Zaloguj się, aby obserwować  
Templar

List do Newsweek'a w sprawie wysyłki Edycji Kolekcjonerskiej gry Wiedźmin

23 postów w tym temacie

Do wszystkich osób, które zamówiły Edycję Kolekcjonerską gry Wiedźmin na gram.pl i są zbulwersowane faktem, że zestaw został nam rozesłany w 2 "ratach" - wraz z B!gj@ck napisaliśmy list do redakcji Newsweek''a i prosimy wszystkich, którym zależy na nagłośnieniu sprawy o zapoznanie się z tym listem i złożenie pod nim podpisu. Podpisując się prosimy o podanie nicka z forum gram.pl, numeru zamówionej Edycji Kolekcjonerskiej i ewentualnie można dopisać własny komentarz:

http://petycja.undergrand.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, dobrze sie czujesz? Przecież CDP Wam (Preorderowcom) wynagrodziło to że musieliście czekać na pozostałe elementy EK, i to z nawiązką... I dalej jesteś niezadowolony?! Przecież dostajesz 100zł, można powiedzieć że za darmo, bo równie dobrze CDP mogło napisać jedynie listy z przeprosinami i na tym zakończyć sprawę... A Ty jeszcze narzekasz?!
IMO to jest wielkie świństwo, to co chcesz zrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:17, NuGGet napisał:

Człowieku, dobrze sie czujesz? Przecież CDP Wam (Preorderowcom) wynagrodziło, i to z nawiązką...
I dalej jesteś niezadowolony?! Przecież dostajesz 100zł, można powiedzieć że za darmo, bo równie
dobrze CDP mogło napisać jedynie listy z przeprosinami i na tym zakończyć sprawę... A Ty jeszcze
narzekasz?!
IMO to jest wielkie świństwo, to co chcesz zrobić...


Pokaż mi to 100ke. Poki nie dostane to nie uwierze.

Ponadto petycja dotyczy ogólnej jakości obsługi zamówień w sklepie gram.pl!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.11.2007 o 18:18, Bigjack7 napisał:

Pokaż mi to 100ke. Poki nie dostane to nie uwierze.

Dostaniecie przecież kupony na gry o wartości 100zł... Wiadomo że CDP nie roześle tych kuponów do wszystkich na raz, bo by sie nie wyrobili...

Dnia 08.11.2007 o 18:18, Bigjack7 napisał:

Ponadto petycja dotyczy ogólnej jakości obsługi zamówień w sklepie gram.pl!

Róbcie co chcecie, ale dla mnie to świństwo... Jak dla mnie CDP zachowało sie wzorowo z tymi kuponami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:21, NuGGet napisał:

Jak dla mnie CDP zachowało sie wzorowo z tymi kuponami...


Nie wydaje mi sie ze po wydaniu prawie 500 zl na gry czekanie na nie ponad 3 tyg. jest wzorowe. Myślę, że wręcz odwrotnie. Pozatym to nie jest pierwsza sytuacja gdy coś nie gra z zamówieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czy wyscie na glowy poupadali? To jest naprawde az TAKIE bulwersujace? Przeciez dostaliscie wszystko i jeszcze wiecej. W dniu premiery najwazniejsza jest chyba sama gra a nie jakies tam pierdoly. Mam nadzieje, ze w przyszlosci, kiedy bedziecie mieli wlasne firmy, przekonacie sie jak to jest miec tak wrednych i upierdliwych klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:17, NuGGet napisał:

Człowieku, dobrze sie czujesz? Przecież CDP Wam (Preorderowcom) wynagrodziło to że musieliście
(...)


Pisałem już o tym w innym temacie, także skopiuję treść tego posta:

"Jeżeli chodzi Ci o tą zniżkę w wysokości 100PLN na zakupy w sklepie gram.pl to życzę powodzenia, jeżeli już otrzymamy zniżkę, to nie wcześniej niż przed Nowym Rokiem :P Dokładnie rok temu, odbyła się premiera gry Gothic 3, zamówiłem wtedy Edycję Kolekcjonerską tejże gry, o dziwo mimo gwarancji otrzymania gry na 2 dni PRZED premierą, otrzymałem ją 2 dni PO, co więcej sam musiałem się po nią wybrać do magazynu Masterlinka na Okęciu, gdyż kurier przez kilka dni wmawiał mi, że niby mieszkam na totalnym zadupiu (w końcu Centrum Warszawy, żadnych dróg tam nie ma, jedynie na koniu tam można dojechać) i codziennie się nie wyrabiał z dostarczeniem paczki. Całą sprawę opisałem na forum, i Pan Michał Kiciński, prosił, by kontaktować się z Działem Obsługi Klienta, aby otrzymać jakąś rekompensatę za opóźnienie. Zadzwoniłem - Pani na DOK''u powiedziała, żeby dzwonić do Masterlinka, bo jej nic do tego, po czym ONA SAMA odłożyła słuchawkę. Zaraz pewnie będziecie pisać, że to wina Masterlinka itd., ale po pierwsze ja zawierałem umowę z CDProjektem, a nie z Masterlinkiem, po drugie - w przypadku opóźnień w dostawie przez kuriera o rekompensatę może wnioskować WYŁĄCZNIE NADAWCA, nawet Pan Michał Kiciński pisał wtedy, że CDP dostaje od Masterlinka rekompensaty za opóźnienia, i tu się pojawia pytanie - dlaczego one nie idą do nas?"

Dnia 08.11.2007 o 18:17, NuGGet napisał:

IMO to jest wielkie świństwo, to co chcesz zrobić...


A czy świństwem nie było to, że poinformowano nas o "ratach" na 2 dni przed wysyłką? Albo podawanie fałszywych informacji dot. wysyłki reszty dodatków? Połowa osób zamawiających EK NADAL nie otrzymała swojego zestawu. Poza tym kłamstwo jakoby to 2 części EK miał zostać dołączony "rękaw" znany z EP (w sumie tylko dla niego postanowiłem poczekać na EK z gram.pl, i jeżeli nie otrzymam tego dodatku, to sprawę kieruje do Federacji Konsumentów, oprócz tego wspomnę jeszcze o innej obietnicy, która nie została dokonana, a mianowicie otrzymanie dodatkowo specjalnego etui TYLKO W EK na pudełka z płytami, miało to zastąpić zapowiadany wcześniej DigiPak, jak pisał SzaacH, miało to być "Prawie jak DigiPak":

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=24712&pid=882

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.11.2007 o 18:24, Bigjack7 napisał:

Nie wydaje mi sie ze po wydaniu prawie 500 zl na gry czekanie na nie ponad 3 tyg. jest wzorowe.
Myślę, że wręcz odwrotnie. Pozatym to nie jest pierwsza sytuacja gdy coś nie gra z zamówieniami.

No to właśnie za to czekanie dostajecie ten kupon... I to IMO jest wzorowe zachowanie... A Wam (tym którzy napisali ten list) za przeproszeniem, w dupach sie poprzewracało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:27, NuGGet napisał:

No to właśnie za to czekanie dostajecie ten kupon... I to IMO jest wzorowe zachowanie... A
Wam (tym którzy napisali ten list) za przeproszeniem, w dupach sie poprzewracało...


Walcze o swoje prawa. Zamówiłem EK Wiedźmina = jestem klentem. Płacę = wymagam. Dzisiaj gdy dzwoniłem po raz któryś do DOK ponownie mnie zbyto. Nie zamierzam więcej tego tolerować. Po co mam się stresować i to za własne zarobione przez siebie pieniądze ?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i wszystko elosz zgadzam sie z toba a paczke dostane jutro
co ja jakis japonski maniak ze kazdy nasteopny dzien bez moich dodatkow to dzien zmarnowany?
Nie stanowczo NIE !!!
a nawet bede mogl miec wiecej tego wszystkiego za ten kuponik :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.11.2007 o 18:29, Bigjack7 napisał:

Walcze o swoje prawa. Zamówiłem EK Wiedźmina = jestem klentem. Płacę = wymagam. Dzisiaj gdy
dzwoniłem po raz któryś do DOK ponownie mnie zbyto. Nie zamierzam więcej tego tolerować. Po
co mam się stresować i to za własne zarobione przez siebie pieniądze ?!

Dobra, ja już nie chce sie kłócić na forum... Jak dla mnie ten list to głupota...
I żeby nie było, nie jestem jakimś "fanbojem" CDP, ale denerwuje mnie to że CD Projekt Wam to wynagrodził z nawiązką, a Wy jeszcze bardziej narzekacie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta petycja to trochę zły pomysł. Ludzie, przecież wpadki się zdarzają! Od razu z petycjami lecicie, Bigjack7 leć już lepiej do prokuratury! Przecież to skandal, dostał grę trochę później! Gdyby CDP nie napisało, że dostarczy 2 dni przed premierą to by tego tematu chyba nie było. Przesadzasz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:32, NuGGet napisał:


> Walcze o swoje prawa. Zamówiłem EK Wiedźmina = jestem klentem. Płacę = wymagam. Dzisiaj
gdy
> dzwoniłem po raz któryś do DOK ponownie mnie zbyto. Nie zamierzam więcej tego tolerować.
Po
> co mam się stresować i to za własne zarobione przez siebie pieniądze ?!
Dobra, ja już nie chce sie kłócić na forum... Jak dla mnie ten list to głupota...
I żeby nie było, nie jestem jakimś "fanbojem" CDP, ale denerwuje mnie to że CD Projekt Wam
to wynagrodził z nawiązką, a Wy jeszcze bardziej narzekacie...


Będe mieć wynagrodzone jak będę mieć ręce - niestety ale w obietnice CD Projekt już nie wierzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IMHO przepraszanie grubo po fakcie, a raczej spiętrzeniu ich jest bardzo nie smaczne, a rekompensata ? No ok fajny gest ale to nie naprawi tego co już się stało, powiedziało etc. strat moralnych nie da się oszacować tak jak nie da się oszacować nadszarpniętych nerwów etc. ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:27, NuGGet napisał:


> Nie wydaje mi sie ze po wydaniu prawie 500 zl na gry czekanie na nie ponad 3 tyg. jest
wzorowe.
> Myślę, że wręcz odwrotnie. Pozatym to nie jest pierwsza sytuacja gdy coś nie gra z zamówieniami.

No to właśnie za to czekanie dostajecie ten kupon... I to IMO jest wzorowe zachowanie... A
Wam (tym którzy napisali ten list) za przeproszeniem, w dupach sie poprzewracało...



W "du***" to sie poprzewracało ludziom ODPOWIEDZIALNYM za dostarczenie EK w CAŁOŚCI , w podanym terminie.
Wywiązanie sie wzorowo nazywasz profitami , których nikt na oczy nie widział?
Jakby Ci ktoś powiedział ze dostaniesz 1 000 000 zł to tez byś uwierzył, bo wcześniej dostałeś np. 50 zł?

Ja dziekuje bardzo za taką rekompensatę. CDP tylko obiecuje ,a nic w kierunku dostarczenia umówionej przesyłki i "profitów" nie robi.
W pełni popieram petycje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:25, Astmatyk napisał:

Ludzie, czy wyscie na glowy poupadali? To jest naprawde az TAKIE bulwersujace? Przeciez dostaliscie
wszystko i jeszcze wiecej.


Wszystko? Przeczytaj mój poprzedni post. Gdzie jest "rękaw" i "specjalne etui"?

Dnia 08.11.2007 o 18:25, Astmatyk napisał:

W dniu premiery najwazniejsza jest chyba sama gra a nie jakies tam pierdoly.


Jakby mi zależało na samej grze, to bym kupił sobie zwykłą Edycję Podstawową, jednak wydałem 200PLN, po to, aby otrzymać "unikalne" i "nigdzie niedostępne" dodatki, jak się okazało, muszę czekać na nie ponad 2 tygodnie dłużej, do tego nie otrzymam wszystkiego, co mi zapowiedziano, a "unikalne" dodatki, przestały być "unikalne", bo Bestiariusze były dodawane do 4000 Edycji Specjalnych w MM i w Saturnie, a w EMPiKA''ch, a także częściowo w MMiS były rozdawane wisiorki, koszulki i karty.

Dnia 08.11.2007 o 18:25, Astmatyk napisał:

Mam nadzieje, ze w przyszlosci, kiedy bedziecie mieli wlasne firmy, przekonacie sie jak to jest miec tak wrednych i upierdliwych klientow.


Zakładając firmę trzeba wiedzieć o ryzyku, jakie się z tym wiąże, a tu widzimy skutki firmy, która nie rozumie kilku podstawowych zasad, jak np. dbanie o klienta. A skoro mowa o firmach, to podam przykład dobrej firmy, której zależy na kliencie, a mowa o Operatorze Komórkowym ERA - na początku października wziąłem u nich abonament za 30zł z telefonem SE K550i, wczoraj postanowiłem przetestować aplikację EraGG (1zł/tydzień, z czego pierwszy tydzień użytkowania za darmo). Trochę się pobawiłem, po czym zalogowałem się na era.pl i zauważyłem, że mi naliczono 2x0,72zł za internet, zdziwiony wysłałem maila, dzisiaj dostałem odpowiedź, najmocniej przeprosili, skasowali opłaty, powiedzieli, że to się nie powtórzy i w ramach rekompensaty dostanę na 3 miesiące pakiet 10MB. I to jest prawdziwe traktowanie klienta, ja tylko chciałem anulowania tych 1,44zł, a oni mi dają 3x10MB, warte 30zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra petycja niech to opublikuja. Nie wierze w żadną rekompensate a takie naklejeczki i plakaty mozna sobie wsadzić w 4 litery sora za mój gniew ale cierpliwość sie skończyła. Mam tego dosyc przysylka nadal wstrzymana olewka od DOK jedne i te same maile z obietnica ze wszystko bedzie ok typowe "kopiuj-wklej" do kazdego uzytkownika....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej! Hej! Moment! Wyjaśnijmy to sobie, chcecie rozwalić CDProjektowi reputację dlatego że nie dostaliście wszystkiego tego co wam obiecano ?? Ludzie okażcie trochę wyrozumiałości, Wiedźmin z tego co czytałem w ciągu 3 dni sprzedał się w 35. tys egzemplarzy w całej Polsce, a to jest DIABELNIE DUŻO, nie dziwcie się że CD Projekt zwyczajnie nie nadgania ze wszystkim popyt jest zwyczajnie za duży. A wy z powodu jednej takiej sytuacji bez jakiegokolwiek namysłu chcecie im zwalić na łeb opinię publiczną ?? Firmie, która nie dość że załatwia wam spolszczenia gier to na dodatek TYLKO dzięki niej Wiedźmin w ogóle powstał ?? Ładnie to tak ?? Okażcie trochę wyrozumiałości i zrozumienia, a nie wywlekajcie brudy na szerokie wody jak większość współczesnych łże-polityków, albo "gwiazdeczek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:48, Hubi Koshi napisał:

Hej! Hej! Moment! Wyjaśnijmy to sobie, chcecie rozwalić CDProjektowi reputację dlatego że nie
dostaliście wszystkiego tego co wam obiecano ??


Trafiłeś w samo sedno !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2007 o 18:48, Hubi Koshi napisał:

Hej! Hej! Moment! Wyjaśnijmy to sobie, chcecie rozwalić CDProjektowi reputację dlatego że nie
dostaliście wszystkiego tego co wam obiecano ?? Ludzie okażcie trochę wyrozumiałości, Wiedźmin
z tego co czytałem w ciągu 3 dni sprzedał się w 35. tys egzemplarzy w całej Polsce, a to jest
DIABELNIE DUŻO, nie dziwcie się że CD Projekt zwyczajnie nie nadgania ze wszystkim popyt jest
zwyczajnie za duży. A wy z powodu jednej takiej sytuacji bez jakiegokolwiek namysłu chcecie
im zwalić na łeb opinię publiczną ?? Firmie, która nie dość że załatwia wam spolszczenia gier
to na dodatek TYLKO dzięki niej Wiedźmin w ogóle powstał ?? Ładnie to tak ?? Okażcie trochę
wyrozumiałości i zrozumienia, a nie wywlekajcie brudy na szerokie wody jak większość współczesnych
łże-polityków, albo "gwiazdeczek"


To niech sobie pracowników wiecej załatwią nie dośc że trzeba było walczyć na stronie od poludnia do nocy by zamówić gre i te obiecanki limitowana wyjatkowa ah i czekać na gre.... zapłacono o 100zł wiecej no sora ale ja tego nie toleruje obietnice ze dostane w tym tyg LOL powinienem dostać o wiele wcześniej. jeszcze paczki w tym tyg nie dostane myslsz ze to super uczucie pomysl ile ludzi tak ucierpialo na tym i zrozum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować