiedziec, prezydent żebyś był zadowolony? ;]


Stary, czy Ty zawsze musisz tak napastliwie odpisywać na wpisy gramowiczów?
Widzę, że nie rozumiesz kompletnie co mam na myśli, spieszę więc z wyjaśnieniem. Początkowy wpis Taddrussela tej kwestii jednoznacznie nie wyjaśniał, dlatego do niego skierowałem pytanie, aby to on odpowiedział, bo jest zorientowany zapewne lepiej od Ciebie. To, że zacytowałeś jego wypowiedź (do której właśnie się odnosiłem, bo nie była jednoznaczna) nie sprawia w magiczny sposób, że nagle stajesz się dobrym źródłem informacji.
Życzę więcej dystansu na przyszłość. I daruj sobie wycieczki w moją stronę. Dość się już wszyscy nadenerwowaliśmy przy okazji Wiedźmina, żeby jeszcze moderatorzy zaogniali sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda szacunek do klienta w wydaniu obsługi GRAM.PL ?

Przed chwilą zadzwoniłem do BOK, ktoś podniósł i odłożył słuchawkę. Bez przepraszam, bez dziękuje, bez niczego !

Ludzie czy wam na mózgi padło ? Daliście ciała z wysyłką Wiedźmina i jeszcze takie numery robicie ? Jak nie chcecie odbierać to nie odbierajcie, albo rozłączcie linie. Ale podniesienie i odłożenie słuchawki to szczyt chamstwa (IMHO).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 13:48, NiKiTa7 napisał:


Maile od Pana otrzymaliśmy, wsuwka i okładka zostanie do Pana wysłana w jutrzejszym.


Witam. Ja również mam ten problem, że okładka z gry jest źle wydrukowana (screen) Pisałem do Was przez formularz w sklepie, bezpośrednio do DOKu, jednak nie otrzymałem odpowiedzi. Czy istnieje możliwość, abyście nową okładkę wsadzili do paczki z elementami z EK? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam.

20071030163103

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się, aby to było celowe. Byłoby to wręcz bezsensowne.
Być może coś rozłączyło rozmowę???
Ja bym spróbował jeszcze raz - po 3 takich bym wyciągał wnioski...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2007 o 16:27, madjudge napisał:

Jak wygląda szacunek do klienta w wydaniu obsługi GRAM.PL ?

Przed chwilą zadzwoniłem do BOK, ktoś podniósł i odłożył słuchawkę. Bez przepraszam, bez dziękuje,
bez niczego !

Ludzie czy wam na mózgi padło ? Daliście ciała z wysyłką Wiedźmina i jeszcze takie numery robicie
? Jak nie chcecie odbierać to nie odbierajcie, albo rozłączcie linie. Ale podniesienie i odłożenie
słuchawki to szczyt chamstwa (IMHO).


Bardzo przepraszamy, z powodów technicznych nastąpiło przerwanie na linii telefonicznej. Prosimy zadzwonić ponownie do BOK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować