Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

3316 postów w tym temacie

Dnia 07.11.2007 o 08:45, SwenG napisał:

Ja mam wciąż "wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana" i nic się nie zmienia w temacie.


Mam tak samo i muszę przyznać , że powoli opuszcza mnie spokój.Każdemu moze zdarzyć się niedotrzymanie terminu , ale to co teraz widzimy , zaczyna przypominać celowe działanie.Minęły kolejne 2 tygodnie i CDP nie jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań?Mało tego , nie jest w stanie powiadomić rozczarowanych klientów kiedy to zrobi. Trudno w to uwierzyć.Może dodatki pisane są ręcznie , jak w epoce przed Guttenbergiem , bo w przeciwnym wypadku chyba dałoby się już wszystko wydrukować i wysłać.
Mnie zaczyna zastanawiać jedna istotna rzecz.Czy przyjmując pieniądze , kilka dni przed planowaną wysyłką , nikt w CDP nie wiedział o problemach z przygotowaniem EK? Jeżeli tak wiedza była , a pomimo tego pieniążki wzięto , mielibyśmy do czynienia z celowym złamaniem prawa.Cała sprawa , przynajmniej w mojej prywatnej opinii , doszczętnie rozwaliła niezłą , dotychczasową opinię sklepu gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 09:09, KrzychW napisał:

> CIACH !!


Ostatnio ostro się zainteresowałem wysyłką dodatków do Wiedźmina. Zamówiłem 1 egzemplarz przy "masowych" zamówieniach edycji kolekcjonerskiej. Przełknąłem fakt, że wysyłka została podzielona na 2 etapy. Podarowałem opóźnienie wysyłki dodatków do EK, która miała zacząć się w dniu premiery (26 października 2007). Nie zareagowałem na powtórne opóźnienie wysyłki zamówienia z dodatkami do EK (dzisiaj jest 7 listopada a ja mam ciągle status ''pakowane i przygotowywane do wysyłki , zostanie wysłane 6 listopada 2007''). Najbardziej jednak zdenerwował mnie inny fakt - mianowicie zamówiłem Wiedźmina EK po raz drugi licząc na to, że zamówienie zostanie zrealizowane szybko i bez przeszkód (podobno składanie EK zajmuje dużo czasu - czekałem 1.5 tyg - moim zdaniem powinni się wyrobić (na pewno tylko 1 osoba tego nie robi). Za zamówienie zapłaciłem od razu - mTransferem (może to też coś przyspieszy). Zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta CDP (5 listopada) i w podczas rozmowy zostałem zapewniony, że paczka zostanie przygotowana i wysłana jeszcze w tym samym dniu, co więcej, że paczka dojdzie do mnie w dniu następnym. Dzisiaj mamy 7 listopada (ergo 2 dni PO telefonie jeśli umiem odejmować) i do tej pory gry nie dostałem a zamówienie "pakuje się" od 5-tego listopada. Podsumowując krótko - NIECH ŻYJE PROFESJONALIZM ! Niestety ale czeka na mnie jeszcze jedna paczka ze sklepu gram.pl, na której mi jakoś zależy (chociaż też zaczynam wątpić, że dojdzie w terminie). Po tej paczce przestaje korzystać ze całego portalu oraz sklepu gram.pl. Początkowo był to dobry pomysł - niestety obecnie całość zamieniła się w wielką reklamówkę (3/4 artykułów-newsów dotyczy nowych produktów innych firm). Nie pochwalam tego co się dzieje i mam nadzieję, że ktoś kto przeczyta tego posta też sobie weźmie w/w uwagi do serca. Pomijając sam fakt, że kiedyś pracowałem w CDP i wiem jak to wszystko wygląda "od środka" - mogę stwierdzić jedna przykrą prawdę. STACZACIE SIĘ.

20071107092512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano i ja zaczynam tracić cierpliwość, a cierpliwy jestem bardzo... zapłaciłem za kolekcjonerkę 2 stówy, przełknąłem jakoś wysyłanie w dwóch partiach, bo termin wysłania drugiej był na tyle niewielki, że nawet nie było się o co awanturować...
Ale kurde, ten krótki termin minął 2 tygodnie temu! A w zamówieniach cały czas widnieje, że przesyłka została wstrzymana... no po prostu załamka... dlaczego w takim razie kazali mi płacić całość, kiedy otrzymałem zestaw za 80 złotych, a pozostałych części na razie nawet na horyzoncie nie widać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.11.2007 o 22:44, black warrior napisał:

lol, u mnie też jest pakowane i przygotowywane do wysyłki , zostanie wysłane 6 listopada 2007.


U mnie to samo - szkoda tylko, ze jest juz siodmy listopada :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za zamówienie zapłaciłem od razu

Dnia 07.11.2007 o 09:36, Bigjack7 napisał:

- mTransferem (może to też coś przyspieszy).


Taki sposób płatności , najwytaźniej przyśpiesza tylko fakt otrzymania przez CDP pieniędzy , a nie otrzymania przesyłki przez zamawiającego.Ja zapłaciłem przelewem internetowym 12 października i od tamtej pory kredytuję działalność firmy CDP , jak zresztą prawie 3000 innych "''posiadaczy" EK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni nie miałem internetu... Pomyślałem sobie: świetnie! Będzie niespodzianka, gdy w końcu przyjdzie mi zestaw gadżetów wiedźmińskich. Teraz spoglądam na status zamówienia i co widzę? To samo co tydzień temu, wysyłka zamówienia wstrzymana... Powoli tracę cierpliwość. Za co ja te 200 zł zapłaciłem? Za satysfakcję stracenia kasy? Za powietrze? Ehh... Brak mi słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... dlaczego w takim razie kazali mi płacić

Dnia 07.11.2007 o 10:09, Marrbacca napisał:

całość, kiedy otrzymałem zestaw za 80 złotych


Tak jak już pisałem , coraz bardziej zaczynam wątpić , że sprzedawca nie wiedział o tym , iż się nie wyrobi z wysyłką.Jednak kasa lekką łapką została przyjęta.Przez kilka lat chwaliłem CDP i uważałem za wydawcę pozostawiającego konkurentów daleko w tyle.Niestety , najwyraźniej idzie nowe , które nam , detalicznym nabywcom raczej się nie spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa... aż mi się zaczyna śmiać, kiedy sobie przypomnę tego mejla przepraszającego, gdzie mówią, że wyślą dodatki tuż po premierze... chyba trochę redefiniowali normalne znaczenie słowa "tuż"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj napisałem wniosek do Federacji Praw Konsumenta , nakreśliłem sprawę bardzo dokładnie , zobaczymy jakie będą tego efekty , mam juz dość czekania i głupich tłumaczen , skończyło się pobłażanie z mojej strony , poza tym CDP jest mi winne 200 zł , bo za EK płaciłem 2 razy ,gdyż jakiś partacz nie potrafił zauważyć , że moje zamówienie zostało opłacone przelewem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czas mija, nic się nie dzieje, można by wręcz powiedzieć: panuja wstydliwa acz smrodliwa cisza.
Ja jestem bardzo spokojnym osobnikiem ale do szewskiej pasji doprowadza mnie jeœli ktoœ mnie ignoruje a Gram.pl osišgnšł prawdziwe mistrzostwo w tym względzie. Nie można się dodzwonić, na maile nie odpowiadajš i forum również olewajš.
Znudziło mnie już bezczynne czekanie i zastanawiałem się co można zrobić.
Z pomocš przyszła mi sama gra, która wymienia tygodnik "Newsweek" jako patrona medialnego.
Ponieważ uważam "Newsweeka" za rzetelny i obiektywny tygodnik, moja propozycja jest taka - napiszmy na adres redakcji: redakcja@newsweek.pl maila o tym jak zostaliœmy potraktowani i z proœbš o nagłoœnienie tej wstydliwej sprawy (każdy z osobna). Kilkaset lub więcej maili w tej samej sprawie nie pozwoli im być obojętnymi.
Co prawda nie spodziewam się aby mogło to w jakikolwiek sposób zmienić naszš sytuację ale być może odniesie skutek wychowawczy i będzie ostrzeżeniem dla innych potencjalnych klientów sklepu.

Pozdrawiam i wspólczuję wszystkim pogršżonym w bólu oczekiwania (tak ja też cišgle czekam, status : wstrzymane)

PS
Mój mail już do "Newsweeka" poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 10:33, sirJaco napisał:

Witam,

Czas mija, nic się nie dzieje, można by wręcz powiedzieć: panuja wstydliwa acz smrodliwa cisza.
Ja jestem bardzo spokojnym osobnikiem ale do szewskiej pasji doprowadza mnie je�li kto� mnie
ignoruje a Gram.pl osišgnšł prawdziwe mistrzostwo w tym względzie. Nie można się dodzwonić,
na maile nie odpowiadajš i forum również olewajš.
Znudziło mnie już bezczynne czekanie i zastanawiałem się co można zrobić.
Z pomocš przyszła mi sama gra, która wymienia tygodnik "Newsweek" jako patrona medialnego.
Ponieważ uważam "Newsweeka" za rzetelny i obiektywny tygodnik, moja propozycja jest taka -
napiszmy na adres redakcji: redakcja@newsweek.pl maila o tym jak zostali�my potraktowani
i z pro�bš o nagło�nienie tej wstydliwej sprawy (każdy z osobna). Kilkaset lub więcej maili
w tej samej sprawie nie pozwoli im być obojętnymi.
Co prawda nie spodziewam się aby mogło to w jakikolwiek sposób zmienić naszš sytuację ale być
może odniesie skutek wychowawczy i będzie ostrzeżeniem dla innych potencjalnych klientów sklepu.

Pozdrawiam i wspólczuję wszystkim pogršżonym w bólu oczekiwania (tak ja też cišgle czekam,
status : wstrzymane)

PS
Mój mail już do "Newsweeka" poszedł.

Popieram i zachęcam do tego co ja zrobiłem , post wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 10:23, Rafał_r napisał:

Gdzie mogę sprawdzić status mojej przesyłki ? W moich zamówieniach nie mam nic, żadnego maila
w tej sprawie nie dostałem.

Jak nic nie masz, to nie pozostaje nic innego jak tylko zadzwonić do DOKu
Ja czekam właśnie na kuriera(umówiłem się z nim, żeby znowu nie woził przesyłki pare dni po mieście :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 11:09, yeżu napisał:

może ktoś wie jakich wymairów jest medalion???

4cm szerokość 3cm wysokość i 2,5 głębokość

Łał jaki ładny komunikat się pojawia przy pisaniu postów, heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj MarcusBrutus

Dziękujemy za zamówienie Edycji Kolekcjonerskiej gry Wiedźmin.

Informujemy, że w dniu dzisiejszym (7 listopada) Twoje zamówienie na Kolekcjonerskie wydanie gry Wiedźmin, zostanie skierowane do realizacji. Potwierdzenie wysyłki wraz z numerem nadania prześlemy mailem.

Przypominamy również, że aktualny status zamówienia można sprawdzić bezpośrednio w "moich zamówieniach" z poziomu swojego konta.

Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia i dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty.


pozdrawiamy,
zespół sklepu gram.pl



Dostałem tego maila 2 godziny temu. Przed chwilą sprawdziłem status zamówienia - "pakowane i przygotowywane do wysyłki". Bez daty jeszcze. I w co tu wierzyć?

Więc ja mam status "pakujemy i kiedyś tam wyślemy" a dostałem maila że wyślą dziś, a co poniektórzy mają status "wyślemy dziś", ale maila nie dostali.

Dlaczego mam wrażenie że PROCEDURA to słowo które być może CDP i kierownictwo sklepu gram.pl kiedyś słyszało, ale nie bardzo wiedzą co ono oznacza ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no prosze ostatnia partia dodatków dla niektórych dojdzie 3tyg po premierze gry :D ... w tym tez ja pewnie będę bo u mnie nadal WSTRZYMANE...

trosze siie poprawia w CDP :) chyba swój błąd zrozumieli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2007 o 11:28, Morpheus83 napisał:

no prosze ostatnia partia dodatków dla niektórych dojdzie 3tyg po premierze gry :D ... w tym
tez ja pewnie będę bo u mnie nadal WSTRZYMANE...


U mnie tak samo. Podejrzewam, że ostatecznie może być dłużej niż 3 tygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować